Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Haziran 2013, 17:30
#2981
evet yanlış olur.tubeless lastiğin değil cantın özelliğidir.tel cant olupta tubeless lastik kullanan bildiğim tek motor bmw nin modellerindedir.
Kısaca size bu lastik tubelessde denilse iç lastikle beraber kullanabilirsiniz.İç lastik yani şamriyel olmadan olmaz.
Reklamlar
-
11 Haziran 2013, 17:32
#2982
Bu durumda bir de şamriyel seti alacağım o kadar o zaman Teşekkür ederim...
-
11 Haziran 2013, 22:43
#2983
arkadaşlar, motorumun yan kapaklarında ufak tefek krom sorunları var. Bu kapakları aynı orijinalinde olduğu gibi layıkıyla krom kaplayacak bir yer var mıdır?
-
12 Haziran 2013, 12:29
#2984
düzgünbaba adlı üyeden alıntı
Alarmın motor kiliti fonksiyonunu kullanmaz bağlatırmazsanız hiç bir problem olmayacaktır,
zaten bunada gerek yoktur inmobilizer zaten motorun kendisinde var.
Üstadım teşekkürler cevabınız için. Ben de immobilizer nedeniyle gereksiz gördüm, kilit fonksiyonunu devredışı tuttum, bağlatmadım. Umarım ilerleyen zamanlarda olur olmadık yerde sıkıntı çıkartıp rezil etmez...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------
alize05 adlı üyeden alıntı
Mikail, motorumdaki alarm önceki sahibinden kalmış. Yeni değil. Ben de kulandım bunu. Ama bu motoru satın alırken servise göstermiştim. Bana alarmı sökün demişlerdi. Ben de bugün yarın diye ileri atıp dururken, dağın başında kalakaldım. Diğer arkadaş olmasaydı ne telefon çekiyordu, ne giden gelen vardı yolda. Yani dikkat etmek lazım bence. Gürol abi (zipperman)sorunumu bu motor hakkında detaylı bilgiye sahip birisine sormuş. Facebook üzerinden gelen yanıtı, benzer durumlarda sizlere de faydası olabilir düşüncesiyle aşağıya aktardım. Buyurun:
Arti ve eksi kablolarini takip edecek bir yerden cikmis olabilir.ilk yarim kontak acinca dahi elektrik eglmiyormu gelmiyormu? Honda tabi motor HIS guvenlik sistemi var bu motorda sanirim
kontak anahtarinda immibolizer. tum aku akimi oraya giriyor. eger o gumledi ise immoblizer olan bir araca duz kontak yapar isen beyin gitme olasiligi cok yüksektir. depoyu sökecek, akuden anahtara giden akimi bulacak ve test edecek multimetre ile. akim var ise anahtardan sonra akim yok ise zaten anahtar akimi durduruyor demektir. kendi modelinde bir honda shadow bulacak dost tabiki ve gobekleri değiştirecek ve deneyecek calisir ise yeni his ve anahtar seti birde yedek anahtar ile denesin. kirmizi olan bunlari yapmadan evvel anahtarda gitmis olabilir. umarim masker key duruyordur. alarm yan sanayi ise HIS bozmus olabilir sokup atmaya gerek yok alarmin icinde sigorta var soksun sigortasini devre disi kalir yine calismiyor ise hayirli olsun icinde immoblizer olan hic bir motora xenon yada alarm yada cakmak sarji baglamamak lazim
hocam büyük ikilemde kaldım vallahi. Salim Bey kilit sistemini bağlama birşey olmaz demiş. şimdi Nadir Abi'min ustasını arayacağım, soracağım birşey olur mu diye... Teşekkür ederim ilgine.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------
Vallahi Uğur Abi senin bilgine güveniyorum, tecrübeler de malum sıkıntı çıkarma ihtimali yüksek. fakat motorun kendi güvenliğinden de ödün veremiyorum. Ustayla bir görüşeyim bakalım ne olacak.
-
12 Haziran 2013, 12:57
#2985
neden disk alarmı kullanmayı düşünmüyorsunuz? ben öyle yapacağım. Ayrıca motorla ilgili bu sıkıntıyı çözerken, alarmı sökmeden ve ikaz vermesine neden olmadan nasıl iptal edilebileceğini kendim keşfettim. Çok da işe yarar bir şey değil. Disk alarmı için link : http://www.youtube.com/watch?v=C6pxaa57-LM
Kolay gelsin.
-
13 Haziran 2013, 12:47
#2986
kaldera adlı üyeden alıntı
evet yanlış olur.tubeless lastiğin değil cantın özelliğidir.tel cant olupta tubeless lastik kullanan bildiğim tek motor bmw nin modellerindedir.
Kısaca size bu lastik tubelessde denilse iç lastikle beraber kullanabilirsiniz.İç lastik yani şamriyel olmadan olmaz.
Benim KTM 990'da da var telli tubeless lastik. Dediğiniz gibi bu cantın özelliğinden. Normal telli cantlarda tel bağlantı yerlerinden hava kaçırır. Ama şunuda önermem tubeless lastiği iç lastikle kullanmak. Sevgiler.
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
-
13 Haziran 2013, 14:45
#2987
alize05 adlı üyeden alıntı
neden disk alarmı kullanmayı düşünmüyorsunuz? ben öyle yapacağım. Ayrıca motorla ilgili bu sıkıntıyı çözerken, alarmı sökmeden ve ikaz vermesine neden olmadan nasıl iptal edilebileceğini kendim keşfettim. Çok da işe yarar bir şey değil. Disk alarmı için link : http://www.youtube.com/watch?v=C6pxaa57-LM
Kolay gelsin.
Alize hocam selamlar. bir disk kilidi aldım alarmsız diske olmadı. alarmı çoktan almıştım tekrar masrafa girmek istemedim alarmlısını alıp. uzaktan kumandası bu disk kilidinin yok anladığım kadarıyla. motor sokak arasında durduğundan uzun soluklu ötmesi sıkıntılı olabilir. aküye bağladığım alarmın sesi daha yüksek, disk kilidinin alarm sesi çok düşük geldi bana. ayrıca geçen sene peydah olmuşlardı ön lastiğin altına xray film baskısı koyup sürükleyerek götürüyorlardı. şimdi videodan alarmın hassasiyetine bakınca pek fonksiyonel yada en azından caydırıcı durmadı. alarmın devredışı kalması için selenin sökülmesi gerekmez mi ayrıca? ki benim koyduğum alarm sistemi pek hassas yan cantanın kemerini açarken dahi ötüyor açık unuttuğumda. Ustayı aradım dün immobilizere bağlamadığın sürece sıkıntı olmaz. 1 hafta kadar alarm açık motor yatmasın, aküyü bitirmesin dedi. Nadir Abi'm de pek övdü Alkan Usta'yı, atöyesini de görünce pek soru işareti kalmadı bilgisine dair kafamda. şimdilik alarmı aktif kullanmaya devam edeceğim. kışın otopark kullanacağımdan o zaman deaktif ederim yüksek ihtimalle. teşekkür ederim hocam ilgine.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------
yahu bu arada sormak istediğim üstadlar size; stok eksozu modifiye eden, açan var mı? kapalı eksoz trafikte ses olarak güçsüz kalıyor farkedilmem zor oluyor açıkçası. pek de sessiz kalıyor beni de pek doyurmuyor. Bilgisi olan, yapıp da memnun kalan/pişman olan var mıdır?
-
13 Haziran 2013, 20:49
#2988
Wozy adlı üyeden alıntı
Benim KTM 990'da da var telli tubeless lastik. Dediğiniz gibi bu cantın özelliğinden. Normal telli cantlarda tel bağlantı yerlerinden hava kaçırır. Ama şunuda önermem tubeless lastiği iç lastikle kullanmak. Sevgiler.
Selamlar
Tubeless daha öncede ifade ettiğimiz gibi cantin ozelligidir.
Varsayalim cantimiz tubeless.yeni lastik aldik aldik ama ayni gun patladi.onardik 2 gun sonra tekrar civi girdi yine patladi.hemde 2 yerinden civata girmis olsun.
3 defa lastigi onarmis olduk.
Bu durumda bir cok kisi yeni lastik alir takar.
Fakat cantin sibobunu cikarirsak ve cantin olcusune gore samriyel alir ayni lastigi ic lastikli olarak kullanirsak bize nasil bir zarari olabilir..?
-
14 Haziran 2013, 21:45
#2989
Üzerindekilerle aynı marka aldım sorun çözüldü onlarda Bridgestone muş zaten...katkıda bulunanlara teşekkürler.
Yeni sorunum ise şu..Herhangi bir nedenden elinde ki performans egzosunu elden çıkartmak isteyen varsa özelden yazarsa sevinirim.
-
15 Haziran 2013, 23:08
#2990
Değerli arkadaşlar Türkiye de Highway Hawk haricinde egzos bulamıyorum. Linkini verdiğim arkadaş bursa da üretim yapıyormuş, gayet hoş aksesuarlar da gördüm. Ne dersiniz? Yada hakkında bilgisi olan var mı?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...6167398/detay/
-
16 Haziran 2013, 14:13
#2991
Slm arkadaşlar, Honda Black Widow modeline merak saldım, uzun zamandır motor arıyorum ancak hem keseye hem göze hitap edecek birşey bulamadım.Çok kısa süre KAWASAKİ EN 500 tecrübem oldu (Cruser olarak) .Black widow hakkında bilgisi sahibi arkadaşlar biraz yardımcı olabilir mi ? Parça,Yakıt ve kullanım rahatlığı hk. Eğer karar verebilirsem bu akşam izmir yolu gözüküyor bana.2001 model için 11.000 tl fiyat istiyor sahibi.Sizce uygunmudur.Bu arada çok klasik motorlardan hoşlanmadığımdan örneğim dragstar 650 classic yerine sport modelini daha çok beğeniyordum.Black widow da classik değil daha çok sport durduğundan hoşuma gitti ancak diğer konular hk. bilgi sahibi olmadğındam siz tecrübeli arkadaşların yorumları çok önemli.
-
17 Haziran 2013, 01:31
#2992
ARCHANGEL adlı üyeden alıntı
Slm arkadaşlar, Honda Black Widow modeline merak saldım, uzun zamandır motor arıyorum ancak hem keseye hem göze hitap edecek birşey bulamadım.Çok kısa süre KAWASAKİ EN 500 tecrübem oldu (Cruser olarak) .Black widow hakkında bilgisi sahibi arkadaşlar biraz yardımcı olabilir mi ? Parça,Yakıt ve kullanım rahatlığı hk. Eğer karar verebilirsem bu akşam izmir yolu gözüküyor bana.2001 model için 11.000 tl fiyat istiyor sahibi.Sizce uygunmudur.Bu arada çok klasik motorlardan hoşlanmadığımdan örneğim dragstar 650 classic yerine sport modelini daha çok beğeniyordum.Black widow da classik değil daha çok sport durduğundan hoşuma gitti ancak diğer konular hk. bilgi sahibi olmadğındam siz tecrübeli arkadaşların yorumları çok önemli.
Fatih hocam selamlar. İstanbulda bir ilan var 15000 tlye simdi gri bir motor. 13000e anlaşmıştık satmaktan vazgeçti 2 gün sonra fiyatı 15000e çekmişti. Şimdi kendimce söylemem gerekirse iyiki de almamisim. Onun yerine 19000 de c4 aldım 2004 model yani. İyiki de almamisim dememin sebebine gelecek olursak, hem yaşı kmsinin yüksek olması hem de zincirli güç aktarımı olması. Motoru brandayla kapatıyorum şimdi parkettigim yerde alttan çamur sıçrıyor yine her tarafına yağmur yaginca. Pek dert olmaz diye düşündüm ama bu gibi durumlarda zincir bakımı büyük külfet olurmuş hele ki onun zahmeti olmadan bile yağmur sonrası sürüşte bile sirf görsellik için 45 dk temizlik yapınca anladım ayrıca motorun sesi ne kadar bastirirsa bastirain zincir şıkırtısı olacak. Eh trafikte fanin sesi derken bu sefer motorun sesine hasret kalinabilir diye düşünüyorum. Bir de görsellik dışında ve on lastik dışında farklari yok diye biliyorum yanlışsam duzeltiniz on lastiğin kalın olması benim için daha güzel. Sizin gibi spor kasadan hoşlanıyorum ben de ama arka camurlugu kesince bw un hatta phantomun camurluguna çok benzetilebiliyor. On camurlugu da degistirdiniz mi çok tatlı bir görüntü oluyor kromlar dışında neredeyse phantom modeliyle aynı görüntü oluyor. Bu açıdan bakınca on lastiğin kalın olması büyük avantaj. Görsel olarak geliştirilebilir rahatlıkla mesela siz ne kadar chopper tarzından hoslanirsiniz bilmem ama baş sayfalarda da bir arkadaş paylaşmıştı almanyada sanırım motorun ön gidon açısıni düşüren yani şasenin göğsünden uzaklaştıran kitler mevcut. Bu da kullanılırsa on lastigin kalınlığıyla çok hoş bir "rat bike" tarzi yakalanir diye düşünüyorum. Telefondan yazıyorum yazımdaki kusurları görmezden geliniz
-
18 Haziran 2013, 09:48
#2993
Geç yanıt için kusuruma bakmayın iş yerim taşınıyor bu yüzden biraz yoğunduk. Egsoz işine gelecek olursak Cobra egsozlar 800 ile max 1000TL arasında getirtilebiliyor. Herşey dahil. Max 2 haftada elimizde oluyor. Burada yapılan yerli egsozlar için birşey söyliyemem ama size "E-Bay" linklerini gönderiyorum.
http://www.cruisercustomizing.com/va...09/part/V31465 Bu Vance&Hines'ın en güzel sese sahip olan modeli bu
http://www.cruisercustomizing.com/co...part/BLV1563SC Bu da Cobra'nın aynı modeli. Ama size Cobra'yı öneririm. Çünkü istenildiği zaman takılıp çıkartılabilecek susturucu opsiyonu sağlıyor.
Link verdiğim siteden çoklu alışveriş yapın ve sizin bütün ürünlerinizi tek pakette gönderiyorlar. Bu da kargo masraflarını birazda olsa düşürüyor.
-
18 Haziran 2013, 11:16
#2994
Arkadaşlar bende 2001 Honda Black Widow'u alarak aranıza katılmış oldum.Ses ve görüntü gerçekten muhteşem.Hafta sonu motorun marşına basar masmaz yakıt ikmali hariç, molasız 550 km yol yaptım.Motor gerçekten müthiş.Bu uzun yolculuk motora alışma sürecini hızlandırdı ama yinede ağır hızlarda kontrol sorunu yaşıyorum.İnşallah onuda yakında halledeceğiz.
-
18 Haziran 2013, 11:50
#2995
ARCHANGEL adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende 2001 Honda Black Widow'u alarak aranıza katılmış oldum.Ses ve görüntü gerçekten muhteşem.Hafta sonu motorun marşına basar masmaz yakıt ikmali hariç, molasız 550 km yol yaptım.Motor gerçekten müthiş.Bu uzun yolculuk motora alışma sürecini hızlandırdı ama yinede ağır hızlarda kontrol sorunu yaşıyorum.İnşallah onuda yakında halledeceğiz.
hayırlı olsun. ben de geçen ay aldım motorumu. düşük hızlarda kontrol sorunu bende de var.
-
18 Haziran 2013, 16:45
#2996
Selam Ozan verdiğin sitede tipi bana daha çok hitap eden aşağıdaki modeli buldum. Sence motora uygun mudur?
http://www.cruisercustomizing.com/co...m/part/BLV1911
-
18 Haziran 2013, 16:54
#2997
Teknik detayları inceliyorum ve yakıt deposunun kapasitesi hk. anlamadığım bir konu var. Yakıt tankı kapasitesi 13.4 LT yazıyor ve yanında yedek tank 4.8 LT yazıyor.Şimdi motorun toplam kapasitesi 13.4 LT mi yoksa 18.2 LT mi? Bu konu hk. yardımcı olabilecek biris varsa memnun olurum.
-
19 Haziran 2013, 00:42
#2998
Yeni motorumdan birkaç resim
-
19 Haziran 2013, 00:55
#2999
ARCHANGEL adlı üyeden alıntı
Teknik detayları inceliyorum ve yakıt deposunun kapasitesi hk. anlamadığım bir konu var. Yakıt tankı kapasitesi 13.4 LT yazıyor ve yanında yedek tank 4.8 LT yazıyor.Şimdi motorun toplam kapasitesi 13.4 LT mi yoksa 18.2 LT mi? Bu konu hk. yardımcı olabilecek biris varsa memnun olurum.
Toplamda 14l.
11 Litrede yedeğe düşer..
-
19 Haziran 2013, 09:48
#3000
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler