Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #301

    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Ankara

    arkadaşlar hypercharger kurulum işlemi:


    aslında çok basit "al tak" gbi dursada aslında önemli ölçüde zahmetli ve bilen bir ustaya yaptırmanız şart. şöyleki. aslında 3 kısımdan oluştuğunu ve temel parçanın o albenili kısım değil jetkit olduğunu söylemeliyim
    öncelikli olarak (shadow için söylüyorum) depo ve orjinal hava filtresi ve kapağını söküyorsunuz. ardından karbüratörü söküp üst kapağı çıkarıyorsunuz. içinde ki plastik valfi söktükten sonra karbüratör iğnesine pakette verilen yuvarlak halkayı geçiriyorsunuz. ardından şekilde görülen kısma 4mm geçmeyecek şekilde matkapla delik açıp verilen kitlerden 2.5 mm olanı yerleştiriyorsunuz.


    "off ne zahmetli" demeyin dahası var. yan kapağı açıp gene şekilde gösterilen yere 3mm ve 3,5 mmlik kitleri yerleştiriyorsunuz. bu işlem hakikaten büyük dikkat isteyen ustalık gerektiren bir iş ve herhangi yanlış hareket veya laubalilikte karbüratörünüz çöpü boylayabilir. karbüratör işlemi bittikten sonra güzelce yerleştiriyoruz.

    sırada hava filtresi kısmı var. filtre kapağının yuvarlak kısmını açıp 3 kollu desteği takıyoruz fakat maalesef alyanlar amerikan ve ne 4lük ne 5 lik alyan oluyor biz 5mmlik alyanı eğelemek zorunda kaldık.

    3 vidayı da sıktıktan sonra (bu arada not: 3ayaklı kısım ve kapak kısmı arasına bir parça yerleştirirseniz daha iyi olur) karbüratöre giden plastik kanalı takıyoruz. ardından vakum borusunu şekilde gösterilen biiçimde T destekle bağlayıp bağlantı kısmına yerlestiriyoruz. tahliye borusunuda arkadaki gösterilen yere dirsekli boruyla bağlayıp depomuzu yerleştiriyoruz. sonuçta yapılan işlem bir motor (chopperlar için tabi) için yapılan en hakiki en fazla tuning, upgrade, modifiye yada geliştirme o yüzden dikkatli olmak şart.

    keyifli sürüşler

    saygılar



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #302
    tüzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2006
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    HONDA GL1800 2003 ve HONDA FORZA NSS300 2015
    Marcos bu filtrenin maliyeti ne kadar(işçilik hariç)

  3. #303
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    dışardan bakınca görsel olarak güzel duruyor.
    ama bu hypercharger monte işinin maliyetinide gözönüne alırsanız işlevsel olup bir katma değeri olacağını çok sanmıyorum...jetkit i takmasanız dış görünüş olarak kalsa belki..
    ama sonuçta emek verilerek bir şeyler yapılmış bu bakımdan takdir ve tebrik ederim..

  4. #304

    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Alıntı tüzemen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Marcos bu filtrenin maliyeti ne kadar(işçilik hariç)
    filtre dahil 440ytlye maloldu. yani elbette bu paraya değermi değmez mi tartışılır ama sonuçta bu bir hastalık ve son zmanlarda rüyalarıma girmeye başlamıştı

  5. #305
    dragstar72 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    DRAGSTARXVS650 KAWASAKİ ER-6F YAMAHA XJ6
    Memin kardeş yazdığın bilgiler tam bir kullanım klavuzu kalitesinde daha öncede okumuştum ellerine sağlık. Shadow benimde çok beğendiğim bir model sadece göstergesi hoşuma gitmiyor digital gösterge cruiserde olmamalı bence.Ama diğer yönleriyle dört dörtlük diyebiliriz.

  6. #306
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı dragstar72 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Shadow benimde çok beğendiğim bir model sadece göstergesi hoşuma gitmiyor digital gösterge cruiserde olmamalı bence.Ama diğer yönleriyle dört dörtlük diyebiliriz.
    nasıl yani? neresinde digital gösterge var shadowun..acaba İmmobilizer i mi kastediyor..yoksa km sayacınımı ?

  7. #307

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Kadıköy, İstanbul
    Motosikleti
    Dl 650 2008
    millet hani herkes nerde, hani anadolu yakası shadowlar buluşuyordu, hadi kıpırdanalım biraz dimi ama? havalar da düzeldi bahane de kalmadı :D

  8. #308
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    pazar günü saat 11-13 arası uygun benim için. maltepe sahildeki çadır olabilir..

  9. #309

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Kadıköy, İstanbul
    Motosikleti
    Dl 650 2008
    ben uyarım, başka gelecek arkadaş yok mu, millet neredesiniz???

  10. #310
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    hafta sonu herkez kendine göre program yapmış olabilir..
    bir başka zamana diyelim..

  11. #311

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    İzmir - Bostanlı
    Motosikleti
    Honda Shadow 750
    Arkadaşlar selamlar,
    Yaklaşık bir ay sonra A2 sürücü belgemi alacağım,
    İzmir deki Shadow kullanan ve sever arkadaşlarla bir araya gelelim, kaynaşalım
    Haliyle ehliyetsizken sadece ev - iş, iş - ev arası gidip gidebiliyorum ki, trafik polislerinin gazabına kurban gitmeyeyim

  12. #312

    Üyelik
    19 Haziran 2008
    selam arkadaşlar bu kadar acıklamaya dayanamadım yarın modorumu degişiyom bende birtane shadow 750 alacam inanın buna bendeki modor 2560 km de CFR 500 var onu verib shadow 750 alacam

    selam arkadaşlar bende CFR 500 var güzel makina ama bunları görünce bunu verib birdane shadow 750 c alacam sizlere söz bunu bu kadar görünce dayanamadım kusura bakmayın arkadaşlar ne yabayım elimde deyil sizlerle ilerkigünlerde iyi geziler yabar görüşürüz ve danışırız şimdilik sizlere iyi eglenceler

    selam dosdum bu makina bundan daha acıkca anladılmaz teşekürler iyi calışmalar

  13. #313
    mczaga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    henüz yok.
    arkadaşlar ortalama yakıt tüketimi nedir bu shadow larda birde spirit varmı alan ne fark var yakıt tüketim olarak ?

  14. #314

    Üyelik
    19 Haziran 2008
    sagol dosdum bende bugün kontak acdım senin bu acıklamaların resimler beni büyüledi bende bende bugün bindim inan güzel baylaşdın icin teş iyi calışmalar

    selam arkadaşlar kolay gele bayagı yazılanları okudum bende 21-6-2008 günü shadow umu aldım bana kolay gele cok keyifli makina yaw

  15. #315

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Kadıköy, İstanbul
    Motosikleti
    Dl 650 2008
    Alıntı iyimser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sagol dosdum bende bugün kontak acdım senin bu acıklamaların resimler beni büyüledi bende bende bugün bindim inan güzel baylaşdın icin teş iyi calışmalar

    selam arkadaşlar kolay gele bayagı yazılanları okudum bende 21-6-2008 günü shadow umu aldım bana kolay gele cok keyifli makina yaw
    Hayırlı olsun dostum, pişman olmayacağın bir makine aldın, kazasız belasız gezilere...


    Bu arada bir sorum olacak, sanırım ön balatamda pislik birikti, devamlı bir sürtünme sesi geliyor ön diskimden, balataları sökmeden temizleme imkanı var mıdır? ya da başka bir fikri olan var mıdır?

  16. #316

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    Alıntı mczaga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ortalama yakıt tüketimi nedir bu shadow larda birde spirit varmı alan ne fark var yakıt tüketim olarak ?
    Shadow kullanmıyorum ancak forumlarda okuduğum kadarıyla 750cc'lik karburatörlü bir makineye göre oldukça cimri! 4 litre'den bahsediyordu arkadaşlar. 100km'de ortalama yakıt tüketimi olarak gayet makul diye düşünüyorum. Az yakmasının başlıca sebebi cruiser motor mantığını sonuna kadar yansıtması. Düşük devirde yüksek güç sağlayabilmesi. Maksimum gücüne 3500rpm'de ulaşan bir makine. Bence süper!!

    Alıntı CaiN_MarKo adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Bu arada bir sorum olacak, sanırım ön balatamda pislik birikti, devamlı bir sürtünme sesi geliyor ön diskimden, balataları sökmeden temizleme imkanı var mıdır? ya da başka bir fikri olan var mıdır?
    Klasik balata sistemi olduğunu varsayıyorum. Bu durumda oto yıkamacılara gidiyorsunuz. Onlarda güçlü çözücüler içeren bir kimyasal köpük var. Hani şu "Fırçasız - süngersiz yıkama" reklamları yapan oto yıkama dükkanları.. Normalde otomobilleri bunla yıkıyorlar. Gerçekten etkili. Hiç ovma yada silmeye ihtiyaç duymadan yağ-çamur vb. pislikleri çözüp akıtıyor. Bu köpükten ön tekerleğinizi çevirirken bol bol uygularsanız 3-4 dakikalık (uygula durula şeklinde) 1-2 seanstan sonra balatanızdaki pisliklerden kurtulabilirsiniz...
    ::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]

  17. #317
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı CaiN_MarKo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada bir sorum olacak, sanırım ön balatamda pislik birikti, devamlı bir sürtünme sesi geliyor ön diskimden, balataları sökmeden temizleme imkanı var mıdır? ya da başka bir fikri olan var mıdır?
    duyduğunuz sürtünme sesi sandığınız gibi pislik birikmesi değil.
    diskli fren sistemlerinde balata nın yüzeyinde yada disk ile arasında pislik birikmez, birikemez..
    dediğiniz ancak araçlarda oda kampanalılarda olur. kampana içinde tekerlerk fren merkezi vardır.hidrolik fren merkezine baskı uygular.yağlı ortam olduğu için burada balata tozları birikebilir..
    oysa motosiklerde bu olmaz...
    ancak balatanın tamamen bitmesi ,metal olan kısmı diske sürtünmeye başlaması durumu hariç.. böyle olursa bunun farkına varırsınız zaten..
    balata etli bir şekilde ise duyduğunuz ses tamamen balatanın yapısı gereği -disk ile arasındaki normal durumdur.endişe etmeyin.

  18. #318
    serdar23_Bilgem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2006
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    BMW R 1200 GS Adventure
    Alıntı mczaga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ortalama yakıt tüketimi nedir bu shadow larda birde spirit varmı alan ne fark var yakıt tüketim olarak ?
    Dolu depoyla, yani 11 litre ile 250 Km. yapıyorum.

    İki silindir bir motosiklete göre normal diyorum.
    Gönül ne gezi ister, ne dernek şahane;

    Gönül iki kalıcı dost ister, motosiklet bahane.

  19. #319
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Merhaba arkadaşlar bende kanuni caracal200 var onu seneye değiştireceğim (inşallah) araştırdım en son ya m800 yada shadow, bu motorun vites geçişleri nasıl ve ses yapıyormu?
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  20. #320

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Kadıköy, İstanbul
    Motosikleti
    Dl 650 2008
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duyduğunuz sürtünme sesi sandığınız gibi pislik birikmesi değil.
    diskli fren sistemlerinde balata nın yüzeyinde yada disk ile arasında pislik birikmez, birikemez..
    dediğiniz ancak araçlarda oda kampanalılarda olur. kampana içinde tekerlerk fren merkezi vardır.hidrolik fren merkezine baskı uygular.yağlı ortam olduğu için burada balata tozları birikebilir..
    oysa motosiklerde bu olmaz...
    ancak balatanın tamamen bitmesi ,metal olan kısmı diske sürtünmeye başlaması durumu hariç.. böyle olursa bunun farkına varırsınız zaten..
    balata etli bir şekilde ise duyduğunuz ses tamamen balatanın yapısı gereği -disk ile arasındaki normal durumdur.endişe etmeyin.
    Kaldera abi, çok güzel şeyler söylemişsin içim biraz olsun rahatladı, lakin bu ses 2 hafta öncesine kadar yoktu, şimdi giderken metalin metale değme sesine benzer bir ses çıkıyor, motorum daha 5800km'de ve 6000km bakımını 5000deyken yaptırdım, yani balatasını bitmiş olması çok düşük bir ihtimal ama yine de bir kontrol edeceğim, teşekkürler...

    balataları kontrol ettim ikisi de gayet yeni ve aşınma çentiklerine gelmeleri için sanırım bi 30000 km yol yapmam lazım bu durumda bu sesin normal olduğunu kabul ediyoruz sanırım...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler