Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #681
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    merhabalar GV 650 ile maceram son bularak kesin kez klasiğe geçiş yaptım artık bende aranızdayım.Selamlar...
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #682
    modixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2010
    Şehir
    Alanya-Gazipaşa, Antalya
    Motosikleti
    Jawa 1971 / MCT 250 2010 / Honda Shadow VT750 2006

    Benden de merhaba

    Ben de filoma geçtiğimiz salı günü kattığım 2006 sonu Shadow VT 750 C4 ile bu gruba katılmış oldum.

    [IMG][/IMG]



    [IMG][/IMG]


    Sizlerin çok değerli deneyimlerini dikkatle inceledim ve bir kaç da kendim katmak isterim:

    1- Gaz anormal derecede hassas. adeta derece derece çevirmekle yol alıyor veya yavaşlıyor.

    2- Arka taraf çizgiden koptuğu anda çok zevkli bir kontraya cevap verme karakteri var. Yeter ki ürküp aşırı tepki vermeyin.

    3- Özellikle balıksırtı yolda arkada yolcu taşımayı sevmiyor. Derhal yolcunun ağırlığı ne tarafa yığılı ise o tarafa dönme eğilimine giriyor.

    4- Maşa ve gidon açıları nedeniyle yön vermeye olan tepkileri ağır ve hantal. Özellikle dar virajları düşük hızla alırken yıkılma / yatma yönünde müthiş bir istek sergiliyor.

    5- Dar dönüşlere hızlı girecek olursanız hafifçe ön freni "tıklamakla" kurtarıyor. Ama bu da deneyim gerektiren bir uygulama. Aniden fazla uzun ön fren sıkarsanız kafa virajdan kopabiliyor. Ama yine de toparlaması çok kolay.

    Sizlerden gelen "vites sesleri" benim Shadow' da yok. Ama şaftın gaz verme ve kesme anında verdiği tıkırtıyı sizler OK demezseniz servise göstermeyi düşünüyorum.

    Şimdilik bu kadar; daha da dikkatimi çeken konu olursa sizlerle paylaşacağım.

    Selam , sevgi ve saygılar.
    MMS
    Ne Mutlu Türküm Diyene !

  3. #683
    asymetry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750C
    @iuscommunex bahsettiğin gibi sıcaklık değerleri kışın -10lara dayanabiliyor, kışın kapalı garajda ağırlamayı düşündüğüm motoruma duruma göre(kışın da çoşarsam) bahsettiğin yağ değişimine gidebilirim.

    @_alp_ değerli sürüş taktiklerin ve çalışma önerin için çok teşekkür ederim, bahsettiğin antremanlara başlamadan önce motor koruma demirini taktırsam iyi olacak.

    @modixx motorun hayırlı olsun, motorlarımız birbirinin aynı, bende yarın ilk fırsatta foto çekilip paylaşmak isterim.Bu arada benim makinede motor koruma demiri ve radyatör kapağı yok, motor koruma demirini almayı düşünüyorum ilk fırsatta ama kapakta çok hoş görünüyor doğrusu, kazasız/sorunsuz kullanmanı dilerim.Shadow öncesi GV 650 konusunda eğilimim vardı ancak shadow beni görsel olarak cezbetti ve honda'nın sağlamlığı hakkında bir çok arkadaşımdan dinlediğim deneyimler beni shadow'a yöneltti.
    Hayat aldığın nefeslerin toplamı değil, nefesini kesen anların toplamıdır.

  4. #684
    asymetry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750C

    işte kızlarım :)



    kısa bir gezintinin ardından kötüleşen hava kızıma yaradı, birlikte iyi vakit geçirdik...
    Hayat aldığın nefeslerin toplamı değil, nefesini kesen anların toplamıdır.

  5. #685
    ahmet_cebesoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2007
    Şehir
    İZMİR-BUCA
    Motosikleti
    yamaha dragstar 650 -yamaha ybr 125
    bendede vt 750 c4 var bebegime hastayım.agırlıgına göre süper performans var
    motorcuda geri vitess olmaz daima ileri

  6. #686
    modixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2010
    Şehir
    Alanya-Gazipaşa, Antalya
    Motosikleti
    Jawa 1971 / MCT 250 2010 / Honda Shadow VT750 2006
    Alıntı asymetry adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    kısa bir gezintinin ardından kötüleşen hava kızıma yaradı, birlikte iyi vakit geçirdik...
    MaşaAllah, prenses çok şeker. Allah bağışlasın, 4 gözden ayırmasın...
    Benim kız da inmek istemiyor üstünden...

    Makinaların her birisine isim koydu. Hepsi de onunmuş... 4 tane daha alacakmışım, herbirisinin adı Winx' lerle bir olacakmış. Senin prenses henüz küçük; Winx, Witch, Princess, Barbie... alayıyla tanışıp ezberleyeceksin daha
    Ne Mutlu Türküm Diyene !

  7. #687
    asymetry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750C
    @modixx

    Allah onları hep mutlu etsin inşallah, winx'leri biz de izliyoruz ama henüz isimler bilinmiyor ;) bu arada şaft sesi bariz şekilde kendini gösteriyor mu? bir de arka fren ayarı için pedal milinin sonundaki somunu sıkmak mı yoksa gevşetmek mi gerekiyor?

    son olarak motor koruma demiri ve diğer metal aksesurlar için:

    http://www.chromeman.net/contactus.htm

    firmasından alışveriş yapmayı düşünüyorum, buradan ürün satın alan varsa memnuniyet konusundaki paylaşımlarını beklerim.
    Hayat aldığın nefeslerin toplamı değil, nefesini kesen anların toplamıdır.

  8. #688
    modixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2010
    Şehir
    Alanya-Gazipaşa, Antalya
    Motosikleti
    Jawa 1971 / MCT 250 2010 / Honda Shadow VT750 2006
    Amin, tüm yavrularımızı Allah bahtlarından güldürsün...

    Yok, hayır... şaft tıpkı zincirlilerdeki gibi vites büyük devir düşük gelirse hafiften bir tıklıyor. Eeeee o pata pata sesini almak için 3. viteste 40'la gidersem olacağı odur

    Arka kampanadaki fren kolunu ileri doğru boşluğunu elinle al, somunun çubuk üzerinde birkaç diş boşluk bıraktığını göreceksin. O boşluğu aldın mı yeter. fazla sıkma amannnn... arka fren kilitlenir her basışta yoksa.

    Bir de neredeyse herkesin tekrarladığı frenden önce debriyaj sıkma olayına Shadow' da aman girme, arkayı fırlatmaya o kadar meraklı ki o kadar olur ancak. Fren es kaza kilitlerse direkt makina önüne yatıyor. (Alçak düşüş.)

    Önce makinanın gönyesinden şüphe ettim. Sonra serviste Shadow' u olan birisine sordum, adam yağı değiştikten sonra "al abi dene, aynısı" dedi. Baktım hakikaten 2009 makina da aynısını yapıyor. Makinanın karakteri bu. Sanırım güvenlik için böyle tasarlanmış ?? Yani yüksek düşüşü engellemek ve motorun sürücünün önüne yatması için...

    (EK : Bu Chromeman' da fiyatlar uçuk yahu... Bir de Feyizoğlu' nu denesen derim. Highway Hawk bile daha uygun gibi duruyor...
    Ben de buna yazılmayı düşünüyorum mesela: http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=45012 )
    Ne Mutlu Türküm Diyene !

  9. #689
    asymetry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750C
    @mrock bu arada senin mtorunda hıyırlı olsun, konuşulanlar senin cephende ne durumda acaba?

    @modixx, shadow'un sesine bende bayılıyorum doğrusu, dar sokaklar ve tüneller favorim bu konuda ;)

    fren ayarına yarın bakacağım, söylediğin gibi hafif sıkıp denerim, ancak hızlanmadan deneyim ki kilit durumunda riskli olabilir, acemi olduğumdan kurtaramayabilirim, hem ben hem de motor kötü olur çünkü motor koruma demiri halen yok.

    chromeman de fiyatlar resmi sitelerinde uçuk, sanırım güncellenmemiş: bulara göz at bir de:

    http://www.sahibinden.com/honda_shad...XQQdisplayitem

    http://www.sahibinden.com/honda_shad...XQQdisplayitem

    http://www.sahibinden.com/honda_shad...XQQdisplayitem


    debriyaj sıkmadan frenlemede bahsettiğin arka fren için mi geçerli?
    Hayat aldığın nefeslerin toplamı değil, nefesini kesen anların toplamıdır.

  10. #690
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    merhabalar,güzel dilekleriniz için t.ederim.

    Shadow vt 750 C4 ile 4 günde yaklaşık 500 km yol yaparak motora adaptasyon sorununu aştım diye düşünüyorum.Aldığım motor 2005 model ve 9050 km'de.Servis bakımları işli ve zamanında yapılmış.

    Shadowun koltğuna ilk oturduğunuzda GV650 den farklı olarak sanki bir kamyonun içine binmiş gibi motorun burnunu ve heybetini görüyorsunuz.Koltuk çok rahat hele artçı kısmı çok daha başarılı.Süspansiyonlar GV650 den daha yumuşak ve konforlu.Araçlardan yansıyan ön amortisörün salınım hareketleri gözünüz okşuyor.Her nekar amortisör yerinde durmadan hareket ediyor gibi görünsede kasa büyük salınımlar göstermiyor.Tabiri caizse sanki vapurun üstünde gider gibi bozuk zeminde tatlı talı yaylanıyor.İşte bu süspansiyonu çok sevdim



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us


    Daha sonra üzerine geçipte 1. vitese alınca gaz tepkili turbo dizel bir araç gibi fırlama gösteriyor.Ama devrin çabuk bitmesinden dolayı bir üst vitese çabuk geçiyorsunuz.GV650 de devirleri ruh halime göre sonu gelmeyecekmiş gibi uzatabiliyordum.Düşük deve ayarlı torku sayesinde durma hızına yakın bir hızdaylen bile 3. viteste gaza tepki vererek ağır kasayı güçlü bir şaft aktarımıyla yerinden sıçratıyor.Genel olarak baktığımda GV650 den sonra bolca 6. vistesi aradım... shadowda yaklaşık 110 km /h civarı 5 . vitese geçiş motora çok devir yaptırmama adına önemli.... 120 km/h motorun 5. vites devri çok düşük ayrıca gaza tepkisi en fazla olan tempolu sürüş aralığıdır.150km/h kadar hızla bir çıkış gösteriyor ve gaza sona bamadığım halde 165 km/h gibi bir hıza hiç zorlanmadan çıkıyor.Ama dediğim gibi düşük dere göre ayarlandığından dolayı devir çabuk bitiyor ve 165 km/h dan sonra ivmelenmesi çok çok düşük oluyor.Bence aerodinamik yapısı 150 km/h üstüne göre değil bu motorun fakat uzun yolda düşük devirle 120 km/h oranını yakalaması benim için çok güzel bir durum.Frenlemeye gelince tepkisi kasayla doğru orantılı daha hantal ve dozajı artırırsanız ön tekeri kitlemeniz içten bile değil.İşçilik kalitesine gelince pek bir yorum getirmeye gerek yok.

    Uzun lafın kısası herkes kendi tarzını belirlemesini iyi bilmeli.Ben 200 km/h civarı ve üstü hızlara bir daha ulaşamamaya hiç üzülmüyorum.Herkesin sürüş karakteri farklı.Gaza tepkisi iyi olduğu sürece beygirden kısıp torka çekilen bir motor karakteri bana ve motorculuk yaşamıma daha iyi geleceğe benziyor.Sürüş deneyimlerim devam edecek,iyi geceler.....[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:48 ----------
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  11. #691
    modixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2010
    Şehir
    Alanya-Gazipaşa, Antalya
    Motosikleti
    Jawa 1971 / MCT 250 2010 / Honda Shadow VT750 2006
    Alıntı asymetry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    debriyaj sıkmadan frenlemede bahsettiğin arka fren için mi geçerli?
    Evet, yalnızca arka frene basarak duruyorsan özellikle; ama genel frenlemede de önemli. Neden dersen; gazı saldığında motor da bir miktar frenleme yapacak şekilde kompresyona bindiği için.

    Debriyajı sıkmakla bunu yok ediyorsun. Diyelim ki arka fren es kaza kilitledi. Freni saldığında debriyaj sıkılıysa arka tekeri frenleyecek kompresyon da kalmadığı için kıç taraf dilediği hareketi yapmakta serbest kalır. Sonra o akıllıtv' de filan gördüğün gördüğün "sidewinder" denen çok tehlikeli zigzag hareketi başlar.

    Kurtaranı ben görmedim.

    {{ NOT : Bazılarının dediğine göre tek çaresi arka frene abanıp kıçı iyice savurtmak ve motosikleti önüne yatırıp kendin arkasından sürüklenmek (alçak düşüş) imiş. Yoksa genelde sidewinder hareketi başlayınca gidonun üstünden aşılıp öne sürücünün, üstüne de motosikletin düştüğü yüksek düşüş olurmuş. }}

    Genelde frenleme hatasından doğan kazalar bundan olur. Araba gibi 4 teker yok ki ağırlık bir onun, bir ötekinin üstüne yıkılıp dursun. Ağırlığın (yani makinanın) ilk yıkılacağı yer (Allah korusun) bacaklar olur...

    Ama motorun kompresyonundan da faydalanarak daha çabuk durmak için ben oldum olası uzaktan mesafemi belirlerim, önce vites küçültür sonra frenlemeye başlarım.

    Motosiklette acemiyim demişsin. Cesur başlangıç valla 750cc, 250 kiloluk makina. Bravo doğrusu...

    Sana tek önerim; benim gittiğim hoca, en çok ani (panik) fren ve maniadan kaçınma manevralarına çalış derdi. Sana da öneririm. Eminim bu forumda değerli tavsiyelerde bulunacak benden çok daha iyi motosiklet sürücüleri vardır. Ama en iyisi bence bir motosiklet sürüş okulu.

    Allah selametler versin tüm dostlara !
    Saygılar

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:27 ----------

    Mrock kardeş, hayırlı uğurlu olsun. Yalnız merakımı çeken şu oldu: bahsettiğin hızlı tempoyla bu makinadan nasıl bir zevk alıyorsun, ilgimi çekti. Sanki bu makinaları bir emekli öğretmenin 1975 Renault 12' sini kullandığı gibi kullanmak daha bir zevkli mi ne dersin ??

    Ben ne bileyim; 60' dan fazla basmadan etrafı seyrederek, doğayı koklayarak, etrafımdaki güzelliklere ve mucizelere bakarak tat almayı seçtim hep. Yoksa aksi olsa seçimim Hayabusa filan olurdu herhalde...

    Saygım sonsuz ama; merak ettim işte
    Ne Mutlu Türküm Diyene !

  12. #692
    asymetry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750C
    @modixx frenleme konusunda verdiğin değerli bilgiler için teşekkür ederim, güvenliği sağlamak üzere kullanmak isteyeceğim fren sisteminin davranışını deneyimlemeden önce öğrenmek hem biraz korkuttu hem de neye hazır olmam gerektiği konusunda önbilgi sağladı.

    Cesaret tanımına gelince, aslında ben buna "cahil cesareti" diyorum yani neye bindiğini bilmeden gözü karartıp devam etmek. inan her kontak açışımda içimde ürpertiyle yola çıkıyorum, ikimizde birbirimize alışmaya çalışıyoruz ancak ifade yerinde olursa motor benim "ne ayak" olduğumu anlamak üzere, huysuzlanıp üzerinden atmazsa zamanla alışacağımı düşünüyorum.bulunduğum ilde sürüş okulu yok, tatile çıktığımda genelde Antalya'ya geliyorum(ailemin bir kısmı orada) tavsiye edebileceğin bir yer var mı?ne alırsam kar diye düşünüyorum.

    @mrock aldığından beri neredeyse hiç inmemişsin;) motorun siyah inci misali yalnız şu deri aksesuara gözüm alışmadı bir türlü fakat bagaj ihtiyacından dolayı girişebilirim.
    Hayat aldığın nefeslerin toplamı değil, nefesini kesen anların toplamıdır.

  13. #693
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Alıntı modixx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanki bu makinaları bir emekli öğretmenin 1975 Renault 12' sini kullandığı gibi kullanmak daha bir zevkli mi ne dersin ??
    Okulların en düşük kademe hizmet birimindekiler bile toros veya şahinden aşağı binmiyor. Öğretmenlerimizi küçültmüşsünüz yada mubala sanatı kullanmışsınız.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  14. #694
    asymetry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750C
    arkadaşlar sol sinyal sarı camı düşmüş bugün, hiç farketmedim bile, orijinal cam yerine kullanılabilecek muadil bir lens bulabilir miyim?
    Hayat aldığın nefeslerin toplamı değil, nefesini kesen anların toplamıdır.

  15. #695
    modixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2010
    Şehir
    Alanya-Gazipaşa, Antalya
    Motosikleti
    Jawa 1971 / MCT 250 2010 / Honda Shadow VT750 2006
    Sanırım en kolay Honda servisinden. Muadili bu makinayı bozar bana sorarsan. Balıkesir' de Honda servisi olması lazım Havran-Edremit yolu üstünde yanlış hatırlamıyorsam ???

    Bugün, CNC' de yaptığımız rüzgar siperliğini monte ettim... 5' lik plexiglass' ı Harley Electra Glide Police Issue camı gibi kesip üstüne de 0.8 derinlikte Honda yazısı ile kanat amblemini kazıdık... Ayağı orijinal Kappa VT750 ayağı.

    Bu kadar yakışacağını bilsem çoktaaannn yapar takardım

    Viceroy arkadaşım; sen nerede yaşıyorsun bilmem ama benim tanıdığım çoğu emekli hala o arabaları kullanıyor. Nick' in (anlamı o sigara markası değil hayır; İngiliz sömürgelerindeki genel vali, bölge valisi...) sanırım "ekmek bulamıyorlarsa pasta yesinler" mantığından geliyor... Biz burada Honda Shadow' u tartışıyoruz; sosyal problemleri değil. O problemlerden kaçmak için buradayız zaten.
    Lütfen görüşmeyelim olur mu ?

    Saygılar
    Ne Mutlu Türküm Diyene !

  16. #696
    asymetry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750C
    @modixx resimleri bekliyoruz, custom uygulamasına aksesuarlardan girişmiş oluyorsun.honda servisi balıkesirde mevcut ama 20Euro civarı bir fiyat söylendi, sadece lens için abartılı geldi fiyat o yüzden kullanıp uyumunu gören varsa muadil araştırması yapmak istedim.
    Hayat aldığın nefeslerin toplamı değil, nefesini kesen anların toplamıdır.

  17. #697

    Üyelik
    14 Kasım 2006
    iyi akşamlar.manavgat motor festivaline katılacak Ankaralı shadowcular nerdesiniz????

  18. #698
    modixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2010
    Şehir
    Alanya-Gazipaşa, Antalya
    Motosikleti
    Jawa 1971 / MCT 250 2010 / Honda Shadow VT750 2006
    Alıntı asymetry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @modixx resimleri bekliyoruz, custom uygulamasına aksesuarlardan girişmiş oluyorsun.honda servisi balıkesirde mevcut ama 20Euro civarı bir fiyat söylendi, sadece lens için abartılı geldi fiyat o yüzden kullanıp uyumunu gören varsa muadil araştırması yapmak istedim.
    Haklısın ne desen yeri var... bugün o kadar yoğundum ki değil resim çekmek, yemek yemek bile aklıma gelmedi... eve dar düştüm, hatun sofra hazırlarken ben tencereye daldım

    Custom' dan ziyade, bağrıma bağrıma esen aşırı rüzgara karşı yaptım. Rüzgar kesildi, şimdi daha güzel patırtı dinliyorum.

    Doğrusu haklısın fiyat konusunda ama ne yaparsın ? Honda Shadow kullanmanın da bir bedeli var... Kocca Jawa' yı hurdayken sıfırlamam 750 TL tuttu; bunun bir periyodik bakımı araba kadar vardır herhalde Eh gül sevgisi ile diken ilişkisi...

    Antalya' ya geldiğinde görüşelim diyeceğim ama bir 130 km daha doğuya gelmen lazım Ben Alanya' dayım. Gelirsen ama lütfen haberleşelim. Konuğum ol...

    Sevgi ve saygılar

    EK: Bir soruştur istersen; benim Mondial MCT 250' nin sinyal camları olursa bir çift komple var elimde, camını sana göndereyim birinin söküp... Söz, 20€ istemem Kargo da benden... ne de olsa Shadow' cuyuz di mi ?
    Ne Mutlu Türküm Diyene !

  19. #699
    asymetry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750C
    Alıntı modixx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haklısın ne desen yeri var... bugün o kadar yoğundum ki değil resim çekmek, yemek yemek bile aklıma gelmedi... eve dar düştüm, hatun sofra hazırlarken ben tencereye daldım

    Custom' dan ziyade, bağrıma bağrıma esen aşırı rüzgara karşı yaptım. Rüzgar kesildi, şimdi daha güzel patırtı dinliyorum.

    Doğrusu haklısın fiyat konusunda ama ne yaparsın ? Honda Shadow kullanmanın da bir bedeli var... Kocca Jawa' yı hurdayken sıfırlamam 750 TL tuttu; bunun bir periyodik bakımı araba kadar vardır herhalde Eh gül sevgisi ile diken ilişkisi...

    Antalya' ya geldiğinde görüşelim diyeceğim ama bir 130 km daha doğuya gelmen lazım Ben Alanya' dayım. Gelirsen ama lütfen haberleşelim. Konuğum ol...

    Sevgi ve saygılar

    EK: Bir soruştur istersen; benim Mondial MCT 250' nin sinyal camları olursa bir çift komple var elimde, camını sana göndereyim birinin söküp... Söz, 20€ istemem Kargo da benden... ne de olsa Shadow' cuyuz di mi ?
    mutlaka cam taktıktan sonra yol yapmışsındır, biraz hızlandıysan artan rüzgarın seni değil ama shadow'u zorlayıp zorlamadığını söyleyebilir misin?yüksek hızlarda gidonda salınıma neden olduğunu yazanlar var.Antalya'ya gelirim mutlak, Alanya'ya uğrayabilirim çünkü manavgat ile alanya arasında çok hoşuma giden plajlar var.ancak çoluk-coçuk tatile çıkınca shadow burada kalacak, sırf bu yüzden römork düşünüyorum bazen ama maliyeti çok fazla pek mantıklı gelmedi.

    gül ve diken'e katlanacaz tabi ama sarı cama(plastik aslında) 20Euro isteyen servisten bu gülü almak istemedim ;) yedekler, aksesuarlar pahalı biliyoruz da bu biraz mantık dışı filtresini 57'ye 3lt yağını 60'a vs temin edip 20Euro plastiğe ödemek pek de kusur yaratmayacak bu malzemede muadil olabilir dedirtti bana.

    bu arada lojistik destek teklifin çok ince bir davranış çok teşekkür ederim, araştıracağım işte, sağ tarafı söküp bir gezinirim uygun vakit, belki forumda da farklı kullananlar olmuştur, göreceğiz.unutmadan mondial mct 250'nin sinyalleri bizimkini andırıyor, iyi fikir verdin @modixx, öncelikle onu araştırayım.
    Hayat aldığın nefeslerin toplamı değil, nefesini kesen anların toplamıdır.

  20. #700
    modixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2010
    Şehir
    Alanya-Gazipaşa, Antalya
    Motosikleti
    Jawa 1971 / MCT 250 2010 / Honda Shadow VT750 2006
    Haklısın vallahi. Aksesuar kısmında abarıveriyorlar değil mi ?

    Camla tabii yol yaptım. Hatta taktıktan sonra dün neredeyse üstünden hiç inmedim.

    Ha hem meşguldün hem nasıl bindin diyeceksin; o da meslek sırrı

    Yok canım motokurye değilim.

    Eh itiraf edeyim bari: havaalanının denetim öncesi son hazırlıklarını tamamlamak için pist, apron, çevre hiç durmadan iş arkadaşlarımın çalışmalarını denetledim ve yönlendirdim. Bu arada yaklaşık 500,000 m2' yi yürüyerek dolaşmak tabii zor geldi... Sağ olsun Laila (dedim ya kızım her bir motora Winx ismi koydu) yardımıma koştu.

    Aerodinamik olarak elbette fark etti. Ama yüzölçümüne baktığımda benim gövdemden daha fazla değil. Öte yandan pist üzerinde doğrudan rüzgar içine, rüzgarı arkadan alarak, yan rüzgara maruz kalarak bu koşuşturma esnasında yüksek hızlara da ulaştım. Çıplağından daha farklı bir davranış sergilemedi motor. Ki bir ara rüzgar hamleli esmeye başladı (sabit rüzgar hızının aniden birkaç dz. mili daha hızlı esmesi) bu da tıpkı yanından TIR filan geçmiş etkisi yaratıyor; bana mısın demedi.

    Sanırım başardık... Resmini bugün denetimden ara bulursam cepten çeker akşam gönderirim. Beğenirsen sana da yaparız bi tane...

    Sevgi ve saygılar
    Ne Mutlu Türküm Diyene !


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler