Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Nisan 2015, 14:33
#3261
arkadaşar herkese merhaba.
bir kaç hafta önce 2004 model honda shadow aldım. geçenlerde bir problem yasadım. çok uzun bir yol olmamasına ragmen motorun hararet ışığı yandı. motoru hemen durdurdum. radyatörün fan ı çalışmıyordu.kontagı kapatıp actım tekrardan ışık söndü ve yoluma devam ettim.daha önceden dragstarım vardı. ilk radyatörlü motorum. bu konuda bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
birde arka sinyal uzatma demiri ni nereden bulabilirim. .ok teşekkürler.. rüzgarınız bol olsun
Reklamlar
-
27 Nisan 2015, 09:18
#3262
shadowlar kolay kolay fan açmaz 2 yıldır kullanıyorum kaza ile 2 kere gördüm açtığını:D
hararet müşhürü ( belki yanlış yazmış olabılırım hiç işim olmadığındandır ) arızalı olabilir ayrıca yag seviyeside düşük olursa hararet yaptırabılır.çok öenmli bir problem olduğunu sanmıyorum ama çok enteresan bir durum kaç kişi tanıyorum hararet yapan bir shadow görmemiştim
sinyal uzatma demirine bişey diyemıcem git bir tornacida ölçüsünü alarak yaptırt mümkünse paslanmaz çelikten yaptır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:15 ----------
mv400 adlı üyeden alıntı
Selamlar arkadaşlar. Shadowların ACE modelini almayı düşünüyorum. Şu motor ilgimi çekti. Bileniniz var mı bu motoru?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-e-s-s-i-z-amerikan-185862766/detay/
dostum ilan kapanmış ama ace alma zincirli motorun pisliği bakımı çok olur ayrıca eski kasa bence yeni kasa 2004 üzeri bir shadow al
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
-
11 Mayıs 2015, 01:22
#3263
Merhaba
2007 model bir Shadow 750C ile aranıza katıldım. baştan itibaren okuyorum sayfaları (10. sayfadayım daha)
İstanbul trafiği illallah dedirtti ve arabamı satarak 2 tekere geçtim. istanbul trafiğinde 15.000 kmlik bisiklet tecrübemin de verdiği güvenle doğru bir tercih yaptığımı görüyorum motorumu kulandığım her an.
Lejyon - 2007 Honda Shadow 750C
-
11 Mayıs 2015, 14:52
#3264
Yolun açık olsun ben de gv250 den shadowa geçtim ve motorumdan çok memnunum çok kere belirtildiği gibi şehiriçi kullanım insanı oldukça zorluyor ve yoruyor.
-
11 Mayıs 2015, 23:56
#3265
Teşekkür ederim. Açık yolda gerçekten büyük keyif ama dediğiniz gibi şehiriçi dur kalk noktasında yorucu biraz.
Bu noktada henüz cevabını bulamadığım bir soru sorayım: dur kalk sırasında debriyaj kullanımı genelde yarım debriyaj oluyor. yani elimi debriyajdan biraz çektiğimde motor hareket ediyor ama biraz hareket edince yine duruyorum debriyajı bu sefer tam sıkarak. Bu şekilde kullanımın debriyaj balatasına zarar verdiğini duydum ama sıkışık trafikte başka nasıl kullanılır onu da kestiremiyorum.
En mantıklı ve sağlıklı kullanım nasıl oluyor bu durumlarda?
Lejyon - 2007 Honda Shadow 750C
-
15 Mayıs 2015, 08:24
#3266
Başlığa katkı koyan, takip eden tüm Shadow sahipleri ve sevdalılarına merhaba.
Uzunca süredir başlığı inceliyorum, takip etmeye çalışıyorum. Yüzatmış küsür sayfanın tümünü tek tek okudum. Okurken dizi izleme tadı aldım. Her yeni sayfada acaba şimdi ne olacak diye heyecanla linklere tıkladım. Kimileri hastalandı, kimileri kaza geçirdi, kimileri tayin oldu, motorunu güzelleştirdi,süsledi. Bazıları motorunu sevmediğine karar verdi ve başka bir maceraya kanatlandı. Ustalar, arkadaşlar, geziler, kayıplar, heyecanlar ve dolu dolu aydınlatıcı bilgi, birikim ve deneyim içeren 164 sayfa... Başlığın eski hareketliliği yok. Bunu tüm sayfaları okuyunca anlıyorsunuz tabi. Belli başlı usta isimler başlığı sırtlanırken bir anda küskünlükler, bıkkınlıklar, tatlı çekişmeler eşliğinde paylaşım yoğunluğu ve kalitesi de giderek düşüyor. Geriye "Şunu şöyle mi yapıyorduk?" gibisinden sorular bırakıp kaçan geçici misafir soruları kalıyor. Umarım ileriki zamanlarda dostça, bilgi dolu paylaşımlar fazlalaşır.
Yeni bir Shadow ACE sahibi ve kullanıcısı olarak eski mesajlardan oldukça yararlı bilgiler edindiğimi söyleyebilirim. Birikim, deneyim ve bilgilerini, dostça bu başlığa aktaran tüm Shadow sevdalılarına sonsuz teşekkürler. Szileri yeniden aramızda görmek ve ışığınızdan faydalanmak isteriz.
İsmim Ozan. Shadow ACE benim ilk motorum. 3 aydır kendisiyle flört ediyoruz. Zaman zaman birbirimizi kırdığımız, üzdüğümüz oluyor tabi ama ilk temastan itibaren birbirimiz için yaratıldığımızı anladık. Şu an birlikteliğin tadını çıkarıyoruz. Ben de bu başlığa (özellikle benim gibi tüysüz kanatlanmaya çalışan kuşlar için) katkı koymaktan büyük mutluluk duyarım.
Tesadüfen rastladığım, sadece Honda Shadow özelinde olmayan temel sökme takma ve tanıtım içerikli videolar barındıran, yeni başlayanlar için oldukça yararlı olacağını düşündüğüm bir youtube kanalı keşfettim efendim.
Buyrunuz; https://www.youtube.com/channel/UCNy...ptfg-v9IvmbDqQ
Paylaşım ve dostlukların katlanarak artması dileklerimle...
-
15 Mayıs 2015, 17:05
#3267
Buradaki bir çok arkadaşın düşüncelerini ortak bir noktada buluşturmuşsunuz.elinize sağlık
-
21 Mayıs 2015, 00:21
#3268
dragstar sahibiyim egzos var üzerinde 6,5 litre yakıyorum bi sonraki motorum shadow. Yorumları okuduğumda 3-4 litre arası yaktım diyenler var egzos var iken ya da açık iken kaç litre yakıyor bu alet ?
-
21 Mayıs 2015, 17:39
#3269
aldığımdan beri tüketim verisini dikkatle takip ediyorum. dur kalk yoksa 4 - 4.5 litre. şehir içi dur kalklı 5 - 5.5 litre. kabulum 5 litre yani kendi adıma ortalama. highway hawk egzoz var
-
22 Mayıs 2015, 13:04
#3270
Ben de uzun yolda 4-4,5lt şehiriçi 5,5lt ye kadar çıkıyorum. Üzerinde orjinal egzoz var ve maalesef çok sessiz çalışıyor ;))
-
22 Mayıs 2015, 21:08
#3271
çok teşekkür ederim shadow almak iteyince 2004 model üstünün farkları nelerdir ?öncesi ile ne farkları var ?
-
01 Haziran 2015, 16:07
#3272
-
01 Haziran 2015, 17:05
#3273
Performans ya da açık egzoz satmayı düşünen arkadaş var mı ? Indian motorun sağlammış hayırlı satışlar dilerim
-
02 Haziran 2015, 02:38
#3274
öncelikle herkese selamlar. harika bir değerlendirme ve devamında ki yorumlar çok açıklayıcı olmuş. konuya yeni dahil oldum ve heyecanla sayfa sayfa okumaya devam ediyorum. herkesin ellerine sağlık. öncelikle ben eski bir Dragstar 650 kullanıcısıyım maalesef uzunca bir süredir iki tekerden uzağım
size sormak istediğim şey şudur ki yakın bir arkadaşım motora başlamak istiyor. aklında ki hayalinde ki motor da Shadow. şu ana kadar bisiklet dışında iki teker kullanmadı uzun yıllar araba deneyimi var. 1,85 boyunda kuvvetli bir arkadaş. sizlerin yani Shadow kullanıcılarının bu konu hakkında ki yorumları nedir. bir çok insan mesela başta AEA Barkın Bayoğlu olmak üzere yüksek cc ağır hantal motorlar başlangıç motoru olmaz söylemleri var düşük cc hafif motorlarla başlanmalı hatta scooter tavsiye ediliyor. sizce de böyle mi yada Shadow ile başlamanın eksileri veya artıları ne olur. biraz uzun oldu ama umarım açıklayıcı sorabilmişimdir.
-
02 Haziran 2015, 08:29
#3275
Selamlar hell_guard. Başlıktakı ustalık ve deneyim isteyen bir çok konuya, ucundan kıyısından bilgim olmasına karşın yeni bir Shadow sahibi ve sürücüsü olarak mesafeli yaklaşıyorum. Ama senin sorun, bu konuda deneyimleri taptaze olan benim ayarımda olmuş
İlk motoru Shadow olan benim cevabım şudur ki bir saniye bile düşünmeden gönül rahatlığı ile alabilir. Ancak; her konuda bir ama vardır ya, benimkisi de o hesap Aldığı gibi Shadow'a binmesin. 125 Yamaha, 150 Honda ayarında bir motorla, motordaki ilk acemiliğini atsın, el melekelerini geliştirsin.
Aman DİKKAT! bunu birçok arkadaşımın söylediği gibi "1,2 sene düşük cc kullan, sonra yükseltirsin" lafı gibi söylemiyorum. Bulsun bir YBR 125, beş gün bir hafta, günde 2,3 saat çalışsın. Gaz, fren, debriyaj hassasiyetlerine bir alışsın. Motoru yokuşta durdurup kaldırmayı öğrensin, geliştirsin. Vites nedir? motorda vites nasıldır iyice kavrasın. Ayağını yere koymadan ve dengesini bozmadan sağa ve sola tam tur dönebilsin. Ani fren yapma alıştırmaları yapsın, paniklemesin. Kısaca temel motor reflekslerini geliştirsin, alışsın, rahatlasın. Bu çalışmaları üniversite kampüsleri gibi hem yaya hem de düşük yoğunluklu araç trafiği barındıran mekanlarda yapabilir.
Kendini düşük cc üzerinde rahat hissettiği zaman küçük turlar şeklinde trafiğe çıksın. Trafikte motorla yol yapmanın nasıl olduğunu kavrasın. Araç ve yayaların yol açabileceği tehlikeleri gözlemlesin, üzerinde düşünsün. Bu bahsettiklerim yaklaşık 2 haftasını alır.
Sevgili Barkın Bayoğlu'nun ve diğer motorsever arkadaşlarımızın verdiği "yüksek CC çok tehlikeli aman uzak durun" tabiri caizse "uçan kaçan, gazı açtımı bilmemkaç saniyede şu kadar hıza çıkan" motorlar için geçerli diye düşünmekteyim. Shadow ve bir çok cruiser/chopper motor, öyle uçan, kaçan, altınızdan fırlayacak makinalar olmuyor. Biraz ağır vasıta gibi düşünmek lazım bu motorları Kamyon sürüyor gibi ağır ağır, acele etmeden ;)Ben ybr 125'ten kalkıp Shadow'a oturduğumda, daha ilk turda "oh be dünya varmış!" dedim. Shadow bende (bir acemi olarak) çok daha fazla güvenli sürüş hissi uyandırdı.
Arkadaşımızın kalıplı, boylu poslu olması hiçbir işe yaramıyor malesef Çünkü motor kalıpla ve güçle idare edilmiyor. Belli bir açıdan sonra zaten motoru ne kadar kalıplı olursan ol taşıyamazsın. 240 küsür kilodan bahsediyoruz. Önemli olan sürüş esnasında limitlerini bilerek ne kadar risk aldığı. Kendisini yolda tutan kuvvetler ile ilgili farkındalığı. Bu noktada kim ne derse desin yaş çok önemli bir faktör. 20 li yaşların uçarılığı, heyecan ve adrenalin isteği ne kadar durulmuşsa, motor üstünde alınan risk te o kadar az oluyor.
Çok uzattım, hiç düşünmesin hemen alsın Shadow'unu...
-
02 Haziran 2015, 10:32
#3276
Shadow benim için de hayalden gerçeğe dönüşmüş bir özgürlük aracı oldu umarım arkadaşınız da hayaline kavuşur "demonkiss" çok güzel açıklamış her bir noktayı ilave olarak arkadaşınız uzun boylu olduğu için tam dönüşlerde biraz sıkıntı yaşayabilir gidon alçak kaldığı için Dönüşte dize değebiliyor ki ben de daha iyi bir ergonomi için gidonu biraz yükseltmeyi düşünüyorum.
-
02 Haziran 2015, 10:53
#3277
-
12 Haziran 2015, 13:54
#3278
Shadowcu arkadaşlar gölgelerinde saklanıyorlar sanırım. forum çok sessiz
-
16 Haziran 2015, 06:55
#3279
Herkese merhaba,
Bugün Selami (benim VT 750 C5) ile 3. senem doldu. Yıl dönümü itibarı ile 3 senelik birlikteliğimizi sizinle beraber kutlamak istedim.
2005 model Shadow'umun üçüncü sahibiyim. Aldığımda 18.000 km'de idi. 3 sene yaz-kış demeden neredeyse her gün kullandım. Sadece çok buzlanma yaptığı günlerde garajda dinlendi. Şu anda 43.000 km'de...
Bu süre içinde servise hep periyodik bakımı için gitti. Sadece bir kere kontaktta korozyon yaptığı için Honda Esengül'ü ziyaret etti. (2 dakikada içeri bile girmeden sorun çözüldü). Bugün de bir ziyaretimiz var. Dün geceden beri stop ve park lambaları çalışmıyor, onu kontrol ettireceğiz. Eh o kadar kusur kadı kızında da bulunur.
Başlangıçta boyutundan dolayı şehir içinde çok zorlanacağımı düşünüyordum. Ancak günler geçtikte Selami ile daha iyi anlaşmaya başladık. Ben onun ne istediğini anladıkça, o da bana aslında hiç de göründüğü kadar hantal olmadığını gösterdi. Öyle manevralar yapmaya başladık ki, daha küçük boyutlu motor kullananlar bile aynı yerlerden geçerken iki kere düşünüyordu.
Zaman geldi özellikle boş Pazar sabahlarında bilerek ikinin üzerine çıkmadan 30-40 ile gittik, yeri geldi Ikarus Sendromuna kapılarak kadranı zorladık. Her defasında yaptığımız yolculuklardan büyük keyif aldık.
Evet, özellikle uzun yolda daha yüksek cc olsa daha iyi olurdu dedim zaman zaman ama bunu Selami’ye hiç hissettirmedim
Yakıt tüketimimiz mükemmel oldu. Şehir içinde ortalama 4,3lt/100km şehir dışında 3,0-3,5lt/100 km oldu. Hatta bir keresinde 90 km hıza sabitleyerek tüketimin 2,9lt/100 km düştüğünü bile gördük.
Umarım sizler de yollarda bizim olduğumuz kadar mutlu olursunuz.
Herkese kazasız sürüşler dilerim.
-
16 Haziran 2015, 13:47
#3280
baltasar hocam bu makina nasıl bu kadar az yakıyor 750 cc lik motor 3 litre yakması çok anormal değil mi?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler