Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Aralık 2012, 19:06
#2701
Arkadaşlar herkese selamlar, tekeriniz düz bassın...
Ön cam arayan bir arkadaş olduğunu görünce yazayım dedim, belki birine lazım olur;
Honda Black Widow'dan çıkarttığım;
1.KAPPA AS 115 A2 kodlu ön cam bağlantı aparatı(maşa monteli olduğundan her modele uyar diye düşünüyorum) ve kappa ön camı,
2.Orjinal T gidon ve Gidon yükseltme risersleri,
3.Orjinal Egzostu satabilirim.
İhtiyacı olan arkadaşlar özelden mesaj atarlarsa yardımcı olurum.
uyum konusunda bişey diyemem gidon, raiser ve egzostu motorun modelini yazarak nette görebilirsiniz!
Oyuna bir kap dolusu şans ve boş kapta deneyimle başlarsın.
Amaç; Dolu kaptaki şans bitene kadar,boş kaptaki deneyimi doldurmaktır.
Reklamlar
-
21 Aralık 2012, 04:49
#2702
Bir süredir foruma giremedim. Ozan sorduğun soruyu yeni gördüm. Çok pardon. Abi kışım aküyü çıkartmanı tavsiye ederim. Sadece kutuplarını söksen yeter. Önce (-) sonra (+) böylece belirli aralıklarla çalıştırmana gerek kalmaz. Zaten bunun faydalı olduğunu düşünmüyorum. Ankara'da akü şarj aleti olan yoksa bende var yardımcı olabilirim. Çayyolu'ndayım.
Ayrıca geçenlerde verdiğim ön cam için honda efe fiyatları euroymuş. Arkadaşım telefonda yanlış anlamış. Bunun için özür dilerim.
@pause, yukarda bahssettiğin t gidon yükseltme riserları, standart gidon için de işe yarar mı?
-
23 Aralık 2012, 12:51
#2703
Merhaba,
20 yıllık motosiklet sevdamı, nihayet Haziran ayında aldığım Vecihi ile (2005 model) sonlandırmış bulunuyorum. O zamandan beri sadece okuyucu olarak takip ettiğim ve çok değerli bilgiler edindiğim forumdaki herkese çok teşekkür ederim. Sayısız bilgiye kısa zamanda ulaştım sayenizde. Herkese teşekkürler.
-
23 Aralık 2012, 14:47
#2704
Wozy adlı üyeden alıntı
@novablue & @speedy2 sizlere sorum şu ben motoru garaja kapatacağım (aralık-ocak-şubat ayları süresince). Okuduğum yerler var ne yapmam ile ilgili. Şimdi öncelikle depoyu tam dolduruyorum. Ardından tekerlerin altına tahta ya da izocam türevinde bir malzeme koyuyorum bu da tamam. Aküyü motorun üstünde bırakmayı planlıyorum malum zehirli gaz bırakabilir(nasıl olsa sezonda yenisini alacağım). 2 hafta da bir çalıştıracağım ve garajın içinde ileri geri hareket ettireceğim.
Yapmam gerekenlerin bunlar olduğunu zannediyorum eğer yanlış ya da gereksiz birşeyler varsa düzeltebilirmisiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------
Olgaç arkadaşım hayırlı olsun demeyi unuttum güzel bir tercih yapmışsın güle güle kullan diyeceğim ama sinek böcek çok
Ozan kardeş bu aralar foruma çok sık giremediğimden cevabım şahsıma münhasır olacak
Ben shadowumla buluşalı yaklaşık 3 yıla giriyoruz,henüz akü ile bir sıkıntı yaşamadım.Kullanımla alakalı olduğunu bildiğim tek şey,motorun kullanım dışı kaldığı zamanlarda bile en az haftada bir 10 dk. çalıştırıp gönlünü almak en iyi yol gözüküyor
Birde aküyü bitirebilecek akım kaçağı olmamalı,üzerinde orijinal olmayan far etc. gibi bağlantı hataları içeren aksesuar içeren akünün,ne yapsan enerji tutamayacağı açıktır.:(
---------- Post added at 12:47 ---------- Previous post was at 12:45 ----------
balthasar adlı üyeden alıntı
Merhaba,
20 yıllık motosiklet sevdamı, nihayet Haziran ayında aldığım Vecihi ile (2005 model) sonlandırmış bulunuyorum. O zamandan beri sadece okuyucu olarak takip ettiğim ve çok değerli bilgiler edindiğim forumdaki herkese çok teşekkür ederim. Sayısız bilgiye kısa zamanda ulaştım sayenizde. Herkese teşekkürler.
Hayırlısı olsun,gülegüle kullanın
-
23 Aralık 2012, 17:02
#2705
Selamlar,
motosiklet kullanıcısı olarak uzun zamandır bu siteyi, shadowuda zamanında çokça kullanmam ve sevmem nedeni ile dışarıdan takib ediyorum,geçenlerde ikinci ellerde site içi bir ilana ulaşabilmek için üyeliğimi yaptım
okadar zamandır okuduğum yazdıklarınıza teşekkür babından buradada bir iki satır yazayım dedim,öncelikle harikasınız arkadaşlar teşekkür ederim,sezonun bitmiş olmasına rağmen son birkaç aydır biraz durgunsunuz,bitmiş olmasına rağmen dediğim motorlarla fazla gezilemediği için kış aylarında önceki tarihlerdede görebildiğimiz gibi daha fazla paylaşım yazı olurdu,bu kış fazla sakin geçiyor)) takib ettiğim kadarından benim gördüğüm
Yeni arkadaşlar sorularını soruyor cevap aldıktan sonra geriye çekiliyor halbuki kaldera Uğur bey bile shadow unu satmış olsada ara ara girip yine yazıyor burada
Özer bey motorunu değiştirdi burayı biraz boşladı gibi)
Osman beyse sanırım iyi dostu Gürol beyin ayrılmasından dolayı durgunlaştı yada kırıldı
Gürol bey için fazla şey söylemeye gerek yok ama gördüğüm kadarı ile onunla birlikte forumun ruhunun bayağısı gitmiş görünüyor,
bundan sonra bende önceki deneyimlerimden bildiğim sorular olursa naçizane yardımcı olmaya çalışacağım.
Tekrar Selamlar.
-
23 Aralık 2012, 19:23
#2706
balthasar adlı üyeden alıntı
Merhaba,
20 yıllık motosiklet sevdamı, nihayet Haziran ayında aldığım Vecihi ile (2005 model) sonlandırmış bulunuyorum. O zamandan beri sadece okuyucu olarak takip ettiğim ve çok değerli bilgiler edindiğim forumdaki herkese çok teşekkür ederim. Sayısız bilgiye kısa zamanda ulaştım sayenizde. Herkese teşekkürler.
Selamlar;
Hayırlı olsun shadowunuz,rutin işler dışında size sorun çıkarıp üzmeyecek bir makinedir.
Ben daha önce önceki sayfalarda shadow için istenmiş olan bakım klavuzunun sanırım istenen kısmını paylaşmıştım. yani elektrik aksamı ile
ilgili dökuman istenmiş ise onu vermişimdir.
shadowla ilgili servis manueli kitapçığı motorun her bölümü ayrı olmak üzere 24 parça olarak toplamda 185 Mb.tır.
Ben bu dosyayı kendi web diskime upload ediyorum.İhtiyacı olan buradan her zaman download edebilsin diye.Malum dosya paylaşım siteleri belli süreler sonunda bazen kaldırabiliyorlar.
Neyse BU ADRESE her zaman alınabilmesi için sürekli kalmak üzere upload edip bıraktım..
Mekaniğe meraklı olan arkadaşların işine yarayacaktır.
.
BU ADRESTE ise shadow aero modeli 26Mb lık 2005-2007 arası servis manueli ve honda shadowun türkçe kullanım klavuz kitapçığı duruyor.
Bende web sitesi işlerinden dolayı forumlara giremediğim için gelişmelerden haberim olmuyor.zıpırman taburcu edilmiş,özer bmw alıp enduroya geçmiş.. herkez için hayırlısı olsun..
bende şuan kymco xciting 250 İ injeksiyonlu yakıt sistemine sahip scooter var.
karbüratörlü mekanik ile injeksiyon mekaniğin arasındaki bariz özellikleri daha öncede yazmıştım.Kendi adıma bir kere daha teyid etmiş bulunuyorumki karbüratörlü eski nesil yakıt teknolojisi çok daha üstün
-
23 Aralık 2012, 19:48
#2707
Arkadaşlar henüz shadowumu satmış değilim
Ayrıca satmış bile olsam burayı boşlarım manasınada gelmez değilmi :D
-
24 Aralık 2012, 12:17
#2708
düzgünbaba adlı üyeden alıntı
Selamlar,
motosiklet kullanıcısı olarak uzun zamandır bu siteyi, shadowuda zamanında çokça kullanmam ve sevmem nedeni ile dışarıdan takib ediyorum,geçenlerde ikinci ellerde site içi bir ilana ulaşabilmek için üyeliğimi yaptım
okadar zamandır okuduğum yazdıklarınıza teşekkür babından buradada bir iki satır yazayım dedim,öncelikle harikasınız arkadaşlar teşekkür ederim,sezonun bitmiş olmasına rağmen son birkaç aydır biraz durgunsunuz,bitmiş olmasına rağmen dediğim motorlarla fazla gezilemediği için kış aylarında önceki tarihlerdede görebildiğimiz gibi daha fazla paylaşım yazı olurdu,bu kış fazla sakin geçiyor)) takib ettiğim kadarından benim gördüğüm
Yeni arkadaşlar sorularını soruyor cevap aldıktan sonra geriye çekiliyor halbuki kaldera Uğur bey bile shadow unu satmış olsada ara ara girip yine yazıyor burada
Özer bey motorunu değiştirdi burayı biraz boşladı gibi)
Osman beyse sanırım iyi dostu Gürol beyin ayrılmasından dolayı durgunlaştı yada kırıldı
Gürol bey için fazla şey söylemeye gerek yok ama gördüğüm kadarı ile onunla birlikte forumun ruhunun bayağısı gitmiş görünüyor,
bundan sonra bende önceki deneyimlerimden bildiğim sorular olursa naçizane yardımcı olmaya çalışacağım.
Tekrar Selamlar.
Öncelikle şunu söylemeliyim bu forumu haftada en az 2 kez kontrol ediyorum buranın bir "çözüm merkezi" olarak kullanılabileceğini sanmıyorum. Her zaman takipteyim ama işim gereği yıl sonlarında inanılmaz bir yoğunluk yaşıyoruz.
Gürol abiyi fazla tanıma şansımız olmadı. Evet neden uzaklaştırıldığını adminlere sordum ama hiçbir şekilde cevap alamadım. Geçmişte yaptığım işler dolayısıyla müdürlük gibi pozisyonlarda bulundum ve altımda birsürü çalışanımın üstümde ise bi okadar da kontrol eden insanın olduğu yerlerde çalıştım. Ama hiçbir zaman hiçbir yanlış sonucu insanlara güle güle denmez denilemez. Yanlışı çalışan ya da yaşayan insan yapar bazıları gibi klavyenin başında insanların düşüncelerini eleştiremezsiniz. Bunları yazmamın nedeni Gürol abinin yazdığı son mesajlardan tartışmanın yaşandığı konuyu baştan sona okumam ve ne yazıkki canımı sıkan kişiyi(bunu büyütüp sanki kendisine denmiş gibi) tanıyor olmam, artık gittiği yerlere gitmemem görmemem. Umarım yazdıkları birilerine uymadı diye değilde motosiklet hakkında yanlış ve tehlikeli bilgilendirme yapıyor diye insanlar değerlendirilir.
Bu yıl, belki de öbür yıl olur ya da 2-3 yıl sonra olur. Bende birilerinin düşünce tarzına uymayacak sözler söyleyebilirim bu da benim ya da başkalarının gönderilme nedeni olmamalı. Herkes aynı tarzda düşünüp aynı tarzda da hayata baksaydı o zaman hepimizin altında aynı tip motosiklet olurdu. Aynı tip olsa bile aksesuarları renkleri farklı. Umarım burda emek sarfedenlerin değeri bilinir ve yaşları kendilerinin 2 katı olan abilerimize saygılı olurlar. Sevgiler herkese. Sağlıcakla kalın.
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
-
25 Aralık 2012, 18:07
#2709
Shadow'un hayırlı olsun. Motorcuların deyimi ile tekerin düz bassın. Bende de aynısı var. Sıcak ve kuru günleri iple çekjiyorum.
Bu arad Ozan'a bende katılıyorum. Yaptığı yanlış neydi bilmem ama o hep buradaydı ve her soruyu cevaplıyordu. Keşke yine burada olsa diyorum.
Sağlıcakla kalın
-
27 Aralık 2012, 18:55
#2710
balthasar adlı üyeden alıntı
Merhaba,
20 yıllık motosiklet sevdamı, nihayet Haziran ayında aldığım Vecihi ile (2005 model) sonlandırmış bulunuyorum. O zamandan beri sadece okuyucu olarak takip ettiğim ve çok değerli bilgiler edindiğim forumdaki herkese çok teşekkür ederim. Sayısız bilgiye kısa zamanda ulaştım sayenizde. Herkese teşekkürler.
Hayırlı olsun güle güle kullanın.
Motorumu aldıktan evin garajına koydum. Gecenin üçünde bile kalkıp sevindirik oluyordum, artık yanaklarım uyuşmuştu gülmekten bir hafta uyuyamamıştım ve gece turları yapıyordum sitenin etrafında Ah sezon başlangıcında yeniden aynı şeyleri yaşıyacağım sanırım :D
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
-
29 Aralık 2012, 00:55
#2711
Wozy adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun güle güle kullanın.
Motorumu aldıktan evin garajına koydum. Gecenin üçünde bile kalkıp sevindirik oluyordum, artık yanaklarım uyuşmuştu gülmekten bir hafta uyuyamamıştım ve gece turları yapıyordum sitenin etrafında
Ah sezon başlangıcında yeniden aynı şeyleri yaşıyacağım sanırım :D
Ozan kardeş hissettiklerini bizlerde yaşadık zamanında,
halada aynı hissederim,aslında budur bizleri aynı kılan,birleştiren...
Motorla ilgili herşey ilginçtir en iyi bu topictedir,sorunlar varsa biz burada olacağız tabiki,bazen cevaplar gecikiyor ama o kadar kusur kadı kızındada olur
-
29 Aralık 2012, 18:09
#2712
düzgünbaba adlı üyeden alıntı
Selamlar,
Özer bey motorunu değiştirdi burayı biraz boşladı gibi)
Osman beyse sanırım iyi dostu Gürol beyin ayrılmasından dolayı durgunlaştı yada kırıldı
Gürol bey için fazla şey söylemeye gerek yok ama gördüğüm kadarı ile onunla birlikte forumun ruhunun bayağısı gitmiş görünüyor,
bundan sonra bende önceki deneyimlerimden bildiğim sorular olursa naçizane yardımcı olmaya çalışacağım.
Tekrar Selamlar.
Merhaba dostum. Bu sıralar işlerimin sıkışıklığı nedeni ile bende site ile yakından ilgileniyorum diyemem. Zaten ilgilendiğim dönemlerde de kayda değer konular olursa yorum yapar veya görüşlerimi açıklarım.
Şahsı fikrim; Bu sitenin kuruluş amacına yönelik tam bir hizmet verebildiğine de inanmiyorum. Önüne her gelenin üye olabilmesi veya kalabilmesi buranın kalitesini değil ancak kalabalıklığını arttırır. Şanslı yönü ise hala akıllı insanların site içerisinde var olması. Tabi ki bunlarda ne zamana kadar tahammül edecekler ayrı.
Ayrıca kimseye karşı herhangi bir kırgınlığım yok. Çünkü dostlarımı çok dikkatlı seçerim. Kaale almadığım kişilerden çıkacak sesler olursada tınlamam. Çünkü herkesin yorumu ve düşüncesi kendi kişiliği ve kültürü kadardır. İnsanın özünü ve hamurunu değiştiremezsiniz.
Gürol ve benzeri arkadaşların siteden uzaklaştırılması onların fikir ve becerilerinden yararlanmak istiyenler için büyük kayıp oldu. Bu arkadaşlarla bizlerin beraberliği site dışında da devam ediyor. Allah başka dert vermesin önemli olan orası.
Bu arada bizlere ihtiyaç duyacak dostlar olursa da her zaman yanınızdayız.
" Aslanların terk ettiği diyarı çakallar istila eder"
-
30 Aralık 2012, 13:17
#2713
@ kaldera servis ve kullanıcı kitapçıkları için çok teşekkürler.
Ziyadesiyle işime yaracakları kesin. Bugüne kadar forumda okuduğum detayları kitapçıklardaki bilgilerle daha pekiştirdim.
Gerisi benim ne kadar başarılı olacağıma bağlı. Mekanik konusunda heves çok ama, yetenek konusunda ne çıkar onu bilemiyorum. Zaman gösterecek.
Son 6 ay içerisinde, her ne kadar fiziken veya sanal tanışma imkanı bulamamış olmama rağmen, bugün şu ya da bu şekilde aramızda olamayan üyeleri inanın çok özlüyorum.
Ama dünya küçük, elbet bir gün bir yerlerde karşılarız.
-
31 Aralık 2012, 02:26
#2714
Kullanım kitapçığı gayet iyi oldu teşekkürler @kaldera. Arkadaşımın spirit'i kullandım bu gün, güzel motosiklet enjeksiyonlu ama ne bileyim saat gibi çalışıyor kendisi bile söylüyor karbüratör daha güzel diye. Ben onun motora hastayım o da benim motora gezerken bazen değişiyoruz ama aero'nun rahatlığı yok, garip geliyor spirit'in gidonu (bu arada gezmek imkansız dondu ellerimiz dizlerimiz). Son gün
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
-
02 Ocak 2013, 14:19
#2715
Herkesin yeni yılı kutlu olsun
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
-
05 Ocak 2013, 03:49
#2716
Ankara'da malesef motor sezonu tam olarak kapandı artık. Baharı iple çekeceğiz artık :(
-
10 Ocak 2013, 17:15
#2717
-
10 Ocak 2013, 18:08
#2718
Aramıza hoş geldin. Almiş olduğun motosikletin de hayırlı olsun. Masrafsız, gösterişli ve uzun ömürlü bir makina. Kesinlikle artıları fazla. Benim gibi SS den sonra binersen sıkıntın 140 KM.den sonra gitmemesi olur. Bunların haricinde bilinçli ustalar ve bilinçli kullanıcıların fikri ile hareket edersen hiçbir sorun yaşamazsın. Birde alçak oluşu sıkıntı yaratabilir. Fazla bozuk yollarda altını takarsın.
Enjeksiyon işine gelince; Kötü bir sistem değil. Teknolojinin yeni versiyonu. Bu sistemde bulamadiğin özellik ise karburatörde egzosun verdiği ve coopper kullanıcısının belini getiren "pata pata ta ta ta" gibi nağmeleri bulamazsın.) Senin makinada ise Coopper kullanıp zeyzig sesini duyarsın. Başka değişen birşey olmaz.
Öğrenmek istediğin konularda Sorularına ve sıkıntılarına ortak olmaya çalışırız. Güle güle kullan.
" Aslanların terk ettiği diyarı çakallar istila eder"
-
10 Ocak 2013, 19:41
#2719
DjKaan adlı üyeden alıntı
ONCELIKLE ARANIZA KATILMAKTAN MUTLUYUM VE HERKESE KAZASIZ SURUSLER DILIYORUM INSALLAH ... HONDA SHADOW C8'E 7 AYLIK BIR ARASTIRMADAN SONRA KAVUSABILDIM (SUKUR KAVUSTURANA) ... MOTORSIKLET DENEYIMIM YASIM KUCUK OLSADA EFSANE OLAN "BOXER MOTOR" 1952 MODEL BIR BMW R51/3 ILE BASLADI ... 20 LI YASLARIMI KAZASIZ BELASIZ ( MOTORSIKLET BILINCI HENUZ OTURMADIGI ICIN ) ATLATTIM DIYEBILIRIM ... O BMW SUAN GARAJDA BAKIMLARI YAPILIYOR VE SADECE GECMIS GUNLERINI OZLUYORDUR SANIRIM
... BAZILARINA GORE KLASIK , BAZILARI SEVMIYOR ( BENIM ICIN DE KLASIK BIR MOTORSIKLETTIR ) ... VE BMW YERINI SHADOW'A BIRAKTI 10 SENELIK BIR ARADAN SONRA ... INSALLAH MOTORSIKLET ALMAK ISTEYEN HERKEZIN HAYALLERI BENIM OLDUGU GIBI BIR GUN GERCEK OLUR ... DAHA ONCESINDE 2 DEFA SHADOW KULLANDIM , UZUN UZUN FORMLARDA + VE - LERINI OKUDUM AMA + LARI AGIR BASTI DIYEBILIRIM VE BENIM GOZUMDE GORUNUS OLARAK JAPON CHOPPER / CRUISER MODELLERI ARASINDA SHADOW , UZUN KLASIK AMERIKAN ARACLARININ VERDIGI GOZ ZIYAFETINI BANA HATIRLATTIGI ICIN AGIR BASIYOR .... DIGER MODELLERI KULLANAN ARKADASLAR ICIN DE O MODELLER ONLARA GUZEL GORUNUR ELBETTE VE BU SADECE BENIM FIKRIM , HERKEZ KENDI ICIN GUZEL GORUNEN MOTORSIKLE ALIR SANIYORUM
... BILGISINE GUVENDIGIM ARKADASLARDAN EGER VAKIT AYIRIRLARSA KUCUK BIR SORU SORMAK ISTIYORUM ... FORMLARDA SUREKLI CHOPPER RUHUNA TERS DUSEN ENJEKSIYONDAN BAHSEDILIYOR VE BENIM SORUM SADECE BUNUNLA ALAKALI CUNKU SHADOW'UN GENEL OLARAK BIR COK OZELLIGI ARASTIRDIM DIYEBILIRM ... YANLIS BILGI EDINMEDIYSEM SHADOW ENJEKSIYONA GEC GECENLERDEN VE BUNUNLA ALAKALI OLARAK BENIM SECIMIM SIZCE YERINDEMIDIR , YOKSA MODEL OLARAK KARBURATORLUMU ALMALIYDIM ... GORUSLERINIZ ICIN TESEKKUR EDERIM , ANTALYADAN SEVGILER ...
Öncelikle forumda büyük harf yazmak=Bağırmak manasına gelir,
Belirttikten sonra hayırlı olsun motorun,güle güle kullan.
Soru na gelince Osman baba özetle anlatmış,kullandığın motor bakım zamanı her 6000 KM de bir yapılan,yağ+filtre,her 12000 KM de extra olarak büji değişimi hariç hiçbir sorunu olmayan bir makinadır,özetle doğru seçim kazasız belasız binmek nasip olsun.
-
10 Ocak 2013, 20:32
#2720
ALBUM : www.pinterest.com/djkaanberk/ooo-my-lowrider/ BIR ESKI BIR YENI ,1951 BMW R67/1 VS HONDA SHADOW '08 NOT : BMW SATILIK DEGIL
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler