Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Temmuz 2013, 17:56
#3041
Kaldera abimiz döktürmüş resmen. Arkadaşlar yağ antibiyotik değildir. Merak etmeyin servis aralıkları hesaplanırken adama bin hatta 2 bin km pay bırakıyorlar. Motor Amerika'daki ile aynı motor, yağda aynı yağ. Bizim buradaki forumumuz çok yetersiz şöyleki sadece Türkiye kullanıcısı ve nadiren yurtdışındaki vatandaşlarımızı kapsıyor. Ama isim vermem gerekirse advrider gibi siteler var. "http://www.hondashadow.net/" gibi mesela. Buralarda Afrika'daki adamda kullanıcı Yenizelanda'dakide. Afrikada en kalitesiz benzinle bile yıllarca banamasın demiyor Shadow. Shadow nazlı bir motor değil emin olun bundan. Şu anki motorum daha nazlı. Koç gibi motor Shadow. Çoğumuzun ilk motoru oldu Türkiye'de. Ne anıları var her birinin ama yinede tıkır tıkır gidiyor.
Vites geçmeme işi ise yağlanma için en az 2-3 dk çalıştıralım öyle hareket edelim. Boşa rahat geçmesini isterseniz debriyaj sıkılı iken çok az gaz verirken vites değiştirin. Böylelikle çok rahat vites geçer. Bunu çoğu motosiklette uygulayabilirsiniz. Sevgiler.
Reklamlar
-
08 Temmuz 2013, 18:31
#3042
bu 15-50 yağ konusunu daha önce işlemişiz yazdığım teknik bilgiler direk konu ile ilgilidir.
kaldera adlı üyeden alıntı
15W50 YAĞ KONUSUNA AÇIKLAMA
arkadaşlar bu yağ konusuna birde ticari yaklaşayım madem.. neden böyle diye neden bu 15 W 50 sık geçiyor..
anlatayım.piyasada en çok satılan yağlar 10 W 40 --- 15 W 40 -----20 W 50 diye gider..
bu 15 W 50 nin hiç adı bile geçmez. satılmayan bir gruptur. hedef noktası farklıdır. ama satılmıyor tercih edilmiyor diye markaların pazarında olmayacakmı.. mutlaka olacak ama nasıl.kampanyalarla..
Servislerin yağ alımlarında belli iskontoları var zaten birde bunu mal fazlası kampanyalarla desteklendimi % 20 gibi..yani 100 koliye 20 koli bedelsiz 10 koliye 2 koli bedelsiz gibi..servis olsanız siz ne yaparsınız ?gelene gidene bu yağı koymazmısınız..müthiş kazanç olmuyormu..ha yapsınlar bakalım 10 W 40 da 15 W 40 da..... olmaz..zaten satıyor ne kampanyası.. konunun ticari boyutu böyle..
size teknik başka bir şey daha açıklayayım..10 W 30 demek kışın - 10 dereceye kadar yağ akıcılığını koruyor yazında 30 derecede 30 baz kalınlaşıp yağın filmi kopmadan işini yapıyor demek.
bu W den sonra gelen 40 -50 gibi rakamları arttıran yağın içindeki polimer denilen katkı maddesidir.ne kadar artarsa bu rakam yağın içindeki polimerde artıyor demektir. buda iyi bir şey değildir. araştırırsanız göreceksinizdir.. bu polimerin görevi sıcak ortamda yağın kalınlığını arttırmaktır..
ama içindeki yağ oranınıda siz hesap edin artık dahamı az dahamı çok.. fiyatlarındanda anlaşılması gerek bu durumun..10 W 30 10 W 40 15 W 40 fiyatları ile diğerleri neden farklı..
çünkü içersinde bunların daha çok yağ var..diğerleri katkılarla arttırılmış özellikler ihtiva eder. başka yolu yok çünkü...
sıcak bölgede yağ oldukça incelir. bunuda polimer denen katkılar yağı yazın kalınlaştırarak önlemeye çalışır. ayrıca sizin kitapçıkta 15 W 50 yağ kullanımı hakkında bir bilgi yok...neden ısrarla bunu koymaya çalışılıyor buda enteresan. size bunu önerenlere sorun o zaman kitapçıkta neden bu yağdan önerilmiyor diye.. yeterli cevap alamazsanız honda ile iletişime geçin birde onlara sorun.. bakın demişizki
kaldera adlı üyeden alıntı
15 W 50 motor yağı özellikle düşük sıcaklıklarda ilk çalıştırmalarda motorun belirli kısımlarına ulaşamayacak , hatta yüksek devirlerde silindir ile motor arasındaki film kopabilir.
farklı vizkozitede olan yağların katkıları ,katıkları ve iklimlere göre olan davranışlarıda farklıdır. vizkozite aralıklarıda bu yüzden var zaten.15 W 50 sıcak bölgelerde kullanılması uygun gibi görünmesine rağmen eğer motorun üreticisi bunu önermiyorsa sebebi kalın bir yağ olduğu için ve yazın dahada kalınlaşacağı için buda geçiş kanallarında okuma noktalarında sorun olacağı içindir.
öneriyorsa kulanın buradaki tüm bilgiler yazdıklarımı doğrulamaktadır.10 W 30 u önermiş öncelikle sebebi ise 10 W 40 dan daha az polimer içerdiği için yani yağlamayı daha iyi yapacağı için. sonrada demişki bolgenizdeki sıcaklık 40 ve sonrası ise 10 W 40 kullanın .
oradaki ok işareti 40 derece ve sonrası içindir. JASO ise japon otomobil otomotiv üretici birliği demektir. yani o birlik bu yağları onaylamış elbirliği ile demek.
bu belgeler bilgiler ışığında kimsenin sözüne itibar etmeyin. servisde olsa ..belge isteyin.. farklı yağlamalarda neler olacağını kitapçık uyarmış.nerdeyse tam sayfa ayırmış bu konuya. yarın sorun olursa yapa yalnız kalırsınız....
sahip olduğunuz motor sıradan özeliklere sahip bir motor değil. 10 W 40 dan kalın olanları 15 W 40 -- 20W 40-- 20 W 50-- 15 W 50 kitapçığına bakın bakalım hangileri var orda..bence 15 W 50 hariç hepsi vardır..çok dereceli ilkimler için. daha sıcak yerler için ise yeni tek dereceli yerler için 0 W 30 - 0 W 40 olan değerler vardır ama istanbul için en ideali kışın 10 W 40 yazın 15 w 40dır.bahsettiğiniz kişide 15 W 40 demiştir..çünkü artık istanbulda kış falan kalmayacak gibi bu gidişle..
15 W 50 motor yağı özellikle düşük sıcaklıklarda ilk çalıştırmalarda motorun belirli kısımlarına ulaşamayacak , hatta yüksek devirlerde silindir ile motor arasındaki film kopabilir.
farklı vizkozitede olan yağların katkıları ,katıkları ve iklimlere göre olan davranışlarıda farklıdır. vizkozite aralıklarıda bu yüzden var zaten.0 w 30 dan başlayıp diğer tüm aralıklara kadar olan yağların hepsi son tahlilde kullanılabilir.
ancak iklim sıcaklıkları belli türkiyede.. ve üretici firmalar dünyadaki iklimlere göre olan vizkozite değerlerini belirlemiş.madem 15 W 50 kitapçıkta yok.mutlaka vardır bir nedeni. belki debriyaja uzun dönemde zararı dokunacak.. ama illaki kullanacağım deniyorsa kullanır..
tam tersi antalyada olan biri asla kullanmaması gerek olan bir yağ. asıl 0 W 30 - 0 W 40 15 W 40 veya 10 W 40 kullanması gerekir.
ama erzurumda ağrıda kullanılması normaldir.ama kitapçıkta belirtilmişse. örneğin benim shadow 15 w 50 yi soğuk iklimde kullanabilir.ama sizin deaville kullanamaz belirtilmemiş..çünkü teknik yapısı itibari ile daha geliştirilmiş bir model.motor yapıları çok farklı.. ben istanbulda shadowa 15 w 40 koyuyorsam adanalı kardeşim 20 w 50 koyabilir çok rahat.çünkü adana buraya göre çok daha sıcak kışın bile.
not: bu 15W 50 yağ konusu honda dowille sayfasında geçmiş. o motorun tekniği farklı olduğu için detaylandırmışım.
timoti adlı üyeden alıntı
bir ara değilde mümkün olan en kısa sürede çıkartırsanız yararınıza olabilir.
-
09 Temmuz 2013, 10:41
#3043
-
09 Temmuz 2013, 15:19
#3044
Selamlar;
egzantrik zinciri sesi duyuluyor olsa bile acil birdurum değildir. ilk 12000 kmde süpap ayarı yapılmamış ise süpap ayarı yapılırken gerekli kontrollerde yapılır. debriyaj ayarı debriyaj maneti ayar kısmından ve debriyaj telinin şanzıman kısmına bağlantısından en uygun kavrama noktası bulunana kadar o kısımdaki ayar vidasından yapılır.bu ayar yapılırken düşük veya yüksek olmamalıdır.erken veya geç kavramada debriyaj balatasının ve rulmanlarının zarar görme durumu vardır.
-
09 Temmuz 2013, 18:30
#3045
Tekrar teşekkür ederim abi. hazine sandığı gibi senin beynin yeminle
-
13 Temmuz 2013, 10:43
#3046
Arkadaşlar merhaba;
Yarın üç haftalık tatilime başlıyorum. Çorum'dan yola çıkıp ilk etapta Abant, Bursa ve Avşa adasına uğrayacağım. Sonra eşimle nereye istersek oraya devam edeceğiz. Yanıma ufak tefek şeyleri söküp takacak alet edevat, gaz ve debriyaj tellerinin iç kısımlarını, bir kaç plastik kelepçe, elektrik bandı ve lastik spreyimi aldım. Umarım kazasız ve arızasız bir yolculuk olur, herkese zevkli sürüşler dilerim.
-
14 Temmuz 2013, 02:57
#3047
Selam arkadaşlar. Motorumla ilgili bir sorunumu sizinle paylaşmak istedim. Geçtiğimiz hafta, yakıt deposu rezervde iken ( ya birisi oynamış ya da ben o şekilde unuttum) tüm yakıtı bitirip yolda kalmıştım. bu olayı müteakip, şu an motorumda stop etme sorunu var. Yolda giderken aniden stop ediyor. veya rolantide iken belli bir süre sonra stop ediyor. Bazen de 30 dakika geziyorum ve eve geliyorum sorun yok. İşin garibi stop ettikten sonra 5 dakika süre ile motor çalışmıyor. 5 dakika sonra ilk marşta kolayca çalışmaya başlıyor. Ateşlemeden şüphe ettim. Kısa bir kablo kesip motor bloğuna pipodan temas yapınca tüm bujilerde motor çalışmaz haldeyken ateşleme olduğunu gördüm. Sorunun yakıt sisteminde olduğunu düşünüyorum. Daha önce benzer sorunla karşılaşan veya bu konuda fikir yürütebilen birisi var mı diye merak ediyorum aranızda. Youtube'dan karbüratör temizliğine baktım, ben pek bulaşmasam o işe iyi olur. Yarın depoyu söküp kabaca hortum ve varsa filtreyi kontrol etmeyi planlıyorum. Depoyu bu şekilde dibine kadar tüketmek yakıt sisteminde soruna sebep olur mu?
-
14 Temmuz 2013, 21:20
#3048
alize05 adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar. Motorumla ilgili bir sorunumu sizinle paylaşmak istedim. Geçtiğimiz hafta, yakıt deposu rezervde iken ( ya birisi oynamış ya da ben o şekilde unuttum) tüm yakıtı bitirip yolda kalmıştım.
bu olayı müteakip, şu an motorumda stop etme sorunu var. Yolda giderken aniden stop ediyor. veya rolantide iken belli bir süre sonra stop ediyor. Bazen de 30 dakika geziyorum ve eve geliyorum sorun yok. İşin garibi stop ettikten sonra 5 dakika süre ile motor çalışmıyor. 5 dakika sonra ilk marşta kolayca çalışmaya başlıyor. Ateşlemeden şüphe ettim. Kısa bir kablo kesip motor bloğuna pipodan temas yapınca tüm bujilerde motor çalışmaz haldeyken ateşleme olduğunu gördüm. Sorunun yakıt sisteminde olduğunu düşünüyorum. Daha önce benzer sorunla karşılaşan veya bu konuda fikir yürütebilen birisi var mı diye merak ediyorum aranızda. Youtube'dan karbüratör temizliğine baktım, ben pek bulaşmasam o işe iyi olur. Yarın depoyu söküp kabaca hortum ve varsa filtreyi kontrol etmeyi planlıyorum. Depoyu bu şekilde dibine kadar tüketmek yakıt sisteminde soruna sebep olur mu?
Hmmm eğer tahminim doğru ise karbüratöre güzel bir temizlik sorunu halledebilir gibi duruyor. Bujiler sağlam, subap ayarlarında bi sorun olduğunu sanmam çünkü sürekli sorun çıkarırdı. Platinde sıkıntı olsa vuruntulu çalışır sürekli. Beyinde olsa buda çok zor. Tahminim ya karbüratörde pislik var ya da elektrik askamında
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
-
14 Temmuz 2013, 21:37
#3049
Bugün depoyu söktüm. Tüm benzini boşalttım. Depoyu basınçlı su ile temizledim. Musluğu da aynı şekilde depodan ayırıp söktüm. İçini de açtım ve temizledim. Ona da su bastım hortumundan. Tekrar topladım. Yakıtı koydum. İlk marşta çalıştı. Bu akşam gezmek istedim. Çıktım yola. Asıldım gaza. Harika gidiyor. Sonra yine aniden stop. Tekrar belirtmek isterim. Stop ettikten sonra çalışmıyor iken marşa basıldığında ateşleme var. Burada servis yok. Artık Ankara'ya taşınınca gideceğim.
Bu arada, würth karbüratör temizleyici tavsiye edildi. Ne dersiniz?
-
14 Temmuz 2013, 21:57
#3050
Sprey olanları iyi iş görüyor ama benzine karıştırılanları bana pek te iyi bir fikirmiş gibi gelmiyor. En güzeli karbüratörü çıkartıp jetlere sprey sıkmak olacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------
Sanırım şu da olabilir yine karbüratörle ilgili fazla benzin geliyor olabilir karbüratöre. Karbüratör içinde ufacıkta olsa benzini biriktirdiği yer var oraya hava jeti basınçlı hava püskürtüyor aynı şu eski tip böcek ilaçlama aletleri gibi çalışıyor. Tahminim rölantide iken çalışıyor ama bi süre sonra bu rezerv benzinle doluyor ve stop ediyor. Bekledikten sonra bu benzin uçuyor ve yeniden çalışıyor. Aynısı hareket halinde giderken gaz açıyorsunuz ama biraz daha uzun sürüyor. Doğrumudur?
-
14 Temmuz 2013, 22:23
#3051
aslında tam olarak şöyle oluyor. Motor soğukken çalıştırdığımda ilk marşta hemen çalışıyor. 5 ila 10'uncu dakika arasında stop ediyor. Eğer çalıştırıp direkt yola çıkarsam 3'üncü veya 5'inci km'ler arasında motor gaza geç tepki vermeye başlıyor ve hemen arkasından stop ediyor. Ama nadiren de olsa stop etmiyor. Motor sıcaksa, genel olarak çalıştırdığımda stop etmiyor. Motor çalışmıyorken gazı tam açıp marşa bastığımda egsozdan tek bir patlama geliyor. Bir anlamı var mı bilmiyorum. Ama dediğim gibi ateşleme var. Çalışır durumda iken kesinlikle performans sorunu yok. Gidişi her zaman olduğu gibi. Torkunda düşme, yolda giderken tekleme yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------
Ozan bey, sizin daha önce egsoz değişiminde karbüratör jetleri ile ilgili yazınızı okumuştum. Bu cidden çok önemli bir unsur mu? Motor kompresyonda iken egsozda patlamalar olması karbüratörde ayarlama gerektirir mi? (performans egsoz var motorda) Eğer bu ayar yapılmazsa ne olur?
-
14 Temmuz 2013, 23:02
#3052
Yapılmadığında arkadaşlarımın shadowundan gmrdüğüm ve kendi kullanımımdan bildiğim kadarıyla büyük problemlere yol açmıyor. Sadece subap ayarları misal 24binde bozulacaksa 15binde bozuluyor ve yakıt tüketimini etkiliyor. Ama stop etme durumu için bazı şeylerin kontrol edilmesi lazım. En bilindik yollardan biri ise karbüratörü üzerinde plastik parça (hortum vb.) kalmayacak şekilde söküp kaynar suya atmak gibi. bu metalin genleşmesine ve varsa kirin dışarı çıkmasına olanak sağlıyor. Sıcak su yöntemini kendim daha önce uygulamadım. Videolardan araştırdığım bir bilgidir bu. Ama deneye deneye arıza ortaya çıkacak gibi.
-
14 Temmuz 2013, 23:46
#3053
Ankara'ya taşındığımda hemen yanınızdayım karbüratör temizliğini kendim yapmak istemiyorum. Sökmeyi takmayı severim ama çok ince parçalardan oluşuyor şemasından gördüğüm kadarıyla. Amerika'da bu motorun en küçük puluna kadar orijinal her parçasını satan bir site var. Oradan baktım. Tek karbüratör tüm parçalarıyla beraber 342 dolar. Türkiye'de iki katıdır eminim. O nedenle sizin önerdiğiniz yetkili servisteki ustaya göstereceğim. Canımı sıkıyor. Ne zaman stop edeceği belli değil. İnsan ayrılamıyor evden.
Egsoz konusunda da sizden daha önce orijinal egsozla sürmüş bir kişi olarak motorumu test etmenizi isterim. böylece aradaki farkı da anlamış oluruz.
Saygılar.
-
14 Temmuz 2013, 23:59
#3054
En iyisi ve mantıklısı servisin halletmesi olacaktır. Merak etmeyin önemli bir şey olmadığından eminim
-
19 Temmuz 2013, 09:58
#3055
Eeeee kimse yokmu? Herkes shadowuyla tortortor dolanıyo anladığım kadarıyla.
-
19 Temmuz 2013, 10:15
#3056
benzine gelen zam hepimizin canını sıksa da gezmeden de olmuyor..
-
20 Temmuz 2013, 17:39
#3057
alize05 adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar. Motorumla ilgili bir sorunumu sizinle paylaşmak istedim. Geçtiğimiz hafta, yakıt deposu rezervde iken ( ya birisi oynamış ya da ben o şekilde unuttum) tüm yakıtı bitirip yolda kalmıştım.
bu olayı müteakip, şu an motorumda stop etme sorunu var. Yolda giderken aniden stop ediyor. veya rolantide iken belli bir süre sonra stop ediyor. Bazen de 30 dakika geziyorum ve eve geliyorum sorun yok. İşin garibi stop ettikten sonra 5 dakika süre ile motor çalışmıyor. 5 dakika sonra ilk marşta kolayca çalışmaya başlıyor. Ateşlemeden şüphe ettim. Kısa bir kablo kesip motor bloğuna pipodan temas yapınca tüm bujilerde motor çalışmaz haldeyken ateşleme olduğunu gördüm. Sorunun yakıt sisteminde olduğunu düşünüyorum. Daha önce benzer sorunla karşılaşan veya bu konuda fikir yürütebilen birisi var mı diye merak ediyorum aranızda. Youtube'dan karbüratör temizliğine baktım, ben pek bulaşmasam o işe iyi olur. Yarın depoyu söküp kabaca hortum ve varsa filtreyi kontrol etmeyi planlıyorum. Depoyu bu şekilde dibine kadar tüketmek yakıt sisteminde soruna sebep olur mu?
Arkadaşlar, motorumla ilgili problemi çözdüm. Ozan beyin de dediği gibi çok basit bir sorunmuş. Deponun hemen sağ alt köşesinde yakıt tahliye hortumu var. O hortumun içi mum kıvamında yapışık sarı bir madde ile tıkanmış. Tıkalı olduğı için de deponun içine hava gidemediği için karbüratöre benzin gidişi engellenmiş. Ben o şekilde bırakıp, bir kaç saat sonra tekrar marşa bastığımda ise deponun içine sızan hava sayesinde basınç dengelendiği için motor çalışabiliyormuş. Hortumu temizledim ve sorun çözüldü. Bu sorunu bulmak için depoyu söküp içini temizledim. Musluğu söküp içini temizledim. Dört tane bujiyi de depoyu söktüğüm için fırsattan istifade değiştirdim. Deponun altındaki bölge, karbüratörün üstü toz ve kirden rezil bir haldeydi. Tamamen temizledim. Onlar da aradan çıkmış oldu. Benzer sorunla karşılaşmanız durumunda fikir vermesi için bu arızayı ve çözümünü de bu şekilde paylaşmış oldum. herkese kazasız belasız sürüşler. Ozan bey siz miydiniz bilmiyorum ama perşembe akşamı sizi sanki eryaman taraflarında gördüm. Yeni motorunuza benziyordu. Saygılar.
-
22 Temmuz 2013, 09:29
#3058
Mehmet bey diycek birşey bulamıyorum gerçekten de azimlisiniz. Helal olsun diyorum. Bu kadarını yaptıktan sonra servise gerek yok. Tork anahtarını yakında setiyle satın alacağım için tek yapamayacağımız subap ayarları olacak. Onun dışında balata değişimi bile çok basit. Sevgiler.
-
29 Temmuz 2013, 12:10
#3059
Merhaba, forumda haftasonu başıma gelen benzer bir sorunu ararken bu yazılara denk geldim. Sorun kısaca benzer görünüyor ama gelişimini anlatmakta yarar var. Cuma akşamı TEMde giderken polis durdurdu rutin kontrol için bende dalgınlığıma geldiği için düğmeden motoru kapattım falan kontağı çevirmeyi unutmuşum 30 sn kadar uzun far açık durumda kaldı. Sonra kontroller bittikten sonra motor çalışmadı bir daha. Anahtarı çevirdiğimde elektrik geliyor fakat farlar yanmıyor. Marşa bastığımda da hiç ses gelmiyordu. Yoldan geçen bir arkadaş yardımcı oldu ve vurdurarak çalıştırdık ben yoluma devam ettim. Durduğum yerde tekrar stop ettirdim motoru ve tahmin edileceği üzere yine aynı sorun ve çalışmadı. 5-6 saat sonra tekrar vurdurarak eve kadar gittim. Gittikten sonra aküyü kontrol ettim sorun yok, ama yine de şarj ettim. Sigortaları kontrol ettim bir sorun yok, 30A lik ana sigortaya bakmadım çünkü bilmiyordum orada olduğunu. Ama sorun oradan gibi görünmüyor. Marşla ilgili bir sorun var gibi, ama bir defa çalışınca farların (uzun kesin yanmıyor kısalarda sadece kendini aydınlatacak kadar yanıyor, sinyallerde kornada sorun yok) yanmaması sorunun başka bir yerde olabileceğini düşündürtüyor. Servis el kitabına göre starter relay switch connector le ilgili bir sorun varmış gibi duruyor, elektrik bağlantılarının sanıyorum kontrol edilmesi gerek. Bu sorunla ilgili bir önerisi olan var mıdır ?
-
29 Temmuz 2013, 13:14
#3060
ahali selam! şu ara kararımı verdim, egsoz alacağım Shadow 750 için de kararsız kaldım.
http://www.ebay.com/itm/COBRA-DRAG-PIPES-EXHAUST-2IN-CHR-HONDA-750-SHADOW-AERO-/330753447317?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash =item4d02711595&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/Vance-Hines-Exhaust-Shortshots-Staggered-Chrome-Honda-Shadow-Aero-750-2004-2009-/400522731959?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash =item5d4103e1b7&vxp=mtr#shId
cobra drag pipe slashcut var 380 dolar. bir de vance hines ın shortshot seti var 340 dolar. vance hines'ın kalitesini biliyorum. kobra için de yorumlar bayağı iyi. asıl mesele ses benim için. shadow yerine yamaha dragstar düşündüğüm zamanlarda kesin v&h shortshot diyordum, shadowda da gayet tatmin edici bir sesi var -yıvtıptan dinlediğim kadarıyla - cobra için de pek pohpohluyorlar. sizin öneriniz nedir var mı iki egsozdan birini dinleyen canlı canlı duyan?
bir de montaj evallah sıkıntı değil de rejet - karbüratör- ayarı gerekiyor bildiğim kadarıyla. özellikle Uğur Abi sana soruyorum ahali sen anla; shadow için en sağlıklı karbüratör ayar değerleri nedir? işçiliği kaça patlar, tam olarak nasıl yapılır?
Teşekkürler hepinize...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler