Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Temmuz 2007, 17:00
#2361
BURGMAN cılar bende aranıza katılıcam ama motordan pek anlamıyorum önceden de belirttiğim gibi bir motor var istanbul avrupa yakasında bahçeşehirde , burgman kullanan abilerimden kardeşlerimden yardım bekliyorum gidip görmemiz mümkün olur mu acaba nereye göstericez servisi filan yardımcı olursanız çok sevinirim yer bahçeşehir msnden ulaşabilirsiniz aspirinim@hotmail.com şimdiden çok teşekkürler...
Reklamlar
-
23 Temmuz 2007, 23:36
#2362
Herkese merhabalar, haftasonu İstanbul- Ankara yolunda Burgman'ımla beraberdim. Yolda bir kaç cruiser karşılaşıp onlarla Abant'a kadar keyifli bir sürüş yaptık. İnanın, onlar 80-100 km bir dinlenmek için durdurlar, ben ise evimdeki baba koltuğunda gibiydim, enerjimden de hiç bir şey eksilmemişti.( Onca sıcak havaya rağmen 21.07.2007 cumartesi günü Ankara 39 dereceydi.) Bütün burgmancı arkadaşlara selam, yola devam...
-
25 Temmuz 2007, 00:52
#2363
selamlar sevgiler tum burgman ailesine.
sonunda uzun yola cıktım gerci sapanca yine yakın sayılır ama olsun.yol kısa bir mola ile birlikte 1,5 saat surdu.giderken genelde 120 km de seyrettik cok bos ve duz noktalarda gazı actık.yaklasık 140 la seyrettik.ust gecit mc donalds ta mola verdik.bundan sonraki kısa mesefede yol cok bos ve duz oldugu icin motorumun gucunu test ettim.160 la seyrettim bir muddet.zevkliydi ama motor cok titriyor.aslında daha basacak yerim vardı ama daha yukarı cıkmadım.sanırım bu motor duz yolda 170 yapar tahmınım.bayır asagı olursa 180 i bile gorebılırkı bu zaten kadran sonu demek oluyor.eminim aranızda bunu yapanda vardır. donerken arkadaslar tempoyu biraz yuksek tuttular.yolun son yarım saatinde ibre nerdeyse hic 140 ın altına ınmedı ama ondekı gruba yetisemedık.neyse guzel bir gezi oldu ben cok eglendim ama cok yoruldum.bi ara ellerim bile uyustu ellerimi surekli acıp kapıyodum yolda gıderken.yuksek hızda seyredılecekse gercektende 45 dakkadan sonra mola sart.araba gibi dusunulmemeli.diger 5 arkadasım vitesli ve kaliteli motorlarla geldiler.onlarla normal tempoda seyrettıgımızde uyum sagladık.ancak sollamalar soz konusu oldugunda durum zorlastı cunku adamların makınelerı cok seri.cok cabuk ivme kazanıyolar.benim icin bu sozkonusu diildi bu da sollamalarda guven eksıklıgı yaratıyorki bu 3 seritli bir yoldu.cesme bodrum gibi uzun ve tek seritli yollarda sollamak bir scooter icin daha zor diye dusunuyorum.bir de arkadasım benim ruzgarı daha fazla yedıgımı tespıt etmıs.sanırım yuzey buyuklugunden ruzgardan daha cok etkılenıyoruz.bana gore uzun yolun en zorlayıcı yanlarından birisi ruzgar.bir kamyonun veya otobusun yanından 130 la geciyorsunuz ve hemen sonrasında inanılmaz bir ruzgara maruz kalıyosunuz adeta bir savas yasanıyo. hihooooo diye cıkıyosunuz tırın yanından.benim uzun yoldan ilk izlenimim hızdan cok ivmenin onemli oldugu yonunde ki bahsettigim tarzdaki bir ivmeyi, bir scooterdan almanın mumkun olmadıgını dusunuyorum.ama hız konusunda hic bir sorunum olmadı.bu makine gercekten hızlı.onumuzdeki hafta bir edirne gezim olacak.daha once arabayla gıtmıstım.yol cok genıs harıka gorsel yonden de zevklı bır yol ancak o kadar buyuk acıklıklar var kı ruzgar yonuunden bıraz endıselıyım bakalım yasayıp gorecez.o deneyimimi de burdan paylasırım sızle.ancak sapanca gezisinden cok zevk aldım.uzun yolda motor kullanmak cok zevklıymıs o ıgrenc sehir trafigi hem bizi hem motoru bitiryomus valla.saglıcakla kalın.
-
30 Temmuz 2007, 16:11
#2364
Arkadaşlar, bir Burgman K7 kullanıcısı olarak, benim de debriyaj sistemim 3. kez değişmesine rağmen aynı sorunlar belki de fazlasıyla şimdi yeniden ortaya çıktı.
Şimdi bir şeyi merak ediyorum: K7 kullanıcısı olup da bu ya da benzer sorunları yaşamayan kimse var mı? Yani sorun eğer yeni debriyaj sistemi ile çözülemiyorsa, motorda farklı bir sorun olduğu ve bu da tüm K7'lerde aynı sorunların olabileceği anlamına geliyor.
Şimdi sorumu tekrar etmek istiyorum: K7 sahibi olup da hiç bir sorun yaşamayan kimse var mı?
-
30 Temmuz 2007, 17:12
#2365
ben etrafta bir çok k7 kullanıcısı görüyorum fakat hiç problem yokmuş gibi gözüküyor bir dahaki sefere bi selam verip sorucam.
Arkadaşlar birşeyi merak ediyorum bende Burgman hayranıyım ve almayı planladığım bir motor şimdi almak istiyorum ama sizin yaşadığınız sorunları görünce aklımda tedirginlik oluşuyor, acaba Türkiyeye yeni gelen (geldimi bilmiyorum) üretimlerde böyle problemler varmıdır
-
31 Temmuz 2007, 22:20
#2366
Unique66 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, bir Burgman K7 kullanıcısı olarak, benim de debriyaj sistemim 3. kez değişmesine rağmen aynı sorunlar belki de fazlasıyla şimdi yeniden ortaya çıktı.
Şimdi bir şeyi merak ediyorum: K7 kullanıcısı olup da bu ya da benzer sorunları yaşamayan kimse var mı? Yani sorun eğer yeni debriyaj sistemi ile çözülemiyorsa, motorda farklı bir sorun olduğu ve bu da tüm K7'lerde aynı sorunların olabileceği anlamına geliyor.
Şimdi sorumu tekrar etmek istiyorum: K7 sahibi olup da hiç bir sorun yaşamayan kimse var mı?
slm unique,
benimde debriyaj ve beyin degisti yaklasık 1000 km oldu.hatta uzun yola da cıktım superdi ancak su ana kadar mıde bulandıracak bı tek sey oldu o da yolda gıderken motor stop etti ama bunun dısında sımdılık bı sorunum yok umarım da olmaz cunku daha fazla sorun yasamaya dayanamam cunku.ama bence muhakkak bızım hepımızın motorlarını sıfır ve yenılenmıs (ya da makyajlanmıs dıyım) motorlarla degıstırmelıler.ama burası turkıye,kuzuların ulkesi...
-
02 Ağustos 2007, 19:28
#2367
Selam herkese.... Ben de bugün Burgman sahibi oldum... İlk deneme sürüşümü yaptım.. Ne kadar harika bir makine olduğunu bir kez daha anladım.... Umarım tercihim doğrudur....
-
02 Ağustos 2007, 20:30
#2368
yep adlı üyeden alıntı
Selam herkese.... Ben de bugün Burgman sahibi oldum... İlk deneme sürüşümü yaptım.. Ne kadar harika bir makine olduğunu bir kez daha anladım.... Umarım tercihim doğrudur....
Hoş geldin arkadaşım K7 mi aldın?
-
03 Ağustos 2007, 16:57
#2369
arkadaslar debriyaj degiseli yaklasık 1000 km oldu ve cik cik sesleri basladı bendesimdilik titreme veya balina sesleri yok ama gene de hafif bir rahatsız veriyor belliki daha kotuye gidecek ole bi ivmesi var.
-
04 Ağustos 2007, 01:16
#2370
-
04 Ağustos 2007, 12:38
#2371
japon yeni şuan ytl ile hemen hemen aynı düzeyde (1,05 civarı)
dediğin rakamlar olduğuna eminmisin?
an400 ün sağ sinyali gercekten 5500 ytl mi yani?
-
04 Ağustos 2007, 13:07
#2372
meuehueı
5500 e sinyal mi olur
1 burgman alır parcalarını satarım sonra kazandıgımla heralde 5 burgman daha alırım
-
04 Ağustos 2007, 13:10
#2373
herkese selamlar arkadaşlar 6 aydır burgman 400 kullanıyorum oldukça memnunum ama tek şikayetim rüzgar meselesi ön den gelen rüzgarı uzun camla kesmek mümkünmü artıları eksileri maliyeti ne olur mutlaka takan arkadaşlar vardır. sorularıma cevap bulabilirsem sevinecegim. herkese iyi sürüşler.
-
04 Ağustos 2007, 23:58
#2374
arkadaşlar herkese selamlar..
uzun süredir vespa cosa 200 kullanan biri olarak artık yeni bir motor almayı düşünüyorum..
karşımda iki seçenek var ya vespacımın devamı x9 500 yada burgman 400
ancak bi türlü seçim yapamıyorum.. burgman 400 ün popüler oluşu.. x9 un elektronik ön aksamı, 500 cclik motoru , radyosu beni cezbediyor..
arada kaldım .. bu noktadan sonra şimdi hangisi daha fazla sorun çıkarıyor araştırmasına giriştim.. vespa cosa dan sonra artık bana hiç sorun çıkarmayacak yada az sorun çıkaracak motor istiyorum..
sizlere sorum şu.. burgman 400 lerde ne gibi kronikleşmiş problemler var ? yedek parça fiyatları nasıl ? sık sık değişen parçaları var mı ? ve eğer 2. el bir burgman alacaksam nelere dikkat etmem neresine bakmam gerekiyor..
az yada çok bilgisi olan herkes bi şeyler yazarsa sevinirim.. iyi günler..
-
05 Ağustos 2007, 01:16
#2375
mete_han adlı üyeden alıntı
ben size gerçek fiyatları verim bildiğim kadarı ile altan motor ve korlasta bizzat sordum salllamıyorum veya netten arştırmadım ön grenaj 412 ytl ön far 400 ytl ön balata tek 61 ytl aynalar 180 ytl fren levyesi tek 75 ytl ön çamurluk 400 ytl ön sinyaller 300 ytl orjinal ön balata takımı (çift) 100 euro diğerleride böle sürüp gidiyor parçaların fiyatları gerçekten çok yüksekte 5500 lira değil ayrıca 1 yen 1 lira değil 100 yen = 1,3333 YTL dir yani 550 lira o sinyal
GENÇLER YAŞLILARI APTAL SANIR AMA YAŞLILAR GENÇLERİN APTAL OLDUĞUNU BİLİR
-
05 Ağustos 2007, 11:57
#2376
weedd adlı üyeden alıntı
arkadaşlar herkese selamlar..
uzun süredir vespa cosa 200 kullanan biri olarak artık yeni bir motor almayı düşünüyorum..
karşımda iki seçenek var ya vespacımın devamı x9 500 yada burgman 400
ancak bi türlü seçim yapamıyorum.. burgman 400 ün popüler oluşu.. x9 un elektronik ön aksamı, 500 cclik motoru , radyosu beni cezbediyor..
arada kaldım .. bu noktadan sonra şimdi hangisi daha fazla sorun çıkarıyor araştırmasına giriştim.. vespa cosa dan sonra artık bana hiç sorun çıkarmayacak yada az sorun çıkaracak motor istiyorum..
sizlere sorum şu.. burgman 400 lerde ne gibi kronikleşmiş problemler var ? yedek parça fiyatları nasıl ? sık sık değişen parçaları var mı ? ve eğer 2. el bir burgman alacaksam nelere dikkat etmem neresine bakmam gerekiyor..
az yada çok bilgisi olan herkes bi şeyler yazarsa sevinirim.. iyi günler..
xp 500 ile burgman an400 arasında sayamayacağın kadar fark var arkadaşım
özetle en büyük farkı söyleyeyim sana ;
PRESTİJ !!!
-
05 Ağustos 2007, 12:18
#2377
burgman_brs
cevabın için teşekkür ederim.. doğru söylüyorsun prestij önemli.. ancak kullanım yüzdesine bakarsak çin malları revaçda buna bakarak çin malı alırsak yolda kalırız sonucu doğuyor..
demek istediğim görünüşe aldanan insanlardan değilim..
benim öğrenmek istediğim siz burgman kullanıcılarının bu motorlarda kronikleşmiş olan problemleri burda açıklamanız.. forumdan okuduğum kadarıyla mesela debriyajında problem varmış..
bu gerçekden her motorda var mı ve diğer problemleri neler.. yedek parça fiyatları nasıl ? sık sık değişen parçaları var mı ? ve eğer 2. el bir burgman alacaksam nelere dikkat etmem neresine bakmam gerekiyor..
elbette burda herkes burgmanı övecektir bu gayet doğal.. ama mutlaka birde eksi tarafları olmalı.. x9 500 de boş bi motor değildir elbette. vespanın motoru sonuçda.. ancak birini tercih edicem..
düşüncelerinizi önerilerinizi bekliyorum..
-
05 Ağustos 2007, 13:30
#2378
weedd adlı üyeden alıntı
burgman_brs
cevabın için teşekkür ederim.. doğru söylüyorsun prestij önemli.. ancak kullanım yüzdesine bakarsak çin malları revaçda buna bakarak çin malı alırsak yolda kalırız sonucu doğuyor..
demek istediğim görünüşe aldanan insanlardan değilim..
benim öğrenmek istediğim siz burgman kullanıcılarının bu motorlarda kronikleşmiş olan problemleri burda açıklamanız.. forumdan okuduğum kadarıyla mesela debriyajında problem varmış..
bu gerçekden her motorda var mı ve diğer problemleri neler.. yedek parça fiyatları nasıl ? sık sık değişen parçaları var mı ? ve eğer 2. el bir burgman alacaksam nelere dikkat etmem neresine bakmam gerekiyor..
elbette burda herkes burgmanı övecektir bu gayet doğal.. ama mutlaka birde eksi tarafları olmalı.. x9 500 de boş bi motor değildir elbette. vespanın motoru sonuçda.. ancak birini tercih edicem..
düşüncelerinizi önerilerinizi bekliyorum..
arkadaşım benim msn adresimi ekle istersen daha rahat konuşuruz...
ersel_demirhan@hotmail.com
-
05 Ağustos 2007, 23:30
#2379
X9 Test
weedd adlı üyeden alıntı
burgman_brs
cevabın için teşekkür ederim.. doğru söylüyorsun prestij önemli.. ancak kullanım yüzdesine bakarsak çin malları revaçda buna bakarak çin malı alırsak yolda kalırız sonucu doğuyor..
demek istediğim görünüşe aldanan insanlardan değilim..
benim öğrenmek istediğim siz burgman kullanıcılarının bu motorlarda kronikleşmiş olan problemleri burda açıklamanız.. forumdan okuduğum kadarıyla mesela debriyajında problem varmış..
bu gerçekden her motorda var mı ve diğer problemleri neler.. yedek parça fiyatları nasıl ? sık sık değişen parçaları var mı ? ve eğer 2. el bir burgman alacaksam nelere dikkat etmem neresine bakmam gerekiyor..
elbette burda herkes burgmanı övecektir bu gayet doğal.. ama mutlaka birde eksi tarafları olmalı.. x9 500 de boş bi motor değildir elbette. vespanın motoru sonuçda.. ancak birini tercih edicem..
düşüncelerinizi önerilerinizi bekliyorum..
bu ayki motor on dergisini mutlaka al derim cunku X9 un testi var dergide. valla ben ozellıklerıne taptım mesela bir ornek. orta sehpayı kaldırmak ıcın bır dugmeye basıyosun ve alet kendı kendıne orta sehpaya kalkıyo.bu tarz bi ozellikle ne bicim havan olur onu dusun bu arada burgman guzel bi makine ancak K7 den uzak dur hayatımız servısde geciyo.
-
06 Ağustos 2007, 01:55
#2380
heheeh =)
yau aslında istediğim tam olarak bana "neden burgman almamam" gerektiğini anlatmanız =)
tuhaf ama aynısnı x9 cularada soruyorum.. alacam birisini ama..
gerçi araştırdığım kadarıyla k7 haricindekilerde kronik bir sorun yok gibi görünüyor..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler