Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Temmuz 2009, 11:37
#561
selamlar arkadaşlar ben hakan yeni üyeyim, kısacası kendimi tanıtmam gerekirse TT CUSTOM CHOPPERS'da aırbrush ve tattoo üzerine çalışıorum. kendi motorumu customa çeviriyorum ve ufak bi sorunum var. benim arka jantta 4 tel eksiğim var fakat bulamıyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim, saygılar....
Reklamlar
-
28 Temmuz 2009, 01:53
#562
Arkadaşlar Merhaba Honda Shadow spirit 750 c2 2009 Model. Bu motor hakkında bilgi sahibi olan varmı? yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
-
28 Temmuz 2009, 02:40
#563
hataboz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba Honda Shadow spirit 750 c2 2009 Model. Bu motor hakkında bilgi sahibi olan varmı? yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
arkadaşım bende shadow kullanıcısıyım yıllardır ama kalın teker aralarında bi fark yoktur biri ince ön teker öbürü kalın yani güç ve performans açısından hiç bir fark yok zaten bu topigin başındaki yazıları oku aynısı spiritdede geçerli sormana gerek kalmaz adam dtan ve tam tespit yapmış benim 2.ci shadowum pişman olmassın al
-
28 Temmuz 2009, 22:37
#564
soner_kep adlı üyeden alıntı
arkadaşım bende shadow kullanıcısıyım yıllardır ama kalın teker aralarında bi fark yoktur biri ince ön teker öbürü kalın yani güç ve performans açısından hiç bir fark yok zaten bu topigin başındaki yazıları oku aynısı spiritdede geçerli sormana gerek kalmaz adam dtan ve tam tespit yapmış benim 2.ci shadowum pişman olmassın al
Soner bey, cevabın için teşekkür ederim. Bu konuyu ilk günden beri takip ediyorum. Fakat, Bir değil, Birkaç kişinin önerisi ve açıklaması doğru sonuca sağlam gitmeyi sağlar diye düşünüyorum. Bu gün yüne shadow spirite bakmaya gittim. İkinci sorum şu olacak. Honda Shadow Spirit ve Harley Davidson 883 Iron. Birine gidiyorum ( Shadow ) Heybetli ve görkemli. Diğerine gidiyorum. Küçük Fakat Sesi duyunca Aklım çıkıyor. 883 Iron Hakkında Bilgin varmı? Nasıl bir yönlendirme yapacaksın? Yardımların için şimdiden teşekkür ederim.
-
29 Temmuz 2009, 21:24
#565
Selam Arkadaşlar,
Adım Mesut, Sakaryada ikamet ediyorum. Yaklaşık 2 yıldır Honda Shadow kullanıyorum. Siteye yeni üye oldum. Dün motorun egsozunu değiştgirdim Vance&Hines marka egsoz taktım gerçekten sesi çok güzel oldu.
-
30 Temmuz 2009, 13:54
#566
tuna51 adlı üyeden alıntı
bilgiler için çok teşekkür ederim.ısı kalkanlarını yapmak beni düşündürmüyor çelik imalatçısı olduğumuz için gazaltı tozaltı hertürlü kaynak makinam ve ekipmanım mevcut, benim için asıl problem sizinde bahsettiğiniz o içerideki yiv-set benzeri sarmalın şekli ve içeri nasıl sabitlendiği.Ben bu hafta birkaç deneme yapıp buradan sizleri bilgilendireceğim bu konu ile ilgili inşallah beceririmde sizlerede yapım aşamasını fotolarla anlatırım
Dostum not etmen gereken onemli birsey daha var. Cobra'lar disaridan bakildiginda iki ayri boru gibi gorunse de, iki boruyu birbirine baglayan gorunmeyen bir kopru (kisa bir boru) var. Bu kopru olmazsa, motorun ozellikle dusuk devirlerde yigilacaktir. Hatta sana gitmiyormus gibi bile gelebilir Bu koprunun yeri bile onemli... Yerinde olsaydim, bir Cobra egzoz bulup, iyice inceleyip, butun olculerini almadan egzoz yapim isine girismezdim
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
-
30 Temmuz 2009, 15:47
#567
hataboz adlı üyeden alıntı
Soner bey, cevabın için teşekkür ederim. Bu konuyu ilk günden beri takip ediyorum. Fakat, Bir değil, Birkaç kişinin önerisi ve açıklaması doğru sonuca sağlam gitmeyi sağlar diye düşünüyorum. Bu gün yüne shadow spirite bakmaya gittim. İkinci sorum şu olacak. Honda Shadow Spirit ve Harley Davidson 883 Iron. Birine gidiyorum ( Shadow ) Heybetli ve görkemli. Diğerine gidiyorum. Küçük Fakat Sesi duyunca Aklım çıkıyor. 883 Iron Hakkında Bilgin varmı? Nasıl bir yönlendirme yapacaksın? Yardımların için şimdiden teşekkür ederim.
Selam. Ben de harley 883 iron almayı dusunuyorum ilerde. Shadow da favorilerim arasında ama iron baska birsey hem sehir ici kullanıma daha uygun gibi, boyutları itibarı ile.
-
06 Ağustos 2009, 18:07
#568
Honda Shadow 750 ve Honda Shadow 750 spiriT bu iki motor arasındaki fiyat farkı 3490 tl sebebi nedir niye bu kadar fark var ??
-
12 Ağustos 2009, 12:43
#569
Merhaba Arkadaşlar.
Ben 2010 Şubat gibi Shadow almayı düşünen ve şimdiden araştırma yapmaya başlayan biriyim.
Daha öncesinde birer yıl olmak üzere Keeway SL150 ve Dragstar 250 kullandım. Bulunduğum yerden dolayı (KKTC) su soğutmalı bir motor olarak Shadow düşünüyorum.
Topiği tamamıyla okudum. Anlayamadığım bir nokta var. Kaldera abimizin yorumlarına dayanrak enjeksiyonlu bir motor almak istemiyorum.
Haliyle olabildiğince yeni ama bütçem dahilinde olsun istiyorum. Bu nedenle de karburatörlü modellerin hangi yıl bittiğini ve bu farkı nasıl anlayabileceğimi anlatırsanız çok sevinirim.
Herşey bir gün gelecek ve geçecek. Zamanın kıymetini bilmek lazım...
-
12 Ağustos 2009, 14:10
#570
komandant adlı üyeden alıntı
Honda Shadow 750 ve Honda Shadow 750 spiriT bu iki motor arasındaki fiyat farkı 3490 tl sebebi nedir niye bu kadar fark var ??
aradaki fark kasa yapısı, ve ön,arka tekerlek (cant-lastik) çapları ebatları farklılıklarındandır.
baris adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar.
Ben 2010 Şubat gibi Shadow almayı düşünen ve şimdiden araştırma yapmaya başlayan biriyim.
Anlayamadığım bir nokta var. Kaldera abimizin yorumlarına dayanrak enjeksiyonlu bir motor almak istemiyorum.
Bu nedenle de karburatörlü modellerin hangi yıl bittiğini ve bu farkı nasıl anlayabileceğimi anlatırsanız çok sevinirim.
geçmiştede belirttiğim gibi enjeksiyon yakıt siteminin shadowda uygulanmasının sebebi avrupa gaz emisyon normların standarta bağlanmış olmasından olup tamamen ticaridir.
konu hakkındaki yazılarım referans niteliğinden çok teknik açıdan farklılıklardır..
nihai kararınızı vermeden önce bu konuyu detaylı araştırın.bilgi alın.
shadowda enjeksiyonlu modeller 2008 çıkışlıdır. sol taraftaki jikle yoktur. daha detaylı yazıyı marcos eklemişti..BURADA
-
15 Ağustos 2009, 17:12
#571
-
30 Ağustos 2009, 14:39
#572
Selamlar,
Bende sonunda bir honda shadow c5 sahibi oldum, anadolu yakasında oturuyorum ve hafta içi akşam saatlerinde yada hafta sonlarında yakın biryerlerde (acemiyim, uzak biyerlere gitmeyi gözüm yemiyo henüz) buluşup tanışmak isterim.
Hemen mesajıma 1 de soru ekliyeyim
Lastiklerim fecii eski ve Dunlop haricinde hiçbir lastik markasında Honda Shadow için tam ölçü yok sanırım, bu durumda Dunlop kullanmak zoruncamı kalıcağım ? Birçok kişi Metzeler öneriyordu ama +-1 cm oynuyor ölçüler hep.
Teşekkürler.
-
30 Ağustos 2009, 14:52
#573
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
30 Ağustos 2009, 15:32
#574
mrtolga adlı üyeden alıntı
Selamlar,
Bende sonunda bir honda shadow c5 sahibi oldum, anadolu yakasında oturuyorum ve hafta içi akşam saatlerinde yada hafta sonlarında yakın biryerlerde (acemiyim, uzak biyerlere gitmeyi gözüm yemiyo henüz) buluşup tanışmak isterim.
hayırlı olsun.. nereye göre hangi semte yakın..?
madem acemisiniz şehir içi kullanım daha sorun değilmi..
-
30 Ağustos 2009, 15:42
#575
@Naci63 Teşekkürler
@kaldera Kuyubaşında oturuyorum, göztepe, caddebostan sahil, moda gibi yerlere kıyıdan kıyıdan yavaşça gidebilirim
-
30 Ağustos 2009, 16:21
#576
mrtolga adlı üyeden alıntı
@Naci63 Teşekkürler
@kaldera Kuyubaşında oturuyorum, göztepe, caddebostan sahil, moda gibi yerlere kıyıdan kıyıdan yavaşça gidebilirim
bahsettiğiniz yerlerde ikinci vitesi umarım görürsünüz..
bence acemilikten kurtulmak adına uzun yol yapın.1000-1500 kmler gibi.
motorun limitlerine ,tepkilerine kısa zamanda hasarsız alışmanın en iyi yoludur.
tekrar hayırlı olsun.
-
30 Ağustos 2009, 19:23
#577
Teşekkür ederim
Zaten basmaya çekindiğimden max 2 vitese çıkıyorum, uzun yol yapıcak pek vakit bulamadım daha ve cesaretimde pek yok aslında uzun yol için. Ancak 1-2 kişi daha bulup onlarla beraber çıkabilirim sanırım
Gerçi dediğiniz gibi minibüs yolu daha tehlikeli minibüs ve taksiler sanki nefret ediyorlarmış gibi sıkıştırmaya çalışıyorlar. Buralarda pratik yapıp alıştıktan sonra sanırım heryerde kullanabilirim :D
-
30 Ağustos 2009, 19:30
#578
mrtolga adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim
Zaten basmaya çekindiğimden max 2 vitese çıkıyorum, uzun yol yapıcak pek vakit bulamadım daha ve cesaretimde pek yok aslında uzun yol için. Ancak 1-2 kişi daha bulup onlarla beraber çıkabilirim sanırım
Gerçi dediğiniz gibi minibüs yolu daha tehlikeli minibüs ve taksiler sanki nefret ediyorlarmış gibi sıkıştırmaya çalışıyorlar. Buralarda pratik yapıp alıştıktan sonra sanırım heryerde kullanabilirim :D
Daha önce hiç motosiklet tecrübeniz yokmuydu yoksa bu motor büyük olduğu için mi acemilik çekiyorsunuz? Her halukarda size önerim Honda'nın resmi sitesinde duyurusu yapılan eğitim kursları. Fiyatları oldukça makul (280 TL) ve İstanbulda veriliyor. Sanırım o kursun ilk kademesi bile size yeterli olacaktır. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
31 Ağustos 2009, 12:57
#579
Motosiklet tecrübem yoktu (hala yok) ve evet honda eğitimle görüştüm, eylül sonunda gideceğim güvenli sürüş 2 ye
-
31 Ağustos 2009, 13:40
#580
guzel paylasım en baba cruser lerden bır tanesı zevk ıcın bınılebılır ama bunualmayı goze anal ıntruder e kadar cıkadabilir... tıtresım yoksa sorun yok=)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler