Herkese merhaba , 3 yildir an400 kullaniyorum hemde tepe tepe , becerebilirsem artik 650'ye gecmek istiyorum....ama agirlikli olarak sehir ici kullandigim icinde kafam biraz karisik...400'den 650'ye gecen varmi hic !?
Saygilar
Yahya Dai
Herkese merhaba , 3 yildir an400 kullaniyorum hemde tepe tepe , becerebilirsem artik 650'ye gecmek istiyorum....ama agirlikli olarak sehir ici kullandigim icinde kafam biraz karisik...400'den 650'ye gecen varmi hic !?
Saygilar
Yahya Dai
valla ben kullanmadım ama tanıştım Maxi scooter olayını aşıp Touring scooter sınıfını yaratmış bir motor. Benim düşüncem sürekli şehir içinde kullanılacaksa 650'ye yazık olur şehir içinde 400cc. bile fazla kalıyor. İnsan bu keyfi hak ediyor doğrusu 650 ile yol yapmak 2 silindir sesini duymak ve tiptronik şanzımanı kullanmak herhalde çok zevklidir.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
Günaydın herkese
[COLOR="Red"]HİÇ BİRŞEY HAYATINIZDAN DAHA ÖNEMLİ DEĞİL. LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKAT [/COLOR] ::pulp::
arkadaşlar slm
xenon konusunda daki tereddütlere gerek yok
ben bır sıkıntı olsa elimizdeki xenonları takmaz dım ne motora ne aküye bır zararı yok. takılacak xenon ların toplan gücü zaten max 10 amp zaten sızın orjınal h4 ampülleriniz bunların bırı 8amp elektirik cekiyor 2x8=16 amp yapar
xenonlar daha az ısınıp az amp cektıgı ıcın motoru elektirik tesisatını yormuyor
ayrı ca yeni gelen serıdıkı xenonlarım uzundada kısada da xenon ve motor lu
ve 1yıl da garantili 6 ve 8 K 2XENON MONTAJ DAHIL 500 YTL DIR
dlıyen arkadaşları sohpete ve caya davet edıyorum GÖRMEK İCİN
malı görün ki karar vermeniz daha kolay olucaktır
beetle65, sanada günaydın
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
tekrar merhaba 650'ler icin daha fazla bilgisi olan yokmu....Sorunlari , olumlu -olumsuz yanlari...vs.
Vallahi ağırlıklı olarak şehiriçi kullanımsa 400'de kalmanı tavsiye ederim, istersen model yenileyebilirsin...
650 yakıt olarak biraz fazla yakıyor, (km'de 16-17 kuruş gibi) ama uzun yolda keyfine diyecek birşey yok. Şehir içinde 400'le bile aralardan geçmek zorken, 650'de tıkanıp kalıyorsunuz.
Kısacası senede 2-3 kez uzun yola çıkacaksanız ve touring tarzı bir motorum olsun ama şehir içinde de kullanayım diyorsanız 650'yi tercih edebilirsiniz. Ama yok ben şehiriçinde kullanmak içinse 400'lük gayet iyidir....
şuan imkanım olsa gözüm kapalı gider 650 alırım şehir içide gezerim babalar gibi
zaten alınca içi kaynar insanın şehirler arasında yol yapmak için ))))benim tafsiyem 400le dewam etme 650 al bizide gezdirirsin..
SYN PAŞAM
merak etme xenonlar cayna deyil!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sizin xenonler 2 yıl garantiliydi !!!!!!!!!!!!!!
gelen xnonlar sa 1 yıl garantili aynı mal ama fiat düştü
250 ytl + kdv
arkadaşım
slm nedir ki merak ettigin daha acık sorarsan
yardıncı olurum (altanmotor@hotmail.com )
arkadaşım
slm nedir ki merak ettigin daha acık sorarsan
yardıncı olurum (altanmotor@hotmail.com )
kapanabilen aynalarına rağmen halen 400 kadar dar yerlerden geçemiyor galiba...değilmi
arkadaşım
slm nedir ki merak ettigin daha acık sorarsan
yardıncı olurum (altanmotor@hotmail.com )[/QUOTE]
Okuduğum kadarıyla ( ben dahil) çoğumuz An 650'ye hayranız....ama biraz uzağızda aynı zamanda ...Özellikle kullananlarla , deneyimleri olanlarla konuşmakdan gayrı bir merakım yok
Tarayabildigim kadarıyla yabancı sitelerde şu meşhur ecvt vites kutusu için "olmasada olurdu" yada "servo plastik dişliler eriyor " gibi yorumlar var..Dahası benim yollarda gördüğüm birkac 650'nin arka cantaları resmen sallanıyordu...Yine google resim linkleri ile arka canta bağlantı yerlerinin birbirine yakin bir üçgen olduğunu gördüm...Bu konularda bir şeyler duymak isterim eğer mümkünse....
Saygılar
Yahya Dai
ben ilk defa duydum "servo plastik dişliler" bu dişli takımı nerede bulunuyormuş ki? Suzuki de kavrama ile sorun bazı modellerde olmuş
DL1000 2004 modellerde debriyaj sorunu vardı
an400 ler da varyatörün ciyaklama olayı vardı
ama 650 lerde herhangi bir sorun duymadım belki Türkiye'de kullanıcı sayısının azlığından dolayı olabilir mi?
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
/Volumes/Macintosh HD 2/Pictures/Scooter/AN 650/casse_e,grenage4.jpg/Volumes/Macintosh HD 2/Pictures/Scooter/AN 650/casse_e,grenage1.jpg
Resimleri gösterebilmeyi becerebildimmi bilmiyorum ama CVT oranina kumanda eden ve hareketini bir elektrik motorundan alan grup dişlisinin (ki sert plastik ), varyatör kasnağina ulaşan son dişlisi...ilk yillar 2002-2003'de sorun oluyorlarmış...
sanırım bu sefer resimleri görebileceksiniz
burada da 40-50.000km'deki oluşan sorunhttp://www.pirmil.info/scoot/photobu...e,grenage2.jpg
günaydın
biz bu gidişle xenonları taktıracağız galiba
böylece karabatu ve thai benden kurtulacaklar
bu arada söz 650 den açılmış iken
bizim kızların zaman içinde oluşabilecek sorunları var mı ?
bilmek ve şimdiden gerekli önlemleri almak adına
[COLOR="Red"]HİÇ BİRŞEY HAYATINIZDAN DAHA ÖNEMLİ DEĞİL. LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKAT [/COLOR] ::pulp::
Bu parça ne içinmiş sanki üzerine yük binmeyen bir dişliye benziyor acaba sensör benzeri bişey için olmasın. 40-50.000 km'de oluşmuşsa ki bu parça görevini yerine getirmiş demek
beetle65, biraz kullan ben sonra söylerim
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
beetle65, biraz kullan ben sonra söylerim [/QUOTE]
Şimdiden söylede ona göre önlemlerimizi alalım
dikkatli kullanalım
kızlarımızı üzmeyelim değil mi
[COLOR="Red"]HİÇ BİRŞEY HAYATINIZDAN DAHA ÖNEMLİ DEĞİL. LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKAT [/COLOR] ::pulp::
AN650 çalışma prensibi ile ilgili bir animasyon
secvt sistemi
http://www.pirmil.info/film/sk650.swf
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)