serhat kaburga dolması yemeyelim dikkat et :D
serhat kaburga dolması yemeyelim dikkat et :D
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
selam
sana hayırlı yolculuklar dilerim serhat valla en iyisini sen yapıyorsum helal be..
www.yapimarkt.com
Mustafa Demir
A rh+
dün akşam deniz serhat ben ve cbf 600 kullanıcısı arkadaşım sadi ile güzel bir akşam geçirdik. serhati saat 24 te bu gün için hazırlansın diye eve gönderdik tabii gidebildiyse,
Arkadaslar iyi dilekleriniz için tşk.ler..
İki gunde toplamda tam olarak hesaplamadım ama 480 km civarı bir yol yaptım.Giderken sakin kulanımda ortalama 100 120 aralıgında 310 km, 160 ustu hızlarda gidildiginde ise 200 km yol yapabildim bir depo benzinle.
Genel olarak yolda yormuyor.Yuksek hızlarda benım camın ayarının alcakta olması nedeniyle ruzgar hırpıladı beni.fakat lastikleri bir an once degiştirmem gerektigini anladım.Yuksek hızda lastıklerın elastıkıyetını kaybetmiş olması sebebiyle lasikler cok ısındı.Arkadaslar bizim burgmanlar gercekten kullanıcı dostu.İnanın Bmw lerden asagı kalmadı yol performası olarak...
Belkı bir fikir verebilir diye sizlerle paylasmak istedim..
hayat üçbucuk ile dört arasındadır.Ya üç bucuk atarsın yada dört dörtlük yasarsın.
selam
yolculuk sana iyi gelmiş kanısındayım
sakin kullanımda va sabit hızlarda 300 km üzerine çıkmak mümkün burgman 650 ile güzel yol yapmışsın tebrikler ve paylaşım için teşekkürler...burgman aşığı arkadaşım...
www.yapimarkt.com
Mustafa Demir
A rh+
Selamlar,
Bende 19 Mayıs günü motorun bakımını yaptım gerçi bir çok şeyi yetiştiremedim saat 15:00'de işe başladık gün yetmedi bir dahaki sefere sabah erkenden başlayacam. Subap ayarı için zaman yetmedi.
Bakıma başlamadan önce
Varyötör kapağını açtık hedef son dişli yağı (Final Gear Oil)
İşte son dişli yağı boşalıyor
Buji ve PAIR valfe ulşamak için sele ve Hava filtre kutusunu söktüm
Çıkan Bujinin durumu
İşte daha önce bahsettiğim PAIR Valf'in karbon birikmiş hali
Ve Burgman hazır resimlerde görülmeyen bir çok yerin temizliği yapıldı elin girmediği yere hava tabancası ile ulaşıldı.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
0 km sym gts 250, 2004-2006 suzuki burgman 400, 2003-2005 honda silverwing 600 arasında kararsızım bi türlü karar veremiyorum.
geçenlerde honda silverwing 600 ü kullanma fırsatım oldu inanılmaz bir makine,bunun yanında sym gts 250 yi unutur oldum ama hondanın fiyatı yüksek,birde suzuki burgman 400 lere bakıyorum kaliteli ve sağlam olması daha da önemlisi az yakması yüzünden bu arada performansından da memnun oldum ama hala karar veremedim.
duffy yoksa sonunda sendemi son dişli yağını motor yağıyla değiştirdin
açmışken debriyajıda temizleyip zımparalasaydın...
umarım resimlerin devamı vardır?
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
Balatayı sökmedim çünkü kayış değişecek bir daha sökmeyim diye sadece varyötör filtresi ve civarını hava ile temizledim varyötör üstünde çizik varmı diye baktım kayış aldığım zaman varyötör komple açılacak o zaman yay ve ağırlık mesura larının durumunu inceleme şansım olacak. Son dişli yağı olarak Castrol'ün EPX 90 GL5 Transmisyon ve dişli yağını kullandım
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
pair valfin karbon biriktirmesi mi egzozda patlamaya sebep oluyor şimdi?
buda pair valfin çalışması:
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
Valla bu karbon birikimi benim motorda patlamaya sebep olmadı yani aslında benim motor daha bu güne kadar ne kompresyonda ne gazlama esnasında patlama sesi yapmadı. Ancak PAIR valf tam olarak ne işe yarar bilmiyorum. Fakat ne zaman bu valf temizlense sabah soğuk çalıştırmada titreme yapmıyor ve stop etmiyor ben gaz verip herşeyin normale dönmesini yapmıyorum. Sabah denemek için her sabahki gibi garajdan çıkardım çevirdim kontağı benzin pompasının sesini dinledim sonra ışıkların sönmesini bekliyip marşa bastım çalışır çalışmaz kendini 2.000dev/dk sabitledi 1-2 dakikanın sonunda normal devrine düştü. Önceden marşa bastığımda alıyordu ancak biraz gaz verip bırakıyordum.
Kolpa, eline sağlık ama ne için olabilir acaba egzost gazının ısısınımı düşürüyor, yoksa emisyon değerleri içinmi dersin
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
bildiğim kadarıyle pair valfin görevi hava filtresinden emdiği temiz havayı egzoz çıkışına iletmek. bundaki sebepte katalitik konvertörde egzoz gazının tekrar yanmasını ve karbon monoksit yerine karbon dioksitin atılmasını sağlamak. bi önceki msgdaki şekildede bunu gösteriyor. belki ani gaz kapamalarda egzozdan bazen duyulabilen pat sesinin sebebi bu valfin iyi görev yapamaması olduğunu düşünüyorum...
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
oooo herkes bakım yapmıs motorlara.
bende gecen hafta motor yagı, transmıssion yagı,hava filtresi,yag filitresi ,bujiyi degistirdim.final gear yagı degişiminide bu hafta degiştiricem.Bu arada arka lastigide dun degiştirdim.ön lastik için bir hafta daha bekleyecegim ellerinde yokmus.
Sonuc olarak yaza hazırız...
yaza dogru kolpa yı zıyarette ederiz izmirden gecerken
hayat üçbucuk ile dört arasındadır.Ya üç bucuk atarsın yada dört dörtlük yasarsın.
ne zaman geliyonuz şimdi bende ona göre kordonda güzel bi yer ayarlıyım
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
marmok a giderken ugrarrız muhakkak.
ah kordon ahhhhh... ne gunler gecırdım orada....
bu arada son dişli yagınıda degıstırdım bıraz once...
malıyetler hakkında bilgi vermek istiyoum kendi yapmak isteyenler olabir diye
hava filitre 50
yag filitre 35
4 lt castrol 10/40 65
1 lt dişli 80/90 9
2 ngk cr9e 40
genel gider 20
total 220 ytl
bahsetmiş oldugum bakım burgman 650 nin en agır bakımı olup herseyın degiştigi bakım.dikkat ederseniz en agır bakım bile bıraz ugrasla ne kadar anlamlı fiyatlara inebiliyor...
deniz senin son dişli yagı tertemizmiş benimki resmen koyu griydi.
bu arada debriyaj tasın mora donmus hep trafikten ve sert kullanımdan bu hale donusuyor...bitmiş olummmm senin motor..
ugras dur
hayat üçbucuk ile dört arasındadır.Ya üç bucuk atarsın yada dört dörtlük yasarsın.
selamlar arkadaşlar
bakıyorum da artık kendi işimizi kendimiz yapar olduk bu heves nereden kaynaklanıyor yoksa dükkan mı açtınız deniz adresi alalım bizim bakım zamanların da da görüşelim derim....
www.yapimarkt.com
Mustafa Demir
A rh+
marmok için benimde niyetim var ama kız arkadaşım tez yazıyor. o döneme kadar savunmasını verebilirse bizde size takılırız. datçayı çok özledim....
bu arada kordon maceraları ne zamana denk geliyor bilimiyorum ama son dönemlerde baya bi güzelleşti kordon çimler kafeler fln...
birde bu bakımlar biraz fazla bile tutmuş ben cr7e iridyum bujiyi tanesi 20ytl ye 4lt 10-40magnatec i 52ytl ye aldım yağın yarısını kullandım yarısınıda bi sonraki sefere sakaldım.hava filtresini yıkıyorum ama yağ filtresine bende 35 verdim...
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
Benim masraf fazla olmadı
3 Lt. Castrol EPX90 GL5 - 20ytl.
1 Lt. Castrol POWER 1 SCOOTER 4T 10W-40 - 15ytl. (Yağ tamamlandı)
1 Adet NGK CR7E Buji - 18ytl.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
buji konusuna cok dikkat etmek lazım piyasada 8 ytl ye bile buji var sahte olmamasına dikkat edelim ve yetkılı serislerden almakta fayda var .Cunku yola keserse özellıkle benim değiştirme imkanım neredeyse sıfır...
Yag konusuna gelınce arkadaslar 650 ler filtrede degişince 3300 ml motora 400 ml transmıssıon a 10/40 alıyor.300 ml dişli yagınıda son dişliye alıyor.
Ben rakamları yuvarladım malm gidiş geliş benzin masrafıda var
Saka bir yana belkıde 55 ytlydi ben 65 yazdım onu tam hatırlamıyorum..
bu arada dişli yagını niye 3 lt aldın yanlıslıkla motora koymadın degılmı
bujı secımı tam olmus kanka cunku senın bujı kurumluydu.
KİTAPCIK derki eger kurum varsa 7 ,bejaz renkse 9 e...
BU arada işçiliğini begendim ama o göbek ne yahu...nerdeyse motora degecek....
hayat üçbucuk ile dört arasındadır.Ya üç bucuk atarsın yada dört dörtlük yasarsın.
yok benim 20 ye aldığım bujide orjinal iridyumların zaten sahtesi yok henüz ama üzerinden söktüğüm buji resmen patates baskı ngk idi.
motoru ilk aldığımda yakındaki bi motorcuya değiştirtmiştim...
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)