benden tavsiye yanına bi tane yedek kalça al. biraz yol yaptıktan sonra titreşimden kalça nakline ihtiyaç duyabilirsin
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
en sevdiğim güzergahlardan biri, bayram haftası hariç olabilir.
geçen sene zat150 ile bu sene de joyride200 ile yaptım. çınarcık-esenköy arası gözlemeciyi ihmal etmemek lazım, esenköy çamlıbel plajı yolundaki kasabın da sucukları şahanedir, kendi yapıyormuş.
arkadaşlar AN400 kullanma klavuzunu nerden bulabilirim? pdf olarak olan varsa barisoltu@yahoo.com 'a gönderebilir mi?
link varsa ben de yükleyebilirim. teşekkürler.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
@boo_74
service manual ini aşağıdaki adresden indirebilirsin
http://rapidshare.com/files/12238692...anual.pdf.html
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
90 civarı bi ortalamayla tek kişi uzun yolda tek depoyla 300km den biraz fazla gidebiliyorum. ama bunun için devirini hep yedire yedire vermek lazım yani fazla ivmelenme yaşamadan. ayrıca motorun ayarları ve hava filtresinin temizliğide çok önemli.
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
henüz motorun herhangi bir ayarıyla oynamadım, almadan servise sormuştum adamlar temiz demişti, hakikaten temiz galiba... daha 9.600 km de, 12.000km bakımında bir elden geçirmek gerekir.
bu arada manuel gayet detaylıymış, az önce indirdim. teşekkürler kolpa
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
o manual hastalık yaratabilir haberin olsun orda gördüğüm herşeyi söküp bakmaktan baya tecrübe kazandım
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
kardesim bana sormadan adımı başa yazın ben heryere herzaman varım vedat gelebiliyorsa ben heryere giderim iltifat vedatim alınma
cumartesi günleri akşama kadar çalıştığım için ne yazıkki bu tip gezilere katılamayacağım:(
bu arada arkadaşlar motorum giderken bir kaç kere gazı bıraktığımda stop etti.
bu neden olabilir. aldığımdan beri(geçen hafta) bir servise bakıma vermedim.
pazar günü bırakacağım ama servis konusunda hala kararsızım. altan motor çok iyi diyorlar. orda bırakmam gerekiyormu ve pazar günleri açıklarmı bilmiyorum. var mı tavsiyesi olan arkadaşlar?
servis olarak hangisi daha özenlidir ?
korlas?
tekay?
altan?
yücel?
avrupa yakası için hangisini tavsiye edersiniz?
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
hayat üçbucuk ile dört arasındadır.Ya üç bucuk atarsın yada dört dörtlük yasarsın.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
malum yeni olunca soru da çok oluyor, burgy'in üzerindeki standart bridgestone lastiklerin yol tutuşu nasıldır? yağışta nasıldır? şimdilik hep kuruda kullandım, gayet tutuyor yolu, ama yağışta ????
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
arkadaşlar, bildiğiniz gibi motorumu yeni almıştım bugün servise göstermek için bıraktım. üzücü haberler verdi biraz. nelerin değiştiğini, ne kadar tuttuğunu ve hangi servise gittiğimi umarım 2 saat sonra yazabileceğim. bu arada sanırım
creativefx'in dediği gibi ön arka lastiklerim michelin ile değişiyor.
2 lastik ile uzun km. yaptım Michelin güzel yük endeksi düşük yani motoru çok aşırı yükle kullanmamaya özen gösterin. Michelin'in viraj kabiliyeti mükemmel.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
evet arkadaşlar, motorumu servisten aldım. ne yazıkki satan arkadaş yeni bakımdan çıktığı konusunda yalan söylemiş. üstelik eski servisimede göstermiştim motoru:(
motor iyi durumdaymış, km'si ile oynanmış(servis aynı zamanda beyin tamiri ile meşgul), hava filtresi, yağ, arka balata, berbat durumdaymış. lastikler berbattı. bunu biliyordum
en sonunda parçalara göre verdiğim ücreti sizle paylaşayım;
-yağ filtresi,kn 132=30ytl
-castrol 2litre yağ=46ytl
-arka balata gold krom seramik sanırsam=85ytl
-ön/arka lastik, michelin pilot=225ytl
-buji=32ytl
-balans ayarı=50ytl
-fren müşirleri(stoplar yanmıyordu)=30ytl
-işçilik=100ytl
toplamda 590ytl gibi bir ücret ödedim. sizce fiyatlar nasıl?
bu arada egsozum dağılmış, berbat durumda. çıkma ayarlamaya çalışacaklar,
içi açılıp kaynak yapmak hiç tatminkar değilmiş, içine elyaf doldurup gönderiyorlarmış. sizin fikriniz nedir?
tüm bunları göztepe ziverbey taraflarında piton motorda yaptırdım arkadaşlar.
ama sanırım artık gönül rahatlığı ile binebilirim. bu arada kayışında iyi durumda olduğunu söylediler. saygılar.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)