Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar,
komşumda Shadow var...Sanırım 2005 olmalı...Benzin musluğu "reserve" ve "on" konumdayken benzin damlatıyor...Sanırım oringten dolayı diye düşünüyorum...Başka bir şey aklınıza geliyor mu?
Bu parçayı en çabuk nereden bulabiliriz?Yurtdışı oem part satan yerlerde 2.5-3 dolarlık bir parça...Honda parça ve servis ağının yabancısıyım...Buralarda bulunur mu?Tavsiyelerinizi bekliyorum...Saygılar,selamlar...
Reklamlar
-
Qweasdnon adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
komşumda Shadow var...Sanırım 2005 olmalı...Benzin musluğu "reserve" ve "on" konumdayken benzin damlatıyor...Sanırım oringten dolayı diye düşünüyorum...Başka bir şey aklınıza geliyor mu?
Bu parçayı en çabuk nereden bulabiliriz?Yurtdışı oem part satan yerlerde 2.5-3 dolarlık bir parça...Honda parça ve servis ağının yabancısıyım...Buralarda bulunur mu?Tavsiyelerinizi bekliyorum...Saygılar,selamlar...
Merhaba,
Yurtdışından getirtmek istediğinizde mutlaka daha ucuza mal edersiniz ancak çok fark olacağını sanmıyorum.Zaman faktörünüde ele alırsak burada bulamayacağınız bir parça değil.Serviste yoksa bile Honda Türkiye'den sipariş geçilip 3-4 iş günü içerisinde elinize ulaşır.
Veya Sahibinden.com'da gördüm kazalı bir shadow war.Sahibi ile irtibata geçin belki parçayı tek başına satmayı düşünebilir
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...29667791/detay
-
mutu adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Yurtdışından getirtmek istediğinizde mutlaka daha ucuza mal edersiniz ancak çok fark olacağını sanmıyorum.Zaman faktörünüde ele alırsak burada bulamayacağınız bir parça değil.Serviste yoksa bile Honda Türkiye'den sipariş geçilip 3-4 iş günü içerisinde elinize ulaşır.
Veya Sahibinden.com'da gördüm kazalı bir shadow war.Sahibi ile irtibata geçin belki parçayı tek başına satmayı düşünebilir
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...29667791/detay
Teşekkür ederim ilgine...
-
03 Kasım 2010, 22:18
#804
"Shadow" dedimmm, dedimm, dedimmm..... Bu gün bir Kawasaki VN800 aldım
Keseme uygun bir Shadow bulamamıştım, Kawasaki sahibinin hesabı da aklıma yatınca; VN800'ü aldım.
Bordo renkli, 2003 model, 28.000 Km. de
Aksesuar olarak (Markalarına bakmadım daha) motorun üzerinde heybe çanta, sosis çanta, koruma demiri, sissy bar ve turing ön cam geldi.
Nasip olursa, motoru haftaya perşembe günü teslim alacağım.
-
19 Kasım 2010, 16:31
#805
Iyi bayramlar
arkadaşlar hepinize nice mutlu bayramlar dilerim.kısaca motorumla ilgili planımı izah edeyim.yapabilirsem film kaplatacağım.ankarada iyi bir kaplamacı bulmam gerekecek.(adres verecek var mı?) depo yan kısımları krem diğer kısımlar 50 li yılların amerikan otomobillerinde kullanılan su yeşili falan.beyaz yanaklar.highway hawk egzost uzatlır mı bize? bilgisi olan var mı? mümkünse onları arka çamurluk hizasını geçecek şekilde uzatcam.belki bir fish tail sonuna takarım.bir de krem deriden sele.ilave olarak ön arka çamurlukların alt eşiklerine krom .... şööyle oldukça klasik bir makina elde etmek istiyorum.ömrüm vefa ettikçe de bu makina bende kalacak hayırlısıyla.film kaplama ve krom egzostlar uzatılıyor mu? bilenlerin yanıtı için teşekkür ederim.
-
19 Kasım 2010, 18:03
#806
kaplama yapan yer biliyorum lakin egzost uzatmaya birşey diyemem.
planlarınız çok güzel yaptıktan sonra muhakkak fotoğraf isterim hatta canlı görmek de isterim. arkadaştan açık adresi alıyım buraya yazarım kaplama için zaten bizim ekipten yaptıranlar da olmuştu.
-
20 Kasım 2010, 08:45
#807
Longshots' a fishtail olur, onda sıkıntı yok.
Evet fotoğraflarını ben de görmek isterim. Ama daha da önemlisi var: trafik polisi de renk değişikliğinin ruhsata işlenmiş olduğunu görmek isteyecektir Aksi taktirde ya tutar bağlarlar ya da yolun kenarında cayır cayır söktürürler filmleri... Aman ha unutmayın !
-
12 Aralık 2010, 23:10
#808
Ben 2006 Honda Shadow 750 sahibiyim ve 3 aydır kullanmadığım motorumu bugün çalıştırmayı denedim ve tabi ki akü bitmiş durumdaydı. Aktarma kablosu denedim ama nafile marş basmıyor ve yavaş birmarş sesi ardından da "tırrrrrrttt" diye bir ses geliyordu. Koltuğu çıkardım ve aküyü yerinden söküp uçları direkt arabanın aküsüne bağladım ve yine çok yavaş marş basmak istedi, olmadı ve yine "tırrrrrrttt" sesi. Yani bir şekilde aracın aküsüde işe yaramıyor. Neyi yanlış yapıyorum aceba? Yardımcı olabilir misiniz?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:02 ----------
Shadow almayı düşünenler elimde 2006 shadow 750 var ve daha 13000 km civarında. Motoru Kıbrıs ta kullanıyorum ve tamamen garaj motoru. Turkiye plakalı olduğu için daha fazla burada tutamıyorum satıp Kıbrıs plakalı bir motor alama lazım. İlgilenenlere duyurulur...
-
13 Aralık 2010, 09:48
#809
üstad bir de fiyat ya da ilan linki atıver, ilgilenen arkadaşlara iletiyim.
-
19 Aralık 2010, 12:41
#810
sadece marşla ilgili problem sanırım. muhtemelen marş motorundan olabilir. sök, aküden kabloyla direk dene bakalım çeviriyomu.
-
25 Aralık 2010, 04:26
#811
tüm shadow camiasına selamlar...http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...36714472/detay linkteki motorumu shadow ile takasa girmeyi istiyorum...ilgilenenler o site aracılığı ile msj atabilirler...
-
28 Aralık 2010, 17:34
#812
Herkese Selamlar;
Malumunuz kış şartlarından dolayı hepimiz akü sorunu yaşamaktayız (yada be yaşıyorum) 1 hafta 15 gün içerisinde motosiklet kullanmazsam baya zayıflıyor. Orj. Olarak gözüken Akü 11,2A
Sorum; evde hep bir yedek şarjlı akü olması maksadıyla ikinci bir akü almak istiyorum. Ekonomik olarak ne Önerirsiniz?
Ayrıca 12A yada 14A bir akünün zarar yada faydaları ne olabilir ?
-
28 Aralık 2010, 17:54
#813
Pause adlı üyeden alıntı
Herkese Selamlar;
Malumunuz kış şartlarından dolayı hepimiz akü sorunu yaşamaktayız (yada be yaşıyorum) 1 hafta 15 gün içerisinde motosiklet kullanmazsam baya zayıflıyor. Orj. Olarak gözüken Akü 11,2A
Sorum; evde hep bir yedek şarjlı akü olması maksadıyla ikinci bir akü almak istiyorum. Ekonomik olarak ne Önerirsiniz?
Ayrıca 12A yada 14A bir akünün zarar yada faydaları ne olabilir ?
Bence motosiklet aküleri için üretilmiş özel akü şarj cıhazları var. Onlardan bir adet alırsan yedek akü almaktan daha iyi edersin. Çünkü sonuçta yedek akü zamanla şarj edilmezse oda işe yaramaz olur.
12 A akü yerine 14 amper akü hiçbir zarar vermez. Hatta daha rahat marş basar. Sadece akü boyutlarındaki büyümeden sebep yerine sığmayabilir..
-
28 Aralık 2010, 18:01
#814
osmanba adlı üyeden alıntı
Bence motosiklet aküleri için üretilmiş özel akü şarj cıhazları var. Onlardan bir adet alırsan yedek akü almaktan daha iyi edersin. Çünkü sonuçta yedek akü zamanla şarj edilmezse oda işe yaramaz olur.
12 A akü yerine 14 amper akü hiçbir zarar vermez. Hatta daha rahat marş basar. Sadece akü boyutlarındaki büyümeden sebep yerine sığmayabilir..
İlginize teşekkürler...Evet söylediğiniz mantıklı. o şarj aletlerinden elimde bir tane var ama her motosiklete binmeden sonra aküyü sökmek istemiyorum. birkaç gün motosiklete binmeyipte çalışmaz ise hemen eve gider şarjlı olanı alır ve takarım diye düşündüm :D hem böylelikle motosiklet şevkim kırılmamış olur. takdir edersinizki moda girmiş aracın başına gittiğinizde (hay allah aküyü şarj edeyim) deyip dönmek güzel olmuyor
tabi böyle bir aracı vurdurmakta tek kişi imkansız gibi
o yüzden acaba 2. bir akü alsammı diye düşünüyorum...
-
29 Aralık 2010, 17:07
#815
shadow akü değişimi
Pause adlı üyeden alıntı
İlginize teşekkürler...Evet söylediğiniz mantıklı. o şarj aletlerinden elimde bir tane var ama her motosiklete binmeden sonra aküyü sökmek istemiyorum. birkaç gün motosiklete binmeyipte çalışmaz ise hemen eve gider şarjlı olanı alır ve takarım diye düşündüm :D hem böylelikle motosiklet şevkim kırılmamış olur. takdir edersinizki moda girmiş aracın başına gittiğinizde (hay allah aküyü şarj edeyim) deyip dönmek güzel olmuyor
tabi böyle bir aracı vurdurmakta tek kişi imkansız gibi
o yüzden acaba 2. bir akü alsammı diye düşünüyorum...
selamlar;
BU SAYFADA akü değişimi ile fotolar eklemiştim daha önceleri.
ama öyle hemen sök tak yapılacak işlem değil bu. ikinci akü alıp değişim yapmak pratik değil. bunun yerine akü kutup başlarına uygun renkte, uygun kalınlıkta,yeterli uzunlukta iki kablo ekleyip bu kabloları sol taraftaki alet kutusunun içine kabloların uçlarını izole etmeyi unutmadan sıkıştırıp gerektiği zaman şarja bağlamanızı tavsiye ederim.
12 AH ile 14 AH için ise osmanba arkadaşımız açıklamayı yapmış.
zaten 14 AH akü standart üzerinde geliyor yanılmıyorsam.en azından benim aküm öyle. 2004 model olup tam kuru tip akü.yeni yılla birlikte 7 yıllık akü.
-
29 Aralık 2010, 17:15
#816
kaldera adlı üyeden alıntı
selamlar;
BU SAYFADA akü değişimi ile fotolar eklemiştim daha önceleri.
ama öyle hemen sök tak yapılacak işlem değil bu. ikinci akü alıp değişim yapmak pratik değil. bunun yerine akü kutup başlarına uygun renkte, uygun kalınlıkta,yeterli uzunlukta iki kablo ekleyip bu kabloları sol taraftaki alet kutusunun içine kabloların uçlarını izole etmeyi unutmadan sıkıştırıp gerektiği zaman şarja bağlamanızı tavsiye ederim.
12 AH ile 14 AH için ise osmanba arkadaşımız açıklamayı yapmış.
zaten 14 AH akü standart üzerinde geliyor yanılmıyorsam.en azından benim aküm öyle. 2004 model olup tam kuru tip akü.yeni yılla birlikte 7 yıllık akü.
Kesinlikle çok mantıklı verdiğiniz bilgiler için teşekkürler...
Bu arada benim aracım 2001 model Black Widow ve şu anda üzerinde 11,2A akü var, Bir şekilde 14A aküyü bunun yerine sığdırabilirim ama şarj dinamosu için bir sıkıntı yaratırmı acaba diye merak ediyorum.
Neden 14A derseniz: Netice itibariyle sis farı ve birkaç gerekli ışıklandırma falan eklemek istiyorum araca. 14A daha mı iyi? daha mı Kötü?
-
29 Aralık 2010, 17:28
#817
Pause adlı üyeden alıntı
Kesinlikle çok mantıklı
verdiğiniz bilgiler için teşekkürler...
Bu arada benim aracım 2001 model Black Widow ve şu anda üzerinde 11,2A akü var, Bir şekilde 14A aküyü bunun yerine sığdırabilirim ama şarj dinamosu için bir sıkıntı yaratırmı acaba diye merak ediyorum.
Neden 14A derseniz: Netice itibariyle sis farı ve birkaç gerekli ışıklandırma falan eklemek istiyorum araca. 14A daha mı iyi? daha mı Kötü?
C3 lerin şarj AH değerlerini servise sorun yada varsa bu motorun servis manuelinden araştırın önce.ama akü AH yükseltmek dahamı iyi ,dahamı kötü değilde;
düşünülen ilave tesisatlar için yeterlide değildir.bunun için araya roleler konur.
-
29 Aralık 2010, 17:32
#818
İlginize teşekkür ederim
elektrik konusunda cahil olmak kötü mekanik desek sorun değil ama bu amper değerleri konusunda çoğu zman kafam karışıyor. En güzeli servise gidip detaylı bilgiyi almak...
-
30 Aralık 2010, 01:52
#819
selamlar bende haftaya nasipse motoruma kavuşucam sevincimi sizlerle paylaşayım dedim..
-
31 Aralık 2010, 02:02
#820
hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız, keyifle, güzel günlerde kullan. darisi bizlerin başına
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler