Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Mayıs 2008, 23:00
#3161
vedatarpacı adlı üyeden alıntı
hava mis kimseler yok doğal olarak. gezin ve dikkat edin azami dikkat. az önce yola aniden ve bakmadan çıkan bir maganda yüzünden arkamda artçım olmasına rağmen, halaa nasıl kurtardım anlamıyorum ama bir kaza atlattım. bunu önce ALLAH sonra honda eğitimine bağlıyorum. tabii dikkat çok önemli lütfen bu magandaları her yerde olduğunu bilerek azami dikkatli kullanalım motosikletlerimizi. hem kendimiz hem ailemiz üzülmesin.
Gecmiş olsun.
Değil motorla arabayla giderken bile bu trafikte bu bilincsizlikle her an tetikte olmalıyız. Yanından gecerken kapı acanlar, sağda arkadaşını görüp sağa kıranlar ki biz hanımla motoru yatırıp kurtulmuştuk çarpmaktan.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
Reklamlar
-
04 Mayıs 2008, 02:50
#3162
selam
vedat büyük geçmiş olsun...
valla bu istanbul trafiğinde dediğin gibi çok dikkatli olmak lazım dün de beni sıkıştıran bi araçtan kurtulmak için gazlamak ve manevra yapmak durumunda kaldım gazlama sonucu hızlanan motoru ecel terleri dökerek önümde fren yapan diğer araca çarpmamak için zor durdum ama birde bana sor...
www.yapimarkt.com
Mustafa Demir
A rh+
-
04 Mayıs 2008, 13:46
#3163
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Merhaba arkadaşlar Kolpa tanır beni, Bisanımı takas edecek burgmancı arkadaş ve satıcı firmayla tanıştırırsanız çok memnun olurum,
Görüşmek dileğiyle
-
05 Mayıs 2008, 10:28
#3164
Bu aralar buji ile ilgili çok konuşma geçti bende size yeni öğrendiğim bazı şeyleri aktarıyım belki bujisini değiştirmek isteyenlere yardımcı olabilir.
öncelikle şu grafiğe bakıyoruz:
Bu grafikte 3 tane buji bölgesi var. Eğer kullanılmuş buji üstteki resimdeki gibi erime belirtisi gösteriyorsa o zaman cold type (CR8E) buji, normal temiz bi görüntüsü varsa standart buji ve siyahımsı carbon depozitli bir görüntüsü varsa hot type (CR6E) ile değiştirilmesi tavsiye ediliyormuş. Yada başka bir değişle motoru yüksek devirlerde ve uzun yolda uzun süreli kullananlar ısıyı daha iyi atabilen cold type ı, şehir içinde fazla rölantide kullananlar ise kurum yapmasını önlemek için hot type ı tercih etmeliymiş.
Buda burgman için buji seçim tablosu:
Kaynak linki
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
-
05 Mayıs 2008, 13:39
#3165
kolpa adlı üyeden alıntı
Bu aralar buji ile ilgili çok konuşma geçti bende size yeni öğrendiğim bazı şeyleri aktarıyım belki bujisini değiştirmek isteyenlere yardımcı olabilir.
öncelikle şu grafiğe bakıyoruz:
Bu grafikte 3 tane buji bölgesi var. Eğer kullanılmuş buji üstteki resimdeki gibi erime belirtisi gösteriyorsa o zaman cold type (CR8E) buji, normal temiz bi görüntüsü varsa standart buji ve siyahımsı carbon depozitli bir görüntüsü varsa hot type (CR6E) ile değiştirilmesi tavsiye ediliyormuş. Yada başka bir değişle motoru yüksek devirlerde ve uzun yolda uzun süreli kullananlar ısıyı daha iyi atabilen cold type ı, şehir içinde fazla rölantide kullananlar ise kurum yapmasını önlemek için hot type ı tercih etmeliymiş.
Buda
burgman için buji seçim tablosu:
Kaynak
linki
Kolpa, eline sağlık güzel bir yazı
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400
>> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
-
05 Mayıs 2008, 14:36
#3166
sbuyukkilic adlı üyeden alıntı
Gecmiş olsun.
Değil motorla arabayla giderken bile bu trafikte bu bilincsizlikle her an tetikte olmalıyız. Yanından gecerken kapı acanlar, sağda arkadaşını görüp sağa kıranlar ki biz hanımla motoru yatırıp kurtulmuştuk çarpmaktan.
teşekkürler şenol abi.
alinazik adlı üyeden alıntı
selam
vedat büyük geçmiş olsun...
valla bu istanbul trafiğinde dediğin gibi çok dikkatli olmak lazım dün de beni sıkıştıran bi araçtan kurtulmak için gazlamak ve manevra yapmak durumunda kaldım gazlama sonucu hızlanan motoru ecel terleri dökerek önümde fren yapan diğer araca çarpmamak için zor durdum ama birde bana sor...
teşekkürler mustafa. sanada geçmiş olsun. anladığım kadarıyla sen büyük kaza atlatmışsın.ALLAH korusun.
-
05 Mayıs 2008, 15:54
#3167
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Kolpa yine bulup buluşturmuşsun, ben de sizleri takip edecem, burgman alana kadar,
-
05 Mayıs 2008, 16:19
#3168
kolpa adlı üyeden alıntı
Bu aralar buji ile ilgili çok konuşma geçti bende size yeni öğrendiğim bazı şeyleri aktarıyım belki bujisini değiştirmek isteyenlere yardımcı olabilir.
öncelikle şu grafiğe bakıyoruz:
Bu grafikte 3 tane buji bölgesi var. Eğer kullanılmuş buji üstteki resimdeki gibi erime belirtisi gösteriyorsa o zaman cold type (CR8E) buji, normal temiz bi görüntüsü varsa standart buji ve siyahımsı carbon depozitli bir görüntüsü varsa hot type (CR6E) ile değiştirilmesi tavsiye ediliyormuş. Yada başka bir değişle motoru yüksek devirlerde ve uzun yolda uzun süreli kullananlar ısıyı daha iyi atabilen cold type ı, şehir içinde fazla rölantide kullananlar ise kurum yapmasını önlemek için hot type ı tercih etmeliymiş.
Buda
burgman için buji seçim tablosu:
Kaynak
linki
kolpa ellerine sağlık bu tablo bana ışık tutacaktır..
vedatarpacı adlı üyeden alıntı
teşekkürler şenol abi.
teşekkürler mustafa. sanada geçmiş olsun. anladığım kadarıyla sen büyük kaza atlatmışsın.ALLAH korusun.
teşekkürler vedat kıssadan hisse nolur dikkat ve olabildiğince gaza gelmeden yavaş emniyetli sürüşler dilerim...
www.yapimarkt.com
Mustafa Demir
A rh+
-
05 Mayıs 2008, 17:50
#3169
alinazik adlı üyeden alıntı
kolpa ellerine sağlık bu tablo bana ışık tutacaktır..
rica ederim..
ancak tablo an400 için geçerli sizinki için kataloğa bakmanızda fayda var.
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
-
05 Mayıs 2008, 22:08
#3170
hayat üçbucuk ile dört arasındadır.Ya üç bucuk atarsın yada dört dörtlük yasarsın.
-
05 Mayıs 2008, 23:45
#3171
Duffy bu arada geçenlerde fark etmiştim ama sanırım buraya yazmayı unuttum senin bana gönderdiğin service manuel inde 2-11 (p.31) sayfasında son dişli yağının SAE 10W-40 olması gerektiği yazıyor. Yani aynı manuelde başta SAE 90 Hypoid dişli yağı sonra başka bir sayfada SAE 10W-40 yağ yazıyor. Buda önceden konuştuğumuz komplo teorisini haklı çıkarıyor. Sanırım Suzuki ciddi bir hata yapmış ama Suzuki Türkiyenin bundan haberi yok....
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
-
06 Mayıs 2008, 10:24
#3172
kolpa adlı üyeden alıntı
Duffy bu arada geçenlerde fark etmiştim ama sanırım buraya yazmayı unuttum senin bana gönderdiğin service manuel inde 2-11 (p.31) sayfasında son dişli yağının SAE 10W-40 olması gerektiği yazıyor. Yani aynı manuelde başta SAE 90 Hypoid dişli yağı sonra başka bir sayfada SAE 10W-40 yağ yazıyor. Buda önceden konuştuğumuz komplo teorisini haklı çıkarıyor. Sanırım Suzuki ciddi bir hata yapmış ama Suzuki Türkiyenin bundan haberi yok....
Haklısın onu bende gördüm şaştım valla insan ne yapacağını şaşırıyor hangisi doğru olan diye düşünüp duruyorsun
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400
>> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
-
06 Mayıs 2008, 19:22
#3173
Herkese merhabalar.
Uzun zamandır siteye bakamamıştım. Bu arada Vedat arkadaşım, çok geçmiş olsun.
Ali Y.UZUN
-
07 Mayıs 2008, 14:56
#3174
İstanbul'lu Burgman'cılar bir buluşma düzenleyelim ne dersiniz.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400
>> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
-
07 Mayıs 2008, 15:37
#3175
www.yapimarkt.com
Mustafa Demir
A rh+
-
07 Mayıs 2008, 16:16
#3176
vay kardeşime bak yakışmış 650 Hayırlı olsun serhat'çım allah kaza bela vermesin nazarlardan saklasın
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400
>> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
-
07 Mayıs 2008, 17:04
#3177
Duffy adlı üyeden alıntı
İstanbul'lu Burgman'cılar bir buluşma düzenleyelim ne dersiniz.
bir an tüm yaşananlar gözlerimin önünden geçti 2006 sonuydu..
9 mayıs 2008 yani bu cuma akşamı toplanalım arkadaşlar arayı çok açtık. yer aynı yer. çiftehavuzlar starbucks. artık ordan bir yerlere akarsak akarız. herkes davetlidir. burada merhabalaşıpta görüşmediklerimiz özellikle.
-
07 Mayıs 2008, 20:04
#3178
Duffy adlı üyeden alıntı
İstanbul'lu Burgman'cılar bir buluşma düzenleyelim ne dersiniz.
evet yapalım ozledik valla
alinazik adlı üyeden alıntı
nerde nerde
ne zaman ne zaman
sürpriz bir konuğum vardı biraz önce yanımda sağolsun geldi sohbet ettik biraz çaylarımızı yudumlarken gerçi ayağı uğurlu geldi tam bi konuya girecez müşteri telefonlar susmadı ona anlat buna anlat muhabbetin için ettik galiba
dahada iyisi bu sürpriz konuğum da an650 kervanına katılmış bana yakın bir yerden aldığı için ilk bana uğramış dururmuyum hemen resimlerini çektim birazdan bakalım tanıyacakmısınız.
sagol mustafacım.bende gidip hemen mustafaya ugrayayım dedim.Birkac ınce nokta ogreneyım dedım ..
Duffy adlı üyeden alıntı
vay kardeşime bak yakışmış 650
Hayırlı olsun serhat'çım allah kaza bela vermesin nazarlardan saklasın
tesekkur ederım akadaslar.Allah hepimize daha iyilerini kazasız belasız nasip eder inşallah.İlk kullanım senın denizcim unutmus degilim..
hayat üçbucuk ile dört arasındadır.Ya üç bucuk atarsın yada dört dörtlük yasarsın.
-
07 Mayıs 2008, 20:48
#3179
gerçekten harika. İnsanın uzun yola gideri geliyor :D
-
08 Mayıs 2008, 11:28
#3180
creativefx adlı üyeden alıntı
evet yapalım ozledik valla
sagol mustafacım.bende gidip hemen mustafaya ugrayayım dedim.Birkac ınce nokta ogreneyım dedım ..
tesekkur ederım akadaslar.Allah hepimize daha iyilerini kazasız belasız nasip eder inşallah.İlk kullanım senın denizcim unutmus degilim..
Serhatcim hayırlı uğurlu olsun, tekerine taş değmesin, güle güle iyi günlerde kullanırsın inşallah
İyi günlerde diyorum sen en fazla 2 ay sonra değiştirirsin nasıl olsa
Yarın akşam görürürüz makineyi arkadaşlar Vedatın çağrısına cevap verelim buluşalım..
Darısı benim başıma
Teyzesi defterdaarr olan, faytonla damda dolaşırr:P
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 56 kullanıcı var. (0 üye ve 56 misafir)
Bu Konudaki Etiketler