Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Mart 2012, 12:45
#1581
Reklamlar
-
06 Mart 2012, 15:50
#1582
Selamlar;
Gürol bey çalışmalarınız, shadow kullacılarına katkılarınız emeğiniz için tebrikler.güzel işler çıkarmışsınız.sürücü için sissybarı nasıl sabitlediniz?shadowun çamurluğu plastik malzeme
olduğu için (eğer çamurluğa sabitlediyseniz) zaman içersinde kırılma,çatlama yapmazmı?
ayak pegleri dışa fazla açık gibi görünüyor.sağ taraftaki için egsoza yakın olmasın diye düşünmüş olabilirsiniz.fakat bu fazla olan dışa açıklık virajlarda yere temas edip motorun yatış dengesini bozabilirmi?
bende haftadır üşütmeden dolayı yatalak hastayım nerdeyse torba dolusu ilaç alıyorum.tedaviye dönük pek iyileşme olmayınca dün tekrar doktora gittim. bazı ilaçlardan kokteyl yapıp serum bağladılar.geçenki aşırı soğuklarda motorda üşüttüm büyük ihtimal.bu durumda ön camın ne kadar önemli olduğu ortaya çıkmış oluyor..
-
06 Mart 2012, 15:56
#1583
kaldera adlı üyeden alıntı
Selamlar;
Gürol bey çalışmalarınız, shadow kullacılarına katkılarınız emeğiniz için tebrikler.güzel işler çıkarmışsınız.sürücü için sissybarı nasıl sabitlediniz?shadowun çamurluğu plastik malzeme
olduğu için (eğer çamurluğa sabitlediyseniz) zaman içersinde kırılma,çatlama yapmazmı?
ayak pegleri dışa fazla açık gibi görünüyor.sağ taraftaki için egsoza yakın olmasın diye düşünmüş olabilirsiniz.fakat bu fazla olan dışa açıklık virajlarda yere temas edip motorun yatış dengesini bozabilirmi?
bende haftadır üşütmeden dolayı yatalak hastayım nerdeyse torba dolusu ilaç alıyorum.tedaviye dönük pek iyileşme olmayınca dün tekrar doktora gittim. bazı ilaçlardan kokteyl yapıp serum bağladılar.geçenki aşırı soğuklarda motorda üşüttüm büyük ihtimal.bu durumda ön camın ne kadar önemli olduğu ortaya çıkmış oluyor..
Geçmiş olsun Uğur bey,
Sürücü yaslanmanın çamurlukla alakası yok iki koltuk arasındaki bağlantı demirine başka bir parçayla sabitlendi ve kızaklı istendiğinde çekip çıkarabiliyoruz
peglerdeki açıklık orjinale göre 7/8 mm ama yinede eğer gerekirse içerdeki sonundan radyus verilerek yukarıya doğru gerektiğinde bükülebilir fuar alanında özer ağbi kullandı ünalın motorunu gerek olmadığını düşünüyoruz şimdilik
-
06 Mart 2012, 21:11
#1584
-
07 Mart 2012, 00:48
#1585
kaldera adlı üyeden alıntı
Selamlar;
Gürol bey çalışmalarınız, shadow kullacılarına katkılarınız emeğiniz için tebrikler.güzel işler çıkarmışsınız.sürücü için sissybarı nasıl sabitlediniz?shadowun çamurluğu plastik malzeme
olduğu için (eğer çamurluğa sabitlediyseniz) zaman içersinde kırılma,çatlama yapmazmı?
ayak pegleri dışa fazla açık gibi görünüyor.sağ taraftaki için egsoza yakın olmasın diye düşünmüş olabilirsiniz.fakat bu fazla olan dışa açıklık virajlarda yere temas edip motorun yatış dengesini bozabilirmi?
bende haftadır üşütmeden dolayı yatalak hastayım nerdeyse torba dolusu ilaç alıyorum.tedaviye dönük pek iyileşme olmayınca dün tekrar doktora gittim. bazı ilaçlardan kokteyl yapıp serum bağladılar.geçenki aşırı soğuklarda motorda üşüttüm büyük ihtimal.bu durumda ön camın ne kadar önemli olduğu ortaya çıkmış oluyor..
Uğur shadow u sattıktan sonra düzenin bozuldu hasta oldun baska motor seni hasta etti bence sen yine bir shadow al hastalık falan kalmaz 10 yaş daha gençleşirsin (çok geçmiş olsun kendine iyi bak görüşmek dileğiyle)
-
07 Mart 2012, 03:18
#1586
Öncelikle uğur abi çok geçmiş olsun...Acil şifalar diliyorum..
Sonrasında Gürol abiye mutlu yıllar diliyorum..Yeni yaşın hayırlı olur inşallah..
Fotoğraflara gelecek olursak..Çamurlu ayaklarıma laf etmişsin ama motor resmen b.k götürüyor göründüğü üzre..
Ama bugün piril piril oldu canım benim..
Fuarda söylediğim gibi üstteki sislerin vidaları çok göze batıyor bence..Cama monte işide ne yalan söliyim kızacaksın belki ama pek içime sinmedi..
Zaten her çukurda lambur lumbur eden camım bide sileri takınca nolur bilmiyorum..
Cama değilde gidon vidasına tuttursak bence hem daha sağlam olur..Hemde far lambasına daha yakınlaştırmış oluruz..
Ama koruma demirindekilerde bi o kadar şık olmuşlar..
Ellerine gönlüne sağlık..
-
07 Mart 2012, 12:43
#1587
FinalCUT adlı üyeden alıntı
Öncelikle uğur abi çok geçmiş olsun...Acil şifalar diliyorum..
Sonrasında Gürol abiye mutlu yıllar diliyorum..Yeni yaşın hayırlı olur inşallah..
Fotoğraflara gelecek olursak..Çamurlu ayaklarıma laf etmişsin ama motor resmen b.k götürüyor göründüğü üzre..
Ama bugün piril piril oldu canım benim..
Fuarda söylediğim gibi üstteki sislerin vidaları çok göze batıyor bence..Cama monte işide ne yalan söliyim kızacaksın belki ama pek içime sinmedi..
Zaten her çukurda lambur lumbur eden camım bide sileri takınca nolur bilmiyorum..
Cama değilde gidon vidasına tuttursak bence hem daha sağlam olur..Hemde far lambasına daha yakınlaştırmış oluruz..
Ama koruma demirindekilerde bi o kadar şık olmuşlar..
Ellerine gönlüne sağlık..
Ahbe ünalım ne acelecisin yahu,sisleri nasıl duruyor diye yarım monte ettim cama iş bitiminde alttan fazlalık olan cıvatanın boyu kesilip kör topbaş somun takılacak ve (hatta bulabilirsem kartalbaş cıvata senin camdaki,ler gibi) daha keyifli olacak,benim cam zıpır tasarımı olduğundan taş gibi yerinde duruyor hiçbir kuvvet titretemez ama senin camın bende farkındayım tirtir titriyor bişey düşüneceğiz ona,far lambasına yakınlaştırmak kişisel tercih ben uzaklaştırmak taraftarıyım bizim motorlarda önden bakışta kafa biraz zayıf görülüyor o yüzden biraz ayrık sisler sanki kafayı doldurup daha kaslı gösteriyor örnek Osman abinin motoru
-
07 Mart 2012, 21:54
#1588
ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı
Ahbe ünalım ne acelecisin yahu,sisleri nasıl duruyor diye yarım monte ettim cama iş bitiminde alttan fazlalık olan cıvatanın boyu kesilip kör topbaş somun takılacak ve (hatta bulabilirsem kartalbaş cıvata senin camdaki,ler gibi) daha keyifli olacak,benim cam zıpır tasarımı olduğundan taş gibi yerinde duruyor hiçbir kuvvet titretemez ama senin camın bende farkındayım tirtir titriyor bişey düşüneceğiz ona,far lambasına yakınlaştırmak kişisel tercih ben uzaklaştırmak taraftarıyım bizim motorlarda önden bakışta kafa biraz zayıf görülüyor o yüzden biraz ayrık sisler sanki kafayı doldurup daha kaslı gösteriyor örnek Osman abinin motoru
Resmini koymasını becerimiyorum. fakat en kısa zamanda öğrenecem. Gürol sende koy benim motorun resmini. Millet şhadowun babasını görsun kardeşim.
-
07 Mart 2012, 22:19
#1589
Osman abi senin motordan sonra bizim makineleri konuşmak biraz gereksiz oluyor.
Anca seninkini örnek gösterebiliyoruz..
Saygılar..
-
08 Mart 2012, 21:56
#1590
Ünal'cığım tabi ki örnekler olacak. Bu demek değil ki bana ait olan bir ayrıcalık olarak kalmalı. Her kim arkadaşım isterse bütün tecrübelerimizi paylaşırız. Benim ki biraz fazla motosiklet değiştirmekten biriken tecrübelerden ibaret.
Bu arada TÜRKİYE'den GÜRCİSTAN'a geçmek bizim Karadeniz Sarp sınır kapısında sadece (1 TL.) Bir TL. imiş. Ve gittiğinde istersen 90 gün kalınabiliyor. Pasaport gerekmiyor. Bizim Arhavi den Sinir kapısına 25 Km. Eh bizlerde Karadeniz türnesine çıktığımızda hergün çay, kahve içmeye, gezip görmeye, nataşa ....... , bol bol gideriz demektir.
Bak bu haberi Gürol abimize verince gece gündüz motosiklet sürüp slalom eğitimi almaya başlamiş haberin ola..!!!
-
08 Mart 2012, 22:02
#1591
Zebahlara gadder DENZ DENZ DENZ
-
08 Mart 2012, 22:26
#1592
ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı
Zebahlara gadder DENZ DENZ DENZ
Nasıl olacak bu iş,senin bildiğin birşeyler var sanırsam...
-
09 Mart 2012, 00:27
#1593
Herkese Merhaba
Selam arkadaşlar,
epeydir izliyordum konuyu, yazılanları, resimleri, yapılanları ve daha nicelerini..
bende sizler gibi Shadow 750 sahibi olarak burada olmak istedim. Konya'da yaşıyorum (meslek gereği şimdilik buradayım). 2006 model 11000 Km.de bir SHadow'um var. Kabul ederseniz aranızda olmaktan memnuniyet duyacağım. Motorumun resimlerini koymak istiyorum ama kabul etmiyor. Nasıl yapıyoruz ? Yardımcı olursanız sevinirim.. Saygılar
-
09 Mart 2012, 00:40
#1594
Hoşgeldiniz arkadaşım. Kazasız belasız en güzel günlerde motosikletini sürmek dileklerimle.
Kabul etmek ne demek başımızın üstüne...Bu gırdaba girmek çok kolay çıkmak zordur.
Komutan1968 olduğuna ve görev gereği Konya denince subay olmanız gerek.
Bizde işin en önem arzeden tarafı motorcu olmaktır. Meslek ve konum farketmiyor.
Burada bölüşülen ve tartışılan çok güzel anılar ve konuları bulabilirsınız. Ara sırada makara yapıyoruz. Bu da işin olmazsa olmazlarından.
Resim koyma işine gelince bende çok anlamam. İşi bir bilen size mutlaka yardımcı olacaktır. Sizleri de aramıza kazanmanın mutluluğu ile her zaman beraberliğimize diyorum.
-
09 Mart 2012, 00:44
#1595
osmanba adlı üyeden alıntı
Hoşgeldiniz arkadaşım. Kazasız belasız en güzel günlerde motosikletini sürmek dileklerimle.
Kabul etmek ne demek başımızın üstüne...
Bu gırdaba girmek çok kolay çıkmak zordur.
Komutan1968 olduğuna ve görev gereği Konya denince subay olmanız gerek.
Bizde işin en önem arzeden tarafı motorcu olmaktır. Meslek ve konum farketmiyor.
Burada bölüşülen ve tartışılan çok güzel anılar ve konuları bulabilirsınız. Ara sırada makara yapıyoruz. Bu da işin olmazsa olmazlarından.
Resim koyma işine gelince bende çok anlamam. İşi bir bilen size mutlaka yardımcı olacaktır. Sizleri de aramıza kazanmanın mutluluğu ile her zaman beraberliğimize diyorum.
Hoşbulduk Osman Bey. Teşekkür ederim..
-
09 Mart 2012, 00:56
#1596
Osman abi eğer bu gezi planı olursa çokda güzel olacak eminim..Gürcistan'a geçtikmide kaymak olur üstüne...
____
İlker bey..öncelikle hoşgeldiniz..
Resim yükleme konusunda çok emin olmamakla beraber resim yükleme sitelerinden faydalanmalısınız..
Fotoğrafı oraya yükledikten sonra sitenin size vereceği linki buraya yapıştırmalısınız...
Yalnız dikkat etmeniz gereken başına[img] ve sonuna [/img] eklemeniz..
---------- Post added at 00:56 ---------- Previous post was at 00:54 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/mt-h...-coklu%5D.html
Bu link fotoğraf yükleme konusunda size yardımcı olacaktır..
-
09 Mart 2012, 13:18
#1597
Hoşgeldiniz ilker bey
konyadan sanırım sizin motora geçen yıl taliptim eğer geçen yıl subat gibi aldıysanız ve çantalarınız hepcobeckerse aynı motor olmalı herşeyde bir hayır var.
verdiğim likte gözatı tıklayın,fotonuzu seçin,resimi yükleyi tıklayın,gelen sayfada ortadaki linki (forumlar için olanı) kopyalayıp buraya yapıştırın yüklemeniz tamam olacaktır,diğer fotolar içinde başka foto yukleyi tıklayıp işlemi tekrar edim
Tekrar hoşgeldiniz.
http://www.hizliresim.com/
---------- Post added at 10:30 ---------- Previous post was at 08:50 ----------
Tüm motorcular kardeş dedik
MT yararına bir link ekledim
nerede ne yenir dedim ne içiliri eklemedim
zira o hiç değişmez,
hani sıkıştığımızda bir büyüğe danıştığımız şey
BÜYÜK YENİ RAKI
http://www.motosiklet.net/forum/etki...-ne-yenir.html
---------- Post added at 11:18 ---------- Previous post was at 10:30 ----------
Barış orjinal Harley montunu yolladım,kargosunuda ödedim ha sakın kazıklanma,beğenmedinmide hiç ses etmedin ?? )))
-
09 Mart 2012, 14:37
#1598
-
09 Mart 2012, 14:43
#1599
Tekerinize taş değmesin
Biraz sizin motoruda giydirmelimiyiz ne )
-
09 Mart 2012, 15:24
#1600
ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı
Tekerinize taş değmesin
Biraz sizin motoruda giydirmelimiyiz ne )
temel aksesuarlar üzerinde böyle aldım. Öncam biraz kısa sanki rüzgar kaskda oluyor. Bunlar için uzatma nasıl olur acaba. Bazı enduroların uzatma aparatı var öyle birşey ... Acabaaa.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler