Bajaj Dominar 250 Kullanıcıları | Bilgi Paylaşım Başlığı
-
07 Kasım 2023, 21:52
#161
Haklisiniz 2005 te başladığım iki tekerlek macerama 2007 den itibaren imkânlarım ölçüsünde kaliteli saydığım motosikletlerden sonra bu motosiklet tel maşa gibi geliyor,elimde kalacakmış gibi hissediyorum fakat uzun bir süre eldeki kuş bu.
Verim almaya çalışacağız, fakat ısınamadım makineye .
Akü sıkıntısı yasayan bir çok kullanıcı var ,şimdilik onlardan biri olmamaya çalışıyorum.
Reklamlar
-
07 Kasım 2023, 23:16
#162
Hocam bence bir motorda dert edecrğiniz en son şey akü olsun arkadaşın dediği gibi bu kadar takılıyorsanız bi bosch akü alıp devam edin,kışta yaklaşıyor zaten soğuklar başlayınca az biniyorsanız tek marş almamaya başlar,boşuna moralinizi bozarsınız 900 lira falan bizim motora uygun bosch aküler alın geçin
-
12 Kasım 2023, 18:20
#163
Bu motor için akü 12v8amper sanırım ama çarşamba günü yola çıkacağım istanbula doğru ve şuan bir akü almam lazım burdaki motorcularda 12v7 amper veya 9 amper varmış bu motor için bir risk teşkil edermi ?Garantiyle alakalı bir sıkıntı doğurur mu veya bana ?
-
13 Kasım 2023, 11:37
#164
denizz1 adlı üyeden alıntı
Bu motor için akü 12v8amper sanırım ama çarşamba günü yola çıkacağım istanbula doğru ve şuan bir akü almam lazım burdaki motorcularda 12v7 amper veya 9 amper varmış bu motor için bir risk teşkil edermi ?Garantiyle alakalı bir sıkıntı doğurur mu veya bana ?
Herhangi bir sorun olmaz ancak aynısı bulunmuyorsa siz 9Ah olanı tercih edin.
-
22 Kasım 2023, 18:10
#165
Bugün ilk defa yoğun yağışta binme şansı yakaladım, yolda ne kadar su varsa ön tekerken yedim, bacaklarımın altına kadar ıslandım, yağmurluk olmadan bayağı sorun olacak gibi duruyor, Antalyadayım zaten kış yağmurla geçiyor ama dominar gereksiz fazla su atıyor gibi hissediyorum çok yavaş sürüş yaptığım halde
-
29 Aralık 2023, 21:52
#166
Selamlar herkese. 23 bin kilometredeki krank kıran 21 model Dominar'ı yaptırmadığım haliyle satıyorum. Baymoto yetkili servis tarafından belirlenen parça listesini aşağıya yazıyorum.
-Krank
-Yağ pompası x2
-Debriyaj levyesi
-Conta takımı
-Yağ - yağ filtresi
-Üst kapak alıştırma.
Yaklaşık 20 bin lira masrafı var, detaylı listeyi özelden yollayabilirim. 20 bin kilometrede silindir takım değişmişti. Full yetkili servis bakımlı, her şey Baymoto'da yapıldı. Krank hariç problemi yok, uyguna vereceğim. Düşünenler özelden iletişime geçebilir. Parçalar hazır, sadece ödeme bekliyor. Ödemeden sonra 1 hafta içerisinde motoru hazır ederlermiş.
-
Khaira adlı üyeden alıntı
Selamlar herkese. 23 bin kilometredeki krank kıran 21 model Dominar'ı yaptırmadığım haliyle satıyorum. Baymoto yetkili servis tarafından belirlenen parça listesini aşağıya yazıyorum.
-Krank
-Yağ pompası x2
-Debriyaj levyesi
-Conta takımı
-Yağ - yağ filtresi
-Üst kapak alıştırma.
Yaklaşık 20 bin lira masrafı var, detaylı listeyi özelden yollayabilirim. 20 bin kilometrede silindir takım değişmişti. Full yetkili servis bakımlı, her şey Baymoto'da yapıldı. Krank hariç problemi yok, uyguna vereceğim. Düşünenler özelden iletişime geçebilir. Parçalar hazır, sadece ödeme bekliyor. Ödemeden sonra 1 hafta içerisinde motoru hazır ederlermiş.
bu masraf baymoto dışında daha uygun fiyatlı olabilir zincir dişli setine benden ep ey bir para istemişlerdi mecbur verdik bişi demiyorum alacak olan yada siz diğer servislere sorun onlar muhtemelen daha iyi fiyat verecektir.
-
Merhaba, motoru teslim aldım yanında bakım ve garanti evrağı verilmedi, bakımları sisteme işlenip işlenmediğini nereden takip edebiliriz?
Motoru yıkayınca koltuğun altında fazla miktarda su birikiyor, koltuğun altında Bi sürü kablolar var sıkıntı çıkmasın.
-
Motosiltetine bakım yaptırdığın servisten garanti belgesini alabilir ve işlemediler ise sisteme işletebilirsiniz.
-
Bugün itibari ile lastikleri değiştirdim 14k km den sonra motosikletin dinamiği inanılmaz fark etti lastiik daha 40 km de açılmadan adam akıllı yere sakız gibi tutunuyor orjinal lastiklere göre. Benim yaptığım hatayı yapmayın lastikleri erteleyip durmayın tüm incelemelerde fena değil idare eder diyorlar ama bugünün hissiyatı ile bence öyle değil, bir nebze idare ediyor fakat çok az keşke diyen karakterim olmasına rağmen bana keşke önceden değiştirseymişim dedirtti. Alabildiğim en uygun fiyatlı lastiği almış olmama rağmen rosso felan alsam buraya neler yazacağım kim bilir? Bu hissiyat tamamen orjinal MRF ler üzerindendir yarın öbür gün bu lastiğe saydıradabilirim o zaman ne olur bilinmez. Alınan lastik ( Anlas Tournee Sport )
-
27 Mayıs 2024, 12:56
#171
Herkese merhaba. İlk motorumu aldım ve siteye yeni üye oldum. Başlık epeydir hareketsiz görünüyor ama belki Dominar 250 kullanıcıları görüp bilgi ve tecrübelerini paylaşır. Alır almaz Pirelli Angel City lastik taktırdım. Bildiğiniz gibi kılavuzda lastik basıncı 25-28 öneriliyor, sol maşa üzerinde ise 25-28,5 yazıyor. Takan usta 28-32 hava basmayı önerdi ve öyle kullanıyorum. Ama bu konu kafama takıldı. Sizler 25-28 mi kullanıyorsunuz yoksa herkes 28-32 civarı değerler mi kullanıyor? Henüz dijital pompam olmadığı için kendim deneyemedim. Deneyenler tecrübelerini aktarırsa memnun olurum.
-
27 Mayıs 2024, 14:27
#172
ferio adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba. İlk motorumu aldım ve siteye yeni üye oldum. Başlık epeydir hareketsiz görünüyor ama belki Dominar 250 kullanıcıları görüp bilgi ve tecrübelerini paylaşır. Alır almaz Pirelli Angel City lastik taktırdım. Bildiğiniz gibi kılavuzda lastik basıncı 25-28 öneriliyor, sol maşa üzerinde ise 25-28,5 yazıyor. Takan usta 28-32 hava basmayı önerdi ve öyle kullanıyorum. Ama bu konu kafama takıldı. Sizler 25-28 mi kullanıyorsunuz yoksa herkes 28-32 civarı değerler mi kullanıyor? Henüz dijital pompam olmadığı için kendim deneyemedim. Deneyenler tecrübelerini aktarırsa memnun olurum.
Selamlar öncelikle yeni motorun hayırlı uğurlu olsun inşallah, Önümüzdeki ay bende 0 dominar 250 almayı planlıyorum Lastik masrafları ne kadar tuttu acaba lastik ücreti işçilik filan ?
-
27 Mayıs 2024, 15:22
#173
ferio adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba. İlk motorumu aldım ve siteye yeni üye oldum. Başlık epeydir hareketsiz görünüyor ama belki Dominar 250 kullanıcıları görüp bilgi ve tecrübelerini paylaşır. Alır almaz Pirelli Angel City lastik taktırdım. Bildiğiniz gibi kılavuzda lastik basıncı 25-28 öneriliyor, sol maşa üzerinde ise 25-28,5 yazıyor. Takan usta 28-32 hava basmayı önerdi ve öyle kullanıyorum. Ama bu konu kafama takıldı. Sizler 25-28 mi kullanıyorsunuz yoksa herkes 28-32 civarı değerler mi kullanıyor? Henüz dijital pompam olmadığı için kendim deneyemedim. Deneyenler tecrübelerini aktarırsa memnun olurum.
Hayırlı olsun.
Bende D250 varken ön 25 arka 29 yapıyordum.
Artçı ile bineceksem arkayı 32'ye çıkarıyordum.
Xiaomi Taşınabilir Akıllı Pompa veya muadil bir ürün almanızı tavsiye ederim çok işe yarıyor.
-
27 Mayıs 2024, 15:56
#174
MrOzata adlı üyeden alıntı
Selamlar öncelikle yeni motorun hayırlı uğurlu olsun inşallah, Önümüzdeki ay bende 0 dominar 250 almayı planlıyorum Lastik masrafları ne kadar tuttu acaba lastik ücreti işçilik filan ?
Teşekkürler. Darısı başına.
Lastik 7100, işçilik 750 tuttu. Balans da yapıldı.
Lunatique adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun.
Bende D250 varken ön 25 arka 29 yapıyordum.
Artçı ile bineceksem arkayı 32'ye çıkarıyordum.
Xiaomi Taşınabilir Akıllı Pompa veya muadil bir ürün almanızı tavsiye ederim çok işe yarıyor.
Teşekkür ederim. Değerler düşük geldiği için kullanıcılardan bilgi almak istemiştim önce. Siz kullanırken sıkıntı olmadı demek ki 25-29'la. Benzer bir pompa siparişi verdim, gelmesini bekliyorum. Gelince deneyeceğim.
-
27 Mayıs 2024, 16:47
#175
ferio adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim. Değerler düşük geldiği için kullanıcılardan bilgi almak istemiştim önce. Siz kullanırken sıkıntı olmadı demek ki 25-29'la. Benzer bir pompa siparişi verdim, gelmesini bekliyorum. Gelince deneyeceğim.
Hayır sıkıntı olmadı.
Lastiğin belirli oranda ezilerek zeminle olan temas yüzeyinin yine belirli bir oranda sağlanması gerekiyor.
Özellikle her periyodik bakım sonrası havalarını kontrol etmenizi tavsiye ederim.
Kimi zaman 35 ila 38 psi arasında hava bastıkları oluyor. Ya kullandıkları aletlerin kalibrasyonu bozuk ya da çalıştırdıkları elemanların beyni.
-
27 Mayıs 2024, 18:26
#176
Bir ustalar bir de kadın kuaförleri isteneni değil kendi bildiklerini yapıyorlar hep :D
-
29 Mayıs 2024, 23:35
#177
ferio adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba. İlk motorumu aldım ve siteye yeni üye oldum. Başlık epeydir hareketsiz görünüyor ama belki Dominar 250 kullanıcıları görüp bilgi ve tecrübelerini paylaşır. Alır almaz Pirelli Angel City lastik taktırdım. Bildiğiniz gibi kılavuzda lastik basıncı 25-28 öneriliyor, sol maşa üzerinde ise 25-28,5 yazıyor. Takan usta 28-32 hava basmayı önerdi ve öyle kullanıyorum. Ama bu konu kafama takıldı. Sizler 25-28 mi kullanıyorsunuz yoksa herkes 28-32 civarı değerler mi kullanıyor? Henüz dijital pompam olmadığı için kendim deneyemedim. Deneyenler tecrübelerini aktarırsa memnun olurum.
Michelin Pilot street var ve her türlü havayı denedim paylaşalım bakalım;
Ekstra ağırlık yoksa (arka yan çantalar vs) + tek başına biniyorsan: Ön 25 Arka 28 >> Virajlarda şehir içinde vs en çok güven veren yere yapıştığını hissettiğim hava bu (Bir keresinde çantalarımı çıkartıp + artçım indikten sonra havayı ayarlamadım tekerler ön 29 arka 32 kaldı... virajda ürküttü)
Arka çantan var ve arada sırada artçı alıyorsan (5 kere çıkıyorsan 1 inde artçı oluyorsa) ön 26 arka 29 veya 30 sen karar verirsin kilona da bağlı biraz
Çantaların var ve genelde dolu + sık sık artçı alıyorsan 28-32 tartışmasız bence.
EN ÖNEMLİSİ > Zincir ayarı. Artçı ile bindiğinde doğal olarak zincir ayarı değişir eğer tek kişi için ayarlıysa bir ayar çekmeni öneririm aşırı gergin olursa mazallah yolda patlar.
Kendi bilgilerimi olabildiğince aktarmaya çalıştım Dominar 250 kullanıcısıyım. Yanlışım eksiğim varsa düzeltebilirsiniz. ÇANTALARIN DOLU OLDUĞUNU HESABA KATILMIŞTIR.
-
30 Mayıs 2024, 10:18
#178
Ben hep 29-32 basıyorum bi sorunda görmedim şimdiye kadar ama son 2-3 haftadır arka çanta takmaya ve artçılı gezdiğimden beri 29-35 e çıkardım yine okey gibi bi problem yok
-
30 Mayıs 2024, 13:22
#179
@avecakagoko @denizz1 Tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkürler. Bu arada bir tane dijital pompa aldım ve lastik havalarını 25-28 olarak ayarlayıp sürüş denedim. Bana göre kesinlikle daha çok güven verdi. Lastik ilk takıldığında 28-32 ile sürmüştüm ve tabii ki o şekilde de kullanılıyor ama 25-28 denedikten sonra bir daha fazla hava basmam açıkçası. Ama belirtmem lazım, ben artçı ve çanta gibi ek yük olmadan kullanıyorum.
Bir de dip not, dijital pompa çok gerekli bir şeymiş. Arada işim olması, yağmur yağması vs. sebeplerle birkaç gün kullanmadığım zamanlar oldu. Aldığımdan beri lastik havalarını kontrol etmemiştim, lastiklerin havası epey inmiş o arada.
-
30 Mayıs 2024, 22:56
#180
Zaten AYSEL metodunu uygulayın motosiklette bence en önemli şeylerden birisi lastik havası, vezir de eder rezil de 25-28 dediğiniz şekilde en iyisidir. Hayırlısı olsun kazasız belasız inşallah
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)