Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Eylül 2010, 15:28
#781
Tüm Arkadaşların Bayramını Kutlar, Kazasız Belasız sürüşler dilerim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 ----------
Selamlar,
Bende Ön Cam Siperlik taktırmak istiyorum.
Sitelerde araştırdım ancak fiyat yüksek geldi.
Sizden yardım alabilirmiyim
modixx adlı üyeden alıntı
Sanırım en kolay Honda servisinden. Muadili bu makinayı bozar bana sorarsan. Balıkesir' de Honda servisi olması lazım Havran-Edremit yolu üstünde yanlış hatırlamıyorsam ???
Bugün, CNC' de yaptığımız rüzgar siperliğini monte ettim... 5' lik plexiglass' ı Harley Electra Glide Police Issue camı gibi kesip üstüne de 0.8 derinlikte Honda yazısı ile kanat amblemini kazıdık... Ayağı orijinal Kappa VT750 ayağı.
Bu kadar yakışacağını bilsem çoktaaannn yapar takardım
Viceroy arkadaşım; sen nerede yaşıyorsun bilmem ama benim tanıdığım çoğu emekli hala o arabaları kullanıyor. Nick' in (anlamı o sigara markası değil hayır; İngiliz sömürgelerindeki genel vali, bölge valisi...) sanırım "ekmek bulamıyorlarsa pasta yesinler" mantığından geliyor... Biz burada Honda Shadow' u tartışıyoruz; sosyal problemleri değil. O problemlerden kaçmak için buradayız zaten.
Lütfen görüşmeyelim olur mu ?
Saygılar
Reklamlar
-
16 Eylül 2010, 22:20
#782
Bonjornoo adlı üyeden alıntı
Selamlar,
Bende Ön Cam Siperlik taktırmak istiyorum.
Sitelerde araştırdım ancak fiyat yüksek geldi.
Sizden yardım alabilirmiyim
national cycle swichblade marka öncam hakkında BU SAYFADA detaylı -resimli açıklamalarım var..
maliyeti sorun etmezseniz tavsiye ederim. çok pratik olmasıda cabası..
-
27 Eylül 2010, 22:54
#783
Merhaba Arkadaşlar,
14200km de 2005 model bir shadow aldım geçen hafta. cumartesi günü bakıma girdi Yağ, Yağ filitresi, Hava filitresi değiti. Fren ve debriyaj da sorun yok.
Siz deneyimli kullanıcılara bir sorum olacak. 1. viteste kavrama esnasında şafttan veya vites kutusundan (tam nerden geldiğini kestiremedim) tık diye vurma sesi geliyor. Bu sesi 2. viteste gaz kesip tekrar verdiğimde de duyuyorum. Olay tamamen zincirli mototrlardaki zincir sesi gibi.
Sizce bu normal mi? Değilse sorun ne olabilir?
Şimdiden cevap için teşekkürler.
-
28 Eylül 2010, 11:12
#784
Merhaba Arkadaşlar,
14200km de 2005 model bir shadow aldım geçen hafta. cumartesi günü bakıma girdi Yağ, Yağ filitresi, Hava filitresi değiti. Fren ve debriyaj da sorun yok.
Siz deneyimli kullanıcılara bir sorum olacak. 1. viteste kavrama esnasında şafttan veya vites kutusundan (tam nerden geldiğini kestiremedim) tık diye vurma sesi geliyor. Bu sesi 2. viteste gaz kesip tekrar verdiğimde de duyuyorum. Olay tamamen zincirli mototrlardaki zincir sesi gibi.
Sizce bu normal mi? Değilse sorun ne olabilir?
Şimdiden cevap için teşekkürler.
Daha önce bu konu hakkında soru ve yorumlar yapılmıştı.. tarif ettiğiniz ses gayet normal, hatta "tık" tan daha güçlü bir çarpma sesi de olasa sorun yoktur.
iyi sürüşler.
-
29 Eylül 2010, 17:39
#785
iuscommunex adlı üyeden alıntı
Daha önce bu konu hakkında soru ve yorumlar yapılmıştı.. tarif ettiğiniz ses gayet normal, hatta "tık" tan daha güçlü bir çarpma sesi de olasa sorun yoktur.
iyi sürüşler.
Cevap için teşekkür ederim. Dişlileri dağıtacağım gibi geliyor bu ses yüzünden. Normal olduğuna göre korkmama gerek kalmadı...
-
29 Eylül 2010, 19:05
#786
ttaskiran adlı üyeden alıntı
Cevap için teşekkür ederim. Dişlileri dağıtacağım gibi geliyor bu ses yüzünden. Normal olduğuna göre korkmama gerek kalmadı...
hayırlı olsun shadow'unuz..
14000 km arızalar için henüz çok erken.hor bile kullansanız kıramazsınız..!
periyodik bakımlar haricinde motor bölümünden 100.000 kmden önce arıza beklemeyin.
12.000 de süpap ayarı yapılmışmı öğrenin.yapılmamışsa yaptırmanız gerekir.
-
30 Eylül 2010, 15:35
#787
kaldera adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun shadow'unuz..
14000 km arızalar için henüz çok erken.hor bile kullansanız kıramazsınız..!
periyodik bakımlar haricinde motor bölümünden 100.000 kmden önce arıza beklemeyin.
12.000 de süpap ayarı yapılmışmı öğrenin.yapılmamışsa yaptırmanız gerekir.
Teşekkür ederim. Sibop ayarı yapılmadı muhtemelen hafta sonu yaptırıcam.
-
30 Eylül 2010, 15:48
#788
ttaskiran adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
14200km de 2005 model bir shadow aldım geçen hafta. cumartesi günü bakıma girdi Yağ, Yağ filitresi, Hava filitresi değiti. Fren ve debriyaj da sorun yok.
Siz deneyimli kullanıcılara bir sorum olacak. 1. viteste kavrama esnasında şafttan veya vites kutusundan (tam nerden geldiğini kestiremedim) tık diye vurma sesi geliyor. Bu sesi 2. viteste gaz kesip tekrar verdiğimde de duyuyorum. Olay tamamen zincirli mototrlardaki zincir sesi gibi.
Sizce bu normal mi? Değilse sorun ne olabilir?
Şimdiden cevap için teşekkürler.
motosikletlerimiz çok farklı ama bahsettiğiniz olayın aynısını bende yaşıyorum. bazen 1. viteste debriyajı sıktığımda (genellikle dur kalklarda) tak diye bir ses geliyor. ayrıca 1. viteste (nadirende olsa 2'de de oluyor) ani gaz kesmelerde tak diye bir vurma sesi geliyor (çoğunlukla düşük süratlerde) ayak peglerinin ordan.
2 ayrı ustada baktırdım onlarda bir şey bulamadılar herhalde normal bir olay.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
Selamlar arkadaslar.
Yaklasik 1 aydir arastirma yapiyorum ve forumu incelikle takip ediyorum.Shadow hakkindaki butun yorumlarinizi ilk sayfadan itibaren takip ediyorum.Aciklamalar cok basarili emeginize saglik.
Bayram itibariyle kendi imkanlarim ve kredi yardimiyla kendime bi shadow almaya karar werdim.Hala dragstar ve shadow arasinda kararsizim ama shadow daha agr basiyor.konuya gelince sorum su.
Bu cruiseri aldigimda tamamen sport olck sekilde duzenleme yapmak istiyorum.Yapicagim ilk degisim orj arka lastigin ebatlarini buyutmek/genisletmek olcak.tam numerik degerlerini bilmiyorum ama 245'40'17 civari bi lastigi/janti hayal edin.bu tarz bi degisim bna kaca patlar,ne tarz asamalardan gecmesi lazim motorun.Performans dususu yasarmiyim.Isin incesi yaptirabilirmiyim? Camurlugun kesilmesi ve ona uygun bi stop monteside lazim.
simdiden yardimlariniz icin saolun.cep telefonundan yazdm ins aciklayabilmisimdir
-
keisha adlı üyeden alıntı
Bu cruiseri aldigimda tamamen sport olck sekilde duzenleme yapmak istiyorum.Yapicagim ilk degisim orj arka lastigin ebatlarini buyutmek/genisletmek olcak.tam numerik degerlerini bilmiyorum ama 245'40'17 civari bi lastigi/janti hayal edin.bu tarz bi degisim bna kaca patlar,ne tarz asamalardan gecmesi lazim motorun.Performans dususu yasarmiyim.Isin incesi yaptirabilirmiyim? Camurlugun kesilmesi ve ona uygun bi stop monteside lazim.
Arkadaşım, bir Shadow parası daha kredi çekmen gerekir. 245 lastiği arkaya takamazsın çünkü
1- çamurluk kabul etmez
2- şaft ve salıncak nedeniyle lastik araya girmez
3- Oldu da uydurdun diyelim, lastiğin yaratacağı sürtünme ile 45 beygirlik motordan ne bekleyebileceğin tartışmalı. Sport değil kağnı olur. Zaten kısa sürede yürüyen aksamın dağılır.
4- Motosikletin geometrisini bozarsın, arkası savrulup yatmak ve alçak düşüş yaptırmak üzere tasarlanmış makinayı bozmuş olursun ve en ufak bir durumda arka aşırı tutacağı için anında gidonun üzerinden aşıp tepeüstü uçarsın.
Zaten 160 taban lastik ile yolda ne engebe varsa onu izliyor, en ufak asfalt izine kapılır yolda yılan gibi zigzaglar çizerek gidersin. (ben 160 bulamadığım için 170 koydum arkaya, o 10 mm bile fark ettirdi. Çamurluklarla lastik arasında kalan boşluğa serçe parmağım zor giriyor ! )
Senin istediğin custom yapmak; sport değil.
Zaten bu makinanın karakteri sport değil. O hayal ettiğin yatışları dönüşleri bu makina ile yapamazsın... Seni huysuz at gibi fırlatıverir üstünden...
Öte yandan sadece işçiliği bile muhtemelen en az 5-6 bin lira tutacaktır ki bad ass ya da fat ass çamurluk, uygun jantlar, salıncak ve şaft mafsalı eklentileri (o da bulabilirsen) en az 3 ila 4 bin euro aralığında olacaktır.
Düşündükçe daha da ikna oluyorum ki Shadow' dan custom olmaz... Ancak bu haliyle süsler püsler kromla donatırsın...
Ha dersen ki bir HD softtail, fatboy filan alıp gireyim bu işe, o zaman fatura 80 bin TL' yi filan bulacaktır...
Sen gel Shadow' unu al, ardından dal ebay' e, bir takım Vance&Hines egzos tak, bir takım Saddleman çanta, Kuryakyn krom aksamla donat... Hava atmak istediğin zaman sök baffle' ları, gökgürültüsü gibi dolaş. Motoru gürültü yüzünden bağlattığında yeddieminde yerine geri takabilirsin önemli değil... ))
Sen iyisi mi önce sport mu istiyorsun custom mı ona karar ver, sonra harekete geç.
Hayırlısı olsun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:38 ----------
overcloud adlı üyeden alıntı
motosikletlerimiz çok farklı ama bahsettiğiniz olayın aynısını bende yaşıyorum. bazen 1. viteste debriyajı sıktığımda (genellikle dur kalklarda) tak diye bir ses geliyor. ayrıca 1. viteste (nadirende olsa 2'de de oluyor) ani gaz kesmelerde tak diye bir vurma sesi geliyor (çoğunlukla düşük süratlerde) ayak peglerinin ordan.
2 ayrı ustada baktırdım onlarda bir şey bulamadılar herhalde normal bir olay.
1. ve 2. vites arasındaki çatırtı sesi tüm markalarda kasten konmuş bir özellik ki boşta olduğunu anlayabilesin. Benim şanzıman soğukken öyle bir şangırtı geliyor ki şanzımanı yolda bırakacağımı sanıyorum. Isınınca azalıyor ama yine de "aha bak 1' e attım" deditecek kadar ses veriyor...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:41 ----------
iuscommunex adlı üyeden alıntı
Daha önce bu konu hakkında soru ve yorumlar yapılmıştı.. tarif ettiğiniz ses gayet normal, hatta "tık" tan daha güçlü bir çarpma sesi de olasa sorun yoktur.
iyi sürüşler.
Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin. Resimdeki yavruysa enfes bir şey, maşaAllah...
Tekerin taşa değmesin...
-
Modixx saolasin kardesim gereken aciklamalari yapmissin zaten ben honda pazarbasi ve tt custom ile fln gorustum.Shadow uygun degil gibisinden konustular yani laf oraya geldi maliyet hesapladik fln gerek yok.Sanirim benim beklentilerimi bu motosiklet karsilamiyor Sanirsam suzuki m800 intruder olcak =))
tesekkurler...
-
Hayırlısı olsun
keisha adlı üyeden alıntı
Modixx saolasin kardesim gereken aciklamalari yapmissin zaten ben honda pazarbasi ve tt custom ile fln gorustum.Shadow uygun degil gibisinden konustular yani laf oraya geldi maliyet hesapladik fln gerek yok.Sanirim benim beklentilerimi bu motosiklet karsilamiyor Sanirsam suzuki m800 intruder olcak =))
tesekkurler...
Hayırlısı olsun dostum...
Hazır makinayı custom etmek, onu çantalarla, kromla filan donatmak demektir.... Sen bunu istemiyorsun anladığım kadarıyla...
Senin aradığın sanıyorum chopper/bobber gibi bir şey yapmak. Yani o ağır klasik havadan çıkartıp çıplak sırtına giydiğin deri yelek, yırtık kot ve bandana ile "Hell's Angels" takılmak... Makina geniş arka lastik, uzun ön maşa olacak, sade olacak... Valla ona uygun ne var kafa yoruyorum da; sanırım bir 2008-2009 Kawasaki Vulcan çok daha uygun olacaktır. Ya da 2000 başlarından bir HD Sportster... (Sportster' lar en iyi bobber adayı makinalardır benim gözümde; her ne kadar bobber sevmesem de...)
Yalnız bir tek konuda dikkatini çekeyim: gerçek tek pin V-Twin istiyorsan seçeneklerin pek az... Yani Discovery Channel' da izlediğin gibi rölantide her an stop edecekmiş gibi patırtı yapan bir makina istiyorsan , tek pin V-Twin alman şart. Yoksa alacağın motor sesi en iyi ihtimalle eski Chevrolet arabalar gibi olacaktır...
Her ne kadar Shadow tayfası sevmese de, aradığına en yakını Yamaha Nightstar veya Dragstar olacaktır. Nightstar' ın özelliği, karbon fiber kayış aktarmalı olması. Ama anormal iri kıyım ve nedense cruiser için fazla yüksek. Burada yazın bi Hollanda plakalıya bindim, sanki iri bir BMW, KTM filan enduroya binmiş gibi hissettim... Ama çok sessiz bir mekaniği var, ona hayran oldum... Motor sesi çok da aradığım patırtıyı vermiyordu ama onu custom egzos çözer herhalde...
Selamlar
-
@modixx
shadow 750 ve 1300 ile kawasaki'nin tüm serisi tek pindir, her an motor duracak gibi aksak ritmde çalışması tek pinin yanında 45 derecelik açı ile de ilgilidir. harleylerde tek pin ve 45 derece var, honda'larda tek pin ve 52 derece var, rölantide honda ve tüm diğer japonlar yakındır ama harley aksak ritmdir, gazı çevirmeye başladığınızda da honda, kawasaki (egzostlu) ve harley kendini belli ederken yamaha ve suzuki tek düze ses vermeye devam eder.
-
-
gidon yükseltmenin bel ağrısı ile olan ilgisini ben çözemedim bir türlü. gerçi bunun için araya aparatlar konuyor 5 cm lik,ama bunu tercih edenlerde çaylak gidon meraklısı oldukları için bel ağrısından dolayı değil. bir çok aksesuar web sitelerinde görmüştüm bu araya konulan aparatı.
ama sürücü desteği çok iyi olur.yaslandıktan sonra bel ağrısıda olmayacaktır.bende denk getirsem alırım. gerçekten uzun yol için çok faydalı..
çantalar için ise hepcobeckeri öneririm ben çok memnunum.
-
kaldera adlı üyeden alıntı
gidon yükseltmenin bel ağrısı ile olan ilgisini ben çözemedim bir türlü.
İlgisi şu: boyum 1.91. Seleye yerleştiğim zaman yaklaşık 10 derece kadar öne yığılmam gerekiyor. Biraz dar bir yere düştüğüm zaman (iki araba arası, otoparkta manevra vs) az fazla gidon kırmak gerekince kırdığım taraftaki bacağıma takılmaması için ayağımı yere bile koymam gerekebiliyor.
Ana sebebi bel fıtığı tabii...
Süs filan yönüyle hiç alakam yok. Arabamda da, diğer 4 motosikletimde de fonksiyonu olmayan kozmetik hiç bir aksesuara yer vermiyorum...
Hele yaş 48 olmuş, zıpır (bu arada kızımın köpeğinin adı bu) tarzı bir şeyle hiç ilgim olmaz...
Hepco & Becker mükemmel evet. Ama TR' de aşırı pahalı. Bir de motor koruma barım Hepco & Becker ve karıncalanmalar başladı; marka azıcık canımı sıkıyor. Her gün Meguiar's krom parlatıcı ile siliyorum da karıncalanmalar pasa dönüşemiyor...
Sanıyorum Alanya' daki turistik deri işleyen (kaba deriden çanta, süs eşyası vs yapan) ustalardan birisine üstündekileri götürüp istediğim tasarımı anlatıp yaptıracağım.
Hem otantik hem de yapısal itibarla şekli vs uzun süre kalıcı olacak bir şey olacaktır.
Aklımdaki tasarım, amerikalı motorcular arasında "slinger" denen arkadan öne eğimli, oturduğun yerden açıp içinden birşeyler alabildiğin kapak yapısına sahip bir çanta takımı... Bakalım, çizimini yapıp buradan görüşlerinize sunacağım.
Selamlar
-
@modixx
gidonu maşaya bağlayan ikili çubukların birkaç santim daha yükseği:
http://www.feyizoglu.com/alisveris/category.php?cID=562
-
abilerim amcalarım hepinize selamlarımı gönderiyorum.
uzun süreden beri shadow sayfasını sessiz sedasız takip ediyorum.sebebi ise bu tarz bir motosiklet alma isteğim.araştırmalarım sonucunda genel itibarıyla bende dragstar ve shadow arasında kaldım.tabiiki teknik olarak farklar mevcut.kalite babında ileri teknoloji üretimi ve kaliteli malzeme kullanımından ötürü eser derecede farklar mevcut.
bir konuda bilgi sahibi olmayıp fikir sahibi olan insanların bu tercih konusunda soru sorduğumda verdikleri şu yanıtlardan nefret ediyorum:''tabiiki honda hayat onda, dragstar al rahat et,ne honda mı yamaha daha iyi, abi ben honda yı seviyorum bence honda al,dragstar varya harika bir alet,geçen uzaktan gördüm çok karizmaydı shadow al'' vb... gibi.
teknik ayrıntılarıda takip ettim.sağolun güzelce açıklamışsınız ve olası bir sorunda servisten önce size danışacağıma emin olabilirsiniz(ezberci zihniyetle araştırmadan etmeden,tabela koyup ufak bi eğitim aldıktan sonra ben servisim ben honda ustasıyım demelerinden nefret ediyor ve onları kaale almıyorum).çünkü bir ürünü en iyi bilen,onu kullanıp hakkında ince ayrıntısına kadar araştırma yapıp,korkmadan sonuçlarına katlanırım deyip söküp takan ve motoruna aşık olan anlar.ve sonuçta para servisten değil kendi cebinden cıkan anlar.
şimdi shadow sakinlerine soruyorum(yamahacılara sormayacağım biliyorum ki nitel değil nicel gözlem yapan insanlarsınız.verdiğiniz bilgiler araştırılmış ve bir sonuca varıp nakledilmiş gözüküyor. bir de daha önce civic sahibiydim.araçtan memnundum.)
shadow mu(750cc) dragstar mı? bütün özellklerini göz önüne alıp süzgeçten geçirdikten sonra..
eğer shadow diyecekseniz; zincir aktarmalı mı,kayış mı, şaft mı? ve bu soruya vereceğiniz cevap için peşinen NEDEN?
ve sahibinden comda şu ilandaki araca ufaktan bir göz gezdirirseniz,pazarlığıda göz önüne alıp, alınabilirliğine dair bir fikir beyan edebilirmisiniz?
şimdiden teşekkür ederim.
-
Herkese merhaba,
Sivernson;
Buna benzer bir soruyu ben de sormuştum "Suzuki Intruder mi, Yamaha Dragstar mı, Kawasaki VN 800 mü yoksa Honda Shadow Vt 750 C/C4 mü ?" diye...Tatmin edici bir cevap aldım ve tercihim Shadow oldu.Geçmiş sayfalarda, sorularımı ve bana verilen bilgileri, teknik bilgileri bulabilirsin.
Şu an ben de pusuda bekliyorum, niyetim Aralık-Ocak aylarına kadar da beklemek, Shadow almak için.Yazın baktığım bir Shadow vardı, şimdi fiyatını bir hayli düşürdüler, Ocak ayına kadar daha da düşeceğinden eminim
-
Maverick35 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba,
Sivernson;
Buna benzer bir soruyu ben de sormuştum "Suzuki Intruder mi, Yamaha Dragstar mı, Kawasaki VN 800 mü yoksa Honda Shadow Vt 750 C/C4 mü ?" diye...Tatmin edici bir cevap aldım ve tercihim Shadow oldu.Geçmiş sayfalarda, sorularımı ve bana verilen bilgileri, teknik bilgileri bulabilirsin.
Şu an ben de pusuda bekliyorum, niyetim Aralık-Ocak aylarına kadar da beklemek, Shadow almak için.Yazın baktığım bir Shadow vardı, şimdi fiyatını bir hayli düşürdüler, Ocak ayına kadar daha da düşeceğinden eminim
neredeyse bütün sayfaları okudum.evet karşılaştırma var haklısın.tek pin olayını bile biliyorum.zaten gönlüm shadow dan yana.gönlüm iyice teskin olsun istiyorum
benm de eger işlerim yolunda giderse alcam bi tane İnşaALLAH.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler