Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3021
    novablue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VFR 800 A
    Highway hawk double-wall eksozumu paraya ihtiyacım olduğu için 1100 TL'ye satıyorum. Eksoz 2004-2007 honda shadow vt750c4 modeli içindir. lgilenen olursa fotoğraflarını koyarım. Malesef pazarlık payım yok.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3022
    gimlilotr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2009
    Şehir
    Ankara/Polatlı
    Motosikleti
    Honda VT750 Shadow
    Archangel==> Bridgestone Polatlı bayisinin kampanya fiyatıdır. Yaşar ticaret ve lastik vs vs diye geçiyor. Bridgestone kampanyası vardı kartlara 6 taksit ve indirim ile birlikte oradan aldım..
    Novablue==> Hocam 4-5 gün önce çıkarsaydın keşke satışa direk alırdım hem senin hem benim işim görülürdü:(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------

    Arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var Aldığım malzemeleri taktırdım. Ancak en önemli 2 tanesinde başarısız oldum. Biri Armode çantaların takılmasında, ki arka sinyaller montajı engelliyor; diğeri de sislerin takılmasında .
    Sislerin montajı için Özen Motordan aldığım parça şöyle bir şey http://www.ozenmotor.com.tr/HIGHWAY-...C4_1070.html#0 ama üzerinde sinyallerin takılması için yer yokmuş. Yeni sinyal almam gerekliymiş ön taraf için. Arka sinyallerinde uzatılması lazımmış ve uzatma parçası gerekliymiş.
    Özetle ben arka sinyalleri çanta montajı için uzatmak, öne de sis farı montaj demirine uygun sinyal bulmak zorundayım. Bilgisi olan arkadaşlarım lütfen yardımcı olurlarsa çok sevinirim. Saygılarımla.


  3. #3023
    novablue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VFR 800 A
    Arka sinyalleri sissy bar üzerine delik açarak monte edebilirsin.

    Wozy bunu beğendi.

  4. #3024

    Üyelik
    29 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda VTX 1300 S
    Alıntı gimlilotr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütün parçalarım vs geldi.. Sanırım bu hafta sonu hepsi takılacak Almayı düşünen arkadaşlar varsa fiyat karşılaştırması olması amacıyla aldığım ürünlerin fiyatlarını yazıyorum. Forum kurallarını tam bilmediğim için satıcı ismi vermiyorum. Ankarada lastik ve egzosu takması için bora hondaya gideceğim diğerlerini sanırım kendim ve ozan da gelirse onunla beraber halledebilirim.

    Çanta hariç bütün aksesuarlar Highway Hawk
    Sis Far çift
    Sis Far bağlantı
    Plaka vidası (Kartal )
    Hidrolik kapak
    Heybe demiri
    Radyatör koruyucu kapak
    subap kapakları
    Amblem 2 adet büyük
    Double Wall egzos

    Bunlar için 2200 peşin ödedim.

    Bridgestone exedra max uygun ölçülerde 545 lira ödedim.

    Yan çanta ise armode ar-750 165 lira ödedim.
    gimlilotr, hocam iki adet büyük amblem aldığınızı yazmışsınız. Bu bahsettiğiniz amblemler yakıt deposundaki shadow amblemleri mi? eğer öyle nereden ve nasıl temin ettiğinizi yazabilir misiniz? benim de ihtiyacım var ancak bulamıyorum.

  5. #3025
    gimlilotr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2009
    Şehir
    Ankara/Polatlı
    Motosikleti
    Honda VT750 Shadow
    O amblem sadece bildiğim kadarıyla honda yetkili servislerinde yedek parça olarak bulunabiliyor...

  6. #3026
    DjKaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    Antalya / Alanya
    Motosikleti
    Honda Shadow 750 cc 2008
    herkeze iyi gunler diliyorum oncelikle ... servis ile alakali kucuk bir sorum olacak ilgilenen arkadaslar olursa simdiden cevapladiklari icin tesekkur ederim ... 4000 km de bir shadow almistim 2008 model suan 6500 km hic bir problem olmadi sukur , kullanmaya devam ediyorum ... 6000 bakimi icin servise gittim forumdan ve internetten takip ettigim kadari ile yag+filitre degisimi olmasi gereken diye biliyorum ... icerigini sormadim cunku moralim bozuldu arkadaslar bakilmasi gereken her yerin kontrol edilecegini soylediler ve bunun icin 200-250 tl gibi bir masraf olacagini soylediler ... motorsikletin sadece honda da servise girdigini kanitlamak icin mi veriyoruz bu parayi cok garibime gitti dogrusu , honda accord arabam var o bile bu kadar tutmuyor , eger duzgun dusunmuyorsam kusura bakmayin ama bu fiyat bana biraz fazla geldi ve bir fikir almak icin sizlerle paylasmak istedim ... fikrini paylasan arkadaslara tesekkur ederim , kazasiz surusler herkeze ...

  7. #3027

    Üyelik
    29 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda VTX 1300 S
    ben kesinlikle vermem o kadar para. Kullanılan yağ, filtre, conta, buji, vs hepsi belli. değiştirmesi de kolay. Honda alet çantasının içine buji anahtarı bile koymuş ki sürücü kendisi de değiştirebilsin diye. Sadece arıza olduğunda orijinal parçayı kullanmak adına servise sokarım motorumu, o da eğer benim değişemeyeceğim bir parçaysa. Yine de forumdaki ustalar daha iyi bilirler. Saygılar.
    Wozy bunu beğendi.

  8. #3028
    takuvva - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Shadow 750 cc 2007
    Alıntı DjKaan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkeze iyi gunler diliyorum oncelikle ... servis ile alakali kucuk bir sorum olacak ilgilenen arkadaslar olursa simdiden cevapladiklari icin tesekkur ederim ... 4000 km de bir shadow almistim 2008 model suan 6500 km hic bir problem olmadi sukur , kullanmaya devam ediyorum ... 6000 bakimi icin servise gittim forumdan ve internetten takip ettigim kadari ile yag+filitre degisimi olmasi gereken diye biliyorum ... icerigini sormadim cunku moralim bozuldu arkadaslar bakilmasi gereken her yerin kontrol edilecegini soylediler ve bunun icin 200-250 tl gibi bir masraf olacagini soylediler ... motorsikletin sadece honda da servise girdigini kanitlamak icin mi veriyoruz bu parayi cok garibime gitti dogrusu , honda accord arabam var o bile bu kadar tutmuyor , eger duzgun dusunmuyorsam kusura bakmayin ama bu fiyat bana biraz fazla geldi ve bir fikir almak icin sizlerle paylasmak istedim ... fikrini paylasan arkadaslara tesekkur ederim , kazasiz surusler herkeze ...
    Kardeşim.. Sürekli serviste bakım yaptırdığım için söyliyim sana honda servisin 1 saatlik ücreti (İZMİRDEKİ ) 50 tl dir.((yağ buji filitreler ve genel kontrol için 1 saat fazla bile)) artı olarak yağ buji filitreler değişir... 87 tl gibi yağ (2.6; yağp filitresi değişiyorsa 2.8 lt alır)) tutar 20 tl civarı yağ filitresi tutar 60 tl falanda bujiler tutar 4 buji var shadowlarda buda az yakıt ve gücü iyi veirr.. çünkü son damlasına kadar net yakar benzini.. e ne yaptı hesaplıyalım...
    50+87+20+60 = 217 tl dir...
    Not 1: Yağ filitresini bir atlatarak değişebilirsin
    Not 2: K&N hava filitresi alırsan 1 milyon kilometre gider bakımını yaparsan.
    Not 3: Motorun yağını 6000 km değişmesi gerekir der fabrikası fakat 4000 bini geçtimi ilk fırsatta değiştir bu motorlara iyi bakarsan 500 bin km gidersin
    Not 4: Radyatör fanı bozukmu diye şuphelenme Kolay kolay devreye girmez o kadar sağlam motoru var ; Rolantide hiç gaz vermeden çalıştır bekle 28/32 dk devreye ancak girer sicak havada...
    Not 5: Sormak istediğin bişey varsa çekinmeden sor...
    SAYGILARIMLA...
    www.kozagayrimenkul.com

  9. #3029

    Üyelik
    29 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda VTX 1300 S
    diferansiyel yağının değişimi ile ilgili güzel bir video.

    http://www.youtube.com/watch?v=yUvDDdha-dM

  10. #3030
    ARCHANGEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    Avcılar/İSTANBUL
    Motosikleti
    2013 FAZER 8
    Alıntı alize05 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu linkte (umarım sayfaya girebilirsiniz) chopper motorlar için sehpa imalatı yapıldığı söylenmiş. resmi de var.

    https://www.facebook.com/groups/129445443897359/
    Buradaki sehpa değil resmen lift daha pratik bir şey lazım bana.Yurt dışı sitelerinden bir tane buldum bu hafta sipariki vereceğim bakalım işe yarayacakmı.
    Bir gün mutlaka ...

  11. #3031
    ahbarboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2013
    Herkese selâmlar. Adım Ahmet Barış. Siteye yakın zamanda üye olmuş olsam da burdaki güzel dostluğu tâkibim biraz daha eskiye dayanır.

    Kendimi tanıtmak, sizlerle bir biçimde birlikte olmaya başlamak istiyorum mânen. 1987 Hatay doğumluyum. Geçmişte müzik yapardım, şimdiyse yalnızca dinleyici. Eskişehir'de turizm ve otelcilik okudum. Orası benim ikinci memleketim ve âşık olduğum yegâne yerdir.

    Chopper sevdâm ilk ne zaman başladı bilemiyorum ancak cebim biraz para görmeye başlayınca "Artık zamânı gelmedi mi?" dedi içimden bir ses gecikmeden. İlk motorum ve inanıyorum ki sonuncusu da bir chopper olacak. Yoksa iki tekerli bir araca neden binip üşüyeyim lânet olsun!

    Şu an Bilecik'te asteğmenim. Parasal olarak pek yeterli değil koşullarım ama alım-satımı ve siz büyüklerimin, kardeşlerimin yazılarını burda okuyor olacağım.

    Herkese sevgiler, saygılar...
    düzgünbaba, OGUZHANKY ve balthasar bunu beğendiler.

  12. #3032
    düzgünbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2012
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    varvarvar
    Alıntı ARCHANGEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buradaki sehpa değil resmen lift daha pratik bir şey lazım bana.Yurt dışı sitelerinden bir tane buldum bu hafta sipariki vereceğim bakalım işe yarayacakmı.
    Bir zahmet sizde link versenizde bizlerde görsek
    hani belki işimize yarar.
    Bazıları çok yalama adam
    Allah için ÇALıyoruz hamdolsun..Keriz feneri derneği.

  13. #3033
    ARCHANGEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    Avcılar/İSTANBUL
    Motosikleti
    2013 FAZER 8
    Alıntı düzgünbaba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir zahmet sizde link versenizde bizlerde görsek
    hani belki işimize yarar.
    İstetiğin link olsun,buyur;

    http://www.ebay.com/itm/1000-lb-Capacity-Motorcycle-Mini-Jack-Lift-Motorcycle-Cycle-Bike-/290849957643?pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessorie s&hash=item43b802270b&vxp=mtr
    Bir gün mutlaka ...

  14. #3034
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    Alıntı Komutan1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam dostlar,
    benim motorda bir iki gündür antifriz kokusu vardı. bugün baktım fanın üzerinde bir iki damla antfiriz gelmiş. konrtol ettim fan açıyor. soğutma sisteminde sorun yok. Kadıköy Hasanpaşa da Niyazi ustaya gösterdim. Radyatör önüne taktığımız krom ızgara yüzünden yeterli soğutma olmadığından radyatör kapağından sistem sıvı atıyor dedi. Çare olarak krom ızgarayı çıkarmamı söyledi.
    Sizin başınıza böyle birşey geldi mi? Ne yapacağız?
    Hocam benim motorda da var ızgara bırakın motorun ısınmasını ben daha fan açtığını bile görmedim.

    ---------- Post added at 13:29 ---------- Previous post was at 12:43 ----------

    Haftaya eşimle beraber uzun bir geziye çıkacağız. Yolcuğumuz için bir kaç değişiklik yaptım motorda.
    Önce son halinden başlayayım. Yan çantalar taktım, takma aparatlarını güçlendirdim ve çantaların iç kısımlarını karbon fiberle kaplayarak dayanıklılıklarını arttırdım. Bu çantaları güçlendirmeden kullanmanızı tavsiye etmiyorum.
    Çantalar sinyallere denk geldiğinden sinyalleri daha geriye almak zorunda kaldım.
    Konforlu bir sürüş için, sürücü sırtlığı yaptırdım.
    Bu hafta sonu son bakımlarını hallettim. Motorun bütün vidaları elden geçti ve son kontrolleri yapıldı. Ön ve arka fren balataları yenilendi.





    Sinyalleri uzatmak için yaptırdığım parçalar. Bunları arkası kapalı şekilde yaptırabilirmişim. Sinyal kablosunun görünmesi pek hoş olmadı. Ama 20- 30 liraya vakit bulunca yenisini yaptırırım nasıl olsa.





    Sırtlık için ölçüyü yolcu sırtlığından aldım böylece uyumlu oldu. Parçayı lazerde kestirip büktük. Yolcu sırtlığının arkasındaki deseni de yaptırabilirdim ama teknik resmi uğraştıracağından ve lazerci amca nazlandığından yaptırmadım. Metal maliyeti 80 lira. Döşeme ne kadardı unuttum. Ama sırtlık için iki hafta sonu harcadım ki o paha biçilemez.










    Motosikletin yan tarafındaki çıkarma benden önceki sahibine aitti. Bir ara saç kurutma makinesiyle sökeyim.







    Keyifli sürüşler dilerim arkadaşlar.
    düzgünbaba, Komutan1968 ve erincengin bunu beğendiler.

  15. #3035
    düzgünbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2012
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    varvarvar
    Alıntı ARCHANGEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu diğerine göre çok basit ama kullanımı bir okadar zor,
    şipariş ederken iyi düşünün,kapalı halde iken kolunu yarım tur yarım tur çevirebilirsiniz çok zaman alır,
    kapalı hakde iken olan yüksekliğini kontrol etmek lazım,
    kargo ücretide eklendiğinde bu oldukça pahalı bir malzeme,bana kalırsa hidrolik olan en iyisi..
    birde bu var diğeri ile aynı ama fiyat uygun..http://www.hirdavatmarketim.com/Moto...1,PR-5364.html
    Bazıları çok yalama adam
    Allah için ÇALıyoruz hamdolsun..Keriz feneri derneği.

  16. #3036
    Wozy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 990 ADV - HND XR650R
    Arkadaşlar lütfen yanlış bilgi vermeyelim tabiki bunu kasıtlı yapmadığınızdan eminim ama size şunu söyleyeyim. Shadow ile bildiğiniz bütün 6bin km olayları "yalaaaaaan". Servislerin yalanından başka birşey değil bu. Lütfen yav performans motoru değil yüksek devir motoru değil. Sadece şunu kabul edelim servisler iyi para kazanıyor. Dersenizki yav arkadaşım ben motoruma özen gösteririm severim gene anlamam. Benim 6binde tek değiştirmemin nedeni servislerdeki ustalardı. Aman 6binde gel. Geçen KTM 990'ı sevisten çıkardım baba 4 bin km sonra gel diyor usta bende ulan 7.500 km de bir olmayacakmı olur tabi dedi. Alın size kanıtı her "8bin milde bir yağ değişimi diyor. Yani 12bin km'de bir" Yani sizlerin dediğine göre Amerikalılar hiç film çekemez çetede kuramazlardı. Hep yağ-yağ filtresi buji değişimi ile ömürlerini tamamlarlardı.
    mikail_6 bunu beğendi.

  17. #3037
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Selamlar geçen yıl erken yağ değişimi konusu geçmiş..
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar;
    Bu kadar kısa km lerde yağ değişimlerini model almayın..Tamamen kişisel bir durum.Motoru için en doğrusu olduğuna inanan kişileri bağlar..
    km yapamıyorsanız yılda bir kez km ye bakılmaksızın yağ değişimi teknik nedenlerle kabul edilebilir..

    ancak yol yapabiliyorsanız 3000-4000 km yerine 10.000 leri geçin..yağ
    filtrelerini ise bu kısa mesafelerde hiç değiştirmeye gerek yok.
    ikinci yağ değişimine bırakın..

    Erken yağ değişiminde bulunursanız işlevsellik açısından doğru değildir..
    APİ değerleri SL ye doğru uzamış yağlar zaten 3-4 binlerde en iyi durumuna,verimine geliyor..çıkan yağı birine verseniz 10 bin km daha yapar..


    KN filtre ise yararından çok zararı bulunan ,toz geçirgenliği daha yüksek olan, ve bu yüzden daha çok hava alan ,kullanıcısınada (filtreyi değiştim çekişi arttı )dedirten filtre-süzme -temizleme-toz tutma konuları ile hiç ilgisi olmayan sportif amaçlı bir üründür..
    orijinalini kullanın her zaman..


    Özel servislerde dahi orijinal filtresi bir çok modelde aynı filtre olduğu için bulunabiliyor.Muadil olarak ürün numaralarını yazmıştım.. geçmiş sayfalarda olması gerek.
    Fakat çıkan orijinal yağ filtresini elinize alıp çapı,dişi tutuyor diye farklı araçlar için üretilmiş olan filtreyi asla kullanmayın.
    Her aracın bar basınçları farklıdır.ayrıca yağ filtreleri sadece süzme görevi yapmazlar.Herhangi bir olası tehlikeli bir durumda içerisindeki check-valfleri sayesinde yağı filtre etmeden direk sisteme by pass ederler.Bu durum ise filtrelerin bu özelliğinin çalışması için motorun yağ basınç bar değerleri ile çok ilgilidir.
    İşte bunun için her araç motorunun filtreleri birbirinden farklıdır.Çünkü yağ basınçları aynı değildir.

  18. #3038
    takuvva - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Shadow 750 cc 2007
    Son Yorumlar sanırım benim yazdığıma itinaden yazıldı..
    Bİr Öncelikle İyi Bir Kullanıcı olarak Derimki bi 6/7 binde değişen yağın rengine ve kalitesine bakın birde 4/5 bin km dekine... (fabrikası 6000 der vardır bi bildikleri dimi )
    Değişim yapmadan 20000 de gider motor ama ömrü ne olur acaba ?
    K&N hava filitresi derken açık değil kapalı olan dır sportif ne gözükür nede motora güç vs sağlar... evet araçlarda ve bazı motorlarda açık kullanılır ona bende karşıyım...
    Saygılarımla...

  19. #3039
    mikail_6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2013
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750 C4
    ahali selamlar. bir kaç sorum olacak. benim shadowun yan çantaları söktüm (üstten kayışlı, sele altından geçen tip), şimdi motor 3000 devire tahminen çıkınca belli bir devir aralığında arka çamurluk veya başka bir yerden, titreşime bağlı boğuk bir carlama geliyor. mekanik olmaktan istifade sanki üst kaporta parçalarından biri sebep oluyormuş gibi geldi; ne olabilir sizce? Ayrıca vites boşa geçerken özellikle motor soğukken zorluyor; yağı değiştiğinde 15-50 kalınlığında koydular yağı, bir önceki sahibinden alırken sanayide ustaya gösterdik o değiştirdi yağını, bilmişlik gibi olmasın diye sesimi çıkarmadım. Bundan kaynaklı olabilir mi? Rölantide çalışırken çok dikkatli dinleyince çıkan, belki de benim pimpirikliliğimden kaynaklanan çok ince "çıkırçıkır" bir ses var. Özellikle geçen gün CBF kullanan bir abim dikkatimi çekti normal mi bu ses diye sordu. Daha önce dikkat etmemiştim ama piston sisteminin farklı olmasından - cbf ve muadillerine göre - mı kaynaklanıyor yoksa bir problem mi vardır? Debriyaj ayarı yaptırmak, honda servisine bir dinletmek gerekir mi motoru? Akıl verirseniz sevinirim...

  20. #3040
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı takuvva adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son Yorumlar sanırım benim yazdığıma itinaden yazıldı..
    Bİr Öncelikle İyi Bir Kullanıcı olarak Derimki bi 6/7 binde değişen yağın rengine ve kalitesine bakın birde 4/5 bin km dekine... (fabrikası 6000 der vardır bi bildikleri dimi )
    Değişim yapmadan 20000 de gider motor ama ömrü ne olur acaba ?
    K&N hava filitresi derken açık değil kapalı olan dır sportif ne gözükür nede motora güç vs sağlar... evet araçlarda ve bazı motorlarda açık kullanılır ona bende karşıyım...
    Saygılarımla...
    Selamlar;
    3-5 bin kmlerde değiştirmek için W 20-50 mineral yağ kullanıyorsanız sorun yok zaten.mineral yağda 3000 i geçmeyin,yağın filmleri kopmaya başlıyor çünkü.
    ama api değerleri SL ve sonrasına uzamışken sentetik yağ kullananlar en az 15000 i bir geçsin.bu yağlar en verimli ortamına 4-5 bin kmlerden sonra ulaşır.

    Ama 2004 -2005 model shadowların kitapçıklarında tersini yazarç çünkü o dönemlerde APİ değerleri SG ye kadardır..oda 6-10 bin km aralıklarına denk gelir..
    netice itibari ile isteyen 3000 de değişir ama motoru için iyilik yaptığı anlamına kesinlikle gelmez.sadece boşuna masraf etmiş olur..
    eğer yapabilirseniz çıkan yağı ziyan etmeden başka bir motorcuya verseniz en az 10.000 km yapar..


    Alıntı mikail_6 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ahali selamlar. bir kaç sorum olacak. benim shadowun yan çantaları söktüm (üstten kayışlı, sele altından geçen tip), şimdi motor 3000 devire tahminen çıkınca belli bir devir aralığında arka çamurluk veya başka bir yerden, titreşime bağlı boğuk bir carlama geliyor. mekanik olmaktan istifade sanki üst kaporta parçalarından biri sebep oluyormuş gibi geldi; ne olabilir sizce? Ayrıca vites boşa geçerken özellikle motor soğukken zorluyor; yağı değiştiğinde 15-50 kalınlığında koydular yağı, bir önceki sahibinden alırken sanayide ustaya gösterdik o değiştirdi yağını, bilmişlik gibi olmasın diye sesimi çıkarmadım. Bundan kaynaklı olabilir mi? Rölantide çalışırken çok dikkatli dinleyince çıkan, belki de benim pimpirikliliğimden kaynaklanan çok ince "çıkırçıkır" bir ses var. Özellikle geçen gün CBF kullanan bir abim dikkatimi çekti normal mi bu ses diye sordu. Daha önce dikkat etmemiştim ama piston sisteminin farklı olmasından - cbf ve muadillerine göre - mı kaynaklanıyor yoksa bir problem mi vardır? Debriyaj ayarı yaptırmak, honda servisine bir dinletmek gerekir mi motoru? Akıl verirseniz sevinirim...
    vitesin ilk çalıştırmada zor geçiyor gibi olması çok normaldir. ısındıktan sonra yani dibe çökmüş yağın filtreden 5 dakikalık bir geçişi yumuşatır. 15-50 yağ konulması ise yine normaldir. yağ konusu APİ ve vizkozite değerlerinin veya yağ katkı maddeleri ile ilgili çok yazım var aratırsanız bulursunuz
    Motor kaç kmde bilmiyoruz ama çıkır çıkır ses zincir sesine benzetiliyorsa egzantirk dir.kmsi 15000den fazla ise süpap ayarı kontrol edilmeli o arada zaten egzantrik zinciride kontrol edilir.
    Vesselam. Cümleten hayırlı ramazanlar olsun..
    Wozy ve mikail_6 bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler