Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Temmuz 2014, 17:13
#3181
arkadaşlar merhaba;
bende potansiyel bir shadow kullanıcısı olarak aranızdayım..
öncelkle motorlarına kavuşan arkadaşlara hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler diliyorum..-darısı başımızıa-
bende yaklaşık 1 yıldır piyasayı takip ediyorum geçen seneye göre orantısız bir artış var fiyatlarda..bu bir yıl içerisinde honda motor eğitim merkezinde eğitimlere katıldım şu an hazır olduğumu düşünüyorum..motor arayışı içerisindeyim...önceden bu tarz kullanmadım, scooter culardandım..honda da scooter kullananlara motor kullanmış gözüyle bakılmıyor)..bir kaç sorum olacak;
-yıllara göre karbüratör -enjeksiyon,zincir -şaft,disc-abs gibi ayrıntılar hakkında net bilgisi olan varmı ..
-karbüratörlü veya enjeksiyonlu olmasının avantaj dezavantajı nedir..
şu an 2005 30.000 de bir motorla ilgileniyorum bunlarda 30 bin km çok mudur?alacaksan 2008 sonrasını al diyenler var 2005-2008 ne dersiniz aradaki fark değecek kadar çok mudur?...şimdiden teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------
sormayı unutmuşum sizce klasik mi spirit mi?
Reklamlar
-
03 Temmuz 2014, 23:10
#3182
bildiklerime cevap yazayım. 2004 ve sonrası "yeni kasa" shadow'lardır ve şaftlıdır. 30.000 km. bu motor için önemli bir kilometre değildir. Tabi eğer bakımları zamanında yapıldıysa ve özenli kullanıldıysa. Karbüratörlü modellerin sesleri bu sınıf motorlara daha uygundur.(bana göre) enjeksiyonlu modellerde "old school" havası yoktur. Arıza halinde ciddi masraf çıkarır. Ne kadar az elektronik malzeme o kadar basit ve sağlam anlayışı vardır. bildiğim kadarıyla shadowların tamamında arka fren kampanalıdır. Bana göre bu motorlarda asıl konu motorun önceki sahibi veya sahipleridir. Bazılarının motoru pislikten görünmez haldedir. Bazıları ise motoruna gözü gibi bakar. Mesela ben 12500 km.de 2004 shadowum var. Arada sırada insanlar kaç model diye soruyorlar. 2004 dediğimde inanamıyorlar. Zira ben her hafta tüm kromlarını parlatır ve boyasını cilalarım. Kapalı garajda muhafaza ederim. Temiz kullanılmış 2004 ve üstü tüm modeller alınabilir. Kilometresini çok kafaya takmayın bence.
Son olarak ben spiriti sevmiyorum.
-
04 Temmuz 2014, 11:09
#3183
teşekkürler cevaplar için...spirit in ön tekerinin ince olması benimde hoşuma gitmedi açıkcası..ince veya kalın olmasının frene bir etkisi var dır diye düşünüyorum..birde ön frenler disk olduğundan abs var mıdır diye merak etim..
-
04 Temmuz 2014, 16:38
#3184
Değerli kullanıcılar öncelikle merhaba adım Hakan Samsunun Bafra ilçesinde yaşıyorum 2 ay önce 2000 model 14.500 km de bir ACE aldım motorum 2004 yılından bu yana garajda yatmaktaymış ne bir çizik nede başka bişe var dün başıma gelen bir sıkıntı hakkında bilgi almak istiyorum .motorum sanki yakıtı yakamıyormuş gibi çiğ atmaya başladı normal rolantide çalışırken çalışmasında bir sıkıntı yok ama az gaz açtığımda motor 2 saniye aralıklarda çat çat çat çalışıyor acaba sorun bujilerimde olabilirmi daha orjinal bujileri üstündekiler buji kalolarını çıkarıp test ettim elektrik atlaması mevcut kablolarla biraz oynadıktan sonra buji kafasında iken motor bir müddet normal çalıştı hareket edince tekrar eski haline döndü tahminim buji ama benden daha deneyimli olan bkişiler olduğuna eminim yardımcı olursanız sevinirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------
motorumda bu arkadaşlar
-
04 Temmuz 2014, 20:31
#3185
hayırlı olsun motorun. hemen bujilerini değiştir. sakın o iridyum bujilerden alma. Muhtemelen sen yağ, yağ filtresi, hava filtresi, soğutma suyu değişimlerini yapmışsındır. Yapmadıysan HEMEN yaptır. Ateşlemedeki sıkıntının bujilerden kaynaklandığını düşünüyorum.
-
05 Temmuz 2014, 00:45
#3186
Komutanım aynen yağı yağ filtresi kısacası tüm sıvı ve filtreleri alınca değiştirdim iriyum buji takmıcam tavsiyene uyarak teşekkür ederim bu arada bujileri nerden temin edebilirim kısa pasamı uzun pasamı bilgi verebilirsen sevinirim tekrar teşekkürler.....
-
05 Temmuz 2014, 01:44
#3187
iridyum buji takabilmen için akü dahil tüm ateşleme sistemini kablolarıyla beraber değiştirmen lazım. alman gereken bujinin linkini veriyorum.
http://www.ngkbujimarket.com/product.php?id_product=359
-
06 Temmuz 2014, 14:37
#3188
motorumu geçen yıl mayıs ayında almıştım. Alır almaz, yağ, soğutma suyu, filtreler, sıkıntı olmamasına rağmen debriyaj balatalarını değiştirdim. Dün aklıma geldi. Şaft yağını değiştirmedim. youtube dan nasıl ve hangi yağ ile değişmesi gerektiği konusuyla ilgili 2 video seyrettim. Motorun yanına indim. Şaft yağını boşaltınca resmen simsiyah ve pis bir yağ aktı. API-GL 5 80W-90 yağ aldım ve yağını koydum. Forumda 80-90.000 km'de değiştirilir gibi bir yazı hatırlıyorum. Bence değiştirmeyenler hemen değiştirsin. İşlem çok basit. Paylaşmak istedim.
-
07 Temmuz 2014, 18:11
#3189
Arkadaşlar merhaba;
Ön cam siperlik almayı düşünüyorum da, tavsiyesi olan var mı?
-
07 Temmuz 2014, 23:41
#3190
national cycle switchblade chopped ön cam al. 1000 tl ödersin ama çok klas
http://www.cruisercustomizing.com/national-cycle-switchblade-chopped-windshield-clear-honda-vt7501100-shadow-ace-spirit/part/NC-N21401
-
15 Temmuz 2014, 12:19
#3191
-
24 Temmuz 2014, 16:03
#3192
-
24 Temmuz 2014, 16:15
#3193
Merhaba, riser vt750 aeorya uyar mi
-
24 Temmuz 2014, 16:40
#3194
Muhtemelen uymaz. Zaten yanlış sipariş ettiğim için benim makineye takamamıştık. Yine de linkini yolluyorum http://www.ebay.com/itm/1-25-Honda-S...cf19fe&vxp=mtr
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are.
-
25 Temmuz 2014, 08:07
#3195
Istanbulda olsanız deneme şansımız olurdu en azından.. Acaba forumda orjinal gidonunu yükselten kimse yok mu bu aparata uyar diye onay verebilecek olan?
-
25 Temmuz 2014, 17:55
#3196
spiritlerde fabrikasyon gidon yükseltmesi mevcut..
bana orjinal hava ve yag filtresi ve balataları lazım uygun bir fiyata temin edebilecğim bir yer bilen var mı?
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
-
25 Temmuz 2014, 18:06
#3197
Merkez servis ve yedek parca - Şişli
-
30 Temmuz 2014, 16:26
#3198
Herkese merhaba,
bende geçen hafta itibari ile 2007 model çift renk Shadow 750 alarak aranıza katıldım, herkese kazasız sürüşler dilerim, şimdilik alışma sürecindeyim, branda almak istiyorum tur camı da var ne önerirsiniz,
-
06 Ağustos 2014, 17:34
#3199
Benim motorumda MRA marka hafif karartılmış bir ön cam vardı. Piyasada gördüğüm birçok shadowun ön camı çok çirkin duruyor ve motorun havasını bozuyor. İyi inceleyin seçin derim. Branda konusunda da ucuza kaçmayın. Ucuzları hem egzostun sıcaklığından eriyor hemde korozyonu hızlandırıyor- küflenme yapıyor. Harleyin orjinal brandalarına bakabilirsiniz Türkiye'den temin edebilirsiniz sanıyorum.
-
06 Ağustos 2014, 17:37
#3200
http://www.ebay.com/itm/MRA-Roadshield-Classic-HONDA-VT-750-S-C-SHADOW-10-smoke-grey-/281380982491?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item41839 d0edb&vxp=mtr
bu tarz bişeymiydi?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler