Bajaj Dominar 250 Kullanıcıları | Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Eylül 2023, 10:50
#141
Pilot streetten memnun olan insan tanımadım gibi bişey,lastik çok erken kendini salıyormuş.Bir arkadaşım r25 için kullanmıştı 5-6 binden sonra lastikte neredeyse tutuş kalmadığını söylüyordu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------
denizz1 adlı üyeden alıntı
Pilot streetten memnun olan insan tanımadım gibi bişey,lastik çok erken kendini salıyormuş.Bir arkadaşım r25 için kullanmıştı 5-6 binden sonra lastikte neredeyse tutuş kalmadığını söylüyordu.
Ben antalyada olduğum için burda kış daha çok yağmurla geçiyor,sanırım o yüzden anlasın wintergriplerden alıp devam edicem.Mitas Mc50leride epey bir övmüşlerdi bir forum konusunda ancak onunda 9-10binden sonra eski tutuşunun kalmadığını yazmışlardı sanırsam.
Reklamlar
-
17 Eylül 2023, 15:38
#142
Khaira adlı üyeden alıntı
Sevgili Dominarcılar, lastik seçiminizi neyden yana kullandınız? Malum bizim ebatlarda çeşitlilik pek de fazla değil gibi… Eğer bir aksilik çıkmaz ise 5 bin kilometre içinde motoru satıcam, şimdilik beni idare etmesi için Anlas Tournee Sport düşünüyorum, ama 700 lira farkla Mitas MC25 de var. Siz ne dersiniz? Bütçe yeni ekipmanlara gittiği için biraz kısıtlı malesef..
Hiç huyum değildir ancak yarın öbürgün lastik almaya gideceğim. Tavsiyelerinize açığım, bir güncel çekiyorum o yüzden spam için kusura bakmayın lütfen..
-
26 Eylül 2023, 13:09
#143
anlas ın lastik serilerini inceleyebilirsin , sırası gelince ben de anlas tercih etmeyi düşünüyorum.
üzerindeki lastikler "mfr" tahmin ettiğimden iyi çıktı kuru havada .
-
Bu başlık çok ölü ,ya bu motosiklet çok sorunsuz veya hiç satılmamış bu seçenek olamaz çünkü d 250 yi satın aldığım bayi de en satılan d 250 d400 ler bir köşede alıcı bekliyor , yada alanlar hiç kullanmıyor,ya da çok sorunlu satın alanlar biblo niyetine kullanıyor .Bu ölü toprağını biraz hareketlendirelim .
arkadaşalar biraz yazıp çizseniz ....
-
yayan1 adlı üyeden alıntı
Bu başlık çok ölü ,ya bu motosiklet çok sorunsuz veya hiç satılmamış bu seçenek olamaz çünkü d 250 yi satın aldığım bayi de en satılan d 250 d400 ler bir köşede alıcı bekliyor , yada alanlar hiç kullanmıyor,ya da çok sorunlu satın alanlar biblo niyetine kullanıyor .Bu ölü toprağını biraz hareketlendirelim .
arkadaşalar biraz yazıp çizseniz ....
Dominar 250'yle maceralarımı aşağıdaki linkten okuyabilirsin Onun haricinde gördüğüm kadarıyla 250 problemleri de genelde 400 konusunda konuşuluyordu. Neden buraya yazılmıyor ben de pek yakalayamadım doğrusu.
https://www.motosiklet.net/forum/mot...da-kaldim.html
-
Bence dominar veya bajaj sürücüleri diyeyim sorunsuzluk peşinde değil o yüzden sorun olsada normal karşılanıyor gibi bir durum var sanırım ilk 1k kmde yağ kaçaklarım vardı bu nasıl olur böyle bişey olamaz kafasındaydım sonra sorunu çözdük gerçide bir durdum düşündüm yamahada bu motorun rakibi 260-270bin tl,ktmde 220-230 bin tl,hondada 210-215 bin lira yani en yakın rakibiyle bile arasında 80-90 bin lira fark varken aynı sorunsuzluğu beklemek bence haksızlık olur bu motora
-
denizz1 adlı üyeden alıntı
Bence dominar veya bajaj sürücüleri diyeyim sorunsuzluk peşinde değil o yüzden sorun olsada normal karşılanıyor gibi bir durum var sanırım ilk 1k kmde yağ kaçaklarım vardı bu nasıl olur böyle bişey olamaz kafasındaydım sonra sorunu çözdük gerçide bir durdum düşündüm yamahada bu motorun rakibi 260-270bin tl,ktmde 220-230 bin tl,hondada 210-215 bin lira yani en yakın rakibiyle bile arasında 80-90 bin lira fark varken aynı sorunsuzluğu beklemek bence haksızlık olur bu motora
yok ya, onunla alakalı değil bence. örneğin yağ kaçağı dedin ya servise gidiyorsun " hee olur ya öyle " gidiyor mu gidiyor kafasıyla yaklaştıkları için bence kullanıcılarda manipüle oluyor zamanla. Ardından abi tamam ya bu kadar ekmek bu kadar köfte diyorsun, sonra olm bunun muadili ne var la hondada derken fiyatlara bakıp vay anasını ya diyorsun ardından " gidiyor mu gidiyor işte " diyorsun. Ama tabi arada bir alternatif motorlara bakma kapatma durumu sürekli geliyor olmayan para ile. En azından benim dominar serüvenim böyle devam ediyor.
-
Motosiklet o kadar mütevazi ki beklentiye sokmuyor insanı. Bir de frenleri, plastik aksamı, göstergesi falan işini oldukça iyi yapıyor. Yani çok sorunlu bir model değil o yüzden 20 yaşındaki japonların başlığındaki hareket şu an yok. Belki bir 5 -10 yıl sonra hareketlenir buralar.
-
henüz 195 km yol yaptım , rodaj da henüz d 250 ikinci el japon makinelerin fiyatı bile arşı
alaya çıktığı için d 250 aldım .d 250 ye aksesuar gittiği için yavaş yavaş sırası ile orta sehpa ve yan çanta hazırlığı için demir aparat taktıracağım fakat soft çanta kullanacağım .
çünkü hali hazırda olan soft çantalarımı değerlendirmek istiyorum .
d 250 de çok büyük bir sıkıntı çıkarmaz umarım.
selamlar .
-
Yaşadığım yerde scooter ihtiyacım olmasaydı belki bu kış mt25 alırdım ama scooter ihtiyacımdan dolayı satamıyorum,o yüzden d400e yükseltcem mesela kasım ayında fiyatı şuan 184 bin,o paraya baktığım zaman cidden d400 ve 250 verdikleri şeylerle rakipsiz bir fiyattalar.
-
Dominar İnceleme Videosu burada
http://https://www.youtube.com/watch...6qX0vU&t=1322s
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------
https://www.youtube.com/watch?v=4y9PR6qX0vU&t=1322s
-
nicknamer adlı üyeden alıntı
Uzun yola giden var mı? Örn ist muğla.
Güvenli sürüş hızı nedir?
Titreşim kaç km de başlıyor?
Ns200 ile arasında kalsanız neye göre hangisi olurdu?
Teşekkürler
Merhaba hocam ist çanakkale ankara ist yaptım geçen aylarda. 140-150'ye kadar rahat ve güvenli, gaz açınca hızlanma aralığı var, motor rahat. titreşim torkun da en çok olduğu 6-9 bin arasında geliyor gidiyor. uzun yolda pek rahatsız etmedi beni, genelde 140 üzeri gittim.
-
uzun tur camı mı var sizde? 150 de dominar güvenli hissettirmez ya. hatta abi ben bu hızlara çıkarım da beni bu hızlarda kullanma nolur der, çevirsen meali, buda hayvandır lo der. demekki herkesin rahatlık eşiği harbiden çok farklı
bullrun adlı üyeden alıntı
Merhaba hocam ist çanakkale ankara ist yaptım geçen aylarda. 140-150'ye kadar rahat ve güvenli, gaz açınca hızlanma aralığı var, motor rahat. titreşim torkun da en çok olduğu 6-9 bin arasında geliyor gidiyor. uzun yolda pek rahatsız etmedi beni, genelde 140 üzeri gittim.
-
06 Kasım 2023, 13:12
#154
Yobaaz adlı üyeden alıntı
uzun tur camı mı var sizde? 150 de dominar güvenli hissettirmez ya. hatta abi ben bu hızlara çıkarım da beni bu hızlarda kullanma nolur der, çevirsen meali, buda hayvandır lo der. demekki herkesin rahatlık eşiği harbiden çok farklı
tur camı var, yoksa rüzgar çok vuruyor iyice kapanmak gerek. 150 üst sınır diyelim, 140lara kadar motor kendi çıkıyor. altıncı viteste düşük devirlerde güvende hissetmiyorum, çekiş çok düşüyor. 6bin 7bin devirlerde 130 civarı oluyor hız. bence otoyolda gidilmesi gereken minimum sürat bu aralık.
-
06 Kasım 2023, 19:37
#155
Durduğu yerde motorun marş otomatiği bozulmuş 1.5 aydır vurdurarak calıstırıyordum haftada 1 sürüp garaja koyuyordum,en yakındaki bajaj servisi 150km yzakta nerdeyse servise de bırakamıyorum garantiden değişsin diye,kaştaki motorcum ben sana arka koltuğa kablo çıkartayım istanbula gidene kadar onla idare eder orda serviste değiştirttirsin dedi.Napmalıyım
-
07 Kasım 2023, 11:14
#156
motosikletten soğudum ,kullanmaya elim varmıyor .
-
07 Kasım 2023, 13:33
#157
Daha yeni almıştınız sanırım noldu
-
07 Kasım 2023, 14:12
#158
içinde bulunduğumuz platform da yazılıp çizilenler ve youtube daki videolar ve altlarına yazılan kullanıcı yorumları , eleştiriler .
beni motosikletten kullanırken korkuttu ve soğuttu.
henüz 390 km de rodaj bakımı bile olmadı , soğudum motosikletten.Gezip dolaşmaya çekinir oldum .akü sorunu yaşamamak için olduğu yerde gün aşırı 10 dakika çalıştırıp bırakıyorum.
1.5 yıl önce satmak zorunda kaldığım 19 yaşındaki motosikletimle yola çıktım mı arkama bakmazdım.
peki neden bu motosiklet ? dersen
japon ve italyan motosikletlerinin 2 . elini bırak 4. ve 5. el satıcıları dahi fiyatları arşı alaya çıkarttıkları için mecbur kaldım , çinli den iyidir diye düşündüm.
-
07 Kasım 2023, 15:01
#159
Bişey olcak korkusuyla binmemexlik yaparsanız daha kötü olcak büyük ihtimalle,bence binin ve güven kazanın.Bende şuan böyle bir sorun var evet ama 10 gün sonra Kaş-İstanbul yapacağım.Sonuçta olması gereken illaki olacaktır.
-
07 Kasım 2023, 16:45
#160
Ben anlamadım ki problem ney? Akü ile alakalı soru işareti oluyorsa sıfır bir bosch akü alıp takabilirsiniz soru işareti kalmaz kafanızda. benim blokta kılcal çatlak çıktı valla ben bu kadar dert etmedim
Ha her an elinde kalacakmış gibi hissettirebilir japondan sonra ona yapacak bişey yok maalesef
yayan1 adlı üyeden alıntı
içinde bulunduğumuz platform da yazılıp çizilenler ve youtube daki videolar ve altlarına yazılan kullanıcı yorumları , eleştiriler .
beni motosikletten kullanırken korkuttu ve soğuttu.
henüz 390 km de rodaj bakımı bile olmadı , soğudum motosikletten.Gezip dolaşmaya çekinir oldum .akü sorunu yaşamamak için olduğu yerde gün aşırı 10 dakika çalıştırıp bırakıyorum.
1.5 yıl önce satmak zorunda kaldığım 19 yaşındaki motosikletimle yola çıktım mı arkama bakmazdım.
peki neden bu motosiklet ? dersen
japon ve italyan motosikletlerinin 2 . elini bırak 4. ve 5. el satıcıları dahi fiyatları arşı alaya çıkarttıkları için mecbur kaldım , çinli den iyidir diye düşündüm.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)