Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
9. sayfa BirinciBirinci ... 78910111959109 ... SonuncuSonuncu

Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #161
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı wozzy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motora da sucularin yaptigi 120lira yakio muhabbeti hic yakismio yaaa. Olayin dogasina aykiri. Yani size inat motoru kullanirken bi bidon benzini de yandan ufak ufak zevk olsun die asfalta dokucem.
    ne yakarsa yaksın diye boşa demiyoruz...
    şaka bi yana hayırlı olsun diyelim o zaman..değiştirmeyi asla düşünmeyeceğiniz bir motor.. evladiyelik derler ya o işte

    ehliyet falan tamamdır herhalde.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162

    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ..değiştirmeyi asla düşünmeyeceğiniz bir motor..
    bence de öyle ama bir arkadaşım maalesef bugün satış ilanını verdi forumdan da tanıyan olursa kendisi atabay ilgilenen olursa tavsiye ederim çok temiz pırıl pırıl bir motor
    http://www.sahibinden.com/2007_model...XQQdisplayitem



  3. #163
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    DL ile takas düşünüyormuş..
    DL de kendi sınıfında en makbul olanlardan...
    hayırlısı olsun.

    cruiser motorlar bünyesinde diğer sınıf motorlarda olmayan özel bir ruh taşırlar..motor kullanmayan,motorla hiç alakası
    olmayan insanlar bile bu bol kromlu pırıl pırıl aletleri görünce esas duruşa geçip selam dururlar.
    bu saygı duruşu motorun taşıdığı o ruhadır..cruiserler şahsa münhasırdır..dünyanın neresine giderseniz gidin cruiser motorun etrafına toplananlar kromların ışıltısını seyredecek, sesini mutlaka duymak isteyeceklerdir.
    birlikte yaşamak diğer sınıf motorlardan biraz farklıdır.onun yağını siz değişeceksiniz, gerekli tüm ayarlarını siz yapacaksınız.yada bakımları esnasında bir sonrakinde kendiniz yapabilmek için bizzat yanında bulunacaksınız.

  4. #164

    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cruiser motorlar bünyesinde diğer sınıf motorlarda olmayan özel bir ruh taşırlar..motor kullanmayan,motorla hiç alakası
    olmayan insanlar bile bu bol kromlu pırıl pırıl aletleri görünce esas duruşa geçip selam dururlar.
    bu saygı duruşu motorun taşıdığı o ruhadır..cruiserler şahsa münhasırdır..dünyanın neresine giderseniz gidin cruiser motorun etrafına toplananlar kromların ışıltısını seyredecek, sesini mutlaka duymak isteyeceklerdir.
    birlikte yaşamak diğer sınıf motorlardan biraz farklıdır.onun yağını siz değişeceksiniz, gerekli tüm ayarlarını siz yapacaksınız.yada bakımları esnasında bir sonrakinde kendiniz yapabilmek için bizzat yanında bulunacaksınız.

    işte chopper ruhu ancak böyle anlatılır.


  5. #165

    Üyelik
    14 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750 C
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne yakarsa yaksın diye boşa demiyoruz...
    şaka bi yana hayırlı olsun diyelim o zaman..değiştirmeyi asla düşünmeyeceğiniz bir motor.. evladiyelik derler ya o işte

    ehliyet falan tamamdır herhalde.
    Herşey tastamam. Zaten bundan önce de 1 sene kadar F650 kullandım ama şehiriçinde fazla katır gibi geliyordu, şehirdışında ise teksilindir motor çok sarsıyordu. Dolayısıyla çok sevmeme rağmen abimle motoru sattık. Kendime aslında R1150R veya R1200R almayı düşünüyordum ama 1 2 sene shadow denemek istedim. Motorla aramdaki ilişkiye göre bu süre uzayabilir de tabi ama bakalım zaman...
    Bugüne kadar araba veya motorlara orjinalinin dışında en ufak bir vida takılmasıyla deli gibi dalga geçen (kardeşim clks.ına egzost ve film cam yaptırdı diye az aşağılamadım) ben 1 aydır günde 3 saat hertürlü aksesuar sitesini geziyorum. Aslında hala bu konuda çok kararsızım ama bu motorun üzerine (ağırlık ve fiyat olarak) bi motor ekleyebilecek kadar aksesuar var. Ama görmemişin çocuğu olmuş misali de olsun istemiyorum. Sanırım bu konuda da en iyisi zaman...
    Ama bence motorsikletler arasında en fazla karaketere sahip olanlar cruiserlar. Tabi her markanın cruiseri da kendi içinde daha yumuşak veya sert olabiliyor. Benim 1 2 sene shadow istememin sebebi nekadar yavaş giderseniz okadar keyif veren bir motor olması. Bu da bana daha güvenli geliyor çünkü ortakarar tecrübeme rağmen 2 teker hala bana çooook tehlikeli geliyor, hele de ülkemizde. Umarım yaza doğru keyifli bir gezi veya en azından kısa bir tur, belki piknik falan yapabiliriz.

  6. #166

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Alıntı SAKAL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi ben senin yanlamanı gördüm dehşet bişeydi
    Yeni psikopat (yanlama) patinaj ve yere peg deydirme (kıvılcımlı!) video: http://www.youtube.com/watch?v=bfkFe_HgcgE


    abi ben göremedim ya cokda merak ediyoum youtubedan baska lınk yokmu denedım bı turlu acamıorum baska bı sekılde ızleyebılıosak yardımcı olun

    ARKADASLAR ACTIM YOTUBE u GORMEMEZLIKTEN GELIN BU MESAJI
    [COLOR="Red"][I]Rüzgarınız bol olsun...[/I][/COLOR]

  7. #167
    bonzai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA SHADOW VT 750 C4
    Arkadaslar öncelikle herkese selamlar, paylaşılanlar için herkese teşekkürler, ben bir keeway sl 150 kullanıcısıyım ve artık motorumu yükseltmeyi düşünüyorum ve bu yaza girmeden siyah 2005 - 2006 model çok fazla km'si olmayan temiz bir shadow sahibi olmak istiyorum,
    http://www.sahibinden.com/acil!_sati...XQQdisplayitem
    linkteki motor çok hoşuma gitmişti ancak ne yazıkki geç kalmışız tabi birazda tuzlu gelmişti biz daha pazarlığa oturma durumlarına yaklaşana kadar...
    çevrenizde böyle bişey satmayı düşünen birisini bileniniz duyanınız olursa bi mesaj atabilirse çok sevinirim...
    gazınız açık olsun...
    34 EID 02

  8. #168

    Üyelik
    18 Mart 2008
    Motosikleti
    suzuki gsxr1000
    ınanılmaz guzel olmus yazın bende shadow kullanıcı olarak tsk ederım

    ARKADASLAR ACTIM YOTUBE u GORMEMEZLIKTEN GELIN BU MESAJI (demıssın ama bende acamadım bı yol ver bızede bakalım ustad)

  9. #169

    Üyelik
    26 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul / Avcılar
    Motosikleti
    Moto-Zeta Heran kanuni tiger olabilir
    yok böyle makina yaa harbidende yok yokuş yukarı banamısın demio alçak devirde yüksek tork ürettiği içinde malum ömrü biraz uzun oluo .... ancak bununla hysung gv 650 modeli arasında tercih yapmak zor olsa gerek
    [COLOR="Blue"][b]Biz Gökyüzüne İnanırız Sun-roof'a Değil[/B][/COLOR]::puro::

  10. #170
    serdar23_Bilgem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2006
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    BMW R 1200 GS Adventure
    Bu bölümü açan Memin arkadaşımızın bilgilerine ve anlatımına teşekkür ediyorum.
    Eğer yazı kendisine ait ise sağlam bir üslubu, doğru tespitleri var.

    Motosiklet kullanmaya 2006 yazında kanuni Tiger ile başlayan bir arkadaşınız olarak,
    Kasım-2007 tarihinde Honda Efe'den Shadow'umu almış bulunuyorum.
    Aşağıdaki link bu seyehatin bir hikayesidir:

    http://www.motosiklet.net/forum/tazi...rkadaslar.html

    Şu an kullanıyorum ve çok memnunum.

    Gönül ne gezi ister, ne dernek şahane;

    Gönül iki kalıcı dost ister, motosiklet bahane.

  11. #171

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa Kymco
    Shadow un en güzel tarafı düşük devirde ürettiği yüksek torkudur bu mantık ise 1960 ve 1950 li yılların otomobil ve motorlarının mantığı ile aynıdır shadow un farkı düşük devir düşük beygir ama torklu makine prensibine sıkı sıkıya yıllardır sadık kalmasıdır. Ben sırf bu yüzden Shadow u diğer rakiplerinin karşısında hep önde görürüm. Teknik olarak üretilmiş olan herşey ki bu bir aygıt veya taşıt olsun en büyük özellik öncelikle yaptığı işin ana mantığına hitap etmektir.

    Bir cruiser için de bu mantık öncelikle düşük devirli olmak ve beygirle değil torkla yürümektir. Tel jantlı olmaktır Bu mantık belki en yüksek gücü ve en şık görünümü vermez ama bir cruiser için asıl gerekli olan ana öğeyi ona kazandırır.
    Bu mantık düşük devirde pop pop pop ları saya saya büyük viteslerde çekiş sağlamayı ve dolayısıyla keyifli bir seyahati sağlar. düşük sele yüksekliği ile dengeyi sağlarken ödün vermeyen tel jant görünümüyle de ideal cruiser görünümünü de pekiştirir. Japon motosiklet markalarının içinde aslında en yüksek teknolojiye ve olanağa sahip olan Honda nın Shadow da sonuna kadar karbüratörde diretip sonunda egzos gaz emisyonu nedeniyle mecburen enjektöre çevirmiş olması bile Shadow da Cruiser ana mantığına ne kadar bağlı kalındığını ve ne kadar tutucu davranıldığını gözler önüne sermeye yeter.

    Diğer rakipleri ise ana mantıktan zaman içinde defalarca ve kolaylıkla sapmışlardır bu ise onlarda tutuculuğa önem verilmediğini defalarca gözler önüne sermiştir aslında bir cruiser ı diğerlerinden ayıran belkide sadece tutuculuğu değilmidir çünkü ilk motorların neredeyse hepsi zaten kendiliğinden cruiser dı daha sonraları scooter lar racingler endurolar türedi ama cruiser lar aynı kaldı hatta 50 yıl önceyi taklit etmeye devam ediyorlar ve bunu ise en iyi Shadow başarıyor bu bile onu en öne almaya yeter çünkü en azından sadece o yıllardır ne yaptığını biliyor ve çizgisinden sadece zinciri şafta çevirmek dışında hiçmi hiç sapmadı. Sapmadığı sürece de benim gözümde en iyi cruiser olmaya devam edecektir

  12. #172
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    enolaguy hocam;
    shadowu diğer marka cruiser modellerinden ayıran özelliklerini doğru tesbitlerle
    yazmışsınız..shadow sahibi olmayıp da bu bilgilere sahip olmanız çok hoş. ağır cruiserlerde harley ve shadow birbirine en yakın motorlardır. diğer cruiserler ise ayrı değerlendirilmeli..

  13. #173

    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    sevgili enolaguy tesbitleriniz ve bilgilerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim
    lakin benim gözümde honda kadar kawasakinin de yeri ayrıdır. sebeplerine gelince honda tek pinli motoru 1300lük motorlara kadar kullanıyor 1800lerde ise performans önceliği olduğundan çift pinli v motor üretiyor.
    fakat kawa işin ruhuna sadık kalarak vn2000lik devinde bile ödün vermeyerek tek pin kullanmakta. ayrıca aynı kategoride değerlendirebileceğimiz vn900lerde geleneğe daha bağlı kalarak kayışlı aktarmayı seçiyor.
    bu yüzden kawalar benim gözümde bir adım öndedir.

  14. #174
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    Alıntı enolaguy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Shadow un en güzel tarafı düşük devirde ürettiği yüksek torkudur bu mantık ise 1960 ve 1950 li yılların otomobil ve motorlarının mantığı ile aynıdır shadow un farkı düşük devir düşük beygir ama torklu makine prensibine sıkı sıkıya yıllardır sadık kalmasıdır. Ben sırf bu yüzden Shadow u diğer rakiplerinin karşısında hep önde görürüm. Teknik olarak üretilmiş olan herşey ki bu bir aygıt veya taşıt olsun en büyük özellik öncelikle yaptığı işin ana mantığına hitap etmektir.

    Bir cruiser için de bu mantık öncelikle düşük devirli olmak ve beygirle değil torkla yürümektir. Tel jantlı olmaktır Bu mantık belki en yüksek gücü ve en şık görünümü vermez ama bir cruiser için asıl gerekli olan ana öğeyi ona kazandırır.
    Bu mantık düşük devirde pop pop pop ları saya saya büyük viteslerde çekiş sağlamayı ve dolayısıyla keyifli bir seyahati sağlar. düşük sele yüksekliği ile dengeyi sağlarken ödün vermeyen tel jant görünümüyle de ideal cruiser görünümünü de pekiştirir. Japon motosiklet markalarının içinde aslında en yüksek teknolojiye ve olanağa sahip olan Honda nın Shadow da sonuna kadar karbüratörde diretip sonunda egzos gaz emisyonu nedeniyle mecburen enjektöre çevirmiş olması bile Shadow da Cruiser ana mantığına ne kadar bağlı kalındığını ve ne kadar tutucu davranıldığını gözler önüne sermeye yeter.

    Diğer rakipleri ise ana mantıktan zaman içinde defalarca ve kolaylıkla sapmışlardır bu ise onlarda tutuculuğa önem verilmediğini defalarca gözler önüne sermiştir aslında bir cruiser ı diğerlerinden ayıran belkide sadece tutuculuğu değilmidir çünkü ilk motorların neredeyse hepsi zaten kendiliğinden cruiser dı daha sonraları scooter lar racingler endurolar türedi ama cruiser lar aynı kaldı hatta 50 yıl önceyi taklit etmeye devam ediyorlar ve bunu ise en iyi Shadow başarıyor bu bile onu en öne almaya yeter çünkü en azından sadece o yıllardır ne yaptığını biliyor ve çizgisinden sadece zinciri şafta çevirmek dışında hiçmi hiç sapmadı. Sapmadığı sürece de benim gözümde en iyi cruiser olmaya devam edecektir
    Yıllarca Shadow kullandım doğru tesbitler,Shadow kullanmıyorum artık Sport touring ve ss kullanıyorum.ama Shadow hep aklımda tadı damağımda.doğru tesbitler için bravo.
    And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.

  15. #175
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    arkadaşlar bugun yetkili servis cevizli konşuk motordan national cycle swichblade amerikan malı öncam alıp montajını yaptık.
    bu camın diğer kappa ve givi marka camlardan farkı sök tak yapılabilmesi.iki yılgarantili.
    4 saniye içinde çıkarıp takabiliyosunuz.istemediğiniz zamanlarda kullanmamanız için güzel çözüm üretmişler. fiyatı 300 dolar. % 5 iskonto uygulandı kredi kartı tek çekime.. sök tak olabilmesinin herhangi bir sorun çıkarma ihtimali yok.çıkarmak isterken dahi güç sarfedilmesi gerekiyor.





    marco arkadaşım
    3mayıs cumartesi günü ankaradan ve istanbuldan motorcu arkadaşlar abanta gezi düzenlemişler..ankaradan gelecek yaklaşık 15 kişilik sanırım motorcu grup var.istanbuldan da kalabalık bir grup gelecek.bir gece konaklamalı olacak.grupta çadırı tercih edecekler diye biliyorum.ama 5 yıldız 4 yıldız otel seçenekleride mevcut.
    tercihimi otelden yana kullanıp bende orada olacağım. sizin içinde uygunsa katılabilirsiniz..
    ben yıllık iznimin bir haftasını kullanmak istediğim için abanttan sonra düzce, ereğli, çaycuma, bartın, amasra,hendek olmak üzere yollarda olmak istiyorum..
    bu arada ne olursa olsun cobra egsozumu yarın tekrar takacağım..olmuyo böyle sessiz sedasız yolda
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    diyordumki maalesef egsozu değiştiremedim.cumartesi gecesi sakarya hendekten gelen bir vefat haberinden ötürü pazar sabahı motorla hendeğe gittim.bu arada kmyi iyice hesapladım. depoyu doldurup km yi sıfırladım.190 km de tekrar doldurdum.26 ytl ye doldu. 136,84 ykrş a geliyo km deki tüketim. ama ben 130-140 bastım sürekli artçımda vardı.ayrıca ön camın verdiği konforlu sürüş yakıta bir miktar etki yapmış olabilir.
    bence sakin kullanımda biraz daha düşük olacaktır. yine hesabıma göre tam depo ile 340 km yol almak mümkün görünüyor..
    giderken yaptığım çok rahat yolculuk dönüşte çileye dönüştü maalesef..sapancadan sonraki aşırı fırtına ve yağış zor anlar yaşattı diyebilirim.

  16. #176

    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    kaldera abi
    öncelikle başınız sağolsun.
    ön cam hayırlı uğurlu olsun en doğru tercih olmuş. ben bol aksesuarlı, harleyin touringine doğru giden cruiserı tercih etmememden dolayı şimdilik fazla dokunmuyorum. bu arada hondanın orjinal depo kemerinden aldım fotosunu en yakın zmanda koymaya çalışırım fena durmuyor

    cobra egsoza gelince düşündüklerimi ve güzelliğini yazmıştım ek olarak: gerçekten egsoz olmadan motoru kullandığınızı anlamak zor, fakat sesi gerçekten tahmin edemezsiniz. çok işlek bir caddede araba kornalarının arasında bile olsa, yol kenarında, park halindeki arabaların alarmlarını kaçırmıyor. ayrıca az da olsa çekiş düşmesi farkı var bunun için (hatta egsoz takmasanız bile) mutlak surette K&N ha-7504 hava filtresi tavsiye ediyorum ömür boyu kullanımın yanı sıra performansı artırıp ve yakıt sarfiyatını azaltıyor

  17. #177
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    depo kemeri şık durmuş..deponun üzerinde belli bir süre sonra iz yapabilirmi acaba..
    ben depo üzerinden başlayıp arka seleye doğru uzanan bir pösteki düşünüyorum hala..ama fırsatını bulup arayamadım bir türlü..
    performans hava filtresini takmanız için sanırım bizim filtre haznesinde değişiklik yapılması gerek.yada bizim filtrenin yerine tam oturan bir model ..
    dediğiniz gibi bunlar yıkanıp temizlenen türden oldukları için uzun yıllar kullanılabiliyor...

  18. #178

    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    abi zaten shadow için özellikle üretilmiş modeli var yani şimdiki hava filtresinin yerine oturuyor. yani en ufak modifikasyona gerek yok
    depo kemerinin altı kadifeye benzer birşeyle kaplı, yani depoyu çizmesi takmadan önce tozlu değilse olası değil.
    daha öncede belirttim pösteki parlak siyah boyayla çok iyi durmayabilir yani çok çok iyi bir ustaya yaptırmak lazım. bana kalırsa en iyi şekilde mat siyah boyayla durur. özellikle yan ve bitişlerdeki dikişlerde en ufak acemilik motoru anında önlerine pösteki döşenen murat124lere çevirebilir
    saygılarımla

  19. #179
    yasinsubay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul - Ümraniye
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS 650A
    Kaldera Ugur Abi ön cam gayet sık olmus ben begendim, bu arada egsozu takamaman kotu bir durum ben de acayip egsoz arastırıyorum hala alamadım kesinlikle egsoz taktırmam lazım boyle sessiz olmuyor bu motor,

    Kızıltoprak Mototal da Cobra egsoz var sendekinin aynısı 650 USD fiyat yazmıslar,

    HighwayHawk sordum 1200 YTL dediler oha dedim, 300 YTL daha koyup nostalji scooter alırım valla

    marcos dostum

    depo kemerini kaca aldın, sık duruyor
    Senin Büyüklüğünü Tartışanlarda AKIL Aramak APTALLIK Olur !!! Tek Şampiyon FENERBAHÇE

  20. #180

    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Alıntı yasinsubay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaldera Ugur Abi ön cam gayet sık olmus ben begendim, bu arada egsozu takamaman kotu bir durum ben de acayip egsoz arastırıyorum hala alamadım kesinlikle egsoz taktırmam lazım boyle sessiz olmuyor bu motor,

    Kızıltoprak Mototal da Cobra egsoz var sendekinin aynısı 650 USD fiyat yazmıslar,

    HighwayHawk sordum 1200 YTL dediler oha dedim, 300 YTL daha koyup nostalji scooter alırım valla

    marcos dostum

    depo kemerini kaca aldın, sık duruyor
    sakın sormayın tüm sempatikliğim ve soyadımın efe olmasını kullanmamdan ötürü bile olsa 180ytl
    her markaya her model baktım ama bundan iyi depo kemeri bulamadım (hepcobeckerinde var fakat gözüme hoş gelmedi)
    ayrıca benimkilerde cobra bunun dışında dediğin gbi highway hawk, vance&hines, kuryakyn alabilirsin fakat fiyatlar biraz daha pahalıya gelir. estetik ve kalite açısından en iysi cobra gözükmekte. önceden herkese aksesuar tavsiye ederken koruma demirinden sonra isterseniz sissy bar diyordum ama anladımki egsoz kesnlikle 2.ci sıraya alınmalı inanın bana zevki kat kat artırıyor.
    bu arada türk yapımı çok şık duran smokehead var fiyatı 400 ytl ve garantili. bir de ona bak istersen
    http://www.ercanmotorcycle.com/honda.html


9. sayfa BirinciBirinci ... 78910111959109 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler