Resimdekileri gecicez meraklanmayın..Tabi aramızda çürük elma çıkıp Burgman dan baska tarafa geçmezlerse.....
S&S
Resimdekileri gecicez meraklanmayın..Tabi aramızda çürük elma çıkıp Burgman dan baska tarafa geçmezlerse.....
S&S
Japonyadan bi burgman 400 bayandan modifiyeli ;)
Ey Burgman'cılar adamınızı tanıyın, bu Thai dediğiniz adam satıcının önde gidenidir, önce SYM GTS-250 aldı sonra sattı, şimdi burgmanı satıyo hemde scooterı tamamen satıyor ve vitesliye geçiyor. Thai seni kınıyorum ve yeni DL'en hayırlı olsun diyorum
Bu arada Tarden, bari sen satma bizi yahu
Think Darkside
Superevariders grubundan arkadasımız Rauf "Airport" Gerz 'in bir yazısı
Zonguldak Maden Ocakları’nın giriş kapısında “Önce tedbir, sonra tevekkül” yazar. Yani sen her türlü tedbirini alacaksın, sonra işini neye bırakıyorsan artık, şansa mı kadere mi, Allah’a mı neye inanıyorsan ona emanet edeceksin. Kafana baret giymeden galeriye iner de sonra iki taş parçasıyla komaya girersen adama salak derler.
Hayat tecrübesi bilinç demektir. Ne kadar bilinçliysen o kadar tecrübelisindir. Herkes bir gün ölür ama camdan atladığında o gün zaten gelmiş midir, yoksa o gün geldiği için mi camdan atlamışsındır?; cevabını kör kaderciler versin.
Kadere inanmak güzel bir şeydir. Hayata pozitif bakmanı sağlar.
Kadere teslim olmak aptalca bir şeydir. Yok olursun, sevdiklerin peşinden ağlar.
İçinizde paraşütle atlayan varsa bilir. Önce paraşütü katlamasını öğretirler. Sonra; ilk atlayışın dahil kendi paraşütünü kendin katlarsın. Hoca nezaret eder ilk zamanlarda ama kimse kimsenin paraşütünü katlamaz, elini bile sürmez. Kısacası başına geleceklerin sorumluluğunu alırsın.
Dünyanın en önemli şeyi “Fark etmek”tir bence. Mesela derler ki “Doğru zamanda doğru yerde olacaksın”. Tamam da arkadaş; “Doğru zamanda doğru yerde olduğunu da fark edeceksin”, yoksa neye yarar. Orta yaşın üstündekiler soğuk havada kazak almadan dışarıya çıkmaz. Bunun aslında yaşlılıkla, daha çok üşümekle ya da korkaklıkla ilgilisi yok. Adam; tecrübeleri gereği sağlıklı olmanın farkına varmış, dangalakça hasta olmanın enayiliğini kavramıştır. 45 yaşında sigaraya başlayan duydunuz mu hiç?
Benim açımdan 30 yaş bir dönüm noktası olmuştur, elimdekileri fark ettiğim. Hatta emsallerime göre erken uyandığım bile söylenebilir.
Belki hatırlarsınız; yıllar önce Atatürk Havalimanı’nda Mısır uçağı pistten çıkıp yanmıştı. Ben de gazeteci olarak oradaydım. O akşam görüntüleri TV’den izlerken fark ettim ki sol kanat yanarken ben de sağ kanadın dibinden resim çekiyorum. Şimdi olsa o fotoğrafın daha kalitesini kanada çıkmadan çekerim. Yani, işimi daha iyi ve daha çok keyifle yapıp az risk alırım.
Lafı Bağdat Caddesi’nden dolaştırdıktan sonra gelelim sadede.
Bence hayatta birkaç eylem var ki aptalları bünyesinde barındırmaz. Pilotluk, elektrikçilik ve motosiklet sürücülüğü. Bunların üçü de disiplin, bilgi ve tecrübe ister. Dünyanın en kolay şeylerinden birinin pilotluk olduğunu söylesem inanır mısınız? Emin olun motosiklet kullanmaktan kolaydır. Zor olanı disiplinli olmak ve kurallara uymaktır. E buna rağmen bir gün düşersen adına kader diyebilirsin.
200’le giderken iki aracın arasından milimetrik geçmek, kablo prize takılıyken ucuna fiş takmaya benzer. Bir gün çarpılırsın mutlaka.
Kendi paraşütünü kendin saracak, motorunun bakımını, eksiğini gediğini tamamlayacaksın. Tam korumasız motora binmek, çarşafla uçaktan atlamaya benzer.
Sürat güzel ve zevklidir. Sürati artırdıkça elindeki sahip olduklarınla mesafen de açılır. 40’la düşersen motorunu, 80’le düşersen sağlığını, 160’la düşersen muhtemelen sevdiklerini kaybedersin. Bu demek değildir ki hiç 160’la gitmeyeceğiz. Alırsın tüm önlemlerini, giyersin tam kuşamını, iyi bir sürücü olduğuna kanaat getirirsin, 100’le giderken ani duruşları-kıvırmacaları-teknikleri çalışırsın, motorunu tanırsın, bakımını yaptırırsın, otobanda yolu bomboş bulduğunda da basar gidersin. Anca o zaman düşersen belki kader diyebilirsin. Mesela ben sürat yerine ivme hızını yani torku daha çok severim.
Ha bir de hele arkanda biri varken sağ eline mukayyet olmamak, don lastiğiyle sevgiline bangee jumping yaptırmaya benzer. Kopar kardeşim.
Askeri havacılıkta iki tabir vardır;
“İyi pilot uzun yaşayandır”
“Ölüm korkanı bulur”
Bu ikisinin kesiştiği yer pilotun cesaret çizgisidir. Üzeri aptallık, altı ise ödlekliktir. Motorda da herkes çevre faktörlerini de dahil edip kendisine ait bu optimum çizgiyi bulmalı, bilmeli ve o noktada sürmeli bence. Üstü kaza, altı ise keyifsizlik getirir.
aynı nehirde iki kere yıkanılmaz sonra akan su hep farklıdır
Tamer paylaşım için tesekkurler..Gercekten güzel bir yazı..
S&S
çok güzel yazı .. Ellerine sağlık
Live To Ride, Ride To Die
selam
paylaşım süper tebrikler exselans..
saygılar.
www.yapimarkt.com
Mustafa Demir
A rh+
tşkler x elans................
O KASKI Hemen Kafana Geçir.......
2006 an 400 kullanıcıları, sele altı bölme 2006'da da 62 lt mi? yani 2 kapalı kask alıyo mu? suzuki nin sitesinde k7 için 62 litre yazmış acaba 2006 için de aynı mı? ayrıca 2006 nın arka farlarını k7 gibi yapmak mümkün müdür acaba?
günaydın arkadaslar !!!!!!!!!
gün saglık ve bereket getırsin
T&T tamer
herçese cünaydun daa ha bu 25 garakterde neyun nesu
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
Arkadaşlar herkese slm.
Ben de fuarda 2007 Burgman AN400 aldım.
Yeni modellerde standart Sissy Bar yok. Bunun için güzel bir çözüm geliştiren var ise ve yardımcı olur ise sevinirim.
şimdiden teşekkürler
saol alinazik
herkese kazasız belasız keyifli sürüşler.
saygılar
zuhtupaşa sen de saol
arada seni görmemişim kusura bakma.
forumda da yeniyiz. Yavaş yavaş alışırız artık.
Hocam ben 72'liyim. Evliyim. Mecidiyeköy'de oturuyorum. Endüstri Yük. mühendisiyim. Motor olayında yeniyim. 1 yıllık. Öğrenmek için
Asya motor almıştım geçen sene. Düştük kalktık, baktık motor olayı süper bişiy güzel ve rahat bişiy alalım dedik.
Aslında bu kadar iddialı bir motor alıp, bütçemizi de zorlamayacaktık ama bu yaz bir terslik olmaz ise yurtdışına motorla gitmeyi planlıyoruz eşimle. İşte bu nedenle kaderimiz Burgman'la bir şekilde kesişti. İleri zamanlarda sizin gibi tecrübeli arkadaşlara bu konuda da danışacağım. İnşallah fazla kafanızı ağırtmam. saygılar
Veni Vidi Vici
yakında benda aranıza katılırım inşallah bende burgman düşünüyorum
saygılar
omurilik, aramıza hoşgeldin valla benimde en büyük hayalim İzmirden yunan ve adalar iyişallah bir gün hep beraberde gideriz tekrar hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim
YAMACAYIR28, valla bu gidişle en yakın zamanda sende bize katılacaksın
Asya 150 T1 - 650 Km / Suzuki Burgman AN 400 K6 - 21.000 Km / Suzuki Burgman AN 400 K8 - 38.000 Km
Suzuki Burgman AN 650 K11 - 4.000 Km
omurilik önca motorun hayırlı olsun güle güle kazasız sürüşler dılerım
SEN dahil aramıza yenı katılan arkadaslarada hos geldın dıyorum
CC bar konusunda 10güne kadar orj olarak gelmış olur stoklara o zaman istersen yardımcıı oluruz !!!!!!!saygılar
GÜNAYDIN ARKADASLAR HAYIRLI İŞLER DILERIM HERKSE!!!!!!!!!!!!!!
omurilik, aramıza hoşgeldin valla benimde en büyük hayalim İzmirden yunan ve adalar iyişallah bir gün hep beraberde gideriz tekrar hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim
saol karabatu. gideriz neden olmasın.
Altan Motor methini çok duyuyoruz bu forumda. Haftaya ruhsat çıkıyor ondan sonraki hafta inşallah yanındayım.
Saygılar
Veni Vidi Vici
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)