Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #721

    Üyelik
    07 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda VT 750
    Herkese merhaba 2006 model turuncu siyah Honda Shadow sahibiyim. Motorumu alalı 1 yıl oldu. Şimdide yavaş yavaş custom çalaışmalarına başladım. Gücüm ve param yettiğince custom bir motor haline getirecegim… Bu degişimleri fotograflarıyla buradan da paylaşacağım zamanla sizlere de yol göstermesi açısından.

    Uğur Abi (kaldera) merhaba ben Aksu Abinin (Mehmet Aksu) gruptan ibanez’ im. Sana bir şey danışmak istiyorum. Senin çantaların direk hepco becker koruma demirine monte oluyor yan çanta demirlerine vidalanıyor mu nasıl yapıyorsun bunu. Ben aldığım yan çantaları, yan çanta demirine monte edeceğim markası Hudson çantaların. Kapa nın hepco becker e benzeyen bir ürününü buldum fiyatı da uygun onu alıp vidalama yapmayı düşünüyorum bana ışık tıtarsan çok memnun olurum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #722
    yasinsubay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul - Ümraniye
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS 650A
    Arkadaslar satılık 2007 Model Shadow bilgilerinize,

    http://www.motosiklet.net/forum/sati...n-5500-km.html
    Senin Büyüklüğünü Tartışanlarda AKIL Aramak APTALLIK Olur !!! Tek Şampiyon FENERBAHÇE

  3. #723
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı commanchero adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uğur Abi (kaldera) merhaba ben Aksu Abinin (Mehmet Aksu) gruptan ibanez’ im. Sana bir şey danışmak istiyorum. Senin çantaların direk hepco becker koruma demirine monte oluyor yan çanta demirlerine vidalanıyor mu nasıl yapıyorsun bunu. Ben aldığım yan çantaları, yan çanta demirine monte edeceğim markası Hudson çantaların. Kapa nın hepco becker e benzeyen bir ürününü buldum fiyatı da uygun onu alıp vidalama yapmayı düşünüyorum bana ışık tıtarsan çok memnun olurum.
    benim çantalar bağlantıları ile birlikte kopmle set halinde. zaten öylede olması gerekir. çantaların iç tarafta kalan yüzeyi böyle bir bağlantı yapılması için özel bir yapıdadır. Heybe tarzında yumuşak malzemeden olan bir çantayı bu şeklide yerine monte edemezsiniz..

    eğer bağlantı aparatlarınız bu şeklide ise;


    monte edilmiş son durumuda böyle..çantaların içten demirlere sabitlenebildiği 4 adet civata ve karşılık somunu vardır.



  4. #724

    Üyelik
    07 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda VT 750
    Teşekkür ederim Uğur Abi. Bendeki demir bu şekilde gelmedi satın aldığım sitede daha farklı bir fotograf vardı. Ama bu işi çözdüm ben çantamın arkası sert plastikti buna ragmen içine aliminyum parça kestirdim ve demire plastik kelepçelerle 6 yerden sabitledim taş gibi oldu. Bu işlemi fotograflayamadım maalesef forumda paylaşamadım bu yüzden bitmiş halini bir kaç güne ekleyeceğim
    Born To Be WILD.......

  5. #725

    Üyelik
    29 Ekim 2006
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    BOBBER
    ARKADAŞLAR MERHABA ;
    2006 MODEL HONDA SHADOW VT750 SİYAH 7300 KM OLAN MOTOSİKLETİMİ SATIYORUM. MOTOSİKLETİM GARAJ MUHAFAZA EDİLMEKTEDİR VE İLK GÜNKİ KADAR TEMİZDİR. ÜZERİNDE KAPPA CAM, DERİ ÇANTA, AYAK PEDİ, KORUMA DERİMİ MEVCUTTUR. SATMA NEDENİM İSE EKONOMİK DURUMDUR.

    YAĞMURDA VE TOZLU YOLLAR KULLANILMAMIŞTIR. SADECE HAFTA SONRA BİNİLDİĞİNDEN DÜŞÜK KM DEDİR. AYRICA SATTIK İLANI http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...ok-temiz/detay ADRESİNDE MEVCUTTUR.
    TEL 0532 583 4446

  6. #726
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Shadow 750 VT nin Türkçe kullanıcı klavuzuna sahip bir arkadaş var mı acaba internet sayfalarındanda düzgün birşey bulamadım bulamadım????
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  7. #727

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    intruder c800 2007
    arkadaşlar merhaba.benim mototrum suzuki c800 fakat bu forum da dahil olmak üzere malesef hiçbir forumda açılmış bir başlık yok.bu forumdaki açılmıış olan genel başlık malesef ben birkaç şey yazsam da hareketlenmedi.o yüzden buraya yazmak zorundayım çünkü benimkine en yakın motor bu.
    buraya yazma sebebime gelrisek:ben motorun artçı koltuğunu değiştirip daha konforlu bir koltuk almak istiyorum ve ayrıca da artçı için kollarını dayayaybilsin diye kolçak eklemek istiyorum.bu konularda bana yardımcı olabilir misiniz?

  8. #728
    Maverick35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki VN800- 2003
    Hepinize güvenli sürüşler dileyerek bir soru sormak istiyorum;

    Shadow VT 750 C,
    Shadow VT 750 C4 ve
    Shadow VT 750 ACE...

    Bu motorlar arasında ne farklar var ? Hangisini tavsiye edersiniz ? Bilgi verebilir misiniz ?

  9. #729

    Üyelik
    07 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda VT 750
    Shadowların C modellerinin hepsi aynıdır. C nin yanında yazan rakam model yılını ifade ediyor örnegin C4 shadow 2004 model vt750 yi ifade ediyor aynı şekilde C6 2006 model vt 750 yi ifade ediyor. ACE modeli ise üretimini 2003 te durdurmuş bir model açılımı American Classic Edition. Bir çok usta ile bu motorlar üzerine sohbet ettim kime sorduysam ACE modellerinin çok daha kaliteli işçiliğe sahip olduğunu söylediler. 2004-2008 arasında üretilen shadowlar tek karbüratörlü iken ACE modeli çift karbüratör beslemelidir (yakıtı fazla değil diger modellerle aynı yakıyor) aynı zamanda zincir aktarmadır. Zincir aktarma şaft a göre daha kayıpsız gücü iletir sadece bakımıyla uğraşmalısınız en fazla 400km de bir yaglanması şarttır. Gücün kayıpsız iletilmesi demek 2004 sonrası shadowlardan daha da güçlü olduğu anlamına gelir.
    Born To Be WILD.......

  10. #730
    Maverick35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki VN800- 2003
    Çok teşekkür ederim, bilgiler için...

    Aralık ayında bu motordan almaya niyetlenmiştim, son anda naked motor aldım...Onu da 2 hafta önce başıma gelen bir kaza sonucu sattım...Güvenli olduğu için, radikal bir tarz değişikliği yaparak cruiser düşünüyorum, tercihim de Shadow'dan yana.

  11. #731

    Üyelik
    07 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda VT 750
    Öncelikle çok geçmiş olsun umarım sizde birşey yoktur kazadan dolayı. Shodow almak gerçekten isabetli bir seçim Türkiye'de bbir çok marka ve modelin 750-900cc arası birçok modeli var ama shadow u öne çıkaran özelliklerin başında yedek parça sıkıntısı olmaması yatmakta. Birçok parça depolarında mevcut gidip alabiliyorsunuz. Daha önce hiç cruizer kullandınız mı bilmiyorum ama cruizer motorları sevmiyorsanız sizi kesinlikle tatmin etmeyecek bir motor nedenini de şöyle sıralayabilirim;

    1- Hızlanması naked motorlara göre yavaş kalır. (Bana göre oldukça tatmin edici hızı ama bir naked ciye yavaş gelebilir.)
    2- Bir naked motordan (sanırım sizde 4 silindir fazer vardı) daha fazla vibrasyona sahip (ciddi derecede zangır zangır titremiyor kesinlikle ama 4 silindir bir naked motora göre vibrasyon mevcut kendini 120 ve sonrası hızlarda belli ediyor.

    Avantajları;

    1- Çok dikkat çekici bir motor nereye gitsem etrafıma bir sürü insan toplanıyor (endro motoru olan arkadaşlarım sitem ediyor insanlara bizim motorlarla da ilgilenin diye )
    2- Konforlu motor artçınızın uzun yollarda hiç şikayet etmez rahatsız oldum diye
    3- Çok dengeli bir motor kolay kolay yol tutuşunu kaybetmeze
    4- Yakıtı naked motora göre az 100km de 4.3-4.5 litre benzin yakıyorum 90-100km sabit hızlarda

    Eksikleri;

    1- Egsoz sesi oldukça az sanki scooter sürüyormuş gibi hissediyorsunuz bir süre sonra ilk yaptığım yenilik egsozu değiştirmek oldu (egsozu deldirmeyin çok tehlikeli mutlaka yeni bir performasn egsozu alın - Egsoz değişiminden sonra motorum daha az yakmaya başladı ve 120 sonrası vibrasyon yarı yarıya düştü)
    2- Aksesuarları çok çok pahalı cruizer almaya karar verdiysek gereken aksesuarlar 2000 tl civarında tutabiliyor.
    Born To Be WILD.......

  12. #732
    Maverick35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki VN800- 2003
    Çok sağolun, tekrar teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.

    Yaşadığım kazada, düşerken motordan ayrılamadım, sağ ayağım kuyruk grenajının altında kaldı, ayak bileğimde doku ezilmesi oldu, 15 gün rapor verdiler.

    Eğer, motosiklet botlarım olmasaydı, ayağım garanti bilekten kırılırdı, çünkü botun önü yarıldı.

    Şu an niyetim, ayağımı yerden kesecek kadar 100 cc bir motor alıp, bir müddet kendimi toparlamak, daha sonra Shadow almak.Fazer, haliyle kazalı olarak satıldığından ucuza gitti.

    Shadow alırsam (Ki, 1. tercihim) aksesuarlı almayı düşünüyorum, alırken biraz fazla para veririm ama, ayrıca aksesuar alacak olursam bana daha pahalıya gelir.

    Fazer'le 100 km yi pek geçmediğim için vibrasyonun sorun olacağını zannetmiyorum, daha önce Hyosung GT 250 R kullanmıştım, o da V-twin di.

    verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkür ederim, kazasız sürüşler

  13. #733

    Üyelik
    07 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda VT 750
    Tekrar geçmiş olsun sizede insanın hayatında kötü bir tecrübe oluyor kazalar neyseki kalıcı bir hasar almamışsınız. Eğer ki 100 km yi çok geçmem hız benim için öenmli değil ama gazı açtığımda da altımdaki motor kendini göstersin derseniz shadow mutlaka alın. Aksesuarlı bulabilirseniz muhakkak kaçırmayın kışa doğru fiyatlar inmeye başlar şu aralar bakınıyorumda 1-2 shadow ilanı dışındakiler çok çok yüksek fiyatlar istiyorlar motorlarına. Umarım aklınıza yatan ve seveceginiz bir shadow alırsınız.
    Born To Be WILD.......

  14. #734
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı hlkbldl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba.benim mototrum suzuki c800 fakat bu forum da dahil olmak üzere malesef hiçbir forumda açılmış bir başlık yok.bu forumdaki açılmıış olan genel başlık malesef ben birkaç şey yazsam da hareketlenmedi.o yüzden buraya yazmak zorundayım çünkü benimkine en yakın motor bu.
    buraya yazma sebebime gelrisek:ben motorun artçı koltuğunu değiştirip daha konforlu bir koltuk almak istiyorum ve ayrıca da artçı için kollarını dayayaybilsin diye kolçak eklemek istiyorum.bu konularda bana yardımcı olabilir misiniz?
    Ebay da cruisercustomizing diye bir satıcı var, bazen bu ürünlerden satıyor.
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  15. #735
    modixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2010
    Şehir
    Alanya-Gazipaşa, Antalya
    Motosikleti
    Jawa 1971 / MCT 250 2010 / Honda Shadow VT750 2006
    Alıntı commanchero adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Shadowların C modellerinin hepsi aynıdır. C nin yanında yazan rakam model yılını ifade ediyor örnegin C4 shadow 2004 model vt750 yi ifade ediyor aynı şekilde C6 2006 model vt 750 yi ifade ediyor. .

    Benim C4 2006 model; nasıl oluyor da oluyor peki ?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:08 ----------

    2- Bir naked motordan (sanırım sizde 4 silindir fazer vardı) daha fazla vibrasyona sahip (ciddi derecede zangır zangır titremiyor kesinlikle ama 4 silindir bir naked motora göre vibrasyon mevcut kendini 120 ve sonrası hızlarda belli ediyor.

    Ben vibrasyon sorunu yaşamıyorum.

    Avantajları;

    2- Konforlu motor artçınızın uzun yollarda hiç şikayet etmez rahatsız oldum diye

    Arkamda kim yolculuk ettiyse 5' nci km' den sonra "abi kenara çek uyuştum" diye omuzumu çürütmeye başlıyor... Ayrıca artçıyı hiç sevmiyor; artçı az bişey kımıldasa gezmeye başlıyor. Aynı huysuz bir at gibi...
    Eksikleri;

    1- Egsoz sesi oldukça az sanki scooter sürüyormuş gibi hissediyorsunuz bir süre sonra ilk yaptığım yenilik egsozu değiştirmek oldu (egsozu deldirmeyin çok tehlikeli mutlaka yeni bir performasn egsozu alın - Egsoz değişiminden sonra motorum daha az yakmaya başladı ve 120 sonrası vibrasyon yarı yarıya düştü)

    Bence de yanlış bir uygulama ama tehlikesi ne ? Bir de egzosla vibrasyonun alakasını çözemedim ???

    2- Aksesuarları çok çok pahalı cruizer almaya karar verdiysek gereken aksesuarlar 2000 tl civarında tutabiliyor

    2000 TL' ye donatabilsem filosunu kurardım Shadow' un... Egzos' dan koltuğa, aynadan sissy bar' a, floorboard' dan siperlik ve sis farlarına ben yaklaşık 6000 TL harcadım !!!
    Ne Mutlu Türküm Diyene !

  16. #736

    Üyelik
    07 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda VT 750
    Ruhsata bakarsanız c4 yazmaması lazım ruhsatta C ibaresi mevcuttur sadece VT750 C yazar yanlızca sondaki rakamın yıl ifade ettiğini ise bir çok forumdan okudum ayrıca fuar sırasında görevliden de aynı yanıtı aldım.

    Vibrasyonu nasıl yorumladığınıza bağlı zangır zangır titreme yok ancak altınızda 750cc lik bir dev olduğunuda hissediyorsunuz. Bahsettiğim farkı anlamak için önce bir 4 silindirli makine kullanmanızı öneririm farkı o zaman daha rahat anlarsınız.

    Ben artçı aldığımda hiçbir zaman yaşadığınız sorunu yaşamadım sissybar ım olmamasına ragmen arkamdaki kişiyle durmaksızın 40 dk kadar yol yaptım 100-120 arası hızlarda indiğinde hoplayıp zıplıyordu süper diyordu artçım olanların sayısını tutmadım hiç ama epey kişiyle şehir içi şehir dışı(200km yi geçmeyen) seyahatler yaptım sorunlu olana rastlamadım hiç. Benim kilom 80 genelde arkamda kendimden kiloca daha aşağıda olanlar oturuyor (bayanlar)

    Egsoz meselesine gelince egsoz çok önemli bir aparattır. Amerikan modelli egsozlar yapılırlarken (cobra, vance&hines, highway hawk, road burner vs) motorun gücüne ve gazın çıkışına uygun genişlikte malzeme kullanırlar yani ezbere şu boruyu yapalım taksınlar patır kütür ses çıkarsın diye birşey yok bunlar mühendislik çalışmalardır. Hesaplanan birçok değişken var. Kendi orjinal egsozu ise bu tip aşamalardan geçerek yapılıyor ve avrupa standartlarına uygun ses düzeyine indirgeniyor. Bu yapılırken de bunun delineği düşünülmeden her şey tek tek ince ayrıntısına kadar hesaplanarak uygulanıyor siz deldirdiginizde yada içini boşaltırdığınızda bu egsoz artık işlevini göremiyor sadece gürültü yapıyor motoru çekişten düşürüyor vs. Ayrıca bu işlemin geri dönüşü yok yeni egsoz fiyatıda geçen sene honda da 1.750 ytl idi bu seneki fiyattan haberdar degilim. Vibrasyona etkisine gelince orjinal egsoz performans egsozları gibi degildir içerisinde duvarlar mevcuttur ve egsoz gazı her çıkışında bu duvarlara çarpmaktadır. (Bu duvarlar hem sesi kesmeye yarıyor hemde gazın bir anda çıkmasını engelleyip geri döndürüyor yüksek devirde bu olay motoru zorluyor (hep anlatılır bu google da aratırsanız benden daha bilgili kişilerin aktarımlarını bulabilirsiniz) bu da motorda titremeye sebep oluyor performans egsoz takıldıktan sonra bu düşer çünkü egsoz gazı doğrudan dışarı atılıyor çarpacagı herhangi bir duvar yok.

    Aksesuar mevzusuna gelince gereken aksesuarlar 2000ytl demişim farkındaysanız sonuçta koltuk, ayna, sis lambası, floorboard kişisel zevkler için değiştirilir. Gereken aksesuar kısmına girenler;

    Sissybar: 240-500 ytl (chromman 240ytl, highway hawk 400 ytl, kappa 400 civarı, givi 500 ytl)
    Ön cam: 500 ytl (national cycle, kappa, givi)
    Yan çanta demiri 100-150 ytl (kappa 100 ytl highway hawk 145 ytl)
    Yan Çanta 150 ytl-1000ytl (armode,held,hudson,givi,kappa,hepco becker)

    Ben gereken derken gerekliliği olanlardan bahsettim. Sizin yaptıklarınızın çogu kişisel zevk.
    Born To Be WILD.......

  17. #737
    modixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2010
    Şehir
    Alanya-Gazipaşa, Antalya
    Motosikleti
    Jawa 1971 / MCT 250 2010 / Honda Shadow VT750 2006
    Ruhsata bakarsanız c4 yazmaması lazım ruhsatta C ibaresi mevcuttur sadece VT750 C yazar yanlızca sondaki rakamın yıl ifade ettiğini ise bir çok forumdan okudum ayrıca fuar sırasında görevliden de aynı yanıtı aldım.

    Ruhsatta C bile yazmıyor Honda ŞADOV yazmış memur zaten

    Vibrasyonu nasıl yorumladığınıza bağlı zangır zangır titreme yok ancak altınızda 750cc lik bir dev olduğunuda hissediyorsunuz. Bahsettiğim farkı anlamak için önce bir 4 silindirli makine kullanmanızı öneririm farkı o zaman daha rahat anlarsınız.

    Anladım ne demek istediğinizi ama ne bileyim arkadaşlardan CBF 1100 (yoksa 1000 miydi? tarzım değil ya dikkat bile etmedim..) Gold Wing, Electra filan alıp sürdüm ağırlık ve torque farkı hariç bir şey yaşamadım. Daha bir dikkatli bakacağım bir dahakine...

    Ben artçı aldığımda hiçbir zaman yaşadığınız sorunu yaşamadım sissybar ım olmamasına ragmen arkamdaki kişiyle durmaksızın 40 dk kadar yol yaptım 100-120 arası hızlarda indiğinde hoplayıp zıplıyordu süper diyordu artçım olanların sayısını tutmadım hiç ama epey kişiyle şehir içi şehir dışı(200km yi geçmeyen) seyahatler yaptım sorunlu olana rastlamadım hiç. Benim kilom 80 genelde arkamda kendimden kiloca daha aşağıda olanlar oturuyor (bayanlar)

    Bayanlar... hmmm bunu yaşımı ve de evli olmamı kafama vurmak için dediniz di mi ? Valla bilmem ama arka koltuk çok rahatsız gerçekten de... Bir de makina artçıyı sevmiyor resmen...

    Egsoz meselesine gelince egsoz çok önemli bir aparattır. Amerikan modelli egsozlar yapılırlarken (cobra, vance&hines, highway hawk, road burner vs) motorun gücüne ve gazın çıkışına uygun genişlikte malzeme kullanırlar yani ezbere şu boruyu yapalım taksınlar patır kütür ses çıkarsın diye birşey yok bunlar mühendislik çalışmalardır. Hesaplanan birçok değişken var. Kendi orjinal egsozu ise bu tip aşamalardan geçerek yapılıyor ve avrupa standartlarına uygun ses düzeyine indirgeniyor. Bu yapılırken de bunun delineği düşünülmeden her şey tek tek ince ayrıntısına kadar hesaplanarak uygulanıyor siz deldirdiginizde yada içini boşaltırdığınızda bu egsoz artık işlevini göremiyor sadece gürültü yapıyor motoru çekişten düşürüyor vs. Ayrıca bu işlemin geri dönüşü yok yeni egsoz fiyatıda geçen sene honda da 1.750 ytl idi bu seneki fiyattan haberdar degilim. Vibrasyona etkisine gelince orjinal egsoz performans egsozları gibi degildir içerisinde duvarlar mevcuttur ve egsoz gazı her çıkışında bu duvarlara çarpmaktadır. (Bu duvarlar hem sesi kesmeye yarıyor hemde gazın bir anda çıkmasını engelleyip geri döndürüyor yüksek devirde bu olay motoru zorluyor (hep anlatılır bu google da aratırsanız benden daha bilgili kişilerin aktarımlarını bulabilirsiniz) bu da motorda titremeye sebep oluyor performans egsoz takıldıktan sonra bu düşer çünkü egsoz gazı doğrudan dışarı atılıyor çarpacagı herhangi bir duvar yok.

    Bunlara tamamen katılıyorum. Karacahil mod lara bende karşıyım. Vibrasyonu anlayamadım sadece...

    Aksesuar mevzusuna gelince gereken aksesuarlar 2000ytl demişim farkındaysanız sonuçta koltuk, ayna, sis lambası, floorboard kişisel zevkler için değiştirilir. Gereken aksesuar kısmına girenler;

    Sissybar: 240-500 ytl (chromman 240ytl, highway hawk 400 ytl, kappa 400 civarı, givi 500 ytl)
    Ön cam: 500 ytl (national cycle, kappa, givi)
    Yan çanta demiri 100-150 ytl (kappa 100 ytl highway hawk 145 ytl)
    Yan Çanta 150 ytl-1000ytl (armode,held,hudson,givi,kappa,hepco becker)

    Ben gereken derken gerekliliği olanlardan bahsettim. Sizin yaptıklarınızın çogu kişisel zevk.


    Hocam cruiser' dan bahsediyoruz; dişinden tırnağına kadar kişisel zevk bir makina zaten... :D

    [/QUOTE]


    Çok teşekkürler detaylı cevap için. Çoğunlukla aynı fikirdeyiz ama yani hep bayanlar artçı deyip yaramı deştiniz... :D

    Ama şaka bir yana, dünyanın en güzel hanımını artçı olarak alıp geziyorum ben de bazen... (8 yaşındaki kızımı) :D

    Sevgi ve saygılar
    Ne Mutlu Türküm Diyene !

  18. #738

    Üyelik
    07 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda VT 750
    Üstad arka koltuğunuzdan genel olarak herkes şikayetçi ise iyi bir döşemeciye daha yumuşak hale getirtebilirsiniz. Birde arkadaki artçı sizden kiloluysa kesinlikle motor sevmiyor arkada oturanı bu konuda haklısınız. Ayrıca arkada oturan kişi artçı olmayı iyi bilmeli yani sizi engellemek yerine size destek verebilmeli arkama motor kullanan birisini artçı aldığımda sanki arkada yokmuş gibi hissediyorum o da motorcu olduğu için beni zorlamıyor ama hiç bilmeyen biri bindiğinde ilk başlarda motora şerit bile değiştirtemiyorum Motorun bir parçası gibi davran korkma düşmezsin dedikçe rahatladıkça motor arkadakini sevmeye başlıyor

    Sizin ruhsat meselesi gerçekten garip olmuş Memleketimden memur manzaraları "şadow"

    Aksesuar meselesine tekrar dönersek kafamda o kadar çok değişiklik yapmak var ki dediğiniz gibi bir shadow daha alınır. Ama sonuçta görüntüye bakınca deydi be bu kadar ugraşa diyorsunuz. Bu arada shadowlarımız aynı model aynı renk çok fazla yok ülkemizde bence en güzel rengi shadow un şanslıyız bu konuda
    Born To Be WILD.......

  19. #739
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    benim ruhsattada C4 ibaresi mevcut.Faturasında ve teknik belgesindede C4 olarak geçiyor.
    c2 c4 ACE motorları incelediğinizde kasa,motor yapısı,amortisör,aktarma sistemi gibi model farklılıkları var.
    ama 2004 yılı ve sonraki üretimlerini C = MODEL YILI olarak biliyorsakta bana pek mantıklı gelmiyor. shadowun spirit modelinin yanı sıra classıc üretimide var. bu durumda 2009 ve 2010 modeller C9 - C10 mu oluyor.

    2004 sonrası classıc modellerde ben bir fark göremedim açıkcası. bunu tam olarak honda nın bildiğindende emin değilim.

    titreşim nedir bende unuttum..artçı konusunda ise arkadaşın yazdıklarına katılıyorum. bu konuda tecrübeli olması ,size sıkıntı yaratmaması çok önemli.
    ben bazen çocukların dışında kimseyi almıyorum.

    bendede cobra slashdown egsoz vardı. sokakta çok gürültü yaptığı için çıkarmış, ihtiyacı olan birine satmıştım. ama bazen yokluğunuda hissediyorum.gürültü konusunda sorunu olmayanlar için olması gerekli..

    satılık ilanı vermiştim ama hiç niyetim yok satmaya..

    Motorumla çok iyi arkadaşız, birlikte güzel zaman geçiyor..




    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us

  20. #740
    modixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2010
    Şehir
    Alanya-Gazipaşa, Antalya
    Motosikleti
    Jawa 1971 / MCT 250 2010 / Honda Shadow VT750 2006
    Evet; bu renk nedense çok yakışıyor... İlk alırken "hadi yaaa" demiştim ama şimdi memnunum...

    Kaldera dostumuza da aynen katılıyorum; C hadisesine ben de katılmıyorum. Honda sitesine bakınca 4, 5, 6 bir şey yok. Sadece C var.

    VT' yi anladık; V Twin demek. Eh, 750 de belli... C nedir bilmiyorum. "Cruiser" olmasın sakın ?

    ABD' de bizim modelin adı "Aero" mesela...

    Neyse; bana göre kafa yormaya gerek yok. Ben de önce Cobra aldım; sonra V&H aldım. Sonunda kendi egzosunu geri taktım. Alanya' da bir trafik başkomiseri var; dillere destan. Lakabı Egzos ama adı Necati miydi neydi. Cruiser' lara ve racer'lara takmış. Cutback' lere, slashcut' lara filan nefes aldırmıyor, anında bağlatıyor... O nedenle geri taktık mecburen...

    Ama ilginç bir şey keşfettim: kendi egzosu hararet yaptırmıyor V&H gibi. Taktıktan sonra karbüratör ayarını da yapmıştık serviste oysa ki... Kendi egzosunu geri taktıktan sonra tekrar ayar yaptık ve hararet sorunu ortadan kalktı. Fan bile açmıyor bu sıcaklarda. Oysa V&H' ler ile fan devamlı vızıldıyordu.

    Öyle veya böyle: 3 makinem var ve üçünü de çok seviyorum. Ama en çok sevdiğim her zaman 71 Gara Cava sonra da "Şadov"
    Ne Mutlu Türküm Diyene !


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler