Selamlar,
2 Mayıs İznik kesin mi? Buluşma nasıl olacak?
Selamlar,
2 Mayıs İznik kesin mi? Buluşma nasıl olacak?
[B]GOKSUN[/B]
suzuki servislerinden sadece parca alabiliyormuyuz + servis parca fiyatında ekstra uygulama yaparmı servis harici nerelerden parca alabiliriz ?
Şu anda beklemedeyiz, h.sonu yağış gösteriyor fakat heran değişebilir
Teyzesi defterdaarr olan, faytonla damda dolaşırr:P
Selamlar, kalkış sırasındaki titremenin sebebi Debriyaj balatası'nın bitmek üzere olması ve varyatör üstündeki çok derin çiziklerden dolayı olabilir. Temizlik derken mutlaka bir yere kadar kavramayı rahatlatır. Debriyaj soğuk veya sıcak olmasında kavrama devri fark eder. Ancak 3.000dev/dk da kavrama başlar 3.500'e kadar kabul edilebilir sorun olmaz.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
arkadaşlar şu burgman'ı merak ediyorum. bindim üzerine baktım, çok alcak geldi bana ama hiç kullanma fırsatım olmadı. rahat motor olduğu belli. bir gün kullanma fırsatım olunca anlıcam. övdüğünüz kadar zevkli mi acaba. tabi o kişiden kişe değişir.
suzuki- piaggio familyası ve honda arasında tahminimce honda kalkışta iyi
geçen bir tane yanımdan geçti gördüm kalkışını, gayet güzedi. çift silindir olmasından kaynaklanıyor heralde, ama o motor da çok yakıyormuş galiba. öyle bir duyum aldım.
Herkese Merhaba..125 lik scooterda motora binmeyi öğrendikten sonra (yaklaşık 2 sene) geçen hafta AN 400 sahibi oldum...Cumartesi-Pazar çalıştığım için şimdilik yapılan gezilere sadece gıpta ediyorum Tabiki geziye katılan arkadaşlara iyi eğlenceler diliyorum Herkese sevgiler
Selam, Burgman 400'ün taşıma kapasitesi öncelikle bagaj için önerilen 13kg. civarında taşınacak maksimum ağırlık 190kg'yi bagaj dahil aşmamalı özellikle Michelin lastik kullanıyorsanız bu ağırlık 150-160kg.(Bu ağırlığı o lastik rahatça kaldırıyor emin olabilirsiniz )) olmalı. 400cc. motor bu ağırlıkları rahat kaldırır ama amortisör yapısı buna uygun değil 100kg. üstü sürüşte dikkat etmek lazım altı tümseklere değebilir.
Duyduğunuz ses varyötörlü bir çok motorda vardır. Dolayısı ile Burgman'da da var (Neyimiz eksik) Bu ses sadece dur kalk hızlarında aktarma sistemi ısınınca gelir. Yeni aldığınızı söylemişiniz kullanım ile alakalı biraz alışmanız lazım dur kalk trafikte nasıl üzmeden gidersiniz. Öncelikle kalkışı mümkün olduğunca yavaş yapın. Gazı sabit vermekten kaçının debriyajın tutnması kolaylaşır. Hafif yokuş aşağı ise bırakın kendi gitsin. Yokuş yukarı çıkıyorsanız aradaki araca mesafe bırakın debriyajın kavradığına emin olduktan sonra o deviri koruyarak devam edin. Eğer durum içinden çıkılacak gibi değilse (bu biraz abartı olacak ama ben tümsek geçişlerinde ve çok aşırı trafikte bu şekilde gidiyorum) iki ayağınız yerdeyken oturduğunuz yerden kalkıp motorun kalkmasını sağlayın sonra motorun üstüne kendinizi bırakın . Bunları yapmak zorunda değilsiniz ama 28.000km kullandım. Çok nadir çıktı o gıcık ses.
El freni telini koparmışınız benimde başıma geldi aslında başa gelecek en kötü şey diyebilirim. O teli geçirmek için komple kafa grenajı ve sol yan grenaj açılıyor. Basit bir tel ama Burgman'un elbisesinin altından gidiyor. İşçiliği biraz var ama yapılmayacak bir şey değil.Benim tavsiyem 2-3 servisten fiyat alın parça çok bir şey değil ama 2-3 saatlik işçiliği var.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
Detaylı anlatımınız ve ilginiz için teşekkür ederim.
Evet yol üzerindeki ufak ~7-8cm lik tümseklere alt kısmı (orta sehpanın bağlantı kısmı) sürtüyorum. Tümseklerde çok sıkıntı olmuyor. Lastiklerim Michelin Pilot Sport. Önceki sahibi ciddi bir bakıma sokmuş 10bin km de. Şu anda 11.400de. Kayış, lastik, debriyaj vs...
Eğer benim halledebileceğim birşey ise kendim yapmaktan keyif alırım. Tabi tel temin etmekte gerekiyor. Servis Kitapçığını edindim. Her türlü direktifi bulmak mümkün.
Bana kalkış için:
- yokuş yukarı ise: Gazı birden açıp kavramayı hızlandırıp kalkma
- düz yolda ise : Hafif hızlandırıp, kavramadan sonra normal devam etme
şeklinde aktarıldı.
Sahip olduğum ilk motorsiklet. Büyük ve ağır makina da hiç kullanmadım. Alışma evremi bitirdim sayılır. Temel dönüş, görüş çalışmalarım devam ediyor. Henüz ehliyetli olmadığım için trafikte yokum... Bu tarz bilgilere tamamen açım anlayacağınız
Bugün ufak bir eğitim gezintisi sırasında arkadaşım lastik havalarımı haftada bir kontrol etmemi söyledi ve elindeki ölçme aleti ile (şu siboba takına içindeki çubuğu ittiren basit sistem) ölçtü ve 18 çıktı. Kilomu da hesaba katarak ortalama basınç değerlerinin ne olması gerektiği hakkında bilgilerinizi rica ederim.
Keyifli sürüşler dilerim.
Sele altında bagajın ön kısmında bulunan etikete göre şöyledir:
Tek Kişi: Ön 25, Arka 29
İki Kişi: Ön 25, Arka 40
Kilonuzu dikkate alarak tek kişi için arkayı 1-2 psi artırmanın daha iyi olacağı kanısındayım.
Ayrıca lastik basınçlarını düzenli kontrol etmek gerekiyor. Çünkü sürüş ve kontrolü çok etkiliyor.
Lastik havaları az bindiğim zamanlarda (ayda 200 km) ayda 2-3 psi düşüyor, uzun yol yaparsam düşme daha fazla oluyor. 2-3 günde 1000 km yapıpta 3-4 psi düştüğünü bilirim.
Şahinden sonra Mercedes gibi gelmiştir. Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız kullanmanızı nasip etsin. Boş bir arazi bulup alıştırma yapmanızı öneririm. (Tam sola, tam sağa dönüş, U dönüş, slalom vs.)
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
Evet kavrama konusunda bana inanmayan Sevgili vedat ve tarık'la test ederek net rakam belli oldu.
2650 2750 devir arasında kavramayı bitiriyor ve çekişe başlıyor..
Denizcim senin motor 3000 de kavrıyorsa demekki 3250 de kalkıyor..Debriyaj nanayyyy
hayat üçbucuk ile dört arasındadır.Ya üç bucuk atarsın yada dört dörtlük yasarsın.
Son zamanlarda kayış değiştiren oldu mu ? Yada güncel kayış fiyatını bilen? Piyasada mitsuboshi diye bir kayıştan bahsediliyor, suzukinin sitesindeki fiyat listesine göre 280 tl civarında yanlış bakmadıysam tabi çünkü hangi modele uyumlu olduğu yazmıyor listede..
05 Suzuki Burgman 400
[
Arkadaşlar, sizlerin yazılarını okuduktan sonra benimde ilk defa dikkatimi çekti. Acaba kaç devirde kavrıyor benim sw diye merak ettim. Ve baktım 2200 devir civarında kalkıyor. Yani diyorum sizin burgy ler geç mi kaldırıyor,
SW 400 ve sw 600 kullandım.Hatta gecen haftaki gezimizde sw600 le yaklasık 300 km yol yaptım.Dediğin gibi 2250 devirde kavradıgını farkettım.Avantajı hızlı kalkıs ,dezavantajı sıkısık trafıkte kavramanın neredeyse sureklı devrede olması nedniyle debriyak ısınıyor ve ses yapmaya başlıyor.
Evet burgmanlar bayagı gec kalkıyor.
Şahşi düşüncem yakıt problemini bir tarafa bırakırsak (sw 600 gezide ortalama 0,16 kr yaktı.Hiç fena değil burgman 400 de 0.14 yakıyor.şehriçi kullanımda 200 u buluyor)
Bu ekleme çakma burgmancılara :
BUrgman dandik kardeşim.Yasaşın sw
hayat üçbucuk ile dört arasındadır.Ya üç bucuk atarsın yada dört dörtlük yasarsın.
Ben sizin şu Burgmanı nasıl kullandığınızı anlayabilmiş değilim ya. Bu tüketim değerlerini nasıl ulaşabiliyorsunuz hayret ediyorum. Şehiriçi 200'u buluyor demek şu anki benzin fiyatına göre 6.75lt/100km yakıyor demek. Bu inanılmaz bir tüketim. Ya çok bakımsız olması lazım ya da 140'ın altında gidilmemesi lazım bu tüketim için, ha kaldı ki İstanbul trafiğinde motor için fazla dur kalk olmuyor bi şekilde kenardan kıyıdan akıyoo gidiyor motorlar...
Not: Şu ana kadar benim en fazla gördüğüm değer 5.1 lt/100km, ortalama 4.5 lt/100km civarında şehiriçi.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)