Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Haziran 2008, 17:59
#301
arkadaşlar hypercharger kurulum işlemi:
aslında çok basit "al tak" gbi dursada aslında önemli ölçüde zahmetli ve bilen bir ustaya yaptırmanız şart. şöyleki. aslında 3 kısımdan oluştuğunu ve temel parçanın o albenili kısım değil jetkit olduğunu söylemeliyim
öncelikli olarak (shadow için söylüyorum) depo ve orjinal hava filtresi ve kapağını söküyorsunuz. ardından karbüratörü söküp üst kapağı çıkarıyorsunuz. içinde ki plastik valfi söktükten sonra karbüratör iğnesine pakette verilen yuvarlak halkayı geçiriyorsunuz. ardından şekilde görülen kısma 4mm geçmeyecek şekilde matkapla delik açıp verilen kitlerden 2.5 mm olanı yerleştiriyorsunuz.
"off ne zahmetli" demeyin dahası var. yan kapağı açıp gene şekilde gösterilen yere 3mm ve 3,5 mmlik kitleri yerleştiriyorsunuz. bu işlem hakikaten büyük dikkat isteyen ustalık gerektiren bir iş ve herhangi yanlış hareket veya laubalilikte karbüratörünüz çöpü boylayabilir. karbüratör işlemi bittikten sonra güzelce yerleştiriyoruz.
sırada hava filtresi kısmı var. filtre kapağının yuvarlak kısmını açıp 3 kollu desteği takıyoruz fakat maalesef alyanlar amerikan ve ne 4lük ne 5 lik alyan oluyor biz 5mmlik alyanı eğelemek zorunda kaldık.
3 vidayı da sıktıktan sonra (bu arada not: 3ayaklı kısım ve kapak kısmı arasına bir parça yerleştirirseniz daha iyi olur) karbüratöre giden plastik kanalı takıyoruz. ardından vakum borusunu şekilde gösterilen biiçimde T destekle bağlayıp bağlantı kısmına yerlestiriyoruz. tahliye borusunuda arkadaki gösterilen yere dirsekli boruyla bağlayıp depomuzu yerleştiriyoruz. sonuçta yapılan işlem bir motor (chopperlar için tabi) için yapılan en hakiki en fazla tuning, upgrade, modifiye yada geliştirme o yüzden dikkatli olmak şart.
keyifli sürüşler
saygılar
Reklamlar
-
04 Haziran 2008, 09:34
#302
Marcos bu filtrenin maliyeti ne kadar(işçilik hariç)
-
04 Haziran 2008, 09:47
#303
dışardan bakınca görsel olarak güzel duruyor.
ama bu hypercharger monte işinin maliyetinide gözönüne alırsanız işlevsel olup bir katma değeri olacağını çok sanmıyorum...jetkit i takmasanız dış görünüş olarak kalsa belki..
ama sonuçta emek verilerek bir şeyler yapılmış bu bakımdan takdir ve tebrik ederim..
-
04 Haziran 2008, 10:46
#304
tüzemen adlı üyeden alıntı
Marcos bu filtrenin maliyeti ne kadar(işçilik hariç)
filtre dahil 440ytlye maloldu. yani elbette bu paraya değermi değmez mi tartışılır ama sonuçta bu bir hastalık ve son zmanlarda rüyalarıma girmeye başlamıştı
-
04 Haziran 2008, 11:15
#305
Memin kardeş yazdığın bilgiler tam bir kullanım klavuzu kalitesinde daha öncede okumuştum ellerine sağlık. Shadow benimde çok beğendiğim bir model sadece göstergesi hoşuma gitmiyor digital gösterge cruiserde olmamalı bence.Ama diğer yönleriyle dört dörtlük diyebiliriz.
-
04 Haziran 2008, 15:23
#306
dragstar72 adlı üyeden alıntı
Shadow benimde çok beğendiğim bir model sadece göstergesi hoşuma gitmiyor digital gösterge cruiserde olmamalı bence.Ama diğer yönleriyle dört dörtlük diyebiliriz.
nasıl yani? neresinde digital gösterge var shadowun..acaba İmmobilizer i mi kastediyor..yoksa km sayacınımı ?
-
06 Haziran 2008, 00:01
#307
millet hani herkes nerde, hani anadolu yakası shadowlar buluşuyordu, hadi kıpırdanalım biraz dimi ama? havalar da düzeldi bahane de kalmadı :D
-
06 Haziran 2008, 12:47
#308
pazar günü saat 11-13 arası uygun benim için. maltepe sahildeki çadır olabilir..
-
07 Haziran 2008, 00:28
#309
ben uyarım, başka gelecek arkadaş yok mu, millet neredesiniz???
-
07 Haziran 2008, 13:20
#310
hafta sonu herkez kendine göre program yapmış olabilir..
bir başka zamana diyelim..
-
09 Haziran 2008, 15:36
#311
Arkadaşlar selamlar,
Yaklaşık bir ay sonra A2 sürücü belgemi alacağım,
İzmir deki Shadow kullanan ve sever arkadaşlarla bir araya gelelim, kaynaşalım
Haliyle ehliyetsizken sadece ev - iş, iş - ev arası gidip gidebiliyorum ki, trafik polislerinin gazabına kurban gitmeyeyim
-
19 Haziran 2008, 20:00
#312
selam arkadaşlar bu kadar acıklamaya dayanamadım yarın modorumu degişiyom bende birtane shadow 750 alacam inanın buna bendeki modor 2560 km de CFR 500 var onu verib shadow 750 alacam
selam arkadaşlar bende CFR 500 var güzel makina ama bunları görünce bunu verib birdane shadow 750 c alacam sizlere söz bunu bu kadar görünce dayanamadım kusura bakmayın arkadaşlar ne yabayım elimde deyil sizlerle ilerkigünlerde iyi geziler yabar görüşürüz ve danışırız şimdilik sizlere iyi eglenceler
selam dosdum bu makina bundan daha acıkca anladılmaz teşekürler iyi calışmalar
-
21 Haziran 2008, 17:51
#313
arkadaşlar ortalama yakıt tüketimi nedir bu shadow larda birde spirit varmı alan ne fark var yakıt tüketim olarak ?
-
21 Haziran 2008, 23:20
#314
sagol dosdum bende bugün kontak acdım senin bu acıklamaların resimler beni büyüledi bende bende bugün bindim inan güzel baylaşdın icin teş iyi calışmalar
selam arkadaşlar kolay gele bayagı yazılanları okudum bende 21-6-2008 günü shadow umu aldım bana kolay gele cok keyifli makina yaw
-
22 Haziran 2008, 20:43
#315
iyimser adlı üyeden alıntı
sagol dosdum bende bugün kontak acdım senin bu acıklamaların resimler beni büyüledi bende bende bugün bindim inan güzel baylaşdın icin teş iyi calışmalar
selam arkadaşlar kolay gele bayagı yazılanları okudum bende 21-6-2008 günü shadow umu aldım bana kolay gele cok keyifli makina yaw
Hayırlı olsun dostum, pişman olmayacağın bir makine aldın, kazasız belasız gezilere...
Bu arada bir sorum olacak, sanırım ön balatamda pislik birikti, devamlı bir sürtünme sesi geliyor ön diskimden, balataları sökmeden temizleme imkanı var mıdır? ya da başka bir fikri olan var mıdır?
-
22 Haziran 2008, 22:32
#316
mczaga adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ortalama yakıt tüketimi nedir bu shadow larda birde spirit varmı alan ne fark var yakıt tüketim olarak ?
Shadow kullanmıyorum ancak forumlarda okuduğum kadarıyla 750cc'lik karburatörlü bir makineye göre oldukça cimri! 4 litre'den bahsediyordu arkadaşlar. 100km'de ortalama yakıt tüketimi olarak gayet makul diye düşünüyorum. Az yakmasının başlıca sebebi cruiser motor mantığını sonuna kadar yansıtması. Düşük devirde yüksek güç sağlayabilmesi. Maksimum gücüne 3500rpm'de ulaşan bir makine. Bence süper!!
CaiN_MarKo adlı üyeden alıntı
Bu arada bir sorum olacak, sanırım ön balatamda pislik birikti, devamlı bir sürtünme sesi geliyor ön diskimden, balataları sökmeden temizleme imkanı var mıdır? ya da başka bir fikri olan var mıdır?
Klasik balata sistemi olduğunu varsayıyorum. Bu durumda oto yıkamacılara gidiyorsunuz. Onlarda güçlü çözücüler içeren bir kimyasal köpük var. Hani şu "Fırçasız - süngersiz yıkama" reklamları yapan oto yıkama dükkanları.. Normalde otomobilleri bunla yıkıyorlar. Gerçekten etkili. Hiç ovma yada silmeye ihtiyaç duymadan yağ-çamur vb. pislikleri çözüp akıtıyor. Bu köpükten ön tekerleğinizi çevirirken bol bol uygularsanız 3-4 dakikalık (uygula durula şeklinde) 1-2 seanstan sonra balatanızdaki pisliklerden kurtulabilirsiniz...
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
-
23 Haziran 2008, 11:38
#317
CaiN_MarKo adlı üyeden alıntı
Bu arada bir sorum olacak, sanırım ön balatamda pislik birikti, devamlı bir sürtünme sesi geliyor ön diskimden, balataları sökmeden temizleme imkanı var mıdır? ya da başka bir fikri olan var mıdır?
duyduğunuz sürtünme sesi sandığınız gibi pislik birikmesi değil.
diskli fren sistemlerinde balata nın yüzeyinde yada disk ile arasında pislik birikmez, birikemez..
dediğiniz ancak araçlarda oda kampanalılarda olur. kampana içinde tekerlerk fren merkezi vardır.hidrolik fren merkezine baskı uygular.yağlı ortam olduğu için burada balata tozları birikebilir..
oysa motosiklerde bu olmaz...
ancak balatanın tamamen bitmesi ,metal olan kısmı diske sürtünmeye başlaması durumu hariç.. böyle olursa bunun farkına varırsınız zaten..
balata etli bir şekilde ise duyduğunuz ses tamamen balatanın yapısı gereği -disk ile arasındaki normal durumdur.endişe etmeyin.
-
23 Haziran 2008, 13:35
#318
mczaga adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ortalama yakıt tüketimi nedir bu shadow larda birde spirit varmı alan ne fark var yakıt tüketim olarak ?
Dolu depoyla, yani 11 litre ile 250 Km. yapıyorum.
İki silindir bir motosiklete göre normal diyorum.
Gönül ne gezi ister, ne dernek şahane;
Gönül iki kalıcı dost ister, motosiklet bahane.
-
23 Haziran 2008, 17:17
#319
Merhaba arkadaşlar bende kanuni caracal200 var onu seneye değiştireceğim (inşallah) araştırdım en son ya m800 yada shadow, bu motorun vites geçişleri nasıl ve ses yapıyormu?
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
25 Haziran 2008, 00:12
#320
kaldera adlı üyeden alıntı
duyduğunuz sürtünme sesi sandığınız gibi pislik birikmesi değil.
diskli fren sistemlerinde balata nın yüzeyinde yada disk ile arasında pislik birikmez, birikemez..
dediğiniz ancak araçlarda oda kampanalılarda olur. kampana içinde tekerlerk fren merkezi vardır.hidrolik fren merkezine baskı uygular.yağlı ortam olduğu için burada balata tozları birikebilir..
oysa motosiklerde bu olmaz...
ancak balatanın tamamen bitmesi ,metal olan kısmı diske sürtünmeye başlaması durumu hariç.. böyle olursa bunun farkına varırsınız zaten..
balata etli bir şekilde ise duyduğunuz ses tamamen balatanın yapısı gereği -disk ile arasındaki normal durumdur.endişe etmeyin.
Kaldera abi, çok güzel şeyler söylemişsin içim biraz olsun rahatladı, lakin bu ses 2 hafta öncesine kadar yoktu, şimdi giderken metalin metale değme sesine benzer bir ses çıkıyor, motorum daha 5800km'de ve 6000km bakımını 5000deyken yaptırdım, yani balatasını bitmiş olması çok düşük bir ihtimal ama yine de bir kontrol edeceğim, teşekkürler...
balataları kontrol ettim ikisi de gayet yeni ve aşınma çentiklerine gelmeleri için sanırım bi 30000 km yol yapmam lazım bu durumda bu sesin normal olduğunu kabul ediyoruz sanırım...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler