kaldera abi bi türlü şu gezi olayını organize edemedik, bayramda hava şartları iyi olursa memlekete gitmeyei planlıyorum shadowumla, istda kalsam kesin katılırdım ki daha önce söylediğin güzergahta bir gezi yaptım ve çok eğlenceli geçmişti...
kaldera abi bi türlü şu gezi olayını organize edemedik, bayramda hava şartları iyi olursa memlekete gitmeyei planlıyorum shadowumla, istda kalsam kesin katılırdım ki daha önce söylediğin güzergahta bir gezi yaptım ve çok eğlenceli geçmişti...
hayırlısı olsun ne diyelim.elbet bir gün ortak paydada buluşuruz..
Slm, tecrübeli bir shadow kullanıcısına bir şeyler sormak istiyorum..
Shadow cuların ramazan bayramlarını kultuyorum. Kimseler görünmediğine göre bayram tatili yolda geçiyor.
www.gezginayaklar.com
geçmiş bayramınız mübarek olsun...
34 EID 02
Tüm Site arkadaşlarımızın Geçmiş Bayramlarını kutlarım
Bende tüm motorcuların geçmiş bayramlarını kutluyorum.Bayram da Shadow um ile Adana-Alanya-Kaş-Fethiye-Bodrum-Kuşadası turu yaptım.Toplam 2700 km.Maşallah tık demedi.
Benzin sarfiyatı ortalama 4.3 lt/ 100 km
Teşekkürler... Tarafsız kaliteli bir yazı....
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
merhaba arkadaşlar,, (Kaldera beyin de dikkatine) benim shadow un depo kapağı yağmurdan pastan tıkandı.anahtar giriyor fakat zor dönüyor.nitekim anahtar da eğildi.içinde kireç vs oluşmuş.sizlere danışmak istedim.başına benzer olay gelen bir arkadaş var mı? meseleyi nasıl çözmek mümkün.selamlar
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
sağol Alp .sence bu sprey maddesi depo içi karbüratör- sırasıyla yakıt sistemine zarar vermez mi?
arkadaşlar WD40 kullandım.çok işe yaradı.depo kapağı pırıl pırıl oldu rolex saat gibi işliyor tavsiyelerinize teşekkür ederim.işleriniz rast gitsin
wd 40 denilen maddeyi motosikletimin paslanmış lekelenmiş yerlerine tatbik ettim ama sonuç alamadım.sadece kilit mükemmel tamir oldu.ancak motorun muhtelif yerlerinde pas izleri kaldı
wd 40 isimli ön cam civatalarının içine püskürtttüm diş prçasıyla fırçaladım.ancak içerdeki yoğun kızıl pas çok az azaldı.gidonun bağlandığı yatay tablada bulunan citaların içindeki pas gölgeleri çok az çıktı.yani tüm bağlantılara uyguladım.yukarıda sözünü ettiğim tablanın altında diz hazalarında bir başka yatay tabla daha var.oradaki civata ya da her neyse somun kapağı diyelim- oralara da sıkmama rağmen pas yokolmadı.bunun dışında direkt pas sökücü bir ürün yok mu.selamlar
Herkese selamlar. Öncelikle çok faydalı bir çalışma olduğunu belirterek teşekkür etmek isterim. Özellikle benim için çok aydınlatıcı oldu.
Ardından önemli bir sorum olacak. Şöyle ki, profesyonel bir dağ bisikleti sahibiyim ve kendimi bildim bileli hep 2 teker üzerindeyim. Şimdi artık bu bisikletin bir de motorlu olanına geçmenin uygun olacağı kanısındayım.
Sorum şu, 750'lik shadow ile motora başlamak, ilk motorumun shadow olması bir avantaj mıdır, yoksa dezavantaj mı? Kimileri yeni başlayanlar için "750 çok büyük bir bir hacim, mutlaka 250 lik ya da 125lik bir motor tercih et" derken, kimileri ise shadow'un yeni başlayanlar için de, gerek güvenli sürüş, motorun dengesi ve rahatlık anlamında çok isabetli bri tercih olduğunu belirtiyor.
Bu konuda sizlerin de fikrini almak isterim. A2 ehliyetimi 1 ay sonra teslim alacağım. Kursun verdiği motor eğitiminde yaklaşık 1 saatlik vitesli motor deneyimine sahip oldum. 125lik bir kymko idi kurs motoru. 3. vitese kadar çıtkım. tabiki bilmediğim pek çok detay söz konusudur ancak genel mantık araba ile aynı olduğu için sıkıntı yaşamadım.
Hangi motoru alacağıma karar verdikten sonra Honda'nın güvenli sürüş eğitimini de almayı planlıyorum. Shadow piyasasında şu sıralar 11.000 ytl civarında 2006 model donanımlı bir araç bulmak mümkündür sanırım. Bu anlamda usta motorcuların önerilerini, tavsiyelerini ve fikirlerini bilmek isterim.
saygılar. . .
dostum . şoyle bir sözle başlamak istiyorum .. ilk motor olarak bir shadow tercih etmişsin .. bence bir parça sakıncalı olsada genede mantıklı .. çünkü agır ve yere saglam basan bir motorsiklet .. ve sunu da iletmek isterim ki .. kimse motosiklete anasının karnında binmedi .. bilgi birikim tecrübe çok önemli unsurlar .. alacagın 750 cc yada 1000 cc yada 1300 cc bir racing bile olsa hiç bilmeyen bir insan bile kulanmayı ogrenebilir bu demek degildirki ben motosiklet kullanıyorum .. önemli olan içindeki güven ve hırs sakın inancını kırma . ama genede dediklerimi unutma . tercihen bir scooter ile başlayıp sonra vitesli motora geçmelisin .. ama bu demek degildirki shadow kullanamazsın ... kendine güvenini yitirme ve ekipmanlarına önem ver kask mont dizlik bot gibi korumaların mutlaka olsun ...
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)