Selamlar,
forumunuzu bir kaç aydır okuyordum. Hatta 2011 Ağustostan beri okuyordum. Sonunda beni de bulaştırdınız bu işlere, ben de dayanamadım gidip aldım. Forumu başından sonuna kadar okudum, emeği geçen herkese teşekkür ederim. Ben de yeri geldikçe nacizane bilgilerimi paylaşacağım. Ankara çayyolu'unda ikamet ediyorum. Yakın olan arkadaşlarla da tanışmak isterim.
Tekrar görüşmek üzere, herkese selamlar.
Selamlar, internette 22. pdf'yi ararken şöyle bir kaynak buldum;
http://www.martin-house.com/VT750DC_Shop_Manual/
VT 750 C ile VT 750 DC arasındaki teknik farkları bilmiyorum fakat belki işe yarar.
novablue, şadovum yok ama ihtiyar abisi var.
havalar düzelsin de turlayalım.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Hoşgeldiniz
Forumu baştan sona okuyup acele karar vermişsiniz gibi düşünmeyin sonuç hiç değişmez
ben 3 kez okumuştum geldiğimiz yer aynı )
Arkadaşlar merhabalar, aklıma takılan sorular var
1. Sıfır ülkemize gelmiyor mu ?
2. 3 Shadow var 750 C4 750 C ve 750 ACE bunların ne gibi farkları var
Selamlar Şamil bey,
Bildigim kadarıyla sahininden.com da yanlış kategorilendirmişler, c ile c4 arasında fark yok diye biliyorum. Ace ile C serisi arasındaki teknik farklar ise önceki sayfalarda anlatıldı.
Bir kaç sayfa önce yazılmıştı sanırım..
Shadowların C modellerinin hepsi aynıdır. C nin yanında yazan rakam model yılını ifade ediyor örnegin C4 shadow 2004 model vt750 yi ifade ediyor aynı şekilde C6 2006 model vt 750 yi ifade ediyor. ACE modeli ise üretimini 2003 te durdurmuş bir model açılımı "American Classic Edition".
Parçaların hazırlanması bitti sıra kaynatıp polisajlatıp yerine montajda
bunlar sürücü basamağının pime kaynamış dörtköşesi be ustundeki borusu,borudaki kanallara dikkat!! basamağın aşağıya yukarıya kişiye özel ayarı için
pim ve borunun toplanmış hali
yaklaşık böyle bişeyler oluyor işte ,becerebilirsek tabi
Arkadaki artçı basamaklarındaki işlemler ve parçalar daha farklı oluyor onlarda bitti ama
yavaş yavaş arada koyayım resimleri
merak edin daaa
Gürol abi alet işler el övünür derler ya burada övünmek elin hakkı gerçekten tasarlayan, kesen biçen elin hakkı.. Çalışmaların her zamanki gibi çok hoş görünüyor, eline sağlık...
Hayat aldığın nefeslerin toplamı değil, nefesini kesen anların toplamıdır.
gürol abi bu motosikletteki yaptığın geliştirmeler gerçekten çok değişik ve işe yarar projeler eline sağlık honda arge departmanının düşünemediği ince detayları sen düşünüyorsun bu yenilikçi aksesuarları bence seri üretime geçirsen güzel ekmek yersin ama sadece meraktan yaptığın için bu işi ticarete dökeceğini sanmam
gerçekten güzel olmuş...
abiler bu shadow ların nikelaj parçalarını ne gibi bi ürünle parlatıyorsunuz çok merak ediyorum...
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Gürol abi basamaklar falan diilde...
Şu profil resmini değiştirdin ya...En çok o makbule geçti...
Ünal ım,proye ortaya çıkana kadar elim yanıyor,kaynaktan yüzüm yanıyor,tam tamam derken bir detayı unutmuş oluyorum sil baştan falan filan sinir gerginlik yapıyor
hah işte o resim tam o anlarımı anlatıyor,şimdi iş ortaya çıkıyorya gevşedim,eski resme döndüm,dur daha bu iş bitiminde sis lambaları var yine gelir o resim buraya
heleki çantaları yapmaya başlayayım sanırım ozaman recep ivedik bile yetmez profil resmime
Valla ben diğer resmi seviyodum ya
Bu arada buji değiştirmek için 18 numara buji anahtarı gerekiyormuş, piyasada bu numaralı anahtarı bir türlü bulamadım. Kendim buji anahtarı yaptım ben de, test ettim çok da güzel çalışıyor. Hanımla indik garaja bujileri değiştirdik. (Buji anahtarının fotoğraflarını, nasıl yaptığımı akşam paylaşacağım). Sis farları vardı elimde, onları taktık.
Yağ değişimini bahara bıraktık artık. Yağ filtresi olarak K&N gördüm piyasada. Faydası olur mu? tavsiye eder misiniz?
Ya bi soru sorabilirmiyim buji falan dedinizde motor tamircisi benimi kazıklıyo biraz şüpelerim var aküyü 100 milyona değiştim çin işi tabi bujileri yeni 100 milyona değişti 4 buji her biri 25 tl olurmu sizce nasıl bu fiyatlar yoksa kazıklanıyormuyum
Hayırı olsun akünüz
fakat ben çin işlerine pek sıcak bakmıyorum kuru pil falan işi tamam ama akü alacaksak yuasayada okadar para verilmez
bosch var 140 lira sulu geliyor fakat suyu içine boşaltıp şarj ettiğinizde su jele dönüşüyor yuasa gibi oluveriyor dertler bitiyor
buyrun linki
http://www.akusepeti.com/YTX14-BS-12...ku,PR-116.html
Eğer iridyumlu buji taktıysa fiyat normal. NGK'da iridyumlu bujilerin tanesi 32.5 TL civarında. Eğer iridyumlu buji değil de standart buji ise 6.5 TL. Belki işçilik vs. de ekliyordur ustanız.
Bu arada yeri gelmişken sorayım, arkadaşlar iridyumlu buji tavsiye etti diye aldım taktım. Sizler de iridyumlu mu kullanıyorsunuz? bi faydası var mıdır? zaman içinde düşündükçe cruiser gibi düşük devirli motorlarda çok da gerek olmadığını düşünmeye başladım valla. Ne dersiniz?
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)