Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
motopirate adlı üyeden alıntı
bu arada dragstarmı daha geniş bi motordur yoksa shadow mu. bu konuda birlgi verirseniz sevinirim arkadaşlar.
türkiye de dragstarın 2 modeli var birincisi xvs 650 ikinci de 1100lük dragstar. her ikiside hava soğutmalı boyutlar açısındanda shadow daha uzun.
vıceroy adlı üyeden alıntı
Oturuş pozisyonundan dolayı 200 km ve üzerindeki yolculuklarda kalça kemiğinde uyuşma ve belde ağrı yaptığı konusunda ne düşünüyorsunuz? Ağır ve manevra kabiliyeti kısıtlı olduğundan dolayı şehir içinde kullanışsız ise bu tarzın geçerlik aralığı nedir? özellikle deniz seviyesinde nem oranı yüksek illerde oturanların nikelaj kaplamalardaki problemleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Mantıklı açıklamalar benim 3. kez motosiklet alışverişimde minimum hata yapmama yardımcı olacaktır saygılarımla.
sevgili viceroy;
otoruş pozisyonu motor modelleri içinde en rahatı. yani ayaklar önde ve sizi yormayacak şekilde yaslanıyorsunuz. selenin tasarımından dolayı kuyruk sokumu geriye yaslanabiliyor fakat elbette bir touring rahatlığı yok bunun için sürücü cc barı kullanmak faydalı olabilir.
şehir içi meselesine gelince ben km min çoğunu şehir içinde yaptım evet motor dönüş açısı fazla ve bir ss kadar yatmıyor ama altınızdaki beklenmeyen ataklık ve güç inanın diğer motorlardan yada motor tiplerinden çok daha fazla rahat ettiriyor. çünkü herhangi bir durumda hem duruşu güvenlli yani denge bozulması minimumda, hem de sağ elinizin en ufak hareketiyle fırlamaya hazır.
karşılaştrılabilecek motorlara gelince
suzuki c800 shadowa göre daha hantal kalıyor(ama elbette çok iyi motor).
yamaha 650 dragstar ise hava soğutma yani biraz daha sıcak
nikelaj problemine gelince şimdiye kadar shadow konusunda bu problemi olanı duymadım ama büyük ihtimalle böyle bir sorun ganati kapsamındadır değilse bile nikelaj koruma cilaları var kolaylıkla yaptırılabilir.
cruiser karşılaştırmasında durum budur. fakat tip karşılaştırmasına gelince elbette dağa taş sürülmez bir enduroyla karşılaştırlamaz, ya da hız seviyorsanız bir ss ile. ama bende chopper ruhu var vazgeçmem diyorsanız beklentileriniz fazlasıyla karşılar.
keyif sizin
Reklamlar
-
tüzemen adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun arkadaşım. Güzel bir tercih pişman olmayacaksınız. ben 2 yıldır kullanıyorum Allah kaza bela vermesin de sadece bakımlarda servise gittim oda garantisi düşmesin diye. Onun dışında hiç uğramadım herhangi bri tamire. Üstelikte geçen yıl tek başıma Akdeniz-karadeniz gezisi yaptım.
Veyis hocam bakıyorum forumu okuyorsun hala karar veremedin sanırım almaya.
Yücel arkadaşım, kararımı verdim vermeye de, biraz duygusallıktan yana eksiğim var. Ondan sonra inşallah müjdeyi ilk sana vereceğim. Selamlar.
-
shadowun 600 cc kategorisinde bir modelini neden getirmezler acaba .direk olarak 750 den başlıyor
güzel bakan , güzel görür.
-
fedos adlı üyeden alıntı
shadowun 600 cc kategorisinde bir modelini neden getirmezler acaba .direk olarak 750 den başlıyor
600cc shadow var zaten ama üretilmiyor bildiğim kadarıyla.model olarak 750cc ye göre eski tabi.ikinci el shadow600 piyasada mevcut zaten.geçenlerde bi tanıdığım 98 model 600cc shadow unu 7500 ytl ye satmıştı.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
05 Şubat 2008, 16:13
#105
motopirate adlı üyeden alıntı
600cc shadow var zaten ama üretilmiyor bildiğim kadarıyla.model olarak 750cc ye göre eski tabi.ikinci el shadow600 piyasada mevcut zaten.geçenlerde bi tanıdığım 98 model 600cc shadow unu 7500 ytl ye satmıştı.
ben 15 eylülde sattım vt 600 c shadow umu 2002 modeldi daha 11500 km de 8150 ytl ye ....zincirliydi ama inanın bana beklenmedik bir seriliği vardı..tavsiye ederim....
-
05 Şubat 2008, 18:23
#106
Memin bende bu kadar zamanını ayırıp da onca yazıyı bilgiyi yazmandan dolayı seni tebrik ederim(eğer kopyala yapıştırma yoksa ))).Ben 2007 ağustos ayında Antalya başlama yeri olarak tranzon uzungöle kadar çıkıp , sümela manastırından , tunceli elazığ üzerinden, kayseri , konya tekrar antalyaya yaklaşık olarak 4500km yol yaptım 6 günde, ve motoru aldığımdan bu yana daha bir kez olsun lastik kontrol yapmadım çünkü gerek görmedim , yazında belirtiğin gibi , bu tür motorlarda fazla kayıp olmuyo.Bu arada bir yamaha dragstar xvs 650 A sahibiyim , önceki motorumda bir shopper tarzıydı ama çinliydi ve 1989 yılından bu zamana motor kullanırım.Tekrar paylaşımın için teşekkürler, ama honda ve yamaha da kullanılan parçaları birebir incelersen hondayı bu kadar övmeyeceğini anlayacağını tahmin ediyorum.(örnek istersende çamurluklarına bakabilirsin biri metal diğeri plastik ;) )
-
05 Şubat 2008, 19:20
#107
PAREN adlı üyeden alıntı
örnek istersende çamurluklarına bakabilirsin biri metal diğeri plastik ;) )
çamurluk yada diğer parçaların plastik olması sadece kaliteyle ilgili değildir. bu konuyu iyi araştırmış biri olarak söylüyorum plastik olması güvenlikle ilgilidir. kaza anında metal kısımlar çok daha fazla hasara ya da yaralanmalara yol açabilir. örneğin çinli olan 250mct'de de metal çamurluk kullanılmakta.
bu konu defalarca tartışıldı ama shadowun övülme sebeplerinden en büyüğü su soğutma ve tek kranklı 52C v-twini.
-
11 Şubat 2008, 14:31
#108
Arkadaşlar, ben yeni kullanıcıyım.
İlk motorum Honda 750 cc. Shadow olması sanırım bi şans.
Hatta motar kullanmayı da, motoru alınca üzerinde öğrendim.
İlk gün kabus gibiydi
Ancak 2 ci gün herşey düzeldi, şu anda çok keyif alarak kullanıyorum ve daha çok alışmaya çalışıyorum.
-
20 Şubat 2008, 13:23
#109
made in china
düne kadar hayallerimi süslüyordu honda shadow fakat şu en son resimleri görünce ve de hele hele o ambalajının üzerinde ki made in china yazısını gördükten sonra olay bitmiştir bu ne biçim iştir arkadaşlar 16.000 ytl para sayacağım sonra koskoca honda bana çin malını reva görecek yok orası koptu yok burası çıktı uğraş dur zaten herşeyimiz çin oldu...şu anda bilmiyorum ama suzuki -yamaha- hangisi original japonsa gönlüm ondan yana olacak...
-
20 Şubat 2008, 13:35
#110
astray adlı üyeden alıntı
düne kadar hayallerimi süslüyordu honda shadow fakat şu en son resimleri görünce ve de hele hele o ambalajının üzerinde ki made in china yazısını gördükten sonra olay bitmiştir..
shadow satış fiyatını sonuna kadar hak eden bir motordur.emsallerinden her bakımdan üstün olmasında kalite noksanlığı aranması yanlış olur.
nerde üretilirse üretilsin honda marka garantisinin altındadır.kendine göre artıları eksileri var muhakkak..ama artı yönlerini görünce eksi taraflarını hiç göresiniz gelmiyor zaten..
çok bilindik çin üretimleri ile karıştırmayın..istesenizde bu motorun tabir ettiğiniz gibi orasını burasını bozamazsınız, kıramazsınız.
-
20 Şubat 2008, 14:07
#111
başlangıç motoru olarak aldığım cbf 150 yi aldığımda çin malı olduğunu görünce pek bozulmadım malum o kategori içerisindeki rekabetten dolayı olabilir ama 16.000 ytl den bahsediyoruz ..benim anlamadığım honda japon markası fakat çin de üretim yaptırtıyor japonyada ki işçileri tatile mi gönderdiler yoksa bizim gibi ülkelere bunu mu pazarlıyorlar.( malum kdv ötv zırt pırt fiyat yükselmesinden dolayı)
-
20 Şubat 2008, 14:14
#112
ülke çin fabrika honda .
ülke türkiye fabrika ford .
gibi düşünmeliyiz durumu ...
güzel bakan , güzel görür.
-
20 Şubat 2008, 14:48
#113
astray adlı üyeden alıntı
başlangıç motoru olarak aldığım cbf 150 yi aldığımda çin malı olduğunu görünce pek bozulmadım malum o kategori içerisindeki rekabetten dolayı olabilir ama 16.000 ytl den bahsediyoruz ..benim anlamadığım honda japon markası fakat çin de üretim yaptırtıyor japonyada ki işçileri tatile mi gönderdiler yoksa bizim gibi ülkelere bunu mu pazarlıyorlar.( malum kdv ötv zırt pırt fiyat yükselmesinden dolayı)
16.000 ytl bu motor için yüksek bir rakam değil bence.
bildiğim kadarı ile çinde honda grubunun montajı var.montajının çinde olması bile maliyetlerini düşürmede etkendir.bu yüzden fiyatları diğer muadillerine göre biraz düşük olabilir.ama motorun her aksamında JAPAN yazısı mevcut.
benim motorum 3 yaşında.denemek için değiştirdiğim akü dahi japan malı.bizim teknik serviste arada bir şarza bağlıyorum.şu anki değerleri bile sıfır aküden çok daha iyi..
fedos adlı üyeden alıntı
ülke çin fabrika honda .
ülke türkiye fabrika ford .
gibi düşünmeliyiz durumu ...
fedos güzel açıklamış durumu..
-
20 Şubat 2008, 14:54
#114
hocam kullanıcıların diğer forumlar dahil olmak üzere onlarca bildirdiği görüş var. hangi birinde böyle orası çıktı burası çıktı kelimesi var.
hondaların hepsi çin malı değil. yani japon üretimi olanlarda memlekete gelmekte. zaten honda yada diğer japonlarda kalite standardı vardır. nerede yapılırsa yapılsın. bu bahsettiğiniz "sorun"sa yamahada da var hatta meksikada üretim yapan amerikan markalarında da.
-
20 Şubat 2008, 14:59
#115
Merhaba Arkadaşlar,
1) Shadow da sürücü sisy bar kullanan var mı ? Artıları eksileri hakkında yorum yapabilir misiniz ?
2) Hem sürücü hem yolcu sisy bar kullanan var mı? İkisi arasında ki mesafe artçı için yeterli oturma alanı sağlıyor mu?
Güvenli sürüşler dilerim.
-
21 Şubat 2008, 00:04
#116
fedos adlı üyeden alıntı
ülke çin fabrika honda .
ülke türkiye fabrika ford .
gibi düşünmeliyiz durumu ...
bu konu birazz allengirli bir kaç örnek vereyim bir tofaş üretimi bir araba ile italyada üretilen fiat, citroen berlingo (original fransız ) ile peugeot partner (karsantürkiye) aradaki farklara bakın ,,,bu sadece otomotiv sektörü için geçerli değil örneğin fender gitar alın bir adet japon üretimi başka bir tane alın aynı model olsun arada dağlarrrr var sony tv alın japon üretimi birde malezya üretimi olsun aradaki farka bakın sözde ikiside sony ...bu böyle sürer gider amcamlar kar marjlarını yükseltsinler diye devamlı made in china....bende aslında çok merak ediyorum ABD ye ve avrupaya gönderdikleri shadowlar hakikatten çin mi japon mu bilen bir arkadaş varsa bizi aydınlatsın...
-
23 Şubat 2008, 18:42
#117
marcos arkadaşımızın bahsettiği gibi standartlar var.x marka bir bilgisayar alırsınız(bunlar genelde amerikan malı çıkar.)içini açtığınızda envai çeşit ülke üretimi parçalar mevcut. hepsinin üzerinde ise en son kendi etiketi. yani kendi garantisi geçerli olur.Her nereden bilgisayar alırsanız(bilinen amerikan markalarından bahsediyorum yine.) alın uluslararası garanti paketini de alırsanız gittiğiniz her ülkede garanti süresince işlem görürsünüz.
dünya küçülüyor dedikleri bu olsa gerek.sorun kara parçası olmamalı bence sorun, standart sorunu biraz.
bu arada alakasız ama, ford kocaeli fabrikası üst üste bilmem kaçıncı kez yılın en iyi üretim üssü seçiliyor . acaba üç kağıt mı var : ) ...
güzel bakan , güzel görür.
-
26 Şubat 2008, 19:53
#118
Merhabalar. bende yeni shadowuma kavuştum. 2005 model 14000 de siyah ve full aksesuar. ben tüm hafta boyunca test ettiğim kadarıyla fazlasıyla tatmin kaldım. Hakikaten ciğerli makina hele sesi ( cobra egsozt var ) tam anlamıyla muhteşemdi ,insan kendini demir at üzerindeki şovalye gibi hissediyor. Bana önerebileceğiniz servis varmıdır? yada dikkat etmem gerek noktalar? mesela ilk servise kaç binde sokmam gerek? hangi servisi tavsiye edersiniz. Şimdiden teşekkürler.evim ve işim beylikdüzünde, yakında olan arkadaşlar varsa, bizim oralarda biz 4 chopper kullanan arkadaşız, aramıza bekleriz. Yada toplanıp hep birlikte gezebiliriz.
-
26 Şubat 2008, 20:07
#119
Forumdan Uzaklaştırıldı
astray adlı üyeden alıntı
bu konu birazz allengirli bir kaç örnek vereyim bir tofaş üretimi bir araba ile italyada üretilen fiat, citroen berlingo (original fransız ) ile peugeot partner (karsantürkiye) aradaki farklara bakın ,,,bu sadece otomotiv sektörü için geçerli değil örneğin fender gitar alın bir adet japon üretimi başka bir tane alın aynı model olsun arada dağlarrrr var sony tv alın japon üretimi birde malezya üretimi olsun aradaki farka bakın sözde ikiside sony ...bu böyle sürer gider amcamlar kar marjlarını yükseltsinler diye devamlı made in china....bende aslında çok merak ediyorum ABD ye ve avrupaya gönderdikleri shadowlar hakikatten çin mi japon mu bilen bir arkadaş varsa bizi aydınlatsın...
konuyla hiç alakası olmadığı halde bende bi iki örnek vereyim tofaş ta üretilip italyaya gönderilen doblo, linea
ispanya da üretilip türkiyeye gönderilen vw golf,
küreselleşme denilen de bu zaten, artık fordların amerikada, vw lerin sadece almanyada vs vs düşünmek saçmalık olur, aynı teknolojiyi çinde kullanıp aynı hattan aynı ürünü çıkarabiliyosan yaşasın çin malı
ayrıca pekala amerikadaki ford fabrikası da kendi üretim hattında çin malı otomotiv parçaları kullanabilir, kim nereden bilecek, geniş düşünelim arkadaşlar
http://www.honda.com.tr/motosiklet/c...m/vtspirit.htm
bu motoru bi derginin testinde görmüştüm sanırım honda sitesine yeni koymus fiyatını yazmamıs diyecektim ama yazılanları görünce alakasız cevap vermiş oldum
-
Öncelikle herkese vediği bilgiler için teşekkürler...
Chopper ruhu yavaş yavaş bedenini sarmakta olan biri olarak sahdow'a ilişkin 1-2 sorum var. Eğer bilgi ve tecrübeleri paylaşırsanız sevinirim.
Soruların açık olması için maddeler halinde soruyorum
1-Motorlu taşıtlar vergisi ne kadar?
2-Kasko ne kadar tutuyor?
3-Yedek parça fiyatları nasıl?
4- 500€ luk Honda yan çantalar yerine Ankara'da makul fiyatlı yan çanta bulmak mümkün mü?
5- Ben aslında Black widov hayranıyım uzun zamandır. Honda shadow'a T- gidon bulmak ve taktırmak mümkün mü? ve maliyeti nedir.?
Bu arada R3N'nin fikirlerine katıldığımı belirmek isterim...
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler