Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
20 Mayıs 2009, 16:31
#4681
tbk_1980 adlı üyeden alıntı
O sırada 9,500 devir gösteriyor mu devis saati? Yani tüm devri bitirmiş bir kesip bir veriyor ses ondan değişip duruyor... bence yani...
Merak ettiğim burgman 9500 devire çıkıyormu? Bend hiç o devirlere çıkmadımda. Yada maximum kaç devir gördünüz?
Reklamlar
-
21 Mayıs 2009, 12:16
#4682
zetzetto adlı üyeden alıntı
Merak ettiğim burgman 9500 devire çıkıyormu? Bend hiç o devirlere çıkmadımda. Yada maximum kaç devir gördünüz?
max 9000 devir gördüm ama geçtimi hatırlamıyorum. ilk fırsatta bakacağım.
evet 9000 deviri gördüm ve iki kademe geçtim. ama rampa aşağıydı.
-
22 Mayıs 2009, 10:40
#4683
Arkadaşlar birşey sormak isterim kullanma kılavuzu olmadığı için bakamadım.Kontağın yanındaki anahtarın arkası takılacak olan yer ne işe yarar ???
Teşekkür ederim.
Oyun bitince Şah da Piyonda aynı kutuya konur...
SW 600
-
22 Mayıs 2009, 12:13
#4684
hurricane77 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar birşey sormak isterim kullanma kılavuzu olmadığı için bakamadım.Kontağın yanındaki anahtarın arkası takılacak olan yer ne işe yarar ???
Teşekkür ederim.
Onu çevirdiğin zaman kontağa perde çekiyor yani kontağa hiç bir şey sokamıyorsun yani kontağın kurcalanmasını ve yıkarken su kaçmasını önlüyor,ama sen gene de o tarafa fazla su tutma iki üç kere su kaçırdım ve motor çalışmamıştı.Motoru teslim alırken nasıl kapandığını bana göstermişlerdi fakat ben hiç denemedim.
-
22 Mayıs 2009, 13:34
#4685
ekinci adlı üyeden alıntı
Onu çevirdiğin zaman kontağa perde çekiyor yani kontağa hiç bir şey sokamıyorsun yani kontağın kurcalanmasını ve yıkarken su kaçmasını önlüyor,ama sen gene de o tarafa fazla su tutma iki üç kere su kaçırdım ve motor çalışmamıştı.Motoru teslim alırken nasıl kapandığını bana göstermişlerdi fakat ben hiç denemedim.
Teşekkür ederim...
Oyun bitince Şah da Piyonda aynı kutuya konur...
SW 600
-
22 Mayıs 2009, 13:38
#4686
ekinci adlı üyeden alıntı
Onu çevirdiğin zaman kontağa perde çekiyor yani kontağa hiç bir şey sokamıyorsun yani kontağın kurcalanmasını ve yıkarken su kaçmasını önlüyor,ama sen gene de o tarafa fazla su tutma iki üç kere su kaçırdım ve motor çalışmamıştı.Motoru teslim alırken nasıl kapandığını bana göstermişlerdi fakat ben hiç denemedim.
Doğrudur, anahtarın arkasında yuvası var onunla açılıp kapanıyor. Ama fazla kullanmamak lazım çünkü anahtarın arkasındaki yuva plastik olduğundan yalama oluyor..
Birde yanılmıyorsam başka burgmanın anahtarıyla sakın kitlemeyin açılmıyor...
Teyzesi defterdaarr olan, faytonla damda dolaşırr:P
-
22 Mayıs 2009, 15:06
#4687
vedatarpacı adlı üyeden alıntı
max 9000 devir gördüm ama geçtimi hatırlamıyorum. ilk fırsatta bakacağım.
...............................................
evet 9000 deviri gördüm ve iki kademe geçtim. ama rampa aşağıydı.
.................................................. ...................
-
23 Mayıs 2009, 00:15
#4688
tarikiko adlı üyeden alıntı
Doğrudur, anahtarın arkasında yuvası var onunla açılıp kapanıyor. Ama fazla kullanmamak lazım çünkü anahtarın arkasındaki yuva plastik olduğundan yalama oluyor..
Birde yanılmıyorsam başka burgmanın anahtarıyla sakın kitlemeyin açılmıyor...
Ben sürekli kullanıyorum bu özelliği daha anahtarın o kısmını yalama yapamadım
Ayrıca ilginç bir manyetik özelliği de var: Anahtarın arka kısmı mıknatıslı olduğundan başka mıknatıssız birşeyle(pense, kargaburun gibi) çevirmeye çalışırsanız da açılmıyor.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
23 Mayıs 2009, 01:39
#4689
tarikiko adlı üyeden alıntı
Doğrudur, anahtarın arkasında yuvası var onunla açılıp kapanıyor. Ama fazla kullanmamak lazım çünkü anahtarın arkasındaki yuva plastik olduğundan yalama oluyor..
Birde yanılmıyorsam başka burgmanın anahtarıyla sakın kitlemeyin açılmıyor...
Malesef benim motorun önceki sahibi başarmış yalama yaptırmayı , ben o özelliği kullanamıyorum. Gerçi olsa kullanırmıydım pek sanmıyorum...
-
23 Mayıs 2009, 10:53
#4690
Herkese merhaba , uzun araştırmalar sonucu dün itibari ile 2005 model 8500 km de oldukça temiz BURGMAN 400 sahibi oldum ))))).İlk motorum olduğu için (ilk kez kulanmıyorum tabi ) her türlü konuda önerileriniz için şimdiden çok teşşekkür ederim .İlk olarak yapılması gereken bakımlar hakkında yardımlarınızı bekliyorum.
-
23 Mayıs 2009, 11:05
#4691
Yağını 2 haftada bir kontrol etmeyi unutma,kontak kısmının oraya su kaçırma,alt kısmına dikkat biraz alçak çünkü,hayırlı uğurlu olsun kazaszı sürüşler dilerim...
Oyun bitince Şah da Piyonda aynı kutuya konur...
SW 600
-
23 Mayıs 2009, 11:23
#4692
PRESİDENT adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba , uzun araştırmalar sonucu dün itibari ile 2005 model 8500 km de oldukça temiz BURGMAN 400 sahibi oldum
))))).İlk motorum olduğu için (ilk kez kulanmıyorum tabi
) her türlü konuda önerileriniz için şimdiden çok teşşekkür ederim .İlk olarak yapılması gereken bakımlar hakkında yardımlarınızı bekliyorum.
Hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin. Burgman'ın yağını ihmal etme, onun dışında bu forumda geçmişte herşey yazıldı güzel bir kaynak incelersen her soruna cevap bulursun.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400
>> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
-
23 Mayıs 2009, 11:39
#4693
PRESİDENT adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba , uzun araştırmalar sonucu dün itibari ile 2005 model 8500 km de oldukça temiz BURGMAN 400 sahibi oldum
))))).İlk motorum olduğu için (ilk kez kulanmıyorum tabi
) her türlü konuda önerileriniz için şimdiden çok teşşekkür ederim .İlk olarak yapılması gereken bakımlar hakkında yardımlarınızı bekliyorum.
hayırlı uğurlu olsun president. kazasız belasız kullanmanı dilerim.
biraz kendin hakkında bilgi verirsen seni tanıma fırsatımız olur.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 AM ----------
Duffy adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin. Burgman'ın yağını ihmal etme, onun dışında bu forumda geçmişte herşey yazıldı güzel bir kaynak incelersen her soruna cevap bulursun.
ne gitmediniz mi? goca suya?
deniz, serhat senin motor için zenci motoru diyor len
-
23 Mayıs 2009, 11:56
#4694
PRESİDENT adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba , uzun araştırmalar sonucu dün itibari ile 2005 model 8500 km de oldukça temiz BURGMAN 400 sahibi oldum
))))).İlk motorum olduğu için (ilk kez kulanmıyorum tabi
) her türlü konuda önerileriniz için şimdiden çok teşşekkür ederim .İlk olarak yapılması gereken bakımlar hakkında yardımlarınızı bekliyorum.
Allah hayırlı kullanmak nasip etsin.6000 bakımı yapılmıştır,12000 bakımı var.Yağını kontrol et,kontrol çubuğunu vidalamadan yağını kontrol et,gerekirse ekleme yapabilirsin 4T scooter için 10/40 yağ ile...Agresif kullanımda daha çok yağ yakar,zaten agresif kullanılacak bir motor değil,tamamen keyif motorudur.Paylaşım sayfalarını şöyle bir süzersen her şeyi bulabirsin.Bu benim ikinci burgmanım,bu motor VAZGEÇİLMEZDİR.Motorunu değiştiren arkadaşlara sorarsak gözleri ve akılları hala ondadır.Öyle değil mi arkadaşlar??
-
23 Mayıs 2009, 12:54
#4695
vedatarpacı adlı üyeden alıntı
hayırlı uğurlu olsun president. kazasız belasız kullanmanı dilerim.
biraz kendin hakkında bilgi verirsen seni tanıma fırsatımız olur.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 AM ----------
ne gitmediniz mi? goca suya?
deniz, serhat senin motor için zenci motoru diyor len
Zenci menci motor işte :
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:52 AM ----------
ekinci adlı üyeden alıntı
Valla Burgman başka valla ne yalan soyliim
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400
>> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
-
23 Mayıs 2009, 13:28
#4696
hayırlı uğurlu ollsun arkadaşım bende yeni katıldım allah kaza bela vermesin
-
23 Mayıs 2009, 21:11
#4697
Motorunu yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun diyor, keyifli sürüşler diliyorum. Allah kaza bela vermesin.....
-
23 Mayıs 2009, 22:09
#4698
ekinci adlı üyeden alıntı
Çok doğru söyledin. Burgman tam keyif motoru. Başka hiçbirine benzemez.
-
24 Mayıs 2009, 00:35
#4699
ekinci adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ilginiz için çok teşekkürler, ben İzmirdeyim ,Karşıyaka da ,Bugün illk olarak 200 km yolumu yaptım. İzmir içi tur oldu biraz ama olsun çok keyifliydi.Ancak ilk uyarınız gerçekleşti, saat 22.00 de artık eve dönerken , benzin aldım ve bir de ne göreyim 100 m sonra SARI IŞIK " OİL CHANGE " YANDI Hemen 200 m ilerideki benzincide durdum ve yağına baktık, yağ "aynen dediğiniz gibi" minimumda , hemen 10-40 yağ koyduk ( 1lt nin hepsini )hatta biraz fazla geldi max. biraz geçti, buraya kadar olağan dı ama şimdi en önemli sormu sormak istiyorum sarı ışık sönmedi bu neden kaynaklanıyor acaba , motorrumu eve getirdim kapattım ne yapmam lazım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 PM ----------
Bu arada sabah eşimle birlikte saat 10,30 gibi çıktık akşam 10,30 eve girdik, keyfin bu kadarı yani
-
24 Mayıs 2009, 02:16
#4700
İkaz yağın eksildiğini değil değişim vaktinin geldiğini belirten ve 500 den 5,500 km ye kadar ayarlanabilen bir uyarı düzeneği...
sol tuşa uzun basarak sarı ışığı yanıp söner hale getirip alarm km. sini 5,500 e kadar uzatarak geçici olarak söndürmeyi deneyebilirsin şimdilik...
Kesin çözümü birisi söyler ama şimdilik bir sorun yok için rahat olsun...
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler