evet arkadaşlar dunyadaki en toknolojik motoru tanıtıyorum sizlere buyrun bakın
http://gorgini.com/shop/images/200CC...IFAN%20014.jpg
hayat üçbucuk ile dört arasındadır.Ya üç bucuk atarsın yada dört dörtlük yasarsın.
offff be motora bak üstteki elektrik fişi gibi olan şey ne
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
Altta da usb kablomsu bir şey var, muhtemelen pc'den şarj oluyor bu motor..
Teyzesi defterdaarr olan, faytonla damda dolaşırr:P
aklıma gelmişken Nomarka aslında şu yağ eksiltme ile ilgili Burgmanusa'da ki yazıları Türkçe'ye çevirip resimlerle buraya koysak belki uygulamak isteyen olur.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
arkadaşlar motorumdaki aksilikler duffy arkadaşımında söylediği gibi benzinle alakalıymış ancak deponun içindeki havadan dolayıymış. benzin almaya gittiğimde kapağı açtımda içinden acayip hava çıktı. bunu neden yaptığını bilmiyorum. depoda ne olduğu zaman hava olur.
şu anda motorumda kalkışta tekleme ve stop etme kalmadı.
bu arada geziler cumartesi olunca akşama kadar çalıştığım için ben ve eşim katılamıyoruz. pazar günleri olabilecek bir gezide umarım bizde aranızda olabiliriz.
yeni katılan ve yeni burgmanlanan arkadaşlara hoşgeldiniz ve hayırlı olsun diyorum. kolay gelsin saygılar.
@yokum
sen bunu söylediğinde aklıma eski motorumda yaşadığım bi sorun geldi. motorumu sıfır almıştım. ilk başlarda 10km fln gittikten sonra boğulur gibi olup stop ediyordu. biraz bekledikten sonra tekrar çalışıyorudu. bi kaç gün böyle sinir bozucu şekilde gezindikten sonra servise götürdüm. servis hemen benzin depo kapağını söktü kilidini dağıttı tekrar topladı sorun ortadan kalktı. meğer depo kapağında dışarıdan hava almasını sağlayan sibop tıkalıymış. motor benzini çekince depoda hava alamadığından eksilen benzinle beraber vakum oluşuyor o da benzinin akmasını engelliyormuş. belki benzer bir sorun olabilir sendede?
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
Ayrıca benzini deponun sonuna kadar kullandığın zamanda hava yapıyor.
Teyzesi defterdaarr olan, faytonla damda dolaşırr:P
yaw arkadaşlar,dün bagajı acayım dedim tık diye ses geldi ve anahtar boşa dönmeye başladı.marş da basmıyor.
başına gelen varmı acaba,servise götürcem ama size danışayım dedim
::tutkuy::
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
Bende zamanında bu kfir denen adamın yaptığı şeyi okumuştum. Burgmanusa da adam ilah gibi nerde yağla ilgili bir topic olsa hemen bu adamın galerisine link atıyor birisi.
Söylediğine göre sıkıntı krankın hava alması için olan borunun (hava filtresinin sağ-arka-alt tarafında) çok yatay konumlandırıldığı için motor çalışırken çalkalanan yağın bu boruyu kolayca katedip hava filtresinin içine birikmesi. Bununda hava filtresinin yanlış pozisyonlandırılmasından (motor seviyesine çok yakın) kaynaklandığını söylemiş ve kranka giden borunun hava filresi ile bağlandığı yeri daha yukarı alarak çözmüşmeye çalışmış. Ama bence hiç böyle yapmasına gerek yok. Sade hava filtresi bağlantısını iptal edip, kranktan gelen borunun ucuna mini bir hava filtresi uydurup daha yüksek bi yerde konumlandırabilirdi. Ama ben bu halinden de memnunum. Eskiden bende yağ eksiltmesinden yakınırdım ama meğer hava filtremin altında bi delik varmış onu kapattım ve artık pekde yağ eksiltmiyor.
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
Dün akşam motorumu takas edip burgmanımı aldım.itiraf edeyim ilk kullandığımda acayip gelmişti şimdi dahada acayip geldi.BMW den sonra mucize beklenemezdi tabiki.Benim bir iki sorum olacak sizlere.
1.Motosiklet kalkış yaptığı zaman baya bir titriyor(daha doğrusu can çekişiyomuş gibi debeleniyor) bu bana pek normal gelmedi sizdede varmı
2.Motor aksamından (ben kayıştan olduğu kanısına vardım) bir uğultu sesi geliyor kafamda kask olmasına karşın o sesi çok rahat duyabiliyorum.ayrıca kalkışta sesle birlikte bir zorlanma hissediliyor.
ben bu sorunları bir usta ile paylaştım bana söylediği varyatörden ve kayıştandır dedi.
3.benzin ibresi kırmızıya geldiği zaman ortalama kaç km gidebiliyorsunuz.
hepinize vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
YÜRÜYEN BİR APTAL OTURAN İKİ AKILLIDAN DAHA ÇOK YOL ALIR
titreme gidonla birlikte tüm motoru silkeler daha önce kullandığım maxiscooter lerde böle sorun olduğunda ustaya gtötürdüğümde debriyaj balatası temizlettim daha sonra fazla uzatmadan debriyaj balatasını değiştirdim muhtemelen sorun budur...benzin sorusuna gelince burgmanda nekadar gidilir hiç bilgim yok...vesselam
ahbe kardeşim azdaha hurdayı bize satacaktın
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
1- Varyötör temizliği gerekli birde kayışın öndeki (varyötör ) kasnaklarına bakmak lazım öndeki kasnaklar üzerinde kayış bir yol yaptıysa kayış o bölgeye gelince motor titriyor o bölgeyi geçtikten sonra herşey normale dönüyor. Birde soğuk burgman motoru gerçekten titriyor
2- Uğultu seyir halinde mi geliyor. Yavaş hızlarda bir süratte duyarsın hız artarsa yada yükselirse kesilir genelde bu tür uğultu da sorun ön tekerlek rulmanlarıdır basit bir işlemle bu rulmanlar değiştirilebilir. Kalkışta zorlanma psikoljik olabilir neden dersen vitesli bir motordan geçiş yapmışın kalkarken 3.000dev/dk dan itibaren hareketlenme başlıyor bu normal ama sana tuhaf geliyordur.
3- Genelde kullanma derim ama o bölgeye ulaştığı anda tahminim 40 km yapar. Bence riske girmeye değmez :D
İstanbul'da isen bir buluşmamızda aramızda görmek isteriz motordaki seslere beraber bakarız.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
Kolpa, hava filtresinin altındaki delik derken, sonradan mı olmuş, yoksa orijinalde olan bir delik miydi Garip bir soru oldu ama neyse
1) Debriyaj balatası bittiği zaman kalkışta çok titreme yapar. Ayrıca düşük hızla (20-30 gibi) giderkende çok titreyerek gider. 40-50'den sonra titreme kaybolur. Bir ustaya baktırmanız lazım balatayı.
3) Kırmızının başına geldiğinde daha 70-80 km gidebiliyorsun (uzun yolda). Kırmızıdan aşağı indiğinde bile 15-20 km gider.
Hayırlı olsun bu arada.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
Uğultu tam motor hareketlenmeye başladığında motor aksamından (arka taraftan ben kayıştan şüpheleniyorum) geliyor.
verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim en iyisi bir ustaya göstermek olacak.
Buarada istanbulda ikamet ediyorum fırsat buldukça gezi,toplantılarınıza katılmayı isterim tabiki.
demekki benzin göstergesine daha dikkatli bakıcazki yolda kalmayalım. iyi dileklerin için çok teşekkür ederim.
YÜRÜYEN BİR APTAL OTURAN İKİ AKILLIDAN DAHA ÇOK YOL ALIR
@Nomarka
Şu kör tapalı parça bende yoktu ona ben kendim başka bişey uydurdum. Sanırım düşmüş ve ordan yağ eksiltiyordu çalkalandıkça.
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
ahbe kardeşim azdaha hurdayı bize satacaktın[/QUOTE]
ben hiç motorumu satmaya yeltenmedim,hatta çok da memnunum.siz başkasıyla karıştırdınız herhalde.
::tutkuy::
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)