açıkcası daha fotoğraf çekemedim, facebooka koymak için bir tane çektim ama o da çok amatör oldu, caracal forumundan hatırlarsan sıkı fotoğraflarım vardı, zamanla koyarım nitelikli fotoğrafları elbette
açıkcası daha fotoğraf çekemedim, facebooka koymak için bir tane çektim ama o da çok amatör oldu, caracal forumundan hatırlarsan sıkı fotoğraflarım vardı, zamanla koyarım nitelikli fotoğrafları elbette
Eğer devirli kullanmazsanız fazla rüzgar yemezseniz (canta,ön cam,artçı ) gibi şeyler 250-270 yapabilirsiniz.Bende 230-240 larda yedeğe düşüyorum tasa etmeyin yedeğe düştükten sonra çok rahat 40km yapar.
HAtırlamazmıyım..
Bir Freddie Mercury durumlarımız vardı bi ara..
Arkadaşlar merhaba Facebook' ta Honda Shadow Türkiye diye bir grup oluşturduk. Honda Shadow Türkiye istisnalar haricinde tüm Shadow kullanıcılarının Facebook hesabı var olduğunu düşünürsek bilgi paylaşımı ve motosikletlerimizle ilgili sıkıntı ve ihtiyaçları karşılamak anlamında kesinlikle motosiklet.net' e alternatif olmayan daha basit paylaşımları yapabileceğimiz bir grup olacaktır. İlgilenmenizi bekler motosikletinizle kazasız belasız sürüşler dilerim...
Shadowcular sezonu kapadı anlaşılan..Dışarıda heryer yaprak burda yaprak kımıldamıyor...
Ben sorumu sorayım yeni sezona bakarız artık o zaman...
Öncelikle motoru jiklesiz çalıştıramıyorum..Önce alıyor ama iki patapata'dan sonra stop ediyor..Bende jikleyi çekip öyle çalıştırıp 2-3 dakika motoru ısıtıyorum..
Yola çıktıktan sonra ilk hareketten sonra motor çekişi oldukça zayıf oluyor...Hatta bazen 1'den 2'ye attığımda motor stop ediyor..Ama motor ısındıktan sonra herşey normale dönüyor..
Acaba motor nefes alamıyormu diye düşündüm bi ara...Çünkü bazen kendi kendine tıkanıyor yolda...
Neden yapar bunu bir bilen var mı ??
Benim motor henüz hiç ellenmemiş tamamen orjinal( Aksesuarlar harıç) olmasına rağmen soğuyan havalarda sabah jikleyi çekmezsem aynı durumlar ortaya çıkıyor. Bu da demektir ki şhadovlar daha sıcak mekanlardan hoşlanıyor.
jikleyi yanlış kullanıyorsun,sabah motor sogukken jikleyi en üst seviye getir ve motoru çalıştır yaklaşık 15 saniye sonra jikleyi yarım konuma getir ve öyle 1 dakka çalışsın sonra jikleyi kapa ve motorun 1 dakkada öyle ısınsın ve yola çık.Jikle açıkken yola çıkma jikleyi yanlış kullanırsan egzoslarındaki kromlardan olursun
Merhaba arkadaşlar,
Shadow'umun farına taş geldi. Orjinal far ile değiştirmenın dışında bir önerisi olan varmı?
Bu arada orjinali 198,00TL' imiş.
İlginize şimdiden teşekkür ederim.
Cam komplike bir konu şimdi yeni cam yaptıramıyacagın için dilersen ikinci el senin kasaya uyucak bir motorun farlarını kullan mesela yuvarlak farlı kurye motorlarına bak belki idar eder belki eskisindende güzel durur.Ama orjinal alırsanda far koruması muhakkak koydur
Tüm arkadaşların Kurban Bayramını kutlar sağlık, başarı ve mutluluklar dilerim... (Kurban kesme yaralanmalarına ve trafiğe dikkat edin)
Hayat aldığın nefeslerin toplamı değil, nefesini kesen anların toplamıdır.
Arkadaslar kobra eksozlarin icerisinde susturucu var mi yoksa direk duz boru mu
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
tamam buldum cevabı teşekkürler.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Arkadaşlar size bi sorum olacak shadowumla yolda ilerlerken önüme bir araç çıktı çok tehlikeli bir durum olmasada arka freni ama çok sert ve birden kitlemeyerek fren yaptığımda motorun arka tarafı sağa sola yalpaladı dengeyi bulana kadar nerdeyse düşecektim sürekli arka freni kullandığımda aynısını yapıyor bu durum hiç hoşuma gitmiyor çünkü hızlı gidemiyecem yada motorun frenine güvenemeyecem bu başlığın başında yazılanları okuduğumdada bu motorun çok patinaj yaptı yazıyor yani bu shadowların bir özelliğimi yoksa başka bişemi yardım ederseniz sevinirim.
Başka isteyen arkadaşlarda olursa ne zaman bunu belirten bir maili onder.onen@gmail.com adresime bir mail gonderdiginiz takdirde aynı gün gönderirirm. Turkce olarak posta kutumda mevcut duruyor.
** Herzaman için günceldir.
Geç cevap için özür olsun. Bu motorların ortak özelliği paniği pek sevmemeleri mümkünse iki freni de kullanmak faydalı en önemlisi ise gerek sürüşte gerek manevrada yumuşak davranmak
en sağlıklı seçim olur.Başka bir uyarım ise kullanım sırasında sürücününde mutlak rahat olmasıdır aksi durumda ani gelişen olaylarda sürücü kendini kastığı anda motorda sanki bunu anlamışcasına manyakça davranabiliyor,sen serbest olursan oda sakin anlıyacağın.
Bu arada ahkam kestik ama senin o olay sırasında lastik-yol-hava şartlarınıda bilmek şart..
Sevgi ile kal arkadaşım
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)