Bir sorum daha var.
Akuyu sarj etsem veya servise gitmeden kendim sifiriyla degistirsem garanti disi kalir mi?
Bir sorum daha var.
Akuyu sarj etsem veya servise gitmeden kendim sifiriyla degistirsem garanti disi kalir mi?
Servis o aküyü sarj etmek ya da sıfırıyla değiştirmek zorunda garantiniz varsa. Önce değerlerine bakıp sarj etsinler ölmemişse, ayar tutmazsa yenisini talep edersiniz.
1 aylık motorun aküsünün cortlaması neymiş? Kışın 3 4 ay yatan motorlar sezon başı tek marşta çalışıyor.
Hocam ben de biliyorum degistirmek zorunda olduklarini. Lakin bittigi gun sikintili bir gundu ben de calismayinca kutup baslarini falan sokmek zorunda kaldim belki calisir diye. Servis de bana epey uzak ama sokagimda tamirci var. Aku isini ordan halletsem garanti bozulur mu ona gore yaptiricam veya yaptirmayacam.
Merhaba.
Başıma bu konuyla ilgili bir hadise geldiği için yazmak istedim. Belki başka arkadaşlara da yardımcı olur. D400ug bu arada motorum.
Marşa bastığımda ,sadece tak diye bir ses geliyordu. Aküden sandım. 3 defa vurdurdum,tur attım vs. Olmadı. Tesadüf eseri aşağıdaki linkteki video'da bahsettiği vidaları sıkınca düzeldi. Gevşemiş biraz.
https://m.youtube.com/watch?v=eOrXGN56OzQ
Forumu uzun zamandır takip ediyorum. Böyle bir sorun görünce üye olup yazmak istedim. Selamlar.
Merhaba,
NS200 kullanıcısıyım ama abimin Dominar 250d 'sini bir iki ay kadar kullandım. Fark ettiğim birkaç özelliği paylaşmak istedim.
- NS200'e göre süspansiyonu iyi. Sanayi içinde arnavut kaldırımı diye bilinen yollardan var. Oradan ns200 ile de geçtim dominar 250 ile de bariz dominar 250 daha iyiydi.
NS200 de bildiğin yolun çukur haritası bi tarafıma işleniyodu.
- Dominar 250 nin motoru çok hızlı bir şekilde ısınıyor. Yani bi 3 4 km yol gidin el değmiyor motora. NS200 'de öyle değil motor daha geç ısınıyor.
Tahminimce egzoz tasarımı bunda etkili olmuş. Bunun yan etkisi olarak ta motoru her park ettiğimde yerde bir kaç damla yağ görüyorum. Bunu yetkili servise de götürdüm.
Bende baya baktım. En son yağın zincirden damladığına kanaat getirdik. Sebepte çok ısındığı için zincir yağı viskozitesi düşüyor daha akışkan oluyor. Park edince de bir iki damla sürekli damlıyor.
- Tork'u zaten bilinen bir şekilde ns200'den iyi. Ama 120'yi geçtikten sonra tork felan kalmıyor. Max hızlarda yani 120-135 arası ns200 ile nerdeyse aynı.
- Ön disk freni anlamadığımız bir şekilde eğildi. Fren yapınca baya sarsıntılı; sanki abs devredeymiş gibi tepki veriyor. 10 küsür binde olduğu için garanti birşey yapmadı.
Yeni disk alacaz mecbur.
- Bu sağa çekme olayı bunda da var dominar 400 'de olduğu gibi ama el bırakmayınca sıkıntı yok.
Benim gördüklerim bu şekilde.
Herkese iyi sürüşler.
selamlar bir soru soracağım d250nin normal lastik ebatı ön 100 arka 130,bu kalıptaki bir motor için arka 130 gerçekten çok kötü duruyor d400deki gibi ön 110 arka 150 taksak ne gibi bir problem olabilir?Baktığımız zaman kasalar aynı sonuçta
Beyler lastik fiyatları kol gibi olmuş. Ne kadar kalın ve büyük, o kadar fazla para demek. Keşke benim motorun bile arka lastiği 130 olsa, hatta 110 falan olsa
geçen seneden beri motor yükseltme niyetim vardı,ama nmax i sevdiğim için vazgeçememiştim ancak bu sene eylülün sonlarına doğru satıp artık dominar serisine geçmeyi düşünüyorum aslında yamahadan asla vazgeçmek istemiyorum ve mt25 istiyorum ama maalesef absli ve temizlerin fiyatı 130larda,bir kaç tane 16-17 model abssiz buldum ancak abssiz motora da pek binmek istemiyorum tabi modelide eski maalesef 6-7 yaş artık az değil,o yüzden geriye tercihlerime uygun d250 ve d400 kalıyor,sıfır motorum olsun istediğim için d250 cazip geliyor ancak arkadaki ince lastiği görünce hevesim kaçıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-cem-motosiklet-ten-yamaha-mt-25-1042887231/detay/
şöyle de bir mt25 buldum aslında ama dediğim gibi abs si olmaması ve 6 yaşında olması düşündürüyor
Dostum bi dominar kullan bence fikrin degisir. Gercekten guzel motor. Ben 2 hafta oncesine kadar sifir dominar alma niyetindeydim. Kendi motorumun satisi gecikince, d250 nin teslim tarihi eylulun sonuma kaydi vazgectim.
Sifir alcan 2 sene garantili olcak oh misss. zaten fabrikasyon bi problem varsa, ortaya cikacak, garantiden halledip mis gibi bineceksin.
90 binde sikintisiz kullanan kurye kardeslerimizi gordum. Demekki blok saglam.
Beklemek istemezsende benim gibi cb250r al. su sira 2. elde baya var cb.
RS 200 'le arada kaldım aradaki fiyat farkı cok az ne öneririrsiniz?
Herkese merhaba, uzuun süreler Pulsar tecrübemden sonra zaten Bajaj'ı bildiğim bildiğim, severek sürdüğüm için gönül rahatlığıyla 2022 model Dominar 250'ye sahip oldum. Aslında motoru almak için 1 sene bekledim diyebilirim çünkü ilk üretilen yıl serilerde ister istemez japon olsun, hint olsun ufak tefek fabrika hataları olup sonraki serilerde onların tespiti yapılıp giderildiğini biliyorum. Tabi ki olacak diye bir şey yok fakat ben 2022 model tercih etmek istedim. Belki de 2023 modelinde de vites göstergesi vs. eklenecek kim bilir fakat ben 2022 modele ısındım gerek rengiyle, gerek şuan ki fiyatların seneye çok daha artacağı düşüncesiyle çok şükür sahibi oldum.
Pulsardan sonra o koltuğa oturduğumda öncelikle ilk dikkatimi çeken, karakteristik özelliği. Motosikletin Pulsardan çok farklı bir duruşu, sesi, karakteri var. Sınıf atlandığını bariz şekilde hissettiriyor. Benim bir motordan tüm beklentimi karşılıyor. Zaten bajaj artık dayanıklılık ve uzun kilometre anlamında kendini kanıtladı ve 40.000 km'lerde motor yiyen Japonlarıda düşününce, uzun sürelerce, sakin, aklı başında bir birliktelikte hiç bir sorun yaşamadan size motor zevkini sonuna kadar yaşatacak bir motosiklet. Aşırı dikkat çekiyor, Pulsarda bunu yaşamıyordum. Ses ben buradayım diyor, henüz rodajda olduğum için ivmelenme konusunda net bir tecrübe yapamasamda oda bariz hissettiriyor, biraz ağır bir arkadaş ama ona da hemen alıştım.
Özetlemek gerekirse şu dönemde tam bir F/P motorudur net. Herkese hayırlı sürüşler dilerim.
40.000'de motor yiyen Japon diye hayali şeyler uydurmayalım lütfen; o olsa olsa 40.000'de Japon motor yiyen kekodur. Yani oradaki asıl mevzu motorun Japon olması değil, kullanıcının keko olmasıdır.
Elbette teşekkürler
merhaba hiç farklı marka zincir dişli takan oldu mu ölçüleri bulamadım internetten. 12 bindeki zincirim sakin kullanmama ve düzenli bakım yapmama rağmen bitti sürekli bollanıyor. sarf malzemeleri aşırı dandik pulsarımda rk zincir vardı 10 bin km kullandım 1 kere ayar yapıldı sadece.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)