harley tarzı biraz, ön lastik ince ve çaplı, böyle daha atik olur motor diye düşünüyorum. ama fiyat farkının sebebini anlayamadım. honda motor tutulmadı diye indirip yapmaz heralde, o motoru getirmez,olur biter
harley tarzı biraz, ön lastik ince ve çaplı, böyle daha atik olur motor diye düşünüyorum. ama fiyat farkının sebebini anlayamadım. honda motor tutulmadı diye indirip yapmaz heralde, o motoru getirmez,olur biter
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Şahsi fikrimce Spirit, bir önceki Classic versiyondan daha şık.
Tabii bu tamamen kişisel beğeniyle alakalı..
Daha CUSTOM duruyor...
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Dayanamadım, ben de shadow ailesine katılıyorum. Kaporayı verdim, Çarşamba alacağım motoru inşallah. Ankara da bulunan shadow'cularla tanışmak isterim. İstanbul'dakilerle nasip olursa yaza belki..
Hayırlı olsun.
Bugün bayide Spirit modelini kendi aldığım klasik modeliyle yanyana getirip detaylı bir şekilde karşılaştırdım.Sonuç olarrak Spirit de klasik versiyonu da ayrı ayrı güzeller. Öncelikle Spirit'in arka far dizaynını ve kasisli selesini çok beğendim. Spor bir hava katmış. Fazla aksesuar taktırmam böyle binerim diyorsanız çok güzel bir duruşu var arkadan. Arka amortisörlerde helezonlar klasikten farklı olarak dış kısımda. Yani helezonlar görünüyor, ben şahsen bu özelliğini beğenemedim. Ancak çamurluk yapısı arka lastiği daha iyi gösteriyor sanki.
Ön jantların inceliğinin yanında ön maşa da daha ince, ayrıca gidon yapısı bayağı farklı, sinyal lambaları klasikten farlı olarak krom bir parçaya değil, plastik bir aparatla doğrudan maşaya tutturulmuş.
Ama yine de özet olarak güzel ve havalı bir motor. Daha genç işi ve spor bir görünüme sahip olmuş. Biraz bobber havası var. Klasik versiyonunun buna kıyasla daha ağır abi duruşu var. Bu ise daha modern görünümlü.
Açıkçası ben de Spirit i yakından görene kadar classic daha güzel diyordum, ön tekerleğin kalın olmasını istiyordum, ancak yakından iki modeli görünce fikrim değişti, ben motorda aksesuarı fazla sevmeyenlerdenim; spirit sanki motora vermek istediğim tüm şekil verilmiş bir custom gibi geldi. Sele ve arka çamurluğu çok beğendim(artçı için pek konforlu olmadığını da ifade edeyim),manevrası daha kolay geldi bana, bu da garaj içinde daha az yorulacağım anlamına geliyor, ancak bana kalsa gidonu biraz daha yüksek tutardım. Yine de bu özellikleri yetti ve spirit aldım, hayır dileyen tüm arkadaşlara teşekkür ederim..
Hayırlı olsun. Kazasız sürüşler dilerim.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Koruma demiri internette bulamıyorum, uygun fiyata nereden alabilirim bilen var mıdır?
BURADAN bakabilirsiniz.fiyatlarını uygun bulursanız kargo ile sevkini yapıyorlar. belki tanırsınız faramarz azar eski motorcudur..
honda dan şaşma benim ilerde alacağım motor
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Dostum ben bundan onceki motoruma da (shadow 750), simdi ki motoruma da, highway hawk koruma demiri taktim. Ikisini de Faramarz Azar'dan almistim. Ne sarardi, ne paslandi. Ayrica bundan onceki motorum shadow'u bir kere micirli virajda yatirmistim, demir gorevini tam yapmisti. Motora hicbirsey olmamisti. Demir de yamulmamisti. Sadece biraz cizilmisti. Shadow'lar agir motor, koruma demirini bir kere al, iyisini al sonra basin agrimasin derim.
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
Değerli arkadaşlar Shadow için Cobra slashdown eksoz arıyorum.Temiz 2.elde olur.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)