Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #921

    Üyelik
    18 Mart 2011
    Öncelikle merhaba yeni bri shadow kullanıcısı olarak bu bölümde emeği geçen herkese teşekkür ederim. Tüm sayfaları okudum emeklere saygılar.

    Sayfalar içerisine bazı bölümlerde geçen bir konu hakkında fikir almak aynı zamanda kendi düşüncelerimi paylaşmak istedim.

    Ben Ankara'da shadow kullanıyorum. Motosiklete biraz daha custom bir hava katabilmek adına apehanger veya çaylak gidon olarak tabir edilen yüksek gidonlardan taktırmak istiyorum.

    Piyasada, motosiklet sitelerinde bu gidonlardan bulmak ve ya sanayi de daha ucuz maliyetli yaptırmak çok fazla sorun olmaz kanaatindeyim ancak shadowlarda gidon yükseltici (raiser) olmadığı için bir de yükselticilere para vermek gerekecek.

    yaklaşık olarak 150 tl'ye kromajlı gidonu, 100 TL'ye de gidon gyükselticileri mal edilebilir diye düşünüyorum.Çok yüksek düşünmediğim için kullanımda herhangi bir sorun olmaz kanaatindeyim.

    Bu konu ile ilgili benim danışmak istediğim güdon yükseltme işlemi sonrası kabloların boyunun kısa kalacak olması ile ilgili.

    Ne yazıki internette Shadowların orjinal kablo boyutlarını bulamadım. Bu nedenle ne kadar uzun bir kabloya ihtiyaç olacağını kestiremiyorum. Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa memnun olurum.

    Diğer bir konuda kabloların özellikleri le ilgili . yabancı sitelerde gaz teli: Throttle cable olarak geçiyor. Pull ve Push (çekme ve itme ) teli olarak iki farklı şekilde satılıyor, Debriyaj teli ise clutch cable.

    Sanayide gaz ve debriyaj teli yaptırmak oldukça ucuz yaklaşık en fazla 50 tl gibi bir maliyetle bu iş yapılabilir aancak burada öneli olan yeni alınacak kabloların orjinalleri kadar rahat ve sorunsız bir kullanım sağlayıp sağlamayacağı.

    Bildiğiniz gibi orjinal teller yivli olarak tabir edilebilir ancak sanayide yaptırıalcak olanlar bu özellikleri taşımayacakları ve daha uzun olacakları için sorun yaratablir.

    mesela debriyaj rahat bir kullanımı zorlayacak şekilde sertleşebilir ve ya gaz kolu otomatik geri yerine dönmede sorun çıkartabilir.(takılı kalabilir) diye düşünüyorum.

    Yabancı sitelerde daha kaliteli tel siparişi verebilecek yerler var ancak fiyatları kargo eklenince daha pahalı oluyor.Ben 1-2 siteye mail attım cevap ebkliyorum.cevapları da buradan yazarım.

    Daha önce gidon kullanan, kablolarını uzatan, ve ya bu konuda bilgisi fikri olanlar paylaşırsa memnun olurum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #922
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    resim işini bir deyeyeyim dedim
    ahada böyle birşey)


    Uploaded with ImageShack.us

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:24 ----------



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

  3. #923
    dwain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - Göztepe
    Motosikleti
    2008 Honda Shadow Spirit
    Merhaba,

    Ben 2008 model Honda Shadow Spirit model motorsiklete sahibim. Motorsikletime pek sissy bar takmayı sevmiyorum. Ancak günübirlik ya da bazen haftasonu için çift kişi ile yolculuk yapmak istediğimde artçımın rahat edebilmesi için geçici olarak rahatlıkla geçmeli olarak takılıp çıkarılabilen sissy bar olduğunu duydum. Ama ne marka ne de model bilmiyorum. Belki burada bilen bir arkadaş olabilirse benimle paylaşabilir mi?

    Ben günübirlik hemen herhangi ek bir tornavida vs hiçbir aparat kullanmadan takılıp çıkarılabilen bir model arıyorum.

    Bu arada motorumun mevcut koltuğu resimde görüldüğü gibidir.

    http://www.canim.net/motors/resimler...2_1024x768.jpg

    Şimdiden yardımlarınız için çok teşekkürler.

  4. #924
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    [QUOTE=dwain;2305124]Merhaba,

    Ben 2008 model Honda Shadow Spirit model motorsiklete sahibim. Motorsikletime pek sissy bar takmayı sevmiyorum. Ancak günübirlik ya da bazen haftasonu için çift kişi ile yolculuk yapmak istediğimde artçımın rahat edebilmesi için geçici olarak rahatlıkla geçmeli olarak takılıp çıkarılabilen sissy bar olduğunu duydum. Ama ne marka ne de model bilmiyorum. Belki burada bilen bir arkadaş olabilirse benimle paylaşabilir mi?

    Ben günübirlik hemen herhangi ek bir tornavida vs hiçbir aparat kullanmadan takılıp çıkarılabilen bir model arıyorum.


    Sizin aradığınız sissy barlar 2011 Harleylerin bazı modellerinde var
    hangi markadır yada orj harleymidir bilemiyorum

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...modelleri.html

  5. #925
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı dwain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Ben 2008 model Honda Shadow Spirit model motorsiklete sahibim. bazen haftasonu için çift kişi ile yolculuk yapmak istediğimde artçımın rahat edebilmesi için geçici olarak rahatlıkla geçmeli olarak takılıp çıkarılabilen sissy bar olduğunu duydum.
    ben bir çok aksesuar,ekipman görsellerinde bu tür bir sissybar göremedim.
    nasıl bir düzenek yapılmış merak ettim. hiç bir yere sabitlenmeden kancalı bir sistem desem yine güvenilmez gibi oluyor.

    bu arada bilgilerinde motorum yok yazıyor.



    Alıntı ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    resim işini bir deyeyeyim dedim
    turuncunun halide bir başka oluyor..
    bu arada inşallah resimlerin kurbağaya dönüşmez..

  6. #926
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bir çok aksesuar,ekipman görsellerinde bu tür bir sissybar göremedim.
    nasıl bir düzenek yapılmış merak ettim. hiç bir yere sabitlenmeden kancalı bir sistem desem yine güvenilmez gibi oluyor.

    bu arada bilgilerinde motorum yok yazıyor.




    turuncunun halide bir başka oluyor..
    bu arada inşallah resimlerin kurbağaya dönüşmez..
    Uğur bey ister kurbağa yapsınlar ister deve yahu onların bileceği iş umrumuz değil
    biz buradayız dostlarlayız,daha sizlerle km ler yapacağız))

  7. #927
    speedy2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ Çengelköy
    Motosikleti
    BMW 1150GS ADV
    Alıntı ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    resim işini bir deyeyeyim dedim
    ahada böyle birşey)


    Uploaded with ImageShack.us

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:24 ----------



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us


    Tekrar hayırlı olsun( renkdaş )

  8. #928

    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Yamaha xmax 250 ABS
    Arkadaşlar 2003 shadow ACE arıyorum aslında sahibinden com da pazarlığı bitirmiştim fakat satıcı bizi çantada keklik görüp satış için beni bekletti sanırım 250 tl farkla başkasına pazarladı yani kör ölünce badem gözlü olurmuş.Bende nasip değilmiş diyorum

  9. #929
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Diğer taraftan fotolar










  10. #930
    dwain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - Göztepe
    Motosikleti
    2008 Honda Shadow Spirit
    Ben anesmotor un sitesindeki sisibara baktım. Ancak ACE ve Spirit için uyumlu değil diyor. Benim motorum Shadow Spirit. Buna göre Türkiye'de nerede uygun sisibar bulabilirim acaba?

  11. #931
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    gürol bey lastikleri parlatmışsın.bende çok severim arapsabunu ile arada siliyorum.simsiyah yapıyor.
    Kullanmaya başladınızmı? 1-2 ay içinde bir çanakkale gökçeada düşüncemiz var. sarıcakaya yolunda konuştuk arkadaşlarla..Katılırsınız belki..

  12. #932
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gürol bey lastikleri parlatmışsın.bende çok severim arapsabunu ile arada siliyorum.simsiyah yapıyor.
    Kullanmaya başladınızmı? 1-2 ay içinde bir çanakkale gökçeada düşüncemiz var. sarıcakaya yolunda konuştuk arkadaşlarla..Katılırsınız belki..
    Uğur bey allah razı olsun motoru aldığım çocuktan o parlatmış ben temizlemedim
    sadece akuyü bitirmeyi başardım dün akşam,gittim bir şarj cihazı aldım koydum şarja bu akşamda yerine takıp tekrar çalıştıracağım,açmışkende takım kutusuna sonraki şarjlar için iki kablo indireceğim sanırım birde yedek akü ihtiyacım doğacak,tavsiyeniz olursa sevinirim(önceki yazılarınızda vardı baktım bugun ama sanırım yaşlanıyorum bulamadım)
    Motoru kamyona yukleyip uçağa bindiğim gün ehliyet basvurusunun son günüymüş,motorun sevinciyle ben bunu atladım dolayısı ile ehliyet işim temmuza kaldı sanırım geziye katılamam,geçen akşam çay içerken osman ağbi ile konuştuk oda çanakkale istiyor sanırım size katılacaktır
    katılamasamda tarih ve saati bilirsem ben bahçeşehirde oturuyorum yolunuzun üstü
    dolayısı ile tam yoluna çıkıp sizler geçiş yaparken,sizlere su kola falan uzatırım

  13. #933
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    motosikletlerin aküleri eğer sulu tip ise çok çabuk gözleri bozuluyor.gün içinde sorun yok gibi görünsede bir kaç gün sonra yine basmıyor.
    Bu aküler marka aküler bile olsa üretimlerini çin de imal ettirebiliyorlar.ayrıca çokda pahalılar bence.
    Kuru tip aküler daha dayanıklı. ups güç kaynaklarında veya şarjlı lambalarda kullanılan kuru bataryalardan ben 1,5 yıl kullandım eski motorumda. fiyatıda 20 tl civarı.
    amper ve ebatlarıda bizim akülerle aynı..
    eğer akünüz sağlam ise , şarj tutuyorsa belli olur zaten..
    ehliyet durumu ise sizi bir kaç ay geri atmış o zaman..

  14. #934
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motosikletlerin aküleri eğer sulu tip ise çok çabuk gözleri bozuluyor.gün içinde sorun yok gibi görünsede bir kaç gün sonra yine basmıyor.
    Bu aküler marka aküler bile olsa üretimlerini çin de imal ettirebiliyorlar.ayrıca çokda pahalılar bence.
    Kuru tip aküler daha dayanıklı. ups güç kaynaklarında veya şarjlı lambalarda kullanılan kuru bataryalardan ben 1,5 yıl kullandım eski motorumda. fiyatıda 20 tl civarı.
    amper ve ebatlarıda bizim akülerle aynı..
    eğer akünüz sağlam ise , şarj tutuyorsa belli olur zaten..
    ehliyet durumu ise sizi bir kaç ay geri atmış o zaman..
    Marka adres bilgisi varmı ugur bey?

  15. #935
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Marka adres bilgisi varmı ugur bey?
    Kuru tip aküleri soruyorsanız bence markanın önemi yok.Bunlar elektrik elektronik mağazalarının çoğunda var. örnek olarak BURAYA bakabilirsiniz.
    bu akülerin üzerinde kutup başları yok.yerine fiş var. bizim aküler 12Wolt 10 amper. benim akü 14 amperlik. 12wolt 12amper lerde var.
    Kaploların kutup başlarını bozmaya tadilat yapmaya gerek yok.Ben önceki motorumda ucu fişli kablo ekleyip izole etmiş 1,5 yıl kullanmıştım.Tıpkı bir kibrit gibiydi. 100 sefer marşa bassanız gücü kesilmiyordu...Belkide alan kişi hala kullanıyordur. bunlar çok uzun ömürlü olup kuru tip olduğu için akma taşma leke yapma derdide yok. enine boyuna dikine nasıl uyacaksa yerine o şekil konulabilir.
    geçenlerde bir yerlerde sordum fiyatını 18 tl idi.
    Fişli kablo gevşeklik yapmaması için akünün metal + - uçlarına kabloda lehimlenebilir daha iyi olur..

  16. #936

    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Yamaha xmax 250 ABS
    Sevgili KALDERA arkadaşım mator seçimi konusunda bilgine ihtiyacım var.Bildiğiniz üzere Honda shadow arayışım devam ediyor iki mator arasında kararsız kaldım birincisi yakın bir dostum mator aradığımı duyunca kendi matoru olan full aksesuarlı VL800 Volusia 2004 model 8oookm de istenilen fiat 13000tl diğeri tanımadığım bir kişidede shadow VT 750 CA 2007 model 16000 kmde %50 dolulukta fiat 11000tl acaba suzukı mi yoksa hondamı ne dersiniz?SUZUKİ hakkında hiçbir bilgim yok.Şimdiden teşekkürler.

  17. #937
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı vodabasi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili KALDERA arkadaşım mator seçimi konusunda bilgine ihtiyacım var.Bildiğiniz üzere Honda shadow arayışım devam ediyor iki mator arasında kararsız kaldım birincisi yakın bir dostum mator aradığımı duyunca kendi matoru olan full aksesuarlı VL800 Volusia 2004 model 8oookm de istenilen fiat 13000tl diğeri tanımadığım bir kişidede shadow VT 750 CA 2007 model 16000 kmde %50 dolulukta fiat 11000tl acaba suzukı mi yoksa hondamı ne dersiniz?SUZUKİ hakkında hiçbir bilgim yok.Şimdiden teşekkürler.
    Selamlar;
    Zor bir seçim arefesinde kalmışsınız.Mademki direk bana sormuşsunuz vereceğim yanıtta beni bağlar.
    İkiside cruiser grubu içinde güçlü makinalar ve sınıfının liderleri diyebilirim.
    Ancak ben ilk önce teknik özellikleri ile daha sonra satış sonrası hizmetler ile daha çok ilgilenirim.

    Volosia nın Motor tipi V2 dört zamanlı
    Shadow,un motor tipi V2 TWİN dört zamanlı.. bu teknik TWİN detayı bilenler için büyük farktır.
    Yine Volosia SOHC motordur Shadow DOHC motordur.Bu farkda önemlidir bence..

    Hondanın müşteri memnuniyeti,satış sonrası hizmetler,yedek parça tedariği,ve her şeyden önce Honda güveni biraz daha üstün olarak biliyorum,zaman zaman görüyorum,okuyorum.
    yukarıdaki 2 adetTeknik farklılık için bile ben shadow derim.Ayrıca 2000 tl daha az ödemiş olacaksınız 2 yıl model farkıda var.
    Görsellik için ise Shadow un malzeme kalitesi üstünmü çok bilmiyorum ama yanyana koyarsanız honda daha kaslı gibi gelmişti bana.Şaft yapısı vs yakından fotolarına bile baksanız bariz bir fark var..
    konu ile ilgili çok karşılaştırmalar yazıldı çizildi. Google VL800 Volusia mı Honda shadow 750mi diye yazsanız bile çok bilgiye ulaşabilirsiniz..

    Hangisini seçerseniz seçin Hayırlı olsun.Her ikisindende çok memnun kalırsınız..

  18. #938

    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Yamaha xmax 250 ABS
    İlgi ve alakanız için çok teşekkür ederim tavrım hondadan yana olacak alıncada herhalde Adapazar ına köftemizi yemeğe gelirsiniz birde Sapanca gezisi yaparız.

  19. #939
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı vodabasi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlgi ve alakanız için çok teşekkür ederim tavrım hondadan yana olacak alıncada herhalde Adapazar ına köftemizi yemeğe gelirsiniz birde Sapanca gezisi yaparız.
    inşallah Benim bir ayağım hendekte zaten.Enson 2 motor 3 nisan pazar günü eskişehir tarafından gelip adapazarı dörtyoldan istanbula döndük.Pazar günü olmasaydı dörtyol sanayideki bosch car servis sayman abiye ,karşı taraftaki mercedes özel servis tek oto erkana uğrayacaktım.Kısmet bir dahaki sefere ..

  20. #940
    asymetry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750C
    Arkadaşlar shadow'um lastik istiyor. nereden, nasıl ve kaça alınır? Balıkesir'de Honda servisi temin edemedi, tedarikçisi yakında gelmeyecek demiş. net üzerinden arıyorum ama hem arka hem de ön tekerin ikisini bir arada göremedim henüz. araba tekeri satan bir firmaya gittim, ismini telefonda anlayamadığım ve arka için 165 yerine 175 ölçekli iki teker için 640tl istendi, lastikler ay sonuna gelir denildi. tavsiyelerinizi bekliyorum, hazır arka teker sökülecek bitmek üzere olan balatayı da değiştirmek istiyorum, bunun için de OEM ya da alternatif çözüm önerilerinizi beklerim.
    Hayat aldığın nefeslerin toplamı değil, nefesini kesen anların toplamıdır.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler