Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4761

    Üyelik
    29 Mart 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    suzuki V-storm
    arkadaslar dun servisteydim,normal bakım yapıldı,kayısa baktım aralarda,ters dondurunce cok hafif hafif catlamalar var,degistirmek istiyorum daha gider demelerine ragmen,serviste verilen fiyat 310 tl..buz motorda orijinal kayıs var sitesinde olcusu24.4*947 yanlız 99-03 arası diyor bu olcu icin..2004 icin de bu olcu uygun mudur bilen var mı..servis manuel de bulamadım olcuyu..
    bilen varsa sevinirim..
    bu arada servisin debriyaj balatasına verdigi fiyat 275, 15-20tl de sokme takma diyorlar,debriyaj balatası dısarıdan bulunmayacagı iicn baska care yok..son zamanlarda degistiren oldu mu?
    bir de arka fren balatası 130 tl dediler,orijinal..lucas bence bilindik bir marka 52 tl,sizce de oylemidir..?simdi aklıma geldi arka balata da on gibi cift degil degil mi?lucas da www.mototurk de,bir brenda diye bir marka satıyorlar,lucas daha iyi herhalde,ille orijinali olsun mu diyorsunuz yoksa iyidir al mı..?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4762
    yokum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul/kadıköy
    Motosikleti
    BMW R 1150 R
    ben malossi kayışı 170 tl ye taktırdım. gold seramik karbon balatayı ise yanlış hatırlamıyorsam 70 liraya taktırmıştım arkadaşım. çok uzun zaman olmadı.

  3. #4763
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    Alıntı byalman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar dun servisteydim,normal bakım yapıldı,kayısa baktım aralarda,ters dondurunce cok hafif hafif catlamalar var,degistirmek istiyorum daha gider demelerine ragmen,serviste verilen fiyat 310 tl..buz motorda orijinal kayıs var sitesinde olcusu24.4*947 yanlız 99-03 arası diyor bu olcu icin..2004 icin de bu olcu uygun mudur bilen var mı..servis manuel de bulamadım olcuyu..
    bilen varsa sevinirim..
    bu arada servisin debriyaj balatasına verdigi fiyat 275, 15-20tl de sokme takma diyorlar,debriyaj balatası dısarıdan bulunmayacagı iicn baska care yok..son zamanlarda degistiren oldu mu?
    bir de arka fren balatası 130 tl dediler,orijinal..lucas bence bilindik bir marka 52 tl,sizce de oylemidir..?simdi aklıma geldi arka balata da on gibi cift degil degil mi?lucas da www.mototurk de,bir brenda diye bir marka satıyorlar,lucas daha iyi herhalde,ille orijinali olsun mu diyorsunuz yoksa iyidir al mı..?

    bu forumda okumuştum. orijinal balata taktırmayan bir arkadaşın diski çizilmişti. ben fevzi ustada orijinal balataları tanesi 93 tl dan taktırmıştım çok memnunum. kayışıda 210 tl dı sanırım. ama avro farkı varmıdır bilemem. benim fikrime göre kitabın dediği zamanlarda ve orijinalleriyle değişimleri aksatmamak gerekir. bizi hayata bağlayan parçalar bunlar. tasarruffu olmaz.

    kazasız kullanman dileğiyle..

  4. #4764

    Üyelik
    22 Şubat 2006
    Şehir
    beşiktaş-göztepe
    Motosikleti
    BURGMAN 400 K5
    Alıntı PRESİDENT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, yeni başlayanlarla biraz bilgi paylaşalım,1- dün izmir -çeşme yaptık,2 kişi , gidiş eski yoldan geliş otobandan , devamında seferihisar siğacık ve son olarak "home sweet home" yaklaşık 260 km yol oldu , 90-110 u pek geçmedim, fullemiştim 30 tl benzin aldım ,yani yaklaşık km de 0,12-0,13 tl yakıyor 2- Uzun yol için tek kelimeyle mükemmel , ama ön rüzgarlığın bir boy büyüğü varmıdır bilmiyorum ama, varsa heralde rüzgar açısından daha iyi olacaktır,özellikle artçı için. 3- Motor Gücünün etkisini 5000 devirden sonra hissediyorsunuz , yokuş yukarı giderken , 80-90 la, sıkıştığımız bir anda biraz gaza yüklenince 7000 devirlere çıkınca yani hemen aradan sıyrılabildik, (120 lere çıktık diyebilirim), sonuç olarak daha bir hafta oldu ama " BURMAN VE DİĞERLERİ " GERÇEKMİŞ....(NOT; Daha yağ yakmadı.)




    İşte burgmanın keyfi asıl uzun yolda çıkıyormuş di mi?Uzun yoldaki rahatlığına varınca şehir içinde de daha rahat hareket ediyorsun.Çok sıkışık trafikte kalınca tabi küçük motorlar gibi hareket edemiyorsun,ama ağır hareket edince risk oranın daha azalıyor.

    Büyük cam kullandım ,KAPPA nın büyük camı var.Baya rüzgarı kesiyordu fakat cam devamlı rüzgar yediği için monte edilen yeri biraz oynatmaya başlamıştı.Ayrıca uzun cam kirli olduğu zaman ve yağmurlu havalarda görüşünü etkiliyordu,yola camın arkasından baktığın için problem oluyordu.Gerçi üstü biraz kestirilip o da ayarlanabilir mi bilmiyorum.
    Ben de daha sonra 1.burgmanımı satarken onu da vermiştim.
    ALLAH a emanet olun...

  5. #4765
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    Alıntı ekinci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçi üstü biraz kestirilip o da ayarlanabilir mi bilmiyorum.
    ALLAH senin iyiliğin versin serhancım sabah sabah gülümsettin beni

    üstünü keseceksen neden uzun cam takacaksın ki?

    büyük camın bir sıkıntısıda, rügara karşı mukavemetinden ötürü zamanla bağlantı yerlerinden çatlamalar olur.

    en sağlıklısı bence fabrika verilerinden şaşmamaktır.

    sende ALLAH a emanet ol kardeşim.

  6. #4766
    PRESİDENT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2009
    Şehir
    İSTANBUL-KURTKÖY
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 - 2015
    Alıntı ekinci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşte burgmanın keyfi asıl uzun yolda çıkıyormuş di mi?Uzun yoldaki rahatlığına varınca şehir içinde de daha rahat hareket ediyorsun.Çok sıkışık trafikte kalınca tabi küçük motorlar gibi hareket edemiyorsun,ama ağır hareket edince risk oranın daha azalıyor.

    Büyük cam kullandım ,KAPPA nın büyük camı var.Baya rüzgarı kesiyordu fakat cam devamlı rüzgar yediği için monte edilen yeri biraz oynatmaya başlamıştı.Ayrıca uzun cam kirli olduğu zaman ve yağmurlu havalarda görüşünü etkiliyordu,yola camın arkasından baktığın için problem oluyordu.Gerçi üstü biraz kestirilip o da ayarlanabilir mi bilmiyorum.
    Ben de daha sonra 1.burgmanımı satarken onu da vermiştim.
    ALLAH a emanet olun...
    Teşekkürler , fiyatlarına bir bakayım , bilgi veririm ,

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:39 PM ----------

    tabiki büyük camda çatlamalar yüksek hızlarda meydana gelir tahminim

  7. #4767

    Üyelik
    22 Şubat 2006
    Şehir
    beşiktaş-göztepe
    Motosikleti
    BURGMAN 400 K5
    Alıntı vedatarpacı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ALLAH senin iyiliğin versin serhancım sabah sabah gülümsettin beni

    üstünü keseceksen neden uzun cam takacaksın ki?

    büyük camın bir sıkıntısıda, rügara karşı mukavemetinden ötürü zamanla bağlantı yerlerinden çatlamalar olur.

    en sağlıklısı bence fabrika verilerinden şaşmamaktır.

    sende ALLAH a emanet ol kardeşim.


    Sayın abim ikazın için teşekkür ederim.
    Sadece arkadaşa alternatif sunmak için söylemiştim onu.Belki boy durumuna göre de özel bir cam yaptırılıp göz hizasına göre ayarlanabilir...Bu işi yapan pleksiciler de var artık...

  8. #4768

    Üyelik
    29 Mart 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    suzuki V-storm
    arkadaslar buz motor burgman orijinal kayısınını mitsuboshi,240 a satıyor bilginiz olsun,isterseniz world veya finans karta 6 ya bile boluyor.servis aynı kayısa 310 dedi..
    debriyaj balatası izmir de yok,istanbulda da yokmus,siparis verdiler 15 gunde gelirmis,275tl..
    nasıl olmaz onu da anlamadım ya neyse artık..ya debriyajlar cok sorunlu yetistiremiyorlar,ya da bu kadar onemli parcanın stogunu yapamayacak kadar profesyonellikten uzak,ciddiyetsiz firmalar distrubutorluk yapıyor....!!

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 PM ----------

    president,ben de karsıyaka bostanlı da oturuyorum,goruselim insallah,belki bizde sayıca biraz cogalıp,istabulda ki havayı burada yasatırız..
    sana bir sey soracagım,sen de benim gibi burgman da yenisin ama,topcase in sanıyorum 45 lt veya fazlası,kullanım konforunu etkiliyor mu,110-120 yi onunla ve onsuz yaptın mı..fark hissedilecek kadar var mı..?

  9. #4769
    PRESİDENT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2009
    Şehir
    İSTANBUL-KURTKÖY
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 - 2015
    Alıntı byalman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar buz motor burgman orijinal kayısınını mitsuboshi,240 a satıyor bilginiz olsun,isterseniz world veya finans karta 6 ya bile boluyor.servis aynı kayısa 310 dedi..
    debriyaj balatası izmir de yok,istanbulda da yokmus,siparis verdiler 15 gunde gelirmis,275tl..
    nasıl olmaz onu da anlamadım ya neyse artık..ya debriyajlar cok sorunlu yetistiremiyorlar,ya da bu kadar onemli parcanın stogunu yapamayacak kadar profesyonellikten uzak,ciddiyetsiz firmalar distrubutorluk yapıyor....!!

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 PM ----------

    president,ben de karsıyaka bostanlı da oturuyorum,goruselim insallah,belki bizde sayıca biraz cogalıp,istabulda ki havayı burada yasatırız..
    sana bir sey soracagım,sen de benim gibi burgman da yenisin ama,topcase in sanıyorum 45 lt veya fazlası,kullanım konforunu etkiliyor mu,110-120 yi onunla ve onsuz yaptın mı..fark hissedilecek kadar var mı..?
    Merhaba BYALMAN, Ben yeni girne kareksan ekmek fırının karşısındayım.Benimde en büyük isteğim bu, izmirde kaç burgman cı var bilmiyorum, ama gezi vs için her zaman hazırım, Buradan bir tur ayarlarız inşallah,Yaşasın Burgman Kardeşliği

    Sorunun cevabına gelince topcase 45 lt , ama aldığımda üstündeydi, o yüzden onsuz nasıl bir konfor var bilmiyorum,ama 140 a kadar çıktım topcase ile bir sorun hissetmedim ancak bagaj hacmi çok işime yarıyor, zaten burgmanlar gezi amaçlı olduğundan arkada bir topcase çok işine yarar bence ,

  10. #4770

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    V-Strom DL650 / Burgman AN400
    @byalman
    malesef izmirdeki servisler çok yeterli değil. bende burgman kullanırken bir kaç denemeden sonra kendi servisimi kendim yapmaya başlamıştım. debriyaj balatasının fiyatının yüksek olduğunu düşünüyorsa çok daha uygun bir fiyata balatanı söküp sanayide yeni balata yapıştırtabilirsin. orjinali kadar uzun ömürlü olmasada fiyatına göre tercih edilebilir. tabi içinde çizikler oluştuysa debriaj tasınında zımparalanması gerekebilir.
    fren balatası olarakda organik balata almanı öneririm. hem fiyatı çok daha uygun hemde ben sinterlenmiş balata ile ötme problemi yaşamıştım. balatalarıda sanırım en uygun fiyata mithatpaşada mca motordan lucas marka alabilirsin. ben öyle yapmıştım.
    ayrıca ben benim motorumda 52lt givi topcase vardı. sürat ve konfor açısından bi farklılık yaratmıyor. uzun yolculuklar yapmayı düşünüyorsan tavsiye ederim.
    (\__/)
    (='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
    (")_(")*

  11. #4771
    PRESİDENT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2009
    Şehir
    İSTANBUL-KURTKÖY
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 - 2015
    Alıntı ekinci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın abim ikazın için teşekkür ederim.
    Sadece arkadaşa alternatif sunmak için söylemiştim onu.Belki boy durumuna göre de özel bir cam yaptırılıp göz hizasına göre ayarlanabilir...Bu işi yapan pleksiciler de var artık...
    Tavsiyeleriniz için çok teşşekkürler , dikkate alacağım,Pek gerek yok anladığım kadarı ile.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:23 PM ----------

    Alıntı kolpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @byalman
    malesef izmirdeki servisler çok yeterli değil. bende burgman kullanırken bir kaç denemeden sonra kendi servisimi kendim yapmaya başlamıştım. debriyaj balatasının fiyatının yüksek olduğunu düşünüyorsa çok daha uygun bir fiyata balatanı söküp sanayide yeni balata yapıştırtabilirsin. orjinali kadar uzun ömürlü olmasada fiyatına göre tercih edilebilir. tabi içinde çizikler oluştuysa debriaj tasınında zımparalanması gerekebilir.
    fren balatası olarakda organik balata almanı öneririm. hem fiyatı çok daha uygun hemde ben sinterlenmiş balata ile ötme problemi yaşamıştım. balatalarıda sanırım en uygun fiyata mithatpaşada mca motordan lucas marka alabilirsin. ben öyle yapmıştım.
    ayrıca ben benim motorumda 52lt givi topcase vardı. sürat ve konfor açısından bi farklılık yaratmıyor. uzun yolculuklar yapmayı düşünüyorsan tavsiye ederim.
    İzmirde Gittiğiniz servisler hakkında bilgi verebilirmisiniz?.İşim gereği servislerle içiçe olduğum için yardımcı olabilirim belki

  12. #4772

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    V-Strom DL650 / Burgman AN400
    @president
    burgmanımı sezona girmeden önce sattım. şuan vstrom kullanıyorum. ancak sanırım byalman nın sizin yardımınıza ihtiyacı olabilir
    (\__/)
    (='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
    (")_(")*

  13. #4773
    PRESİDENT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2009
    Şehir
    İSTANBUL-KURTKÖY
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 - 2015
    Ustalardan biraz yardım isteyebiliriz di mi ,Ben daha acemi olduğum için Burgman lar ile ilgili sorularım var?Yardımcı olursanız sevinirim.
    1- kavşaklarda dönüşler nasıl olmalı ?
    2- dönüşlerde yana yatma kabiliyetleri nasıl?
    3- Frenlemelerde arka fren ,ön fren ve her ikisi ne zaman sıkılmalı yada sıkılmamalıdır?
    4- Diğer motorsikletlerden farklı olan kullanım yönleri neler?

    Şİmdilik bu Kadar izninizle...

  14. #4774

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    V-Strom DL650 / Burgman AN400
    Burgmanda viraj alırken ayaklarınız ön tarafta torpido gözünün altındaki eğimli ayak dayama yerlerinde olmalı. Sol viraja girerken sol ayağınızla motoru ittirin. Aynı zamanda sol elinizle gidonu hafif ileri ittirerek motoru sola doğru yatırın. (kontra tekniği) Görüşünüz hep ileride virajın çıkışına bakıyor olmalı. Görüşü ileride tutmanın en basit yolu sanki çenenizin ucuyla birisine gidiceğinizin yönü gösterir gibi yapmak faydalı olacaktır. Göreceksiniz ağırlığınızı virajın içindeki ayağınızla öne doğru uygulayara ve kontra tekniği ile çok rahat şekilde viraj alabileceksiniz. Hatta birçok kez orta sehpa yere sürtene kadar motoru yatırabilirsiniz. Temiz asfalt yollarda burgmanla viraj dönmek çok keyiflidir.
    Ön freni tek başına kullanmayı tevsiye etmem. Zaten arka fren kombine çalıştığı için çoğu kez yeterli oluyor. Ama arka freni sıktıktan sonra motorun yavaşlamasına göre ön frenide nazikçe sıkın. Ön tekeri kitlerseniz eğlence sona erer
    (\__/)
    (='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
    (")_(")*

  15. #4775

    Üyelik
    14 Mart 2007
    Şehir
    Fenerbahçe
    Motosikleti
    SWT
    Alıntı PRESİDENT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ustalardan biraz yardım isteyebiliriz di mi ,Ben daha acemi olduğum için Burgman lar ile ilgili sorularım var?Yardımcı olursanız sevinirim.
    1- kavşaklarda dönüşler nasıl olmalı ?
    2- dönüşlerde yana yatma kabiliyetleri nasıl?
    3- Frenlemelerde arka fren ,ön fren ve her ikisi ne zaman sıkılmalı yada sıkılmamalıdır?
    4- Diğer motorsikletlerden farklı olan kullanım yönleri neler?

    Şİmdilik bu Kadar izninizle...
    Merhaba, ben trafikte kendi başıma test ettim öğrendim sonradan uzun yollara cıktım, 25-30bin km tecrübe yaptım.. Sonra honda'nın verdiği eğitime katıldım ve keşke motosiklete ilk başladığımda eğitim alsaydım dedim. Doğru bildiğim birçok şeyi yanlış yapıyor muşum
    Teyzesi defterdaarr olan, faytonla damda dolaşırr:P

  16. #4776
    hurricane77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul BEŞİKTAŞ
    Motosikleti
    SW 600 ABS
    Alıntı kolpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burgmanda viraj alırken ayaklarınız ön tarafta torpido gözünün altındaki eğimli ayak dayama yerlerinde olmalı. Sol viraja girerken sol ayağınızla motoru ittirin. Aynı zamanda sol elinizle gidonu hafif ileri ittirerek motoru sola doğru yatırın. (kontra tekniği) Görüşünüz hep ileride virajın çıkışına bakıyor olmalı. Görüşü ileride tutmanın en basit yolu sanki çenenizin ucuyla birisine gidiceğinizin yönü gösterir gibi yapmak faydalı olacaktır. Göreceksiniz ağırlığınızı virajın içindeki ayağınızla öne doğru uygulayara ve kontra tekniği ile çok rahat şekilde viraj alabileceksiniz. Hatta birçok kez orta sehpa yere sürtene kadar motoru yatırabilirsiniz. Temiz asfalt yollarda burgmanla viraj dönmek çok keyiflidir.
    Ön freni tek başına kullanmayı tevsiye etmem. Zaten arka fren kombine çalıştığı için çoğu kez yeterli oluyor. Ama arka freni sıktıktan sonra motorun yavaşlamasına göre ön frenide nazikçe sıkın. Ön tekeri kitlerseniz eğlence sona erer
    Walla super

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:41 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------

    Bu arada yakıt 95 oktan mı yoksa 98 mi ne kullanıyorsunuz?
    Oyun bitince Şah da Piyonda aynı kutuya konur...

    SW 600

  17. #4777

    Üyelik
    29 Mart 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    suzuki V-storm
    kolpa viraj egitimin cok guzel,deneyecegim,insallah sonucu sana bildirecek halde olurum..
    topcase mutlaka almak istiyorum,ama yine izmir faktoru pek cesit goremiyoruz,gorduklerimizdeki fiyatlar da maasallah nette gorduklerimize gore..
    president mutlaka biz de bir ekip olusturalım,turlar yapalım..
    servis kocusuna gelince, tanımadıgım servis yok diyebilrim,ben de isim geregi servisleri tanırım..
    lastik konusunda izmir buz motor mukemmel,ayrıca varyator kayısları da orijinal suzukinin kullandıgı..
    doga motor,keyif alacagın kendini rahat hissedecegin ortam degil maalesef..ki burgman askı,motor askı baska birsey araba servisleri gibi olmamalı..tabii bir de debriyaj balatası yok,fren balatası yok filan denince, 5 kutu yag 10 yag filtresiyle mi yetkili servislik yapılıyor diye dusunuyorsun,isin acı kısmı ıstanbula da da olmadıgını ogrendiginde oluyor,debriyaj balatası japonya dan gelecekmis..traji komik ..hem de 15 20 gunde..acil olsa sezonun bir ayı gitti..
    motostop da yetkili orada yusuf var,cok iyi cocuk,cok ilgili,ama stok yok..
    kymco cu mootorcu ejder var,super bilgili aynı zamanda ilgili..
    vespa motopit de cok iyi ..bir tek bizde sorun var gibi..
    president bildigin ilgili burgmanı tanıyan servisin varsa cok memnun olurum..

    kolpa mca motor mithatpasa sahilyolunda mı,lucas balatayı netten siparis verecektim orada olmasına sevindim,biraz tarif edebilir misin gidip alayım,anladıgım kadarıyla otme sorunu da olmamıs sende..

    isten geldim,simdi cıkıp su orta sehpayla asfaltı supureyim ..haber alamazsanız hurriyet ege de gorursunuz artık..viraj da gercekten zorlanıyorum sert virajlarda ozellikle..hele arkadan yakın araba da geliyorsa tam sıkıntı..keske izmir de de kurs olsaydı..

  18. #4778
    PRESİDENT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2009
    Şehir
    İSTANBUL-KURTKÖY
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 - 2015
    Alıntı kolpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burgmanda viraj alırken ayaklarınız ön tarafta torpido gözünün altındaki eğimli ayak dayama yerlerinde olmalı. Sol viraja girerken sol ayağınızla motoru ittirin. Aynı zamanda sol elinizle gidonu hafif ileri ittirerek motoru sola doğru yatırın. (kontra tekniği) Görüşünüz hep ileride virajın çıkışına bakıyor olmalı. Görüşü ileride tutmanın en basit yolu sanki çenenizin ucuyla birisine gidiceğinizin yönü gösterir gibi yapmak faydalı olacaktır. Göreceksiniz ağırlığınızı virajın içindeki ayağınızla öne doğru uygulayara ve kontra tekniği ile çok rahat şekilde viraj alabileceksiniz. Hatta birçok kez orta sehpa yere sürtene kadar motoru yatırabilirsiniz. Temiz asfalt yollarda burgmanla viraj dönmek çok keyiflidir.
    Ön freni tek başına kullanmayı tevsiye etmem. Zaten arka fren kombine çalıştığı için çoğu kez yeterli oluyor. Ama arka freni sıktıktan sonra motorun yavaşlamasına göre ön frenide nazikçe sıkın. Ön tekeri kitlerseniz eğlence sona erer
    İlginiz için çok teşekkürler, Bu forumun en sevdiğim yanı da zaten bu,yardımlaşma süper...,oldukça yeterli bir anlatım olmuş, şimdi bu tekniği yavaş yavaş test edip görmek gerekiyor,şimdi asfalt zamanı hafta sonunu iple çekiyorum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:33 PM ----------

    Byalman, bende Doğa Motora =Işık Suzuki götürdüm ilk olarak,İlgi alaka oldukça iyiydi ama yedek parça durumlarını bilemiyorum ,benim şimdilik bir problemim yok, Motorumun oldukça iyi durumda olduğunu söylediler .Lastik için Buz Motor ile görüştüm, istediğim michelin pilot sport modeli ellerinde yokmuş(istanbulda da)haziran ortası gibi gelecekmiş,o zaman değiştireceğim,
    Bu arada bizim motorlara michelin pilot sport modeli uygun değil mi?

  19. #4779
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Alıntı kolpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burgmanda viraj alırken ayaklarınız ön tarafta torpido gözünün altındaki eğimli ayak dayama yerlerinde olmalı. Sol viraja girerken sol ayağınızla motoru ittirin. Aynı zamanda sol elinizle gidonu hafif ileri ittirerek motoru sola doğru yatırın. (kontra tekniği)
    Ayak yardımıyla viraj almayı ilk defa duydum. Bende tam tersi, ayaklarım eğimli yerde değilde düz yerdeyken daha iyi kontrol ediyorum ama ayakla ittirme olayını hiç denemedim. Yinede kafanızı karıştırmıyım siz bi kolpanınkini deneyin. Ayrıca bazen viraj içine doğru omuzu düşürmekte viraj almayı kolaylaştırıyor. Diğer konular aynen kolpa nın da dediği gibi viraj alırken her zaman gözler yere paralel ve viraj çıkışına bakıyor olmalı.

    Bu haftasonu yaptığım gezide yine bir tüketim rekoru kırdım. Tam 3.15 lt/100km

    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  20. #4780
    Duffy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul /Bakırköy
    Motosikleti
    MAJESTY 400
    Alıntı kolpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @byalman
    malesef izmirdeki servisler çok yeterli değil. bende burgman kullanırken bir kaç denemeden sonra kendi servisimi kendim yapmaya başlamıştım. debriyaj balatasının fiyatının yüksek olduğunu düşünüyorsa çok daha uygun bir fiyata balatanı söküp sanayide yeni balata yapıştırtabilirsin. orjinali kadar uzun ömürlü olmasada fiyatına göre tercih edilebilir. tabi içinde çizikler oluştuysa debriaj tasınında zımparalanması gerekebilir.
    fren balatası olarakda organik balata almanı öneririm. hem fiyatı çok daha uygun hemde ben sinterlenmiş balata ile ötme problemi yaşamıştım. balatalarıda sanırım en uygun fiyata mithatpaşada mca motordan lucas marka alabilirsin. ben öyle yapmıştım.
    ayrıca ben benim motorumda 52lt givi topcase vardı. sürat ve konfor açısından bi farklılık yaratmıyor. uzun yolculuklar yapmayı düşünüyorsan tavsiye ederim.
    Eren'e katılıyorum Lucas'ın organik balatasını bende kullandım sorun çıkartmadı fren dozlaması iyidi en önemlisi balata ile beraber yağıda değiştirmiştim. Fren kolu yumuşacık oldu ama frenleme kabiliyeti iyidi. Bu arada Vedat'çım senin balatanı incelemedim ama bir çok servis orjinal diye değişik marka balataları takıyor. Burgman'ın üzerinde yer alan gerçek balatası kaliper ile aynı marka olan NISIN markadır ancak Suzuki Genuine Parts olarak piyasada bulunur.
    2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok
    2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok
    2007 MAJESTY 400


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler