bundan sonra alacağım motor..şimdiye kadar bekledim biraz daha bekliyeceğim..neyimi?enjektörlüsün& #252;n çıkmasını..bu ayarda suzuki yenilendi ama hondadan tık yok
bundan sonra alacağım motor..şimdiye kadar bekledim biraz daha bekliyeceğim..neyimi?enjektörlüsün& #252;n çıkmasını..bu ayarda suzuki yenilendi ama hondadan tık yok
Tabii tık olmayacak Çünkü Karbüratörlü bir chopper enjektörlüden iyidir .
arkadaşlar ben de bu haftasonu nasip oldu bir VTC750 edindim. kardeşimle beraber kısa bir yolculuk yaptık (ortalama hızımız 90 km) petrolde depoyu fullerken gözlerime inananamadım. yaklaşık 150 km yol aldık ve sadece 4,37 lt yakıt aldı motoru yana yatırdım dik tuttum aca yanlışlık mı var diye ama doğru. motosiklet 2 kişiyle ben 70 kg kardeşim de 80 civarı 100km/3 lt yakıt yakmış oldu. performansı gayet iyi ben bu kadar beklemiyordum. ama ön cam şart kesinlikle şart. boyum 1,84 motoru rahat kontrol edebliyorum şehir içinde de pek zorlanmadım ama virajlara alışmak zaman alacak. zamanla yine edindiğim tecrübeleri aktaracağım. saygılarımla.
güzel bir paylaşım, ZS Prince sahipleri adına teşekkür ediyor ve kutluyorum
Bu arada makine güzel, ama ben boyutlarım itibariyle M800'cüyüm..
1.91 boyu M800 intruder daha iyi kaldırıyor, kavrıyor, bağrına basıyor.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
merhabalar ben ismail efe. bu motor konusunda daha yeni olduğum için teknik bilgilerimi yazamıyorum en azından obejektif olacağını düşünmüyorum.
öncelikle 6-7 ay boyunca hemen hergün okuyarak neredeyse ezberlememe sebep olan bu yazı için mehmet emin kardeşime teşekürlerimi sunuyorum. tecrübelerine katılmamak elde deil.
kendi belirteceğim hususlara gelince;
ilk aldığım 2 günde akşam parkettikten sonra vücut geliştirme yapmış gbi her tarfaım ağrıyodu. park ederken ağırlığı büyük dert oluyor. çok dikkatli olmanız lazım.
uzun yoldada defalarca test etmeme rağmen 90bini geçmedi yalnız 100 km'nin üstüne çıkarsanız tüketim 110 bine çıkıyor. yalnız istesenizde motor rahat kaldrımasına rağmen 110un üstüne çıkmazsınız rüzgar çok rahatsız etmekte bir noktadan sonra bel ağrısı yapıyor bu yüzden uzun yol için ön cam kullanmak gerekiyor. yakında fotolarını da eklerim.
tekrar bilgilerini paylaşan arkadaşlara teşekkürlerimi sunuyorum.
beni de en çok düşündüren 200 kg üstündeki motorların ağırlığı. bildiğim kadarıyla bu motor 230 kg. birde buna ıvır zıvır yükleri (ön cam, çanta vb) ekledin mi, yerinden kıpırdamaz gibi geliyor insana. benzin bitti biraz iterek götüreyim desen fıtık olursun. motoru bırak git daha iyi.
evet hondada 237 kg yazmasına rağmen ruhsatta 244 olarak geçiyor birde buna mecburi koruma demiri, radyatör koruma ve de sisy bar takılırsa 260 a kadar çıkar.
bir de şunu yaşadım ki; hani tır ya da kamyon şöförleri vardır arabaya binince çocuk oyuncağı gbi kullanırlar. sahadowa alışınca daha küçük motorlu cruiserlar da size öyle geliyor. en 500 ve mct daha kolay geldi. (ilk bindiğim motor mct idi ve ben bunu nasıl kaldırıcam diye uzun uzun düşünmüştüm)
bir de kick start olmadığı için vurdurma işlemi eğer yokuş yoksa çok mümkün değil.
buda 2005 model shadow 750.bir abimizin motoru.kendisi motor satıcısı olduğu için bunu liste fiyatının çok çok çok altında almış.ön siperlik ve yan çantalarla çok şık duruyor.
ileride benimde sahip olmak istediğim motor olabilir belki.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
Bunlar da benden olsun, 4 Haziran 2007 tarfige cıkıs tarihi su ana kadar yaklasık 2500 km yol yaptım gayet memnunum
Shot with FinePix S5000 at 2007-08-07
Shot with FinePix S5000 at 2007-08-07
Shot with FinePix S5000 at 2007-08-07
Senin Büyüklüğünü Tartışanlarda AKIL Aramak APTALLIK Olur !!! Tek Şampiyon FENERBAHÇE
arkadaşlar bu motoru sevgili cheronimo kardeşim sayesinde hem tek sele hem de sissy ar lı halde yaptık siz ne dersiniz biz en çok tek seleli hali beğendik
Shot with U-CA 4 Digital Camera at 2007-08-16
bu motor benim hayalimdeki motor... Allah nasip kısmet ederse 2009 da almayı planlıyorum ... 2009 u iple çekiyorum
öncelikle bu motoru uzun süre araştırıp gözlemlediğimi belirteyim. fakat şu anda alabileceğim motor sıralamamdan maalesef çıkartmış bulunmaktayım.
peki neden?
motorun uzunluğu ve ağırlığı sanırım şehir içi kullanımına çok müsait değil.bu motoru sadece uzun yolda kullanırım şehirde kullanmam diyen olursa uygun olabilir.
bazı arkadaşların burada 100 km de 3-4 litre benzin harcadığını belirtse de bire bir görüştüğüm bazı arkadaşların 5-6 litre kadar olduğunu öğrendim ki bu cc de karbüratörlü bir motorun 5-6 litre yakması akla daha yakın geliyor. Bence hiç bir motorun bir arabadan daha fazla yakmaması gerekir. yine 650 cc üzeri olduğu için üst vergi limitine tabii olması da bir başka caydırıcı sebeb.
Şu an da 650 cc altında seçenekler de çok fazla değil.Ya ikinci el 600 cc altı bir japon
yada kymco venox (250cc).
Arkadaşlar bu fikirler tamamen şahsıma aittir.Eminin herkesin ayrı fikirleri de oluşacaktır.
güzel bakan , güzel görür.
sevgili fedos
shadow düşük tork eğrisi sebebiyle sınıfı: yani ortasiklet cruiserlar içinde en az yakanlardan birisi. daha öncede belirttiğim gbi uzun yolda 90bin şehir içinde 120bin yakmakta.
ağırlığı ve uzunluğu trafik içinde dert olmuyor çünkü kendinden beklenen performansı hakkıyla veriyor. şöyle söyleyeyim geçen cumartesi mondial 250 mct'yi çok daha zorlukla kullandım.
ağırlık merkezi çok altta olunca kendi kendine dengesini buluyor siz ne kadar bozarsanız bozun özellikle ani duruşlarda ve yoğun trafikte güven veriyor.
uzunluk ve ağırlık ise park yerinde gerçekten büyük dert şöle fazla gözükmeyim araya dereye koyayım flan derseniz hakkaten sonrası büyük problem.
Arkadaşlar, yeni tecrübeler ışığında yazıda önemli güncellemeler yaptım. Yeni video ve fotoğraflar ekledim. Toplamda iki shadow ile 17 ayda şehir içi 26bin km yapmış durumdayım.
Bilgilerin için teşekkürler :)
15 gün önce aldım ve ilk Motorum, hatta kullanmayı dahi üzerinde 15 dakikalık ders ile öğrendim.
Son derece keyifli :)
Yazdığın gibi, dar mesafe dönüşleri sancılı :) Bende benden kaynaklı sanmıştım :)
Ancak o çekiş gücü, o asaleti herşeye deyer :)
Arkadaşlar sürücü için sisy bar nerden alabilirim. Bilen yada kullanan var mı?
Malum uzun yolda bel ağrısı oluyor. çantalarla idare etmeye çalışıyoruz ama her zaman çanta olmuyor.
İlla aldıracaksınız bir japon cruser (: çinliyide işde kullanırım artık
söz konusu problemlerin şehir içinde yaratacağı sıkıntılar ne olursa olsun almaktan vazgeçmek üzere olduğum shadowdan başka yakışanını bulamıyorum. sanırım alacağım bu motoru.
Bu motoru tercih ederken gözönünde bulundurman gereken birtakım olaylar var. Bunlardan en önemlisi servis olayı.Bazı şehirlerde servis problemi yaşanıyor. Şehir içinde ağır olduğu için birtakım zorlukları oluyor ama zamanla alışıyorsun. hangi cruiser hafif ki.
Özellikle su soğutmalı olması sıcak meleketlerde çok büyük avantaj.
90 km sabit hızda en son yakıt sarfiyatım 3.80 lt/100 km.(ön cam taktıktan sonra arttı sarfiyat)
Dipnot: Ankara EFE 2 yıl önceki fiattan satış kampanyası başlatmıştı hala devam ediyorsa 12.750 ye satıyor 2007 model
http://www.sahibinden.com/displayite...&keyword=HONDA
hala devam ediyormuş.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)