Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Ağustos 2014, 17:41
#3201
pozan61 adlı üyeden alıntı
Değerli kullanıcılar öncelikle merhaba adım Hakan Samsunun Bafra ilçesinde yaşıyorum 2 ay önce 2000 model 14.500 km de bir ACE aldım motorum 2004 yılından bu yana garajda yatmaktaymış ne bir çizik nede başka bişe var dün başıma gelen bir sıkıntı hakkında bilgi almak istiyorum .motorum sanki yakıtı yakamıyormuş gibi çiğ atmaya başladı normal rolantide çalışırken çalışmasında bir sıkıntı yok ama az gaz açtığımda motor 2 saniye aralıklarda çat çat çat çalışıyor acaba sorun bujilerimde olabilirmi daha orjinal bujileri üstündekiler buji kalolarını çıkarıp test ettim elektrik atlaması mevcut kablolarla biraz oynadıktan sonra buji kafasında iken motor bir müddet normal çalıştı hareket edince tekrar eski haline döndü tahminim buji ama benden daha deneyimli olan bkişiler olduğuna eminim yardımcı olursanız sevinirim
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------
motorumda bu arkadaşlar
http://www.motosiklet.net/forum/memb...cture11894.jpg
Gerçekten mükemmel bir cruiser bulmuşsunuz çift karbüratörlü ve ön çamurluğu metal, yeni serilere göre nispeten daha kaliteli parçalarla üretilmiş bu seri. Satarsanız aynı ayarda hiçbir şey bulamazsınız motor açısından bu bereketsiz topraklarda. Gözünüz gibi bakın hiç enduro sevdasına kapılıpta bunu satıp yol motorlarına para dökmeyin. İnanın imrendim klasik olacak bir motor almışsınız hayırlı olsun.
Reklamlar
-
13 Ağustos 2014, 13:26
#3202
merhabalar siteye yeni üye oldum ve görüyorumki burada spirit kullanıcıları var.
enjeksiyonlu modellerde egzos açtıran veya değişim yapan oldu mu? arattım biraz forumlarda ama denk gelmedim.
2009 shadow spirit
-
01 Eylül 2014, 10:53
#3203
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-shadow-koruma-demiri-2004-sonrasi-174810462/detay/
merhabalar shadow için aksesuar düşünen arkadaşlar bu linklerden ve mağzamızdan diğer ürünlerimizi inceleyebilirler.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-chopper-sisy-bar-tasiyici-demiri-174652796/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-chopper-sisy-bar-tasiyici-demiri-174652556/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-chopper-sisy-bar-174643808/detay/
-
17 Eylül 2014, 12:43
#3204
bende cobra egzos vardı ama orjınal egzosunda sensörler odugu ıcın takmadım daha sonrada ıse sattım.bence gerek yok orjınalıde yeterınce ses verıor
-
21 Eylül 2014, 16:46
#3205
arkadaşlar bugün başıma gelen bir olaydan bahsetmek istiyorum.
sabah kahvaltı için gittiğim yerde motordan inerken kontağı açık ve anahtarı üzerinde unutmuşum, 2 saat sonra geri döndüğümde doğal olarak akü tamamen sıfırlanmış ve tık bile yoktu ekranda. Daha önce Shadow'ları vurdurmanın çok zor olduğunu forumda okumuştum ve beynimde aşağı kaynar sular döküldü. Şehir dışı bir yerdeydim. Tek şansım yokuş aşağı bir yer olmasıydı. 1. ve 2. viteste denedim vurdurmayı. Motoru süratlendirip elimi debriyajdan çektiğim anda arka lastiğin kilitlendiğini gördüm. Neyse ki son düzlükte, son denemede şansıma 1. viteste vurdurdum. Siz siz olun akünüzün bitmesine ve zayıflamasına müsaade etmeyin. Keyifli sürüşler.
-
22 Ekim 2014, 13:30
#3206
en son 2 ay önce basıma geldi bir arabadan takviye aldım.enjeksiyonlu shadowları sittinsene vurduramıyorsun aklınızda bulunsun geçmiş olsun bu arada dostum
-
25 Ekim 2014, 20:28
#3207
merhaba arkadaşlar ilk motorum hyosung gv 250 ile yeterince deneyim kazandım ve motorumu yükseltmeye karar verdim. Bütçe olarak dragstar 650 ya da shadow 750 düşünüyorum. benim için en önemli konu suan için boy problemi 187 boyundayım shadow bu boya küçük kalır mı drag stara göre sele yere daha yakın duruyor bu uzun boy için dezavantaj gibi geliyor. henüz iki motoru da deneme şansım olmadı. shadow kullanan uzun boylu arkadaşlardan yorum bekliyorum.
-
26 Ekim 2014, 12:35
#3208
Merhaba, öncelikle şimdiden alacağın motor hayırlı olsun. Benim boyum da 187 cm ve şu ana kadar selenin alçak olması beni hiç rahatsız etmedi. Sadece şehir içi trafiğinde dar alanda manevra yaparken motorun kendi dizaynından kaynaklı olarak az da olsa güçlük çekilebiliyor ki zaten cruiser bir motor için gayet normal. Sele yüksekliği çok da önemsenecek bir husus değil. Hem alçak olması, ağırlık merkezini yere daha da yaklaştıracağından daha dengeli ve güvenli sürüş imkanı veriyor. Bence bu bir dezavantaj değil avantaj ;)
-
26 Ekim 2014, 22:59
#3209
kullanım güvenliği açısından belirttiğiniz gibi ancak kullanım rahatlıgı açısından nasıl olur onu deneyip görmek gerekli teşekkür ederim verdiğiniz cevap için. bu arada motosiklet fiyatları inanılmaz yüksek sizce 2005-2006 40bin- 50bin bir shadowun hakkı nedir fiyatlar o kadar dengesiz ki
-
27 Ekim 2014, 17:58
#3210
ucurtma_ adlı üyeden alıntı
kullanım güvenliği açısından belirttiğiniz gibi ancak kullanım rahatlıgı açısından nasıl olur onu deneyip görmek gerekli teşekkür ederim verdiğiniz cevap için. bu arada motosiklet fiyatları inanılmaz yüksek sizce 2005-2006 40bin- 50bin bir shadowun hakkı nedir fiyatlar o kadar dengesiz ki
Örneğin 270 km bir yolu (izmir-marmaris) sadece bir kez 5 dk. benzin almak için durarak tek seferde katettikten sonra motordan indiğimde fiziksel olarak herhangi bir rahatsızlık hissetmedim. sadece yorgunluk, ki arabayla da gidilse aynı his oluyor zaten.
Fiyat hususuna gelince ise; buna kumanda eden bir çok faktör var.
öncelikle shadow un türkiyede artık sıfırı satışa sunulmuyor. bu yüzden 2. el piyasası her zaman canlı.
ötv lerin de geçen yıldan itibaren ciddi olarak yükselmesi, kullanıcıyı da ister istemez 2. ele yöneltti ve tüm motorlu taşıtların 2. el fiyatları yükseldi.
bir diğer husus türkiyede şuan telaffuz edilmeyen ciddi bir enflasyon var ve her geçen gün de fiyatlar yükselmeye devam edecek.
ayrıca unutulmamalıdır ki chopper/cruiser motorların aksesurları cidden oldukça pahalı. doluluğuyla doğru orantılı olarak aynı model, km ve temızlıkte iki makinanın arasındaki anlamsız fiyat farkını da buna yorabilirsin.
ve internetteki ilanların hiç birinde benim motorum temiz, bakımlı, demeyen kimse yok. doğal olarak herkesin motoru kendine güzel geldiğinden bir kendimizce kıyas yaptığımızdan piyasa yükseliyor.
bahsettiğin özelliklerde bir motor için bu yüzden aşağı yukarı bir fiyat söyleyemeyeceğim ama sanırım 14000 ile 20000 arasında değişiyor fiyatlar.
-
28 Ekim 2014, 22:36
#3211
ben dragstar kullandım sonra shadow aldım..dragstar ıyı ve sorunsuz makınadır ama motoru çok güçsüzdür tork olarak shadow 2x nerdeyse dragstardan ayrıca uzun yol performansı süper..
yazın marmaris istanbul yaptım sadece benzın aldıgımda durdum ve motor tık demedi hatta istanbula geldıgım motor yenı ısındı gibi hissetim performansında düşme yerine yükselme vardı o derece tavsiye ederim iyi ve sorunsuz makınadır.senın yerınde olsam 15 den yukarı vermem
-
28 Ekim 2014, 23:43
#3212
yorumlar için teşekkür ederim hem boy açısında hem de diğer yönlerden bütçemi zorlayıp honda shadowa yönelicem 14-15bin arası düşünebilirim
-
04 Kasım 2014, 00:44
#3213
Arkadaşlar ,temiz sorunsuz bilindik shadow arıyorum. teşekkürler
-
04 Kasım 2014, 17:10
#3214
ucurtma_ adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ,temiz sorunsuz bilindik shadow arıyorum. teşekkürler
bence kışın piyasa araştırması yap burdan pek bulman mumkun olmayabilir.bu arada gv 250 ıyı motordur yükseltme sebebin nedir?
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
-
05 Kasım 2014, 00:54
#3215
tecrübe kazanmak adına tercihimi gv 250 den yana kullanmıştım yeterince km yaptım ve dediğiniz gibi hiç bir sıkıntı çekmedim başlangıç için alınabilecek en iyi motorlardan biri belki de en iyisi,piyasa şuan inanılmaz maalesef inanılmaz yüksek öyle pusuya yattım bekliyorum (:
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
bu arada uzun boylu sürücüler için forward control extensions kit diye bir aparat var, http://www.youtube.com/watch?v=Pdj0uZqRTho videosu da bu ; uzun boylu sürüceler için diz bükülmesini minimuma indirerek optimum pozisyonu sağlıyor hiç böyle bir şey kullanan var mı aramızda
-
07 Kasım 2014, 17:22
#3216
ucurtma_ adlı üyeden alıntı
tecrübe kazanmak adına tercihimi gv 250 den yana kullanmıştım yeterince km yaptım ve dediğiniz gibi hiç bir sıkıntı çekmedim başlangıç için alınabilecek en iyi motorlardan biri belki de en iyisi,piyasa şuan inanılmaz maalesef inanılmaz yüksek öyle pusuya yattım bekliyorum (:
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
bu arada uzun boylu sürücüler için forward control extensions kit diye bir aparat var, http://www.youtube.com/watch?v=Pdj0uZqRTho videosu da bu ; uzun boylu sürüceler için diz bükülmesini minimuma indirerek optimum pozisyonu sağlıyor hiç böyle bir şey kullanan var mı aramızda
videoda herşey güzel olmuş gibi görünse de dikkat edersen koruma demirini sökmüş adam. yani tam koruma demirinin monte edildiği yere kadar geliyor bu forward control extensions kit. ayrıca emniyet hususunda sanki sürüşte çapariz oluşturabileceği izlenimi oluştu bende. buna alternatif olarak uzun yolda kullanabileceğin, koruma demiri üzerine kolayca monte edilip cıkarılabilen uzun yol ayaklıgı dediğimiz bir aparat var.
bence honda, shadow u üretirken en ergonomık ve güvenli kullanım sağlayacağı yere monte etmiştir footpag leri. sürerken dizlerin tam depo hizasında shadow yazısı hizasına gelecek. yani diz açısı 90 derece oluyor hemen hemen bu boyda. daha önceden de belirttiğim gibi bu ayrıntılar seni çok rahatsız etmeyecektir ;)
-
08 Kasım 2014, 00:17
#3217
sanırım ayrıntılarda boğuluyorum görsel ve rahatlık açısından iyi duruyor ancakdediğiniz gibi aerodinamik açıdan sıkıntılı olabilir, bu arada motor üzerinde resiminiz varsa atabilir misiniz
-
12 Kasım 2014, 12:22
#3218
sweeper35 adlı üyeden alıntı
videoda herşey güzel olmuş gibi görünse de dikkat edersen koruma demirini sökmüş adam. yani tam koruma demirinin monte edildiği yere kadar geliyor bu forward control extensions kit. ayrıca emniyet hususunda sanki sürüşte çapariz oluşturabileceği izlenimi oluştu bende. buna alternatif olarak uzun yolda kullanabileceğin, koruma demiri üzerine kolayca monte edilip cıkarılabilen uzun yol ayaklıgı dediğimiz bir aparat var.
bence honda, shadow u üretirken en ergonomık ve güvenli kullanım sağlayacağı yere monte etmiştir footpag leri. sürerken dizlerin tam depo hizasında shadow yazısı hizasına gelecek. yani diz açısı 90 derece oluyor hemen hemen bu boyda. daha önceden de belirttiğim gibi bu ayrıntılar seni çok rahatsız etmeyecektir ;)
Selamlar ahali, uzun zamandır dahil olamadım foruma. Shadow'un konu da hala canlı maillerden en azından yorumları gönderileri takip edebilediğimce... Ben açıkçası markaların bu tür şeyleri "kullanıcının en güvende ve en ergonomik pozisyonunu" düşünerek tasarladığını, o şekilde yol aldığını düşünmüyorum. Örneğin Harley Davidson; fabrika çıkışlı halinde commuter gibi bloğun gerisinde kalan kontrol setine sahip, parayı dökmek gerekiyor ki cruiser yapısına bürünsün. Arka selesi, artçı pegleri dahi olmuyor ona keza. Belki Japon'lar henüz bunu yapabilecek üne sahip değiller ama kendileri üretmese dahi satış stratejisi olarak "aftermarket" e yol açmayı ve bol aksesuar, modifiye imkanı sunarak satışını artırmayı planlarlar diye düşünüyorum. Örneğin Yamaha; Star Motorcycles adı altında Amerika'da senelerdir modifikasyonu destekliyor, yarışmalar düzenliyor. Bolt (XS950) geçen sene lanse edildiğinde aynı zamanda Custom atölyeleri için bir de yarışma düzenleyerek motor henüz satışa bile çıkmadan atölyelere verdiler ve dehşetengiz makineler ortaya çıktı. Diyeceksiniz ki makinenin mühendisliği ona izin vermez, Yamaha mühendisliğinden iyi mi biliyorlarmış... forumda hatta Türkiye forumlarında çokça karşılaştığım tartışmalar... Ama açıkçası ben bunun mühendislikle değil tamamen Türkiye'deki insanların parasına kıyamamasından, girişken olmamasından kaynaklandığını düşünüyorum... Cruiser dediğimiz makineler mümkün mertebe modifikasyona uygun, temel haliyle, insanların üzerinde zevkine uygun değişimlere gidebileceği şekilde üretilirler. Bunu en iyi temsil eden ve kanıtlayan bence Star Motorcycles'dır. Türkiye'ye 24.000 TL gibi düşük bir rakamla 2014 0 km Bolt'u getirmelerinin de yegane sebebinin bu olduğunu düşünüyorum. Rahat oturulamayacak dahi bir motora insanlar 50.000 TL ye yakın para vermesin, makul miktara ham şekilde şık bir makine alıp üzerinde gönül rahatlığıyla oynama yapsınlar diye...
Şimdi denilecek ki lafı niye bu kadar uzatmış makinemi custom yaptım yerini hazırlıyorum ) konuyu açtım, buraya karıştırmayayım pek.
Konu: http://www.motosiklet.net/forum/cruiser-chopper/138649-custom-ozel-yapim-honda-vt750-shadow.html#post3475831
-
13 Kasım 2014, 15:49
#3219
motosikletiniz de yorumlarınız gibi takdire şayan umarım ben de yakın zamanda gönlüme göre bir shadow bulabilirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...87060051/detay İlandaki motor sizce nasıldır resimlerde çok fazla efekt kullanılmış yorumlarınızı bekliyorum ;)
-
16 Kasım 2014, 02:15
#3220
arkadaşlar kimse cevap vermemiş ben yine de yazayım bir de su ilan var ancak gidon,far ve sinyal takımının orjinalleri satıcının elinde değilmiş ne dersiniz ?http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-vt-750-c-shadow-ekstrali-tertemiz-177999168/detay/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler