peki kontağı yanan arkadaşlar ne yaptınız sadece kontağımı değitiniz yoksa başka bişilerde değiştimi?
peki kontağı yanan arkadaşlar ne yaptınız sadece kontağımı değitiniz yoksa başka bişilerde değiştimi?
merhaba arkadaşlar.. benim cbf 150 motorum vardı. motoru daha satamadım ama pazartesi gelecem dedi bugün gelemediğini yarın geleceğini söyledi filan neyse motoru sattım sayılır.
şimdi gelelim asıl konuya.. geçenlerde burgman 400 denedim.. motorun sadece kalkışta bi çok hafif bi vuruntu vardı. servise sordum çok normal dedi.
motorda F1 diye bi lamba var o nedir acaba???
ilk kalkışta motor çok çabuk 100 km hıza ulaşıyor. biraz gazlayayım dedim motor aniden 140-150 yi geçti yeter dedim kestim Sanki ibre yanlış gibi hiç ibreyi başka bi araçla deneyen oldu mu ibre doğru gösteriyor mu
majestylerden çok etkileniyordum ama burgmanda çok çok iyiymiş
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
valla hakan benim kontak değişmedi yani set olarak ama içinde 3 fonksiyonlu bakır levhalı dönerli bir parca vardı o 2 fonksiyonlu olarak değiştirildi.sadece parklar iptal olmus oldu zaten kullandığım birsey değildi.son olarakta kontak setine bağlanan yeşil çoklu bir soket vardı oda tanınmaz haldeydi yerine paslanmaz oksit tutmayan klemens gibi birsey yapıldı 3-4 aydı bu sekilde kullanıyorum bir sorun yaşamadım.imkan olsa orjinal taktırıdım parcaları ama kontak sorununu amasyadan dönerken düzcede yaşadığım için dadaşlar die bir yamaha servisinde yola devam edebilmek için mecburiyetten yaptırmıstım.ist de servise sordum yapılanları sorun cıkmıyacağını öğrendim ve başka birsey yapmadım bu sekilde kullanıyorum.
Benim Burgman la 28000 kmyi doldurdum. Kalkışta belli belirsiz çok hafif bir titreme ya da sizin tabirle vuruntu yapar ama özellikle debriyaj balatası ömrünü tamamlamaya yakınsa bu titreşim artar. Belki sizin bindiğinizin balatası eskimiş olabilir bilemiyorum. Genelde 20-21 bin km'de değiştiriliyor.
F1 değil FI lambası, Fuel Injection'dan geliyor. Motorun yakıt besleme sisteminde bir arıza olduğunda yanar ayrıca ilk kontak açtığında sistem kontrol edilir ve o esnada da FI yanar.
Hız konusunda evet, yeşil yandığında kolay kolay kimse geçemez Burgmanı. Hız göstergesi aşağı yukarı %10 yüksek gösteriyor. Yani 100 gösterirken 90 km gösteriyor GPS.
Bu cevaplarım bazı arkadaşlara da kapak olsun
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
[QUOTE=Nomarka;1326518]Hız konusunda evet, yeşil yandığında kolay kolay kimse geçemez Burgmanı. Hız göstergesi aşağı yukarı %10 yüksek gösteriyor. Yani 100 gösterirken 90 km gösteriyor GPS.
arkadaşım belkide senin gps %10 eksik gösteriyordur gerçek km den.
motosikletin km saatiyle gps in arasında, hangisinin doğru olduğu nasıl anlaşılır acaba?
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
ben nexus a kötü motor demiyorum ki performans olarak kendini kanıtlamış bir motor ama hep söylendiği gibi (ve artık bunları yazmaktan bile sıkıntı geldi o ayrı bir konu) totalde değerlendirdiğinde ki bunun içine "yol tutuşu ,sürüş kolaylığı, konfor, oturma pozisyonu, yedek parça. vb. " konularında burgman oldukça başarılı.............burgman ın yanında birde BMW kullanıyorum satmayı düşünsem bmw yi satarım..............alışkanlık yapıyor burgman bırakamıyorsun
O KASKI Hemen Kafana Geçir.......
turkıyede burgman sahiplerinin coğu motordan anlamadıgı için bir kaç standart problem var ve bir takım problemlerin ortaya çıkmasna neden oluyorlar.
Kavramada ,trafıkte,iki kisi yokusta hızlıca kalkmaya çalışmak,yagını kontrol etmemek,benzını sonuna kadar kullanmak,race motor gibi kullanmaya çalışmak...... bu motoru olduruyor.
1 burgman race motor degildir yavas kaldırıcan
2 burgmanın yagını her 1000 km de kontrol edcıen eksıkse eklıycen
3 kavramada motoru tutmayacaksın
4 hava fıltresını her 2000 km de cıkaracak ve temızleyeceksın
5 bujisini bakımlar sırasında cıkartıp(standart bakımlar) siyah kamı yoksa beyaz mı bakacaksın.bunlardan birisi gerceklesmişse hava benzin karışımnda problem var sorunu cozeceksın.
6 standart aynı yerden yakıt alacaksın (aynı markadan)
7 her adama kurcalatmıyacaksın ben anlarım diyen tamircilerin çogu anlamaz bun motordan (BURG 650 den istanbulda ornegın 3 kişiyi geçmez motorun neresinden ne yagı koyulacağını bilmiyorlar.)
8 Burgman400 bir geçiş motorudur bu nedenle cok el değiştirir.her kullanan farklı kullanır bu nedenle alacağın motor sahip manyagı bir motor olmamalı .SAHŞi fikrim su an 2006 nın altındaki motoru ilk sahibi olan dısındakilerden almam..
9..... falan filan...aklıma bunlar geldi...
10. Hangi motoru alırsan al internet var artık forumlar var.Girip baştan sona okuyacaksın ne olmus sorunları ne kac yapar ne yakar ne sorun cıkarır okuyacaksın..
--------------------------
Şu ana kadar sahibi olduğum kullanışlı burgman k7 ve sonrasıdır.(max 180)
Şu ana kadar kullandığım en zevkli ve havalı burgman 650 lerdir.(max 195)
Şu ana kadar kullandığım en problemsiz burgman k6 kasa burgmandır.(max 165)
Tum araclarda ibre hatası vardır burgmandan ferrari ye kadar...
Ama en fazla ibre hatası İtalyan motorlarda vardır..Ör:nexus
Burgman hepsini döver
Biraz
[QUOTE=vedatarpacı;1326700]cok uydulu bir gps her zaman km saatinden dogruyu gosterir.
Mantık su sekılde işliyor gps bulundugun noktayı en az 3 noktada buluyor ve gittigin diger noktayı da en az 3 noktada buluyor ardından aradaki farkı hesaplıyor ve sonuç ortaya cıkıyor..Burda kritik nokta kac uyduyla baglandıgı sayı kişisel testlerim sonunda en iyi rakamın 8 ve ustunde verdigini gördüm.bu nedenle cok uydulu bir gps her zaman dogruyu soyler....
hayat üçbucuk ile dört arasındadır.Ya üç bucuk atarsın yada dört dörtlük yasarsın.
arkadaşlar lütfen motoru bile olmayanlar kenara çekilsin azcık.
ya adamın motoru bile yok internetten okuyup okuyup ahkam kesiyo yaaa.
tecrübe kolay edinilmiyooor kardeşiiim.
[QUOTE=creativefx;1326770]turkıyede burgman sahiplerinin coğu motordan anlamadıgı için bir kaç standart problem var ve bir takım problemlerin ortaya çıkmasna neden oluyorlar.
Kavramada ,trafıkte,iki kisi yokusta hızlıca kalkmaya çalışmak,yagını kontrol etmemek,benzını sonuna kadar kullanmak,race motor gibi kullanmaya çalışmak...... bu motoru olduruyor.
1 burgman race motor degildir yavas kaldırıcan
2 burgmanın yagını her 1000 km de kontrol edcıen eksıkse eklıycen
3 kavramada motoru tutmayacaksın
4 hava fıltresını her 2000 km de cıkaracak ve temızleyeceksın
5 bujisini bakımlar sırasında cıkartıp(standart bakımlar) siyah kamı yoksa beyaz mı bakacaksın.bunlardan birisi gerceklesmişse hava benzin karışımnda problem var sorunu cozeceksın.
6 standart aynı yerden yakıt alacaksın (aynı markadan)
7 her adama kurcalatmıyacaksın ben anlarım diyen tamircilerin çogu anlamaz bun motordan (BURG 650 den istanbulda ornegın 3 kişiyi geçmez motorun neresinden ne yagı koyulacağını bilmiyorlar.)
8 Burgman400 bir geçiş motorudur bu nedenle cok el değiştirir.her kullanan farklı kullanır bu nedenle alacağın motor sahip manyagı bir motor olmamalı .SAHŞi fikrim su an 2006 nın altındaki motoru ilk sahibi olan dısındakilerden almam..
9..... falan filan...aklıma bunlar geldi...
10. Hangi motoru alırsan al internet var artık forumlar var.Girip baştan sona okuyacaksın ne olmus sorunları ne kac yapar ne yakar ne sorun cıkarır okuyacaksın..
--------------------------
Şu ana kadar sahibi olduğum kullanışlı burgman k7 ve sonrasıdır.(max 180)
Şu ana kadar kullandığım en zevkli ve havalı burgman 650 lerdir.(max 195)
Şu ana kadar kullandığım en problemsiz burgman k6 kasa burgmandır.(max 165)
Tum araclarda ibre hatası vardır burgmandan ferrari ye kadar...
Ama en fazla ibre hatası İtalyan motorlarda vardır..Ör:nexus
Burgman hepsini döver
Biraz
bu senin karabük diye karagümrüğü gösteren gps mi doğru bilecek herşeyi
Vedat sende kolestrolden sonra demans ta başlamış sanırım.
Her seyi unutur olmuşşun.Sende şu an motor var ama kullanamıyorsun, lastiğine kaç hava basman gerekiyor onu bile bildiğini sanmyorum.ŞU engin bilgilerinden bahsette, ben ve denizden duydukların dışında ,bizde senden bir şeyler öğrenelim.
Bak bu hafta sonu sen bana artçıyken nasıl yapıstırdım seni tutacaklara
Alırım anahtarını vedat kızdırma beni...
Görüş bildireceksen alıntı yapmayacaksın 2 satır yazıp ordada boş şeylerden bahsetmiyeceksin
Merak etme vedatçım sabr et sana herşeyi öğreteceğim..
hayat üçbucuk ile dört arasındadır.Ya üç bucuk atarsın yada dört dörtlük yasarsın.
havada gaz kokusu alıyorum .............
O KASKI Hemen Kafana Geçir.......
Burgmanın hız göstergesi bendeki gps e göre tam %8 fazla gösteriyor.
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
KLE 500 ü olan bi arkadaşla konuşuyoduk ... burgman denediğimi ve 140-150 gibi süratlere ulaştığımı söyledim.. geziye gittik giderken herkes 140 km süratlere çıkabildiğini söyledi ama ben 140 la giderken hepsi baya bi arkada kaldılar dedi. bende ona suzukide de böyle sorun mu olur filan demiştim...
hatta yemeğine iddasına bile girmiştik yemek gitti sanırım
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)