Bajaj Pulsar N 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Norton772 adlı üyeden alıntı
4000 km civarı oldu benim motor ve sorunsuz kullanıyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=ON1nNgYpZFY&ab_channel=Ahmetdurak
videodaki olay için bi kontrol falan yapıldı mı motorunuzda?
videodaki arkadaş zaten kronik bir şey olduğunu iddia etmiyor ama kontrol edilmesinde fayda var diye düşünerek paylaştım
güvenli sürüşler dilerim.
Reklamlar
-
arkadaşlar merhaba, motosikletimi bugün teslim aldım ve sadece 18 km sürüp evime geldim. Motosikleti garaja parkettikten 3-4 saat sonra tekrar motorun yanına geldim ve alttan su damladığını farkettim. Hafif, kaygan ve şeffaf bir su damlıyor. Elimle dokunduktan birkaç saniye sonra kurudu ve kayganlık gitti. Yine aradan 3-4 saat geçti yanına gittim ve kontrol ettiğimde damlatmaya devam ediyordu. Tam sürücü selesinin altından geliyor ve alttan bakınca suyun sadece demirin ordan damladığı gözüküyor kaynağını göremiyorum.
Sizce ne olabilir? Servise yazdım ettim ama tam haftasonuna denk geldiği için cevap alamadım. Açıkçası ne olduğunu bilmediğim için sürmeyede çekiniyorum.
-
venzmer adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba, motosikletimi bugün teslim aldım ve sadece 18 km sürüp evime geldim. Motosikleti garaja parkettikten 3-4 saat sonra tekrar motorun yanına geldim ve alttan su damladığını farkettim. Hafif, kaygan ve şeffaf bir su damlıyor. Elimle dokunduktan birkaç saniye sonra kurudu ve kayganlık gitti. Yine aradan 3-4 saat geçti yanına gittim ve kontrol ettiğimde damlatmaya devam ediyordu. Tam sürücü selesinin altından geliyor ve alttan bakınca suyun sadece demirin ordan damladığı gözüküyor kaynağını göremiyorum.
Sizce ne olabilir? Servise yazdım ettim ama tam haftasonuna denk geldiği için cevap alamadım. Açıkçası ne olduğunu bilmediğim için sürmeyede çekiniyorum.
Ya depoyu doldurdu isen fazla olanı atıyor olabilir yada akü su koyverdi o akıyordur bir an önce aktığı yerleri sıcak su ile temizleyin boyayı kaldırır bilginiz olsun.
-
Hızlı dönüşünüz için teşekkür ederim peki bu normal bir sorun mu? Yada acil baktırılması gereken bir şey mi? Bu sorularım aküyle ilgiliyse diye. Çünkü herhangi bir benzin kokusu bulunmuyor. fazla su atınca sorun düzelecek midir?
-
venzmer adlı üyeden alıntı
Hızlı dönüşünüz için teşekkür ederim peki bu normal bir sorun mu? Yada acil baktırılması gereken bir şey mi? Bu sorularım aküyle ilgiliyse diye. Çünkü herhangi bir benzin kokusu bulunmuyor. fazla su atınca sorun düzelecek midir?
https://www.youtube.com/watch?v=ON1nNgYpZFY&ab_channel=Ahmetdurak
videoda gösterdiği yeri bi kontrol edin, orası mı değil mi emin olun
-
jackknife adlı üyeden alıntı
https://www.youtube.com/watch?v=ON1nNgYpZFY&ab_channel=Ahmetdurak
videoda gösterdiği yeri bi kontrol edin, orası mı değil mi emin olun
Teşekkürler bilgi için bu videoyu izledim ve yağ olmadığına kanaat getirdim. İlk anlattığı konu olabilir. “Akü yatık suyu akmış olabilir” konusu daha mantıklı geldi çünkü tam selenin altındaki plastiğin içinden damlıyor.
Sabah kalkıp motorun yanına gittiğimde damlama durmuştu ve kurumuş hemen arkadaşın önerisiyle sildim heryerini. Ve dayanamadım bugün 5-6 km yol yapıp tekrar park ettim. Tekrar bir akıntı olacak mı diye bekliyorum. Servistende yarın yanıt alınca buradan konuyla ilgili öğrendiklerimi ileteceğim.
-
3500 km oldu kullaniyorum.
Duyduğum ekşi yanları
akü suyu akitmasi, garantiden değişim yapılıyormuş. Bende olmadı.
İstop etme sorunu var diyorlar ama bende hiç olmadı.
Oturuş pozisyonundan dolayı gidon yükseltmeye ihtiyaç var.
Selesi çok sert konfor sele şart.
9000 devir gecemiyorsun kesiciye giriyor.
Kendi lastikleri cok iyi değil.
Tam şehir içi motoru, hızlanması harika, orjinal aynalar oldukça geniş alanı kapsıyor, far aydınlatması harika, 100km 3,4 litre yakıyorum dusuremedim gazlamiyacam diyorum ama olmuyor basıyorum. 2.4 gören olmuş.
Titreme 100 km üzerinde hissediliyor ama rahatsız edici değil. Uzun yolda oturuş pozisyonundan dolayı şehirler arası biraz yorabilir.
Vites arası hız çok güzel , 2. Viteste ve 5. Viteste 60 ile girebiliyorsunuz. Çok fazla vites değişimine ihtiyaç duymuyorsunuz
Yan koruma demirleri yetersiz ben değiştirdim.
Hem daha çok yakışıyor hemde koruma manasında baya faydasını gördüm.
Gidon yükseltme ve konfor sele eklentisi ile tam olarak kurye motoru diyebilirim.
-
Merhaba arkadaşlar. Bende bugün N250 ile aranıza katıldım. İlk izlenim olarak baya hoşuma gitti ani hizlanmasi çok iyi şehir içi mükemmel bence. Koltuk baya sert lastikler kötü gidon açısı dar kalıyor biraz. Şimdilik bu kadar saygılar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------
Yan koruma demirini ne ile değiştirdiniz
-
Evet arkadaşlar ilk sorunuma akü ile başlamış bulunuyorum. Motosiklet sadece bir gün çalışmadi ve akü boşaldı. Sanırım benden önceki arkadaş motoru kullanmadığı için akü ölmüş. Bugün servise gittim ve ordakiler garanti kapsamına girmesi için motorun her gün en az 10 km. Kullanılmasi gerektiğini söylediler garanti belgesinde öyle yazıyormuş🙂 ve bende uğraşmayıp yeni akü aldım 900. TL. Servisteki akü fiyatı 1.750 TL imiş.
-
borana adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar ilk sorunuma akü ile başlamış bulunuyorum. Motosiklet sadece bir gün çalışmadi ve akü boşaldı. Sanırım benden önceki arkadaş motoru kullanmadığı için akü ölmüş. Bugün servise gittim ve ordakiler garanti kapsamına girmesi için motorun her gün en az 10 km. Kullanılmasi gerektiğini söylediler garanti belgesinde öyle yazıyormuş ve bende uğraşmayıp yeni akü aldım 900. TL. Servisteki akü fiyatı 1.750 TL imiş.
Eğer aldığınız yeni akü de kısa zaman sonra patates oluyorsa sorununuzun kaynağı statörünüzde olabilir. Her gün 10 km kullanma gerekliliği tabi ki saçma ama sürekli stop edip çalıştırıp kısa mesafe gidip tekrar stop etmek evet akünüz için faydalı değil.
-
Merhaba arkadaşlar. Servis akülerin sorunlu olduğunu kabul ediyor kalitesiz olduğunu onlarda söylüyor ancak garanti kapsamına girmesi için her gün 10 km yapılması gerekiyormuş 2 hafta sonraya randevu veriyorlar aküyü teste sokup sonra fabrikaya bildireceklermiş kabul edilirse değişim olacakmış yani nereden baksan belki 1 aylık süreç bende uğraşmayıp akü aldim
-
Merhaba arkadaşlar.Motorum 500 km civarı son 2 gündür sabahları çalışmıyor.Öğlen çalışıyor soğuktan mı yoksa akü mü aazalmış anlamadım.3gündür çalışmıyordu sadece kapının önünde.Bilginiz var mı?
-
Emrek17 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.Motorum 500 km civarı son 2 gündür sabahları çalışmıyor.Öğlen çalışıyor soğuktan mı yoksa akü mü aazalmış anlamadım.3gündür çalışmıyordu sadece kapının önünde.Bilginiz var mı?
Akünüz zayıflamış olabilir; sık sık ve uzun süreli kullanabiliyor musunuz motosikleti? Sık sık ama kısa mesafeye kullanıyorsanız akünüz yeterince şarj olamayacaktır. Soğuk havalarda zayıf aküler daha fazla zorlanır, soğukta akünün kapasitesi düşer çünkü. Aküyü şarj etmenizde fayda var. (Bence her motosikletlinin bir akü şarj cihazı bulundurması lazım...)
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Akünüz zayıflamış olabilir; sık sık ve uzun süreli kullanabiliyor musunuz motosikleti? Sık sık ama kısa mesafeye kullanıyorsanız akünüz yeterince şarj olamayacaktır. Soğuk havalarda zayıf aküler daha fazla zorlanır, soğukta akünün kapasitesi düşer çünkü. Aküyü şarj etmenizde fayda var. (Bence her motosikletlinin bir akü şarj cihazı bulundurması lazım...)
Anladım.Peki nasıl bir akü şarj cihazı tavsiye ediyorsunuz.
-
Emrek17 adlı üyeden alıntı
Anladım.Peki nasıl bir akü şarj cihazı tavsiye ediyorsunuz.
Fırsat: Einhell CE-BC 1 M, Akü Şarj ve Takviye Cihazı https://amzn.eu/d/2DYgILw
-
Biksici41 adlı üyeden alıntı
Teşekkürler
-
28 Aralık 2023, 23:20
#97
Arkadaşlar merhaba. Arka çanta demiri bakıyorum ama fiyatlar çok yüksek. N200 e yada D 250 ye uyan çanta demirleri bu motora olmazmi deneyen yada çözüm bulan varmı
-
bugün arkadaşıma f250 aldık nish motordan, nish motor honda'nın bayiliğini aldığı için hero, bajaj vs bütün motorların bayilikleri, teknik servisinden çıkıyormuş (honda'nın şartıymış, baya baya adamlar restorasyon yapacaklarmış mağazalarına, şubat sonuna kadar bajaj desteği devam dendi).
önerdiğiniz başka bir bajaj servisi var mı istanbul'da? (avrupa yakası tercihen)
-
bitterending adlı üyeden alıntı
bugün arkadaşıma f250 aldık nish motordan, nish motor honda'nın bayiliğini aldığı için hero, bajaj vs bütün motorların bayilikleri, teknik servisinden çıkıyormuş (honda'nın şartıymış, baya baya adamlar restorasyon yapacaklarmış mağazalarına, şubat sonuna kadar bajaj desteği devam dendi).
önerdiğiniz başka bir bajaj servisi var mı istanbul'da? (avrupa yakası tercihen)
Hangisi ticari olarak daha mantıklıdır bilemem ama bajaj markası ile yaptığı işi honda markasıyla biraz zor yapar.
Dört Silindirin Gücü Adınaaaa
......!
-
03 Şubat 2024, 19:47
#100
valla kanka honda'nın şartları ve istekleri çok fazlaymış motoru aldıgım arkadaş az çok bilgilendirdi. bajajla sattıklarını honda ile daha çok satarlar bence ama bajaj için yazık oldu, iyi bir servisi vardı nish motorun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)