Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Mart 2012, 20:40
#1781
Siz giydirin, süsleyin bakalım motorlarinizi. Biz Kucuk yerdeyiz, bulamayız ya, yapamayız elimizden gelmez ya... Saglık olsun sizleri seyrederiz, sizlerin motosikletleri de bize gurur verir, mutlu eder bizi. Aslolan Shadow sevgisi degilmi zaten. Elinize emeginize saglık
Reklamlar
-
28 Mart 2012, 20:59
#1782
Keyifci adlı üyeden alıntı
Siz giydirin, süsleyin bakalım motorlarinizi. Biz Kucuk yerdeyiz, bulamayız ya, yapamayız elimizden gelmez ya... Saglık olsun sizleri seyrederiz, sizlerin motosikletleri de bize gurur verir, mutlu eder bizi. Aslolan Shadow sevgisi degilmi zaten. Elinize emeginize saglık
Hüseyin Bey kardeşim,
Üzülme, gel beraber yapalım.
Sis farlarını buldum. Bağlantı demirlerini de kendim yapacağım. Bir de sürücü için bel dayama yaptım mı tamamdır.
Benim ustayı ayarlarsam cumartesiyi sanayide geçireceğim. (Konya Zafer Sanayi)
Uzak değilsin. Yalnız da değilsin.
-
29 Mart 2012, 02:22
#1783
Keyifci adlı üyeden alıntı
Siz giydirin, süsleyin bakalım motorlarinizi. Biz Kucuk yerdeyiz, bulamayız ya, yapamayız elimizden gelmez ya... Saglık olsun sizleri seyrederiz, sizlerin motosikletleri de bize gurur verir, mutlu eder bizi. Aslolan Shadow sevgisi degilmi zaten. Elinize emeginize saglık
Hüseyin kardeş,üzme bizi böyle konuşup kendi motoruma ne yapmışsam sanada yaparım,istemen yeterlidir sadece zamanı sıkıştırma yeter
-
29 Mart 2012, 10:17
#1784
ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim hakikaten ses de çok güzel gerçi biraz fazla mı yüksek emin olamadım. gece sokağıma gelince kulaklarımın çınlamasını da istemem açıkçası şimdi cobra egzoslu motor da orjinal egzosu da yanında veriyor satıcı. istersem cobrayı bırakıp daha düşüğe de alma şansım var. şu an iki motor arasında kaldım ama kısmetse bu gece yola çıkacağım ve yarın ikisinden birini alacağım.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
29 Mart 2012, 10:33
#1785
chopperrider adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim hakikaten ses de çok güzel gerçi biraz fazla mı yüksek emin olamadım. gece sokağıma gelince kulaklarımın çınlamasını da istemem açıkçası
şimdi cobra egzoslu motor da orjinal egzosu da yanında veriyor satıcı. istersem cobrayı bırakıp daha düşüğe de alma şansım var. şu an iki motor arasında kaldım ama kısmetse bu gece yola çıkacağım ve yarın ikisinden birini alacağım.
Hayırlısı olsun,ilanları varmı alacağın motorların?
---------- Post added at 09:33 ---------- Previous post was at 09:22 ----------
Komutan1968 adlı üyeden alıntı
Tamam kızmayın, valla birinci amirim böyle ürtkütmemişti beni...
Sadece fikir alışverişi yapıyoruz. Karar verdim zaten siteye danışmadan bişey yapmıycam motora. Reflektörlerden tecrübe edindim.
Bugün akşam üzeri bir iki parça buldum bakın bakalım bunlar nasıl? Bizim farın şekliyle uyumlu duruyor. Far gibi plastik nikelajlı.
Bunların tanesine 25 Tl dediler. (Panik yapmayın almadım bişey)
Komutanım,sisleri aldınızmı?
aldıysanızda almadıysanızda bana o sislerin
1_ cam çapını (olduğunca hassas)
2_Camı cammı plastikmi?
3_ içindeki ayna kısmı metal kaplamamı plastik kaplamamı öğrenip yazabilirmisiniz?
eğer cam çapı kurtarıyorsa o sislere angelde takabiliriz ve bende sizden banada almanızı isteyebilirim
gördüğüm kadarıyla sislerin içindeki lambanın duyu h3,söylediğimiz led lambalar için sisin iç aynasında tadilat gerekiyor
-
29 Mart 2012, 11:11
#1786
ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı
Hüseyin kardeş,üzme bizi böyle konuşup kendi motoruma ne yapmışsam sanada yaparım,istemen yeterlidir sadece zamanı sıkıştırma yeter
Astağfurullah Gürol Bey; benimki imkansızlığın isyanı, aradığını bulamamanın isyanı. Yoksa sizlere herhangi bir sitemim yok. Zaten sizin iyiniyetinizi, yardımseverliğinizi ben dahil bu sitede bilmeyen yok. Teklifinizin içtenliğini biliyor ve teşekkür ediyorum.
Komutan1968 adlı üyeden alıntı
Hüseyin Bey kardeşim,
Üzülme, gel beraber yapalım.
Sis farlarını buldum. Bağlantı demirlerini de kendim yapacağım. Bir de sürücü için bel dayama yaptım mı tamamdır.
Benim ustayı ayarlarsam cumartesiyi sanayide geçireceğim. (Konya Zafer Sanayi)
Uzak değilsin. Yalnız da değilsin.
İlker Bey size de çok teşekkür ediyorum. Elbette yalnız değilim. Bizler bir aileyiz. En az motosikletim kadar motosiklet ruhunu da seviyorum. Ancak sanırım cumartesi günü yine yağış var. Kısmetse güneşli günler bizi bekliyor. Tanışmak ve görüşmek dileğiyle...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------
Benim de katılabileceğim bir etkinlik olmasını ve sizlerle tanışmayı dört gözle bekliyorum. Tabii hanımdan izin alabilirsem...
-
29 Mart 2012, 11:24
#1787
Komutanım vazcaydım uğraşmayın
İstanbulda sizin bulduğunuz sisleri getiren firmaya ulaştım
1-sislerin iç aynalarıda plastik
2-camlarda plastik
3-içindeki ampul ve sistem 12 volt 5 wat yani park lambası sis değil
dolayısı ile bulduklarınız sadece görüntü amaçlı sisler,sis olarak iş yapmaz,dediğim gibi 35 yada 55 watlık ampulu koyduğumuzda erir gider
adama bunu söyledim abi dedi nekadar para okadar mal
ulan dedim yalama (afedersiniz) sana paradan konuştummu ben,para veriyorum varmı iyi malın? yok abi kaç kişi senin gibi mal soruyorki,yani ne itelerseler o gidiyor.. desititrin gidin dedim sabah sabah adamın asabını bozmayın birde sinirlendim yahu
neyse,
cam çapı 75 mm istenirse angel koyulabilir ve dediğimiz gibi led lambada koyulabilir,yaklaşıkta her biri için 30-40 lira gibi + masrafı olur,bence değmez yinede sen bilirsin.
-
29 Mart 2012, 12:41
#1788
şekli hoşuma gitti yani far ile çok uyumlu. Ben farın iki yanına düşünüyorum. Bir de biz bu motoru sisde pusda ne kadar kullanıyoruz. Sisler şehir içinde sellektör yaparken göz kırpacak. Uzun yolda farın yanında gülümseyecek yerini belli edecek. Bundan gayrisi süs görünüm olacak. Gece yol yapar mıyım? Yılda kaç kere ? Yani kısa bir analizden sonra senin dediğin led ampüllerle fena olmaz mı?
İş bitince fara zenon buharlı beyaz ampul taksak birlikte takım olsalar.... Hani düşünce bunlar...
-
29 Mart 2012, 13:05
#1789
Komutan1968 adlı üyeden alıntı
şekli hoşuma gitti yani far ile çok uyumlu. Ben farın iki yanına düşünüyorum. Bir de biz bu motoru sisde pusda ne kadar kullanıyoruz. Sisler şehir içinde sellektör yaparken göz kırpacak. Uzun yolda farın yanında gülümseyecek yerini belli edecek. Bundan gayrisi süs görünüm olacak. Gece yol yapar mıyım? Yılda kaç kere ? Yani kısa bir analizden sonra senin dediğin led ampüllerle fena olmaz mı?
İş bitince fara zenon buharlı beyaz ampul taksak birlikte takım olsalar.... Hani düşünce bunlar...
İlker bey içindeki ampolu değiştirmeden içindeki lamba 5 wat hiçbir işe yaramaz farı yaktığınızda heleki uzunlarda degil göz kırpmak kaybolup gidecek,içindeki ayna kısmıda plastik olduğu için kolay delinebilir ve duy değişebilir dolayısı ile dediğimiz led lambalardan koyulur ve zenona falanda gerek kalmaz
birde benim kafama takılan sizin çektiğiniz fotolarda cam çapı 75 mm den büyük gibi görünüyor,cam çapını ve kasanın dış çapını bir ölçüp yada sorup yazabilirmisiniz? eğper 75 ten büyükse bende alıp içini değiştirip kullanırım
-
29 Mart 2012, 13:19
#1790
ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı
İlker bey içindeki ampolu değiştirmeden içindeki lamba 5 wat hiçbir işe yaramaz farı yaktığınızda heleki uzunlarda degil göz kırpmak kaybolup gidecek,içindeki ayna kısmıda plastik olduğu için kolay delinebilir ve duy değişebilir dolayısı ile dediğimiz led lambalardan koyulur ve zenona falanda gerek kalmaz
birde benim kafama takılan sizin çektiğiniz fotolarda cam çapı 75 mm den büyük gibi görünüyor,cam çapını ve kasanın dış çapını bir ölçüp yada sorup yazabilirmisiniz? eğper 75 ten büyükse bende alıp içini değiştirip kullanırım
Ancak mesaiden sonra Gürol. Dükkanın telefonunu da almadım. Mototarz olması lazım.
-
29 Mart 2012, 13:30
#1791
Komutan1968 adlı üyeden alıntı
Ancak mesaiden sonra Gürol. Dükkanın telefonunu da almadım. Mototarz olması lazım.
Mototarz mış komutanım
aradım konuştum benim dediğim ürün bu cam çapı 75 mm ve iç aynada dahil komple plastik,10 santim falan olsaydı cam çapı uğraşmaya değerdi yapardım kullanırdım ama benim aldıklarım 10 cm bunlar iyice küçük olacak
---------- Post added at 12:30 ---------- Previous post was at 12:28 ----------
Özer abinikilere bakabilirsiniz aynı bizimkiler,mavi angelde fena durmamış yahu bende ilk gördüm
http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
-
29 Mart 2012, 14:17
#1792
ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı
Hayırlısı olsun,ilanları varmı alacağın motorların?
hocam ilanları var ancak telefondan girdiğim için ulaşamıyorum. bu arada bir tanesine karar verdim telefonda anlaştık, cobra egzoslu makineyi alacağım kısmetse. bu gece yola çıkıyorum. inşallah söylendiği üzere sorunsuz problemsiz bir motordur.
bu arada shadowda şehir içinde kullanmak için şu kaskı almayı düşünüyorum. ne dersiniz ? alternatif önerileriniz olur mu ?
http://www.mototas.com.tr/urunlistel...98&o=97&s=1297
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
29 Mart 2012, 17:51
#1793
Hocam sen de mutlaka biliyorsundur ama full face olmayan her kask sakatlığa davetiye çıkarır. Ben tavsiye etmem, Bartın dayken çalıştığım acil servise kaza sonrası bir delikanlı getirmişlerdi. Ehliyet kursunda engel çalışırken kayıp düşmüş ve 20 km lik süratte bile çenesi 3 yerden kırılmıştı. Plastik cerrahlar zor toplamışlardı .Full face iyidir
-
29 Mart 2012, 19:45
#1794
Arkadaşlar,shadowla ilgili olmayan bir konuyu sizlerle paylaşmak istiyorum
Sitede bir organizasyon var ve siteden bir kişi için motor sahibi olması konusunda para toplanıyor,
bu kişi motora gerçekten gönül vermiş bir arkadaşımız,başından geçen kötü olaylar sonucunda motorunu satmış ve uzun süredir motorsuz kalmış olmakla birlikte bizler birşeyler yapmassak,
çok çok uzun sürede bu şekilde gidecek ve alacak durumu kesinlikle yok!! bunun garantisini ben veriyorum,hikayeden bir organizasyon değil yani,gerçek ihtiyaç sözkonusu,organizasyonu yapan kişi sadece birkaç kişiye konuyu açmış ve birmiktar para toplanmış,bende bişeyler yaptım karınca kararınca,dedim bizim baba gruba bir yazayım miktar önemli değil kim ne vermek isterse,alınmak istenen motorda cbf 150 ayranı yok içmeye tahtırevanla gider hacete durumu değil yani..
konuya ilgi gösteren arkadaşlkar bana özelden katılırsa kime hangi hesaba bişeyler yapabileceği konusunda yönlendiririm.
Teşekkürler..
-
29 Mart 2012, 22:57
#1795
Selam arkadaşlar, bugün egsoz patlama ve siyah duman sorunu ile karşılaştım. Belki önemli olabilir diye kısaca süreci anlatayım;
Biten akümü şarj etmek için arabadan takviye ile çalıştırdım. Jikleyi de çektim. Hem stop etmesin hem de akü dolana kadar da arabayı temizliyim toparlayayım diye, jikle boşalınca bir daha çektim. Motor stop edecek kadar yavaşlayınca jikleyi 3. Kez çektim. Yani toplam 10 dk kadar jikle ile çalıştı. Yine motor yavaşlayınca da el ile gaz vererek bir 10 dk kadar düşük devirde çalıştırdım. Sonra egsozdan pat küt çat diye sesler duymaya başladım. Anladım ki egsoz patlıyor ve siyah duman atıyor. Gazı artırınca da ara sıra daha kuvvetli patlama sesi ile daha çok siyah duman çıkıyor. Durumdan kıllanınca stop ettim motoru. Bu önceden bir kez daha başıma gelmişti.
Jikleyi çok çekmekten olabilir mi acaba? Uzun süre zengin karışımdan dolayı egsozda yanmamış benzin olur mu? Bujilerim de yeni. İnternette araştırmama rağmen bu şekilde olan patlama tipi bulamadım ya da her kafadan başka ses çıkmış. Var mı bir fikriniz abilerim?
-
30 Mart 2012, 11:18
#1796
Jikleyi birkaç defa tam açarak motosikleti bu şekilde çalıştırmak; ilk aşamada soğuk motorun çalışması için fayda sağlar. Fakat daha sonra aynı işin tekrar tekrar bukadar uzun süre yapılması çok yanlış ve giderek çiddi zararlara dönüsebilecek bir hareket.
Neden mi ? Jiklenin çekik olmasıyla motosiklete silindir odalarına (Yanı benzin yanan odacıklara)çok bol mıktarda benzin akacağı için silindir içlerindeki yağlamanın etkısız hale dönüşmesine neden olacağından piston kafalarındakı sekmanlar zarar görmeye başlar. Hatta silindir yuvaları yanı motor blokunun içinde bile çizilmeler oluşabilir. Neticede motor bundan böyle yağ yakmaya ve duman atmaya başlar. Sizinkine hemen böyle bir durum oluştu demek yanlış olur. Buradakı sıyah duman çıkması ve ekzos patlaması jikleyi çektiğinizde motora gelen aşırı benzinin orantısız karışımdan dolayı tam yanamadan egsozdan dişarı atılmaya çalıştığı ve daha sonrada eksozun içinde tutuşması sonucu dengesiz bir dumanın ortaya çıkmasından kaynaklanan bir durumdur. Fakat jiklenin defalarca açılarak moturun uzun süre bu şekilde çalıştırılmasıda kötü sonuçlara sebebiyet vereceğinden motor çalıştığı gibi jikleyı sıfır konumuna alarak hafif hafif gaz verek motoru stop ettirmeden çalıştırmak işin en mantıklı tarafı.
Neyse daha çok yorumlar alırsın. Ama Bu dünyada kullanmadığım tek araç helikopter ve uçak kaldı. Ömrüm makınalarla geçiyor ve tecrube ve teknik bilgilerim bunlar. Beni dinlersen üzülmezsin. Yolun açık olsun.
-
30 Mart 2012, 11:53
#1797
Sağolasın Osman Abi yorumun için, benim de tahminim şu yönde oldu; yanmamış benzin egsoza kadar ulaştı, egsoz da ısındığı zaman yanma egsozda oluşmaya herhalde.
Peki şimdi ne yapacağım? Böyle bir süre kullandıktan sonra çiğ benzin atılır ve durum düzelir herhalde değil mi? Ben artık motoru binip kullanayım mı? Yoksa hemen usta çağırmak gerekir mi?
Jikleyi sadece ilk çalıştırma için kullanacağımızı şu anda öğreniyorum. Ben sanıyordum ki ilk 5 dk falan jikle ile ısıtacağız vs. Ama haklısın abi, normal gaz verince stop etmeyen motorda jikleye ne gerek var ki. Doğru dedin
-
30 Mart 2012, 13:44
#1798
novablue adlı üyeden alıntı
Peki şimdi ne yapacağım? Böyle bir süre kullandıktan sonra çiğ benzin atılır ve durum düzelir herhalde değil mi? Ben artık motoru binip kullanayım mı? Yoksa hemen usta çağırmak gerekir mi?
Selamlar;
jiklenin açık bırakılması halinde motorunuzun verdiği tepkiler normaldir.Osman babanın yazdıklarını özetlersek zengin karışımın sürekli olması hali ve tip2 boğulma durumu.
çözüm basit. motoru çalıştırın 15 dakika kadar yüksek devirde kullanarak gaz açın.
kolay gelsin...
devirli kullanım konusunda bununla ilgili olarak geçmişteki bir yazımı tekrar paylaşayım. motorunuzun sağlığı hakkında faydalı olacaktır.
kaldera adlı üyeden alıntı
.bazı yorumcuların aksine zaman zaman motora yüksek devirde kullanmak ona iyilik etmek anlamına gelir.
pistonlar ile silindir duvarları arasında segman adı verilen çemberler bulunur.
bunlar sayesinde silindirdeki yanma odası yağlama yapılan kısımdan ayrılır.
piston yukarı çıkarken yağlanan silindir duvarları , piston aşağı inerken segmanlar tarafından süzülür. böylece yağ ile yakıt birbirine karışmaz. ayrıca segmanlar olmasa silindire alınan hava yakıt karışımı da sıkıştırılamaz.
bu segman denen çemberler piston kafasının içinde kendileri için ayrılmış yarıklarda oturur ve kapalı çember şeklinde değilde ,
ısındıklarında genleşebilmeleri için bir tarafları açıktır.
sürekli düşük devirlerde sakin ,sakin kullanılan motorlarda segman yarığında kurumlanma olur.
tıkanan segman yatağı yüzünden basınçlı hava segmanı silindir duvarına itemez, silindir basınç kaybeder.
üretilen güç düşer, motor yağ yakmaya başlar.
bunu önlemek için sıcak motoru zaman zaman yüksek devirlerde kullanmak yeterlidir.
yanan kurum segmanların normal çalışmasını sağlayacaktır.
araçları olan arkadaşlar bilecektir.bazı servislerde kurum temizliği yapılır..silindir kapak sökülür.bu kurumlar manuel olarak temizlenir
işte olay budur.
arada bir uygun yolda inletin motorlarınızı dahafaydalıdır,ömürüne ömür katarsınız motorun...
-
30 Mart 2012, 18:28
#1799
novablue adlı üyeden alıntı
Sağolasın Osman Abi yorumun için, benim de tahminim şu yönde oldu; yanmamış benzin egsoza kadar ulaştı, egsoz da ısındığı zaman yanma egsozda oluşmaya herhalde.
Peki şimdi ne yapacağım? Böyle bir süre kullandıktan sonra çiğ benzin atılır ve durum düzelir herhalde değil mi? Ben artık motoru binip kullanayım mı? Yoksa hemen usta çağırmak gerekir mi?
Jikleyi sadece ilk çalıştırma için kullanacağımızı şu anda öğreniyorum. Ben sanıyordum ki ilk 5 dk falan jikle ile ısıtacağız vs. Ama haklısın abi, normal gaz verince stop etmeyen motorda jikleye ne gerek var ki. Doğru dedin
Motosikletini uygun şekilde çalıştır. (Eski hataları yapmadan) Şu ana kadar beklemekten egzos içerisinde biriken benzinın büyük bir kısmı uçmuş olmalı. Kalan birikimlerden birkaç öksürme gibi sesler gelirsede önemli değil. Yaklaşık yarım saat kadar motosikleti kullandıktan sonra duman olayının tamamen kaybolmuş olması gerek. Sorun devam ederse sana yardımcı olabilmek için klavyenin altındayız.
-
30 Mart 2012, 19:55
#1800
Osman abime ve Kaldera'ya buradan teşekkür ediyorum. Anlattığınız gibi uygulayacağım ben de.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler