fiyatları ne yazmamışsın motorda model den çok temizlik önemlidir
fiyatları ne yazmamışsın motorda model den çok temizlik önemlidir
Merhaba,
Zaten buraya üyeydim. En son birkaç hafta önce burgman 150'mizi satıp 400'lük almak istediğimizi yazmıştım. Sonunda sizin de tanıdığınız Tolga'dan/Stingrayx (yanılmıyorsam nicki bu) pek temiz baktığı 2006 model 4 bin küsur kilometredeki motorunu aldık
Galiba iki hafta oldu. Her gün bir fırsat yaratmaya çalışıyorum ama işler çok yoğun, olmuyordu bir türlü. Bugün kısa da olsa yazayım dedim.
Burgman UH 150'mizle İzmir'e gitmiş, fıldır fıldır İstanbul ve çevresini arşınlamış; iki yılda yaklaşık 20 bin kilometre yapmış insanlar olarak şunu söyleyebilirim: 150'mizin abisi AN 400 süper bişiymiş! Aslında karar aşamasında Suzuki'nin Türkiye'de çok iyi karlarla çalışmasına rağmen hiç müşteri odaklı davranmayıp bir tane bile Burgman'ı test sürüşüne ayırmaması bizi kuduz etmişti. Honda silverwing'i 5-6 saat kullanma fırsatı bulmuş, çok da sevmiştik. Ama ilk göz ağrımız olmasından mı ne aklımız yine suzuki'deydi.
Yanlış anlaşılması, hala Suzuki Türkiye'nin çok temel hatalar yaptığını ve bu konuda müşteri odaklı davran-madığını düşünüyorum. Zira Korlas'tan bizi iki hafta "Ha evet bir motor var. O gelsin bakalım. Denetiriz" deyip oyaladılar! Kötü, çok kötü!
Neyse, sonunda kürkçü dükkanına döndük veeeeee : yeni Füme canavarımızdan çok memnunuz. Tolga gerçekten ilgilenmiş motorla. Şu ana dek herhangi bir sorun çıkmadı. Umarım böyle devam eder...
Pek çıtı pıtı sayılmayız ama iki kişi 150'yi rahat buluyor açık yolda. Zaten biz hız yapsın diye değil de TEM'de sürekli insanın "bir tarafına" girip rahatsızlık veren araçlardan kolay kurtulabilmek için atak ve hızlı bir maxi scooter istiyorduk. Bulduk da...
Şimdilik resimlerini koyamıyorum. Hiç yok yanımda. İşten fırsat buldukça eklemek isterim. İki haftadır tepesinden inmiyoruz... İşe gelişimizi en az bir saat kısaltıyor motor. O yüzden iki küsur yıldır hep "hava ısınsa da trafiğe kazığımızı atsak" diye bekliyoruz
Daha çok detay için "bizimle kalın"....
Herkese tekrar merhaba...
Selin ( ve tabii telefonla "e foruma yazmadın mı daha" diye manevi destek (!) veren sevgili eşim )
Bulaştın mı bırakamıyorsun motosikleti!
Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin pursue, seni aramıştım geçenlerde yine telefonun kapalıydı var mı bir sorun vs. gibisinden. anladığım kadarıyla yokmuş sevindim.
GIVI V46 Topcase,Tank Bag
Isıtmalı Elcik
Merhaba Stingrayx,Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin pursue, seni aramıştım geçenlerde yine telefonun kapalıydı var mı bir sorun vs. gibisinden. anladığım kadarıyla yokmuş sevindim.
Galiba iş ve kişisel cep hatları arasında gezerken denk geldin. Bazen birisi kapalı olabiliyor. Hiçbir sorun yok şu anda Çok iyi anıyoruz seni Uzun uzun da konuşuruz bir gün umarım. Hem Hasan'la da tanışacaksınız daha...
Sağol Tarden, umarım hayırlı olur. Kazasız belasız cümlemizearkadasım hayırlı olsun.Gercekten cok guzel bır motor almısssın
Diğer cümlenin benimle alakası yok galiba??? Anlamadım onu, neyse...
Bulaştın mı bırakamıyorsun motosikleti!
Güle güle kazasız kullanman dileğiyle Porsue.Güzel yazmışsın.
Herzaman bir gereksiz vardır ve olacaktır...............Bunu önlemenin yolu yoktur.
İyi Geceler arkadaşlar.Bugün Altan Motora 1000 km bakımına giderken yolda K7 ile giden bir arkadaş gördüm.Köprünün Altunizade çıkışından itibaren Kartal yanyol ayrımına kadar hiç tanışıksız birlikte gittik.Sonra ben yanyola sapıp Altan motora devam ederken arkadaş düz devam etti.Servise vardığımda çok geçmeden 5dk sonra K7 kullanan arkadaşında Altan Motora geldğini görünce şaşırdım valla.Omirilik nickli Köksal ile böyle bir tanışmamız oldu.Gerçekten çok ilginçti.O K7 sine alarm takdırdı.Bende 1000 km bakımı ve arka lastiği değiştirdim.Michealen taktırdım.Yanaklar dahada genişledi sanırım artık virajlarda dahada rahat yatırabilicem. Bu arada çok geçmeden her zaman yanımda olan sevgili abim sbuyukkılıc ( Şenol Abim ) de Altan Motora geldi.Çok keyifli sohbet oldu.Altan kardeşlere burdan tekrar teşekkür ediyorum ilgi ve hoş sohbetleri için. Serviste işimiz bittikten sonra Kartal sahilden Göztepe Korlada uğradık.Köksalın K7 sine sisy bar taktırmaya.Bu arada çok acıkmıştık.Korlasın yan tarafında mis gibi köftelerimizi yerken Köksalın sisy barda iki dakikada takılıverdi.Valla oldukça güzel durdu.Eeeee Kösalcım artık yengemiz daha rahat eder arkada.Ohhh bi güzel yaslanır arkasına. Evet arkadaşlar bu güzel gün için Şenol abime Köksal'a Altan kardeşlere ve çok teşekkür ediyorum.İşte dostluk işte arkadaşlık.
The Winner Takes It All
Arkadaşlar merhaba ;
Fuardan aldığım K7'de sorun çıktığından beri forumunuzu takip ediyorum.K7 alanlar için pekte içaçıcı şeyler söyleyemeyeceğim.Bu benim 7.motorum ve 2.Burgmanım .Daha öncede 3 sene kadar 2002 model kullanmıştım.Çok memnun kaldığım için bu sene fuardan Korlas üzerinden K7 aldım ama 250.kilometrede 2000 ile 2500 devir arası ses ve sarsıntı başladı.Bu sesi ve sarsıntıyı herhalde ancak K7 alan arkadaşlar bilebilir.1000 bakımda Korlas Göztepe'ye götürdüm belli şasi numarasına kadar debriyaj balatası ve çanağında problem olduğu ve bunun Suzuki tarafından garanti kapsamında değiştirleceği söylendi.Şasi numarasına baktık benim numara bu numaralara ait değildi.Ayrıca motoru almaya gelirken yedek anahtarıda getirmem beynine bir şey yüklenilmesi gerektiği söylendi.Ne olduğunu sorduğumda" önemli değil" dediler.Neyse 4 gün sonra parça geldi ben motoru aldım.50.Km.de aynı hastalık tekrar başladı.Değişen hiçbirşey yok.Araba parası verdiğim motorumun üzerinde özellikle sıkışık yolda rodeo yaparak ilerliyorum.Gaz kesipte sağa sola dönüşlerde motor öyle bir silkeleme yapıyorki nerdeyse beni üzerinden atacak.Motordan gelen sahile vurmuş balinaların çıkardığı seste cabası !!!Tekrar Korlas'a uğradım.Selahattin Usta Suzuki'yi arayarak durumu iletti."Bir 500 km.kullan bakalım olmazsa tekrar değiştiririz ama yeni gelen çanakla balata aynı materyal değişen bir şey yok "dedi.Eyvallah dedim çıktım.Bu halde motoru kullanmaya devam ediyorum.Duyduğum kadarıyla aşağı yukarı herkes aynı sorunlardan muzdarip birde istop etme sorunu var galiba o bana patlamadı(şimdilik ).Korlas'tan sorun çıkmaya başlayınca Japonların buraya gelip motorlara baktıkları ve sorunun debriyaj balatası ve çanağın materyalinin ısınıp soğuma problemi olduğunu tespit ettikleri söylendi.Servise gidipte 1000 bakımını yaptıran K7 kullanıcılarına tavsiyem mutlaka ama mutlaka garanti belgelerindeki bakım sayfacığına garanti kapsamında değişen parçaları ve şikayeti yazdırın.Aynı şikayet 3 kere garanti süresi içerisinde tekrarlarsa tüketici haklarına göre ayıplı malı değiştirmeleri gerekir.Böyle büyük bir firmanın test sürüşü yapmadan problemi gidermeden bu ürünü bize satması inanılmaz !İlk alanlar kobay oldu.Benim gibi sorun yaşayan arkadaşlar varsa mutlaka birlikte hareket edelim ortak bir deklarasyon hazırlayarak Türkiye Suzukiye bildirelim olmadı Japonya'ya yazalım.Gerekirse noterden ihtarname çekerek yasal haklarımızı kullanalım.Birlikte hareket edersek sorunu daha çabuk çözeceğimize inanıyorum.Bu arada sorun çözüldüğü anda motorun 10 numara olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim.....
Yaşdığımız ülkenin iktidarı nı beyenmiyorsak ülkeyimi terk etmemiz lazım.
Tuttuğumuz takımın yönetimimini ve ya antrönörünü beyenmiyorsak Takımımı bırakmaz lazım. Tavir olmuştur. Zühtüpaşa ve diğer arkadaşların bu siteye ve
bizlere verdiği elektrik sayesinde bügün bunları konuşabilme fırsatını halen burada veya başka yerlerde bulabiliyoruz. Bunlara yenilerinin katılmasını , suziki kullanıcılarının sorunlarının , memnunuyetlerinini bilgilerinini paylaşmasını bu ve buna benzer sitelerde yapabiliriz. Eksi ve değerli üyeler olarak burada fikirlerinizi , tecrübelerinizi bizlerin zamanında aldığı elektriği alamassak nerden bulacağız o eski güzel paylaşımları. Anca tesadifi Altan motorda karşılaşılacak.
Halen söylüyorum Zühtüpaşa üyelikten cıkarıldığı güne kadar halen bilgilerini suziki kullanıcıları ve potansiyel alıcılarla paylaşıyordu. 100 tane site var.
101 ciyi söylüyor diye siteden uzaklaştırılması ile burdaki üyelerde zarar gördü.
Ve diğer yazmayan arkadaşlar. Thai,stingray,burgman bora, öztarden
ve diğerleri . Ama buraya yazdığınız nin karekteri v.s yazısı nı bence siz bir daha gözden gecirmelisiniz. Herkez belli bir yaşta ve kariyerde. Herkez ne yapacağını bilecek yaşta ve tecrübede. Zühtüpaşamızın gidişine hale tepkili olan ve halen MT de yazan birişi olarak cevap hakkı doğanlardan birişi olarak benimde düşüncelerim bu şekilde. Üstelik suzukimde yok. Buraları bizler için sunulmuş bir alan.
Buraya yazıp yazmamak zühtüpaşanın arkasında durmamak anlamına gelmez. Bence. Benim fikrim.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
Sevgili boracan
Forumu takip etti isen benimde aynı sıkıntıları yaşadığımı görmüşsün.
Fakat benim dikkatimi çeken nokta değişim yapıldını fakat problemin devam ettiğini söylemişsin.Servise gittiğimde başka bir K7 kullanıcısı daha geldi,istanbul altan motorda değişimi yapmış ve aynen sende olduğu gibi çok kısa bir süre sonra tekrarlamış.Bu değişiklik ne zaman yapıldı?
Çümkü suzuki yeni gelecek parçaların modifiyeli olduğunu söylüyor.
arkadaslar K7 motorumu fuardan aldım.ve herkeste oldugu gibi 1000 km de bende de debriyaj sorunu basladı.hemen etiler korlastaki servise soledim. serviste garanti kapsamında degistiricelecgini soledi.ancak bekle bekle ne gelen var ne giden. sonra beni bagdat caddesindeki korlasa yonlendirdiler. gittim dedilerki once siparis vermemiz lazım. siparisi verdik. 5-6 gun sonra gel takalım dediler.tam 10 gun sonra gittim yani bugun. bana dedilerki 5 tane debriyaj gelmis,onlarda sıradan veriliyomus.benim en az 1 hafta daha beklemem gerekiyormys. artık bıktım. Bu heriflerin beni boyle somurmesıne izin vermiycem.tam 13 milyar verdim o motora piyasada bu kadar pahalı baska scooter yok. arkadaslarım benle dalga geciyolar.motor trafikte giderken cok komik sesler cıkartıyo o kadar tıtrıyokı dar yerlerden gecemıyorum dengemı kaybedıyorum.bugun avukat bii arkadasımı aradım.bole bi durumda rahatlıkla dava acabilicegimi ve hemen motorumun parasını alabilicegimi soledıler.aslında benim istedigim suzuki sirketine maddi ve manevi tazminat davası acmak bisey kazanmasam bile herifleri dunya aleme rezil etmek. evet belki biz suzukicileri bu sorunları biliyoruz ama pek cok insan suzuki sirketinin yaptıgı bu rezillikten haberi bile yok. ogrenmeleri lazım ogrensinlerki suzukinin agına onlarda dusmesınler.kardesler inanın eski motorum mondial zat 150 yle bile bu kadar acı cekmedim.bole bisey olmaz eger varsa yurekli olan gelin su adamları alasagı edelim.ne kadar cok adam olarak birlesir dava acarsak o kadar avantajımız olacakmıs.avukat arkadasımın dedigi bu.
yanıtlarınızı beklıyorum.suzukiyi lanetliyorum.
suzuki şirketinin yaptığı bu işi bilmesi gereken çok kişi biliyor merak etme..
aslında burada problem iki kısım..
_bu kadar pahalı bir oyuncağı diyim, türkiye ye ihraç etmeden fark etmemiş olmaları büyük bir amatörlük ..
_ikinciside, böyle bir problem var ise bunu gizlemek veya anlamamazlığa gelmek yerine ilk günden ilan edip, insanları rahatlatmak yerine ağlamayan bebeğe emzik verilmez cinsinden bir tutum ele almalarıdır..
kesinlikle benimle direkt alakalı bir durum olmamasına rağmen, rahatsızlık duyuyorum.. çünkü bu arkadaşların yerine koyuyorum kendimi .. neredeyse bir araba fiyatı verip, bu sıkıntıları çekmek..
ne bileyim ateş düştüğü yeri yakıyor..
ama emin olun ki bu durumdan en çok zararı suzuki görüyor, hiç merak etmeyin..
yazık oldu hani derler ya doğmadan öldü..
kalın sağlıcakla..
Arkadaşlar;
Bu siteye üye olup K7 den dolayı sıkıntı yaşayan kaç kişi var arkadaşlar??
Şu sayıyı bir belirleyelim ona göre birşeyler yapalım.
Siteye üye olmayan fakat mağdur olup beraberce hareket edebileceğimiz arkadaşlar var ise onları da ekleyin.
1.Soydank
2.
3.
4.
5.
6.
Soydank merhaba ;
Ben bu işi biraz yurtdışı forumlardanda takip ettim K7'lerde ciddi problemler var.Ama bu ülkeden ülkeye değişiyor.Mesela Amerika'da çok fazla problem yokken bizde her türlü dert var.En büyük dert ses ve silkeleme.Hatta sesi kayda alıp tif dosyası olarak internete sunmuşlar!Arkadaşlar olanla ölene çare yok,bu bizim başımıza geldiyse şimdi ne yapmalıyız ona bakalım.İlk önce Soydank'ın dediği gibi biz kaç kişiyiz?Ne kadar kalabalık olursak sonuç almamız o kadar çabuklaşır.Çünkü bu iş anladığım kadarıyla Altan Motoru,Korlas'ı ,Tekay'ı aşmış durumda.Bu insanların bize yardımları olmaz.Olsaydı bana olurdu...Benim debriyaj balatam ve çanağım değiştirildi ama hiçbirşey değişmedi.İkinci kez değiştirecekler onada ellerinde parça yok.Bu sabah sola dönerken silkeleme yüzünden az kalsın motoru deviriyordum.İki kişi motoru kullanmıyorum bile...Bu arada belki parçalarını değiştirip memnun kalan arkadaşlar olabilir.Ama ne kadar süre memnun gezecekler oda soru işareti?Bizim muhattabımız direkt Suzuki Türkiye'dir.Suzuki Türkiye'nin karşısına birey birey değil topluca çıkmalıyız.Benim teklifim ilk önce Soydank'ın dediği gibi kaç kişi olduğumuzu bilelim sonra bir yerde buluşup hepberaber konuyu değerlendirelim.Bu arada forum dışındaki K7 zedelere nasıl ulaşabiliriz onu düşünelim.Benim tahminim bize satılan debriyaj balatası,çanak ve varyatörü daha kalitesiz bir malzemeden daha ucuza maletmek için Japonya dışında dandik bir fabrika'ya yaptırdılar.Oysa unutmayınki dünya üzerindeki en pahalı Burgman'ı biz kullanıyoruz.Amerika'da adam K7'yi almak için 5.899 USD öderken ben 10.000 USD ödedim.Ve bana en dandik malı kokozluyorlar.Ben, beni 3.Dünya ülkesi bireyi olarak potansiyel bir koyun zannedenlerin burnundan bunu fitil fitil getirecem.Arkamdan gelen varsa buyursun.Ben yarın Antalya'ya gidiyorum perşembe günü dönecem.Buradan cep telefonlarımızı ifşa etmeyelim.K7'den sıkıntılı arkadaşlar benim mail adresime ismini ve telefonunu bıraksın cuma günü hepinizi arayıp pazar günü için ortak bir yerde toplantı ayarlayalım.Konuyu değerlendirelim.(ayhanhaznedar@ttnet.net.tr)
Şu an bu konu içerisinde 26 kullanıcı var. (0 üye ve 26 misafir)