ben 2004-2006 model aralığında düşünüyorum.düşük kmlerde ikinci eller mevcut.ayrıca üzerlerinde diğer ekipmanlarınında bulunabilmesi avantajıda var.
ben 2004-2006 model aralığında düşünüyorum.düşük kmlerde ikinci eller mevcut.ayrıca üzerlerinde diğer ekipmanlarınında bulunabilmesi avantajıda var.
Yakın bir gelecekte inşallah almayı düşündüğüm bu motor için yazılanların hepsini bir solukta okudum. Başta memin1857 ve tüzemen arkadaşlarımız olmak üzere katkıda bulunan herkese teşekkürler.
Not: Ben memin1957 rumuzlu arkadaşımızın ilk başta yaptığı bu çok detaylı değerlendirmenin, forumun "test" bölümüne de alınması gerektiğini düşünüyorum. Böylece farklı marka ve modellere ilişkin ayrıntılı bilgilere ulaşabileceğimiz bu "test" klasörümüz zenginlemiş olur.
forumda pek shadow kullanıcıları olmasada paylaşım adına
yeni motorumun fotoları;
2004 model 3000 kmde ilk sahibi tarafından işlerinin yoğunluğu yüzünden hiç kullanılmamış.1000 km ilk bakımı yapılmış.orijinal egzostlarının yanı sıra fotodaki sesli egzostları mevcut.yalnız çok gürültülü, çevredeki insanları rahatsız edebileceğini düşünüyorum.olmazsa orijinal egzostları takarım.
Hayırlı olsun. Güle güle bin kaldera. Darısı başıma inşallah.
@Naci63, hocam görüşmek nasip olmadı uzun zamandır. Özledik sizi......
Shadow modelinde yoğunlaştınız sanırım, size de yakışır. Görüşmek üzere...
Yolculuk etmek bezen varmaktan daha iyidir.
arkadaşlar ben de yeni fotoları paylaşayım istedim:
fotolarda gördğünüz bendeki ve motorumdaki aksesuarlar
mtech tam koruma deri mont
caferacer eldiven
bandana(valide hanım dikti sağolsun)
harley çizme
nolan N62 genesis kask
exess güneş gözlüğü
hepko&becker liberty sosis çanta
givi T409 depo üstü ufak çanta
honda koruma demir
honda radyatör koruma
masterlock disk kilidi
maalesef gördüğünüz gbi iş pek motorla sınırlı kalmıyor
marcos honda sana çok yakışmış,kazasız belasız kullan.
Arkaya birde sisibar taksan işlem tamam olacak.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Çok güzel makinalar bunlar. Seslerine hayranım..
Üç boyoz bir kola
çok teşekkürler sevgili viceroy sağol, seni de bekliyoruz inşallah. yalnız arkaya sissy bar taktırmayacağım(en azından evlenene kadar) motorun arkasını ankaradaki cavit ustaya emanet ettim arkaya yeni bir damla sele yaptırmak istiyorum. bitince inşallah koyacağım fotoları. Kaldera abi, alet takımı var uygun bi zamanda fotosunu koymaya çalşırım (foto makinesi benim değildi de:( )
Peki Memin birde ben soru sormak istiyorum ,
Sahibinden.com dan bakıyorum da bazı modellerde 4 silindir bazılarında 2 silindir olarak geçiyor.hangisi daha avantajlı olur. Fark modellerde nasıl anlaşılır?
Yazı da çok açıklayıcı ve tatminkar..
teşekkürler
bende Shadow yok benim motorum savage ls 650 ama Shadow almayı düşünüyorum eğer bu tarzda kalırsam tabiki bence yakıt konusunda küçük motorlar ile yakıt olarak nasıl bukadar az fark olduğunu kimseye inandıramıyom bendeki mondialle tapa gaz gittiğim halde yaptığım hız 85-90 hızda motorun yaptığı deviri siz düşünün ama suzukide ben 100 km hızda 5 vites ile çok düşük birdevir yaparak çok rahat yol katediyom mondialle kmde 80-90 bin yakıyor ama suzuki daha hızlı olmasına ve 650 cc lik olmasına rağmen 110 -120bin yakıyor bende iki tane motor olduğu çin aradaki farkı görebiliyorsun ama basınca da yakıyor şimdi daimi olarak 140-150km hızla gidersende hiç affetmeyor ama zaten bizim türkiyede bu hızla ne kadar gidebilisinki
Honda Shadow ile ilgili faydalı bilgiler veren bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Şu an Kanuni Tiger kullanıcısıyım.Aynı tarz motosikletin daha kalitelisini almak isteyince Shadow'da karar kıldım.
Ödemelerimi Elazığ'dan havale yoluyla yaptım.Bir hafta içinde gidip Ankara'dan sıfır motosikletimi alacağım inşallah.
Önümüz kış olduğu için tecrübelerimi yazmak bir sonraki mevsime kalacak gibi.
arkadaşlar motorun aküsüne ulaşmak için seleyi sökmek gerekiyor sanırım.
motosiklet akü numuneleri geldi.. 12W 12 AH olan bir tanesini motorumda kullanmak denemek istiyorum.
daha önce aküsünü söküp takan varmı..selenin her iki yanında bir civata var.ama yinede yerinden çıkmadı..bende zorlamadım bıraktım.
buarada orijinal egzostları takacağım..aşırı gürültülü şuanki egzostlar.yanından geçtiğim tüm araçların alarmları çalıyor.
Ben anahtarı üzerinde kontak açık unutmuştum. Akü bitince söüüp şarja bağlamak zorunda kaldım.Arka koltuğu söküyorsun çok kolay. 2 civata var zaten. eğer sökülmede problem yaşıyorsanız. birazcık pas sökücü sıkın kolayca açılacaktır.
kaldera abi, uzun zmandır egsoz araştırması yapıyorum ama aklıma ve cebime yatkın bişey bulmadım. senin egsozların markası ve fiyatı nedir abi bilgin var mı?
güzel makinede 1.92'lik bir adamın altında çok kısa ve küçük kalıyor bence..
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)