Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Haziran 2010, 10:36
#721
Herkese merhaba 2006 model turuncu siyah Honda Shadow sahibiyim. Motorumu alalı 1 yıl oldu. Şimdide yavaş yavaş custom çalaışmalarına başladım. Gücüm ve param yettiğince custom bir motor haline getirecegim… Bu degişimleri fotograflarıyla buradan da paylaşacağım zamanla sizlere de yol göstermesi açısından.
Uğur Abi (kaldera) merhaba ben Aksu Abinin (Mehmet Aksu) gruptan ibanez’ im. Sana bir şey danışmak istiyorum. Senin çantaların direk hepco becker koruma demirine monte oluyor yan çanta demirlerine vidalanıyor mu nasıl yapıyorsun bunu. Ben aldığım yan çantaları, yan çanta demirine monte edeceğim markası Hudson çantaların. Kapa nın hepco becker e benzeyen bir ürününü buldum fiyatı da uygun onu alıp vidalama yapmayı düşünüyorum bana ışık tıtarsan çok memnun olurum.
Reklamlar
-
10 Haziran 2010, 13:15
#722
Senin Büyüklüğünü Tartışanlarda AKIL Aramak APTALLIK Olur !!! Tek Şampiyon FENERBAHÇE
-
15 Haziran 2010, 19:19
#723
-
16 Haziran 2010, 00:18
#724
Teşekkür ederim Uğur Abi. Bendeki demir bu şekilde gelmedi satın aldığım sitede daha farklı bir fotograf vardı. Ama bu işi çözdüm ben çantamın arkası sert plastikti buna ragmen içine aliminyum parça kestirdim ve demire plastik kelepçelerle 6 yerden sabitledim taş gibi oldu. Bu işlemi fotograflayamadım maalesef forumda paylaşamadım bu yüzden bitmiş halini bir kaç güne ekleyeceğim
-
28 Haziran 2010, 20:52
#725
ARKADAŞLAR MERHABA ;
2006 MODEL HONDA SHADOW VT750 SİYAH 7300 KM OLAN MOTOSİKLETİMİ SATIYORUM. MOTOSİKLETİM GARAJ MUHAFAZA EDİLMEKTEDİR VE İLK GÜNKİ KADAR TEMİZDİR. ÜZERİNDE KAPPA CAM, DERİ ÇANTA, AYAK PEDİ, KORUMA DERİMİ MEVCUTTUR. SATMA NEDENİM İSE EKONOMİK DURUMDUR.
YAĞMURDA VE TOZLU YOLLAR KULLANILMAMIŞTIR. SADECE HAFTA SONRA BİNİLDİĞİNDEN DÜŞÜK KM DEDİR. AYRICA SATTIK İLANI http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...ok-temiz/detay ADRESİNDE MEVCUTTUR.
TEL 0532 583 4446
-
02 Temmuz 2010, 02:29
#726
Shadow 750 VT nin Türkçe kullanıcı klavuzuna sahip bir arkadaş var mı acaba internet sayfalarındanda düzgün birşey bulamadım bulamadım????
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
02 Temmuz 2010, 14:40
#727
arkadaşlar merhaba.benim mototrum suzuki c800 fakat bu forum da dahil olmak üzere malesef hiçbir forumda açılmış bir başlık yok.bu forumdaki açılmıış olan genel başlık malesef ben birkaç şey yazsam da hareketlenmedi.o yüzden buraya yazmak zorundayım çünkü benimkine en yakın motor bu.
buraya yazma sebebime gelrisek:ben motorun artçı koltuğunu değiştirip daha konforlu bir koltuk almak istiyorum ve ayrıca da artçı için kollarını dayayaybilsin diye kolçak eklemek istiyorum.bu konularda bana yardımcı olabilir misiniz?
-
11 Temmuz 2010, 16:16
#728
Hepinize güvenli sürüşler dileyerek bir soru sormak istiyorum;
Shadow VT 750 C,
Shadow VT 750 C4 ve
Shadow VT 750 ACE...
Bu motorlar arasında ne farklar var ? Hangisini tavsiye edersiniz ? Bilgi verebilir misiniz ?
-
13 Temmuz 2010, 11:42
#729
Shadowların C modellerinin hepsi aynıdır. C nin yanında yazan rakam model yılını ifade ediyor örnegin C4 shadow 2004 model vt750 yi ifade ediyor aynı şekilde C6 2006 model vt 750 yi ifade ediyor. ACE modeli ise üretimini 2003 te durdurmuş bir model açılımı American Classic Edition. Bir çok usta ile bu motorlar üzerine sohbet ettim kime sorduysam ACE modellerinin çok daha kaliteli işçiliğe sahip olduğunu söylediler. 2004-2008 arasında üretilen shadowlar tek karbüratörlü iken ACE modeli çift karbüratör beslemelidir (yakıtı fazla değil diger modellerle aynı yakıyor) aynı zamanda zincir aktarmadır. Zincir aktarma şaft a göre daha kayıpsız gücü iletir sadece bakımıyla uğraşmalısınız en fazla 400km de bir yaglanması şarttır. Gücün kayıpsız iletilmesi demek 2004 sonrası shadowlardan daha da güçlü olduğu anlamına gelir.
-
13 Temmuz 2010, 17:59
#730
Çok teşekkür ederim, bilgiler için...
Aralık ayında bu motordan almaya niyetlenmiştim, son anda naked motor aldım...Onu da 2 hafta önce başıma gelen bir kaza sonucu sattım...Güvenli olduğu için, radikal bir tarz değişikliği yaparak cruiser düşünüyorum, tercihim de Shadow'dan yana.
-
14 Temmuz 2010, 11:02
#731
Öncelikle çok geçmiş olsun umarım sizde birşey yoktur kazadan dolayı. Shodow almak gerçekten isabetli bir seçim Türkiye'de bbir çok marka ve modelin 750-900cc arası birçok modeli var ama shadow u öne çıkaran özelliklerin başında yedek parça sıkıntısı olmaması yatmakta. Birçok parça depolarında mevcut gidip alabiliyorsunuz. Daha önce hiç cruizer kullandınız mı bilmiyorum ama cruizer motorları sevmiyorsanız sizi kesinlikle tatmin etmeyecek bir motor nedenini de şöyle sıralayabilirim;
1- Hızlanması naked motorlara göre yavaş kalır. (Bana göre oldukça tatmin edici hızı ama bir naked ciye yavaş gelebilir.)
2- Bir naked motordan (sanırım sizde 4 silindir fazer vardı) daha fazla vibrasyona sahip (ciddi derecede zangır zangır titremiyor kesinlikle ama 4 silindir bir naked motora göre vibrasyon mevcut kendini 120 ve sonrası hızlarda belli ediyor.
Avantajları;
1- Çok dikkat çekici bir motor nereye gitsem etrafıma bir sürü insan toplanıyor (endro motoru olan arkadaşlarım sitem ediyor insanlara bizim motorlarla da ilgilenin diye )
2- Konforlu motor artçınızın uzun yollarda hiç şikayet etmez rahatsız oldum diye
3- Çok dengeli bir motor kolay kolay yol tutuşunu kaybetmeze
4- Yakıtı naked motora göre az 100km de 4.3-4.5 litre benzin yakıyorum 90-100km sabit hızlarda
Eksikleri;
1- Egsoz sesi oldukça az sanki scooter sürüyormuş gibi hissediyorsunuz bir süre sonra ilk yaptığım yenilik egsozu değiştirmek oldu (egsozu deldirmeyin çok tehlikeli mutlaka yeni bir performasn egsozu alın - Egsoz değişiminden sonra motorum daha az yakmaya başladı ve 120 sonrası vibrasyon yarı yarıya düştü)
2- Aksesuarları çok çok pahalı cruizer almaya karar verdiysek gereken aksesuarlar 2000 tl civarında tutabiliyor.
-
14 Temmuz 2010, 15:31
#732
Çok sağolun, tekrar teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.
Yaşadığım kazada, düşerken motordan ayrılamadım, sağ ayağım kuyruk grenajının altında kaldı, ayak bileğimde doku ezilmesi oldu, 15 gün rapor verdiler.
Eğer, motosiklet botlarım olmasaydı, ayağım garanti bilekten kırılırdı, çünkü botun önü yarıldı.
Şu an niyetim, ayağımı yerden kesecek kadar 100 cc bir motor alıp, bir müddet kendimi toparlamak, daha sonra Shadow almak.Fazer, haliyle kazalı olarak satıldığından ucuza gitti.
Shadow alırsam (Ki, 1. tercihim) aksesuarlı almayı düşünüyorum, alırken biraz fazla para veririm ama, ayrıca aksesuar alacak olursam bana daha pahalıya gelir.
Fazer'le 100 km yi pek geçmediğim için vibrasyonun sorun olacağını zannetmiyorum, daha önce Hyosung GT 250 R kullanmıştım, o da V-twin di.
verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkür ederim, kazasız sürüşler
-
14 Temmuz 2010, 15:43
#733
Tekrar geçmiş olsun sizede insanın hayatında kötü bir tecrübe oluyor kazalar neyseki kalıcı bir hasar almamışsınız. Eğer ki 100 km yi çok geçmem hız benim için öenmli değil ama gazı açtığımda da altımdaki motor kendini göstersin derseniz shadow mutlaka alın. Aksesuarlı bulabilirseniz muhakkak kaçırmayın kışa doğru fiyatlar inmeye başlar şu aralar bakınıyorumda 1-2 shadow ilanı dışındakiler çok çok yüksek fiyatlar istiyorlar motorlarına. Umarım aklınıza yatan ve seveceginiz bir shadow alırsınız.
-
14 Temmuz 2010, 18:43
#734
hlkbldl adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba.benim mototrum suzuki c800 fakat bu forum da dahil olmak üzere malesef hiçbir forumda açılmış bir başlık yok.bu forumdaki açılmıış olan genel başlık malesef ben birkaç şey yazsam da hareketlenmedi.o yüzden buraya yazmak zorundayım çünkü benimkine en yakın motor bu.
buraya yazma sebebime gelrisek:ben motorun artçı koltuğunu değiştirip daha konforlu bir koltuk almak istiyorum ve ayrıca da artçı için kollarını dayayaybilsin diye kolçak eklemek istiyorum.bu konularda bana yardımcı olabilir misiniz?
Ebay da cruisercustomizing diye bir satıcı var, bazen bu ürünlerden satıyor.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
15 Temmuz 2010, 08:16
#735
commanchero adlı üyeden alıntı
Shadowların C modellerinin hepsi aynıdır. C nin yanında yazan rakam model yılını ifade ediyor örnegin C4 shadow 2004 model vt750 yi ifade ediyor aynı şekilde C6 2006 model vt 750 yi ifade ediyor. .
Benim C4 2006 model; nasıl oluyor da oluyor peki ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:08 ----------
2- Bir naked motordan (sanırım sizde 4 silindir fazer vardı) daha fazla vibrasyona sahip (ciddi derecede zangır zangır titremiyor kesinlikle ama 4 silindir bir naked motora göre vibrasyon mevcut kendini 120 ve sonrası hızlarda belli ediyor.
Ben vibrasyon sorunu yaşamıyorum.
Avantajları;
2- Konforlu motor artçınızın uzun yollarda hiç şikayet etmez rahatsız oldum diye
Arkamda kim yolculuk ettiyse 5' nci km' den sonra "abi kenara çek uyuştum" diye omuzumu çürütmeye başlıyor... Ayrıca artçıyı hiç sevmiyor; artçı az bişey kımıldasa gezmeye başlıyor. Aynı huysuz bir at gibi...
Eksikleri;
1- Egsoz sesi oldukça az sanki scooter sürüyormuş gibi hissediyorsunuz bir süre sonra ilk yaptığım yenilik egsozu değiştirmek oldu (egsozu deldirmeyin çok tehlikeli mutlaka yeni bir performasn egsozu alın - Egsoz değişiminden sonra motorum daha az yakmaya başladı ve 120 sonrası vibrasyon yarı yarıya düştü)
Bence de yanlış bir uygulama ama tehlikesi ne ? Bir de egzosla vibrasyonun alakasını çözemedim ???
2- Aksesuarları çok çok pahalı cruizer almaya karar verdiysek gereken aksesuarlar 2000 tl civarında tutabiliyor
2000 TL' ye donatabilsem filosunu kurardım Shadow' un... Egzos' dan koltuğa, aynadan sissy bar' a, floorboard' dan siperlik ve sis farlarına ben yaklaşık 6000 TL harcadım !!!
-
15 Temmuz 2010, 17:15
#736
Ruhsata bakarsanız c4 yazmaması lazım ruhsatta C ibaresi mevcuttur sadece VT750 C yazar yanlızca sondaki rakamın yıl ifade ettiğini ise bir çok forumdan okudum ayrıca fuar sırasında görevliden de aynı yanıtı aldım.
Vibrasyonu nasıl yorumladığınıza bağlı zangır zangır titreme yok ancak altınızda 750cc lik bir dev olduğunuda hissediyorsunuz. Bahsettiğim farkı anlamak için önce bir 4 silindirli makine kullanmanızı öneririm farkı o zaman daha rahat anlarsınız.
Ben artçı aldığımda hiçbir zaman yaşadığınız sorunu yaşamadım sissybar ım olmamasına ragmen arkamdaki kişiyle durmaksızın 40 dk kadar yol yaptım 100-120 arası hızlarda indiğinde hoplayıp zıplıyordu süper diyordu artçım olanların sayısını tutmadım hiç ama epey kişiyle şehir içi şehir dışı(200km yi geçmeyen) seyahatler yaptım sorunlu olana rastlamadım hiç. Benim kilom 80 genelde arkamda kendimden kiloca daha aşağıda olanlar oturuyor (bayanlar)
Egsoz meselesine gelince egsoz çok önemli bir aparattır. Amerikan modelli egsozlar yapılırlarken (cobra, vance&hines, highway hawk, road burner vs) motorun gücüne ve gazın çıkışına uygun genişlikte malzeme kullanırlar yani ezbere şu boruyu yapalım taksınlar patır kütür ses çıkarsın diye birşey yok bunlar mühendislik çalışmalardır. Hesaplanan birçok değişken var. Kendi orjinal egsozu ise bu tip aşamalardan geçerek yapılıyor ve avrupa standartlarına uygun ses düzeyine indirgeniyor. Bu yapılırken de bunun delineği düşünülmeden her şey tek tek ince ayrıntısına kadar hesaplanarak uygulanıyor siz deldirdiginizde yada içini boşaltırdığınızda bu egsoz artık işlevini göremiyor sadece gürültü yapıyor motoru çekişten düşürüyor vs. Ayrıca bu işlemin geri dönüşü yok yeni egsoz fiyatıda geçen sene honda da 1.750 ytl idi bu seneki fiyattan haberdar degilim. Vibrasyona etkisine gelince orjinal egsoz performans egsozları gibi degildir içerisinde duvarlar mevcuttur ve egsoz gazı her çıkışında bu duvarlara çarpmaktadır. (Bu duvarlar hem sesi kesmeye yarıyor hemde gazın bir anda çıkmasını engelleyip geri döndürüyor yüksek devirde bu olay motoru zorluyor (hep anlatılır bu google da aratırsanız benden daha bilgili kişilerin aktarımlarını bulabilirsiniz) bu da motorda titremeye sebep oluyor performans egsoz takıldıktan sonra bu düşer çünkü egsoz gazı doğrudan dışarı atılıyor çarpacagı herhangi bir duvar yok.
Aksesuar mevzusuna gelince gereken aksesuarlar 2000ytl demişim farkındaysanız sonuçta koltuk, ayna, sis lambası, floorboard kişisel zevkler için değiştirilir. Gereken aksesuar kısmına girenler;
Sissybar: 240-500 ytl (chromman 240ytl, highway hawk 400 ytl, kappa 400 civarı, givi 500 ytl)
Ön cam: 500 ytl (national cycle, kappa, givi)
Yan çanta demiri 100-150 ytl (kappa 100 ytl highway hawk 145 ytl)
Yan Çanta 150 ytl-1000ytl (armode,held,hudson,givi,kappa,hepco becker)
Ben gereken derken gerekliliği olanlardan bahsettim. Sizin yaptıklarınızın çogu kişisel zevk.
-
16 Temmuz 2010, 09:34
#737
Ruhsata bakarsanız c4 yazmaması lazım ruhsatta C ibaresi mevcuttur sadece VT750 C yazar yanlızca sondaki rakamın yıl ifade ettiğini ise bir çok forumdan okudum ayrıca fuar sırasında görevliden de aynı yanıtı aldım.
Ruhsatta C bile yazmıyor Honda ŞADOV yazmış memur zaten
Vibrasyonu nasıl yorumladığınıza bağlı zangır zangır titreme yok ancak altınızda 750cc lik bir dev olduğunuda hissediyorsunuz. Bahsettiğim farkı anlamak için önce bir 4 silindirli makine kullanmanızı öneririm farkı o zaman daha rahat anlarsınız.
Anladım ne demek istediğinizi ama ne bileyim arkadaşlardan CBF 1100 (yoksa 1000 miydi? tarzım değil ya dikkat bile etmedim..) Gold Wing, Electra filan alıp sürdüm ağırlık ve torque farkı hariç bir şey yaşamadım. Daha bir dikkatli bakacağım bir dahakine...
Ben artçı aldığımda hiçbir zaman yaşadığınız sorunu yaşamadım sissybar ım olmamasına ragmen arkamdaki kişiyle durmaksızın 40 dk kadar yol yaptım 100-120 arası hızlarda indiğinde hoplayıp zıplıyordu süper diyordu artçım olanların sayısını tutmadım hiç ama epey kişiyle şehir içi şehir dışı(200km yi geçmeyen) seyahatler yaptım sorunlu olana rastlamadım hiç. Benim kilom 80 genelde arkamda kendimden kiloca daha aşağıda olanlar oturuyor (bayanlar)
Bayanlar... hmmm bunu yaşımı ve de evli olmamı kafama vurmak için dediniz di mi ? Valla bilmem ama arka koltuk çok rahatsız gerçekten de... Bir de makina artçıyı sevmiyor resmen...
Egsoz meselesine gelince egsoz çok önemli bir aparattır. Amerikan modelli egsozlar yapılırlarken (cobra, vance&hines, highway hawk, road burner vs) motorun gücüne ve gazın çıkışına uygun genişlikte malzeme kullanırlar yani ezbere şu boruyu yapalım taksınlar patır kütür ses çıkarsın diye birşey yok bunlar mühendislik çalışmalardır. Hesaplanan birçok değişken var. Kendi orjinal egsozu ise bu tip aşamalardan geçerek yapılıyor ve avrupa standartlarına uygun ses düzeyine indirgeniyor. Bu yapılırken de bunun delineği düşünülmeden her şey tek tek ince ayrıntısına kadar hesaplanarak uygulanıyor siz deldirdiginizde yada içini boşaltırdığınızda bu egsoz artık işlevini göremiyor sadece gürültü yapıyor motoru çekişten düşürüyor vs. Ayrıca bu işlemin geri dönüşü yok yeni egsoz fiyatıda geçen sene honda da 1.750 ytl idi bu seneki fiyattan haberdar degilim. Vibrasyona etkisine gelince orjinal egsoz performans egsozları gibi degildir içerisinde duvarlar mevcuttur ve egsoz gazı her çıkışında bu duvarlara çarpmaktadır. (Bu duvarlar hem sesi kesmeye yarıyor hemde gazın bir anda çıkmasını engelleyip geri döndürüyor yüksek devirde bu olay motoru zorluyor (hep anlatılır bu google da aratırsanız benden daha bilgili kişilerin aktarımlarını bulabilirsiniz) bu da motorda titremeye sebep oluyor performans egsoz takıldıktan sonra bu düşer çünkü egsoz gazı doğrudan dışarı atılıyor çarpacagı herhangi bir duvar yok.
Bunlara tamamen katılıyorum. Karacahil mod lara bende karşıyım. Vibrasyonu anlayamadım sadece...
Aksesuar mevzusuna gelince gereken aksesuarlar 2000ytl demişim farkındaysanız sonuçta koltuk, ayna, sis lambası, floorboard kişisel zevkler için değiştirilir. Gereken aksesuar kısmına girenler;
Sissybar: 240-500 ytl (chromman 240ytl, highway hawk 400 ytl, kappa 400 civarı, givi 500 ytl)
Ön cam: 500 ytl (national cycle, kappa, givi)
Yan çanta demiri 100-150 ytl (kappa 100 ytl highway hawk 145 ytl)
Yan Çanta 150 ytl-1000ytl (armode,held,hudson,givi,kappa,hepco becker)
Ben gereken derken gerekliliği olanlardan bahsettim. Sizin yaptıklarınızın çogu kişisel zevk.
Hocam cruiser' dan bahsediyoruz; dişinden tırnağına kadar kişisel zevk bir makina zaten... :D
[/QUOTE]
Çok teşekkürler detaylı cevap için. Çoğunlukla aynı fikirdeyiz ama yani hep bayanlar artçı deyip yaramı deştiniz... :D
Ama şaka bir yana, dünyanın en güzel hanımını artçı olarak alıp geziyorum ben de bazen... (8 yaşındaki kızımı) :D
Sevgi ve saygılar
-
16 Temmuz 2010, 10:26
#738
-
16 Temmuz 2010, 11:22
#739
-
17 Temmuz 2010, 11:19
#740
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler