Ankaralı arkadaşlarımız öncelikle Anıttepede Anıtkabir yanında Akdeniz caddesi köşesindeki ANITPARK'da o saatlerde bi faaliyet var mı? yok mu? onu öğrenirlerse çok iyi olur. Çünki buluşma olursa motorları oraya park edebiliriz. (Ziyaret süresince bir de nöbetçi olur motorların başında) Anıtkabir ziyareti sonrasında ise fazla yol yapmadan ve şehir tarfiğine dalmadan açıkhavada bi arada olabileceğimiz bir yer olmalı. Düşünüyorum neresi olabilir diye ama Ankara'dan ayrılalı nerdeyse 9 yıl olmuş. Şehre çok uzak olmayacak, trafik nispeten rahat olacak, katılıma göre konvoy gerekebilir, motorlarla birlikte topluca bi arada olabileceğimiz bi yer olacak, yeme içme konusunda farklı alternatifler olabilir ama ilk düşünce herkes kendi malzemesini yanında getirse, .......
yani ilk düşünceler fikirler bunlar. Ama anıtkabir ziyareti sonrası fazla yol yapmak değil de bi arada olmak ve kaynaşmak önemli olmalı. Zaten büyük kısım şehirdışından yol yaparak gelecek.(Tabi katılıma göre)
Bana uyar. Sanırım katılabilirim. Ayrıca çok ince düşünülmüş anlamlı bir organizasyon...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------
O gün özellikle kalabalık olacağı düşünülürse mümkün olduğunca trafikten uzak durmalıyız.
Motorları Anıtpark'a bırakmaya gerek yok aslında, Anıtkabirin içine girip ziyaretçi otoparkına bırakabiliriz, girişte ruhsatı teslim etmek yeterli. Fazla egzos bağırtmadan giriş yapılırsa sıkıntı olmayacağını düşünüyorum.
Ordan hep birlikte Eymir ya da mogan gölüne gidilebilir. Eymirde mangal yakma imkanı yok ama göl kenarında büfelerde balık ekmek sucuk ekmek vs. yenebilir. Mogan tercih edilirse orda mangal da yakılır ama biraz kurak bi mekandır. Ya da çayyolu tarafında Alacatlı'da piknik alanı da var orası da tercih edilebilir hem kısa da olsa bir sürüş yapmış olunur.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Motorları içeri sokmak için araştırmıştım: Mamak garnizon Komutanlığından izin almak gerekiyormuş. Sıkıntı olursa diye Anıtpark düşündüm. tabi karar vermek için zamanımız bol şimdilik. Çayyolu fikri güzel sanki. Eskişehir yolu uygun olur konvoy için. Ama sayı fazla olursa polise haber vermek gerekebilir.
İlgilenen arkadaşlar fikirlerini belirtirlerse kesin karar verme ve hazırlık yapma aşamasında faydalı olacaktır.
Arkadaşlar bu cam ve rüzgar işi sizlere okadar dert oluyorsa,biriniz gönderin bana ön camınızı komple,bende benim camı komple ve birde yedek camla göndereyim kendisine değişelim,bana ruzgar dert olmaz
---------- Post added at 10:36 ---------- Previous post was at 10:34 ----------
Ohooo Ankara almış başını gidiyor
helal olsun
harikasınız.
---------- Post added at 12:06 ---------- Previous post was at 10:36 ----------
Arkadaşlar topuk vitesi işinin çizimleri ve mastarla kontrolu yaspıldı ,lazere kesime vereceğim ve bundan sonra aşınmış ayakkabı burunlarına son
isteyen parmak kaldırsın..
Benim için rüzgar sorun esasen. Ancak sizin camınızı alacak kadar da değil. "Biraz rüzgar iyidir. İnsanı diri tutar: "
Ayrıca topuk vitesi siz okeyledikten sonra bana uyar. Beni sıraya yazabilirsiniz.
Daha önce de dediğim gibi benim motor çıplak. Sizin gerekli gördüğünüz ve okeylediğiniz tüm extralara talibim. (fayda = bütçe dengesi içerisinde)
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------
Grup sürüşlerinde ortalama seyir hızı kaç km/h. olmalı ve uygulamada bu nasıl oluyor? Ben mi yavaşım, yoksa millet mi çok hızlı merak ettim.
ben ise tam aksine motoru olabildiğince boşaltmayı düşünüyorum. İlk aklıma gelen iser arka sele. tamamen iptal etmeyi gözüm kesmiyor sonuçta motor kullanırken arkada belinize sarılacak bir hatun yoksa ne anladım ben o işten )
Ama daha ince yapılı, varla yok arası gibi bir sele bulsam değiştiririm.
hazır satılan böyle seleler var mıdır yoksa özel mi yaptırmak gerekir ??
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
http://www.corbin.com/honda/aerostng.shtml
http://www.corbin.com/honda/aeromenu.shtml
http://www.corbin.com/honda/hs7504stng.shtml
---------- Post added at 14:11 ---------- Previous post was at 14:05 ----------
Hüseyin kardeş motorun çıplak ama sana ne gerekir ben birşey diyemem, bugüne yapabildiğim herşey bu sayfalarda var,hangisini istersenin zamanı sıkıştırmamak kaydı ile yapabilirim,
Topuk vitesi ile ilgili olarakta basamak düşünüyormusunuz (marka önemli değil) o önemli zira basamaksız kullanacaksanız,arkaya doğru uzunluğu değişir,mevzular biraz hassas yani ))
Cam içinde dert etmeyin isterseniz veririm.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
öyle tabi, kaliteli motosiklet aksesuarı her zaman lüks tüketimdir ve olması gerekenden pahalıdır. Ama işte gönül söz dinlemeyince insanın gözü bütçesi doğrultusunda para pul görmüyor Bir önceki motoruma dünya para harcamış rizoma elcikler, gidon topuzları, manetler, sinyaller, two brothers egzos zevkli bir şekilde bütünlük oluşturacak ne varsa almıştım. şimdi bu motoruma da iyice alışırsam kendime göre kişiselleştiririm mutlaka. fabrika çıkışı bir araç kullanmayı oldum olası sevmem, benim zevkime hitap eden tasarım ögeleri olmalı mutlaka.
gerçi şu da var pazar günü motorla kısa bir tur atıp bir avmde oturmuş kahvemi yudumlarken simsiyah bir harley sportster 883 iron geldi, hayran hayran baktım arkasından )) çok mu maymun iştahlıyım nedir )
Bu arada işyerimde oturdum heyecanla kargolarımın gelmesini bekliyorum. mont ve kask bir kaç saat içinde teslim edilecek umarım.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
ZIPPIRMAN Nickli Üyeden Alıntı
Hüseyinkardeş motorun çıplak ama sana ne gerekir ben birşey diyemem, bugüne yapabildiğim herşey bu sayfalarda var,hangisini istersenin zamanı sıkıştırmamak kaydı ile yapabilirim,
Topuk vitesi ile ilgili olarakta basamak düşünüyormusunuz (marka önemli değil) o önemli zira basamaksız kullanacaksanız,arkaya doğru uzunluğu değişir,mevzular biraz hassas yani ))
Cam içinde dert etmeyin isterseniz veririm.
Sürücü için yaptığınız ayaklık harika elbetteki bir takım isterim. Ancak siz zamanı sıkıştırma deyince seslenemedim. O zaman zamanı size bağlı olmak koşulu ile sürücü basamağı ve topuk vitesi diyelim.
Cama gelince kullandığınız bir malzemeyi istemek cürretkarlık gibi geliyor biraz bana... Ben ise haddimi aşmak istemem.
|
Şu an büroda oturmuş çalışıyorum veeee camdan güneş öyle bir vurdu ki; ben dayanamayacağım. MOTOR BİNMEYE GİDİYORUM.
arkadaşlar hudson'dan montum geldi valla fiyatına göre çok iyi bir mont. derisi de gayet iyi gözüktü gözüme modeli ise tam retro. Marlon Brando'nun The Wıld One filminden fırlamış gelmiş sanki )
şimdi heyecanla UPS kargodan kaskımı beklemeye devam
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
[QUOTE=chopperrider;2635158]arkadaşlar hudson'dan montum geldi valla fiyatına göre çok iyi bir mont. derisi de gayet iyi gözüktü gözüme modeli ise tam retro. Marlon Brando'nun The Wıld One filminden fırlamış gelmiş sanki )
Beden tamammı?,
Kask tl olarak neye mal oldu?
[QUOTE=ZIPPIRMAN;2635164]hocam bedeni xl istedim tam oldu bana.
kask da biraz önce ulaştı elime, 320 TL tek çekim verdim kask için. yalnız AGV 'nin K serisinden falan malzeme olarak çok üstün. tabi motor üzerinde denemek lazım ama görüntü ve kalite hissi fiyatından yüksek. yanında lastikli gözlük de var Şener Şen'in pilot vecihi karakteri gibi dolaşacağım ortalarda )
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)