Highway hawk double-wall eksozumu paraya ihtiyacım olduğu için 1100 TL'ye satıyorum. Eksoz 2004-2007 honda shadow vt750c4 modeli içindir. lgilenen olursa fotoğraflarını koyarım. Malesef pazarlık payım yok.
Highway hawk double-wall eksozumu paraya ihtiyacım olduğu için 1100 TL'ye satıyorum. Eksoz 2004-2007 honda shadow vt750c4 modeli içindir. lgilenen olursa fotoğraflarını koyarım. Malesef pazarlık payım yok.
Archangel==> Bridgestone Polatlı bayisinin kampanya fiyatıdır. Yaşar ticaret ve lastik vs vs diye geçiyor. Bridgestone kampanyası vardı kartlara 6 taksit ve indirim ile birlikte oradan aldım..
Novablue==> Hocam 4-5 gün önce çıkarsaydın keşke satışa direk alırdım hem senin hem benim işim görülürdü:(
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------
Arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var Aldığım malzemeleri taktırdım. Ancak en önemli 2 tanesinde başarısız oldum. Biri Armode çantaların takılmasında, ki arka sinyaller montajı engelliyor; diğeri de sislerin takılmasında .
Sislerin montajı için Özen Motordan aldığım parça şöyle bir şey http://www.ozenmotor.com.tr/HIGHWAY-...C4_1070.html#0 ama üzerinde sinyallerin takılması için yer yokmuş. Yeni sinyal almam gerekliymiş ön taraf için. Arka sinyallerinde uzatılması lazımmış ve uzatma parçası gerekliymiş.
Özetle ben arka sinyalleri çanta montajı için uzatmak, öne de sis farı montaj demirine uygun sinyal bulmak zorundayım. Bilgisi olan arkadaşlarım lütfen yardımcı olurlarsa çok sevinirim. Saygılarımla.
O amblem sadece bildiğim kadarıyla honda yetkili servislerinde yedek parça olarak bulunabiliyor...
herkeze iyi gunler diliyorum oncelikle ... servis ile alakali kucuk bir sorum olacak ilgilenen arkadaslar olursa simdiden cevapladiklari icin tesekkur ederim ... 4000 km de bir shadow almistim 2008 model suan 6500 km hic bir problem olmadi sukur , kullanmaya devam ediyorum ... 6000 bakimi icin servise gittim forumdan ve internetten takip ettigim kadari ile yag+filitre degisimi olmasi gereken diye biliyorum ... icerigini sormadim cunku moralim bozuldu arkadaslar bakilmasi gereken her yerin kontrol edilecegini soylediler ve bunun icin 200-250 tl gibi bir masraf olacagini soylediler ... motorsikletin sadece honda da servise girdigini kanitlamak icin mi veriyoruz bu parayi cok garibime gitti dogrusu , honda accord arabam var o bile bu kadar tutmuyor , eger duzgun dusunmuyorsam kusura bakmayin ama bu fiyat bana biraz fazla geldi ve bir fikir almak icin sizlerle paylasmak istedim ... fikrini paylasan arkadaslara tesekkur ederim , kazasiz surusler herkeze ...
ben kesinlikle vermem o kadar para. Kullanılan yağ, filtre, conta, buji, vs hepsi belli. değiştirmesi de kolay. Honda alet çantasının içine buji anahtarı bile koymuş ki sürücü kendisi de değiştirebilsin diye. Sadece arıza olduğunda orijinal parçayı kullanmak adına servise sokarım motorumu, o da eğer benim değişemeyeceğim bir parçaysa. Yine de forumdaki ustalar daha iyi bilirler. Saygılar.
Kardeşim.. Sürekli serviste bakım yaptırdığım için söyliyim sana honda servisin 1 saatlik ücreti (İZMİRDEKİ ) 50 tl dir.((yağ buji filitreler ve genel kontrol için 1 saat fazla bile)) artı olarak yağ buji filitreler değişir... 87 tl gibi yağ (2.6; yağp filitresi değişiyorsa 2.8 lt alır)) tutar 20 tl civarı yağ filitresi tutar 60 tl falanda bujiler tutar 4 buji var shadowlarda buda az yakıt ve gücü iyi veirr.. çünkü son damlasına kadar net yakar benzini.. e ne yaptı hesaplıyalım...
50+87+20+60 = 217 tl dir...
Not 1: Yağ filitresini bir atlatarak değişebilirsin
Not 2: K&N hava filitresi alırsan 1 milyon kilometre gider bakımını yaparsan.
Not 3: Motorun yağını 6000 km değişmesi gerekir der fabrikası fakat 4000 bini geçtimi ilk fırsatta değiştir bu motorlara iyi bakarsan 500 bin km gidersin
Not 4: Radyatör fanı bozukmu diye şuphelenme Kolay kolay devreye girmez o kadar sağlam motoru var ; Rolantide hiç gaz vermeden çalıştır bekle 28/32 dk devreye ancak girer sicak havada...
Not 5: Sormak istediğin bişey varsa çekinmeden sor...
SAYGILARIMLA...
www.kozagayrimenkul.com
diferansiyel yağının değişimi ile ilgili güzel bir video.
http://www.youtube.com/watch?v=yUvDDdha-dM
Herkese selâmlar. Adım Ahmet Barış. Siteye yakın zamanda üye olmuş olsam da burdaki güzel dostluğu tâkibim biraz daha eskiye dayanır.
Kendimi tanıtmak, sizlerle bir biçimde birlikte olmaya başlamak istiyorum mânen. 1987 Hatay doğumluyum. Geçmişte müzik yapardım, şimdiyse yalnızca dinleyici. Eskişehir'de turizm ve otelcilik okudum. Orası benim ikinci memleketim ve âşık olduğum yegâne yerdir.
Chopper sevdâm ilk ne zaman başladı bilemiyorum ancak cebim biraz para görmeye başlayınca "Artık zamânı gelmedi mi?" dedi içimden bir ses gecikmeden. İlk motorum ve inanıyorum ki sonuncusu da bir chopper olacak. Yoksa iki tekerli bir araca neden binip üşüyeyim lânet olsun!
Şu an Bilecik'te asteğmenim. Parasal olarak pek yeterli değil koşullarım ama alım-satımı ve siz büyüklerimin, kardeşlerimin yazılarını burda okuyor olacağım.
Herkese sevgiler, saygılar...
Hocam benim motorda da var ızgara bırakın motorun ısınmasını ben daha fan açtığını bile görmedim.
---------- Post added at 13:29 ---------- Previous post was at 12:43 ----------
Haftaya eşimle beraber uzun bir geziye çıkacağız. Yolcuğumuz için bir kaç değişiklik yaptım motorda.
Önce son halinden başlayayım. Yan çantalar taktım, takma aparatlarını güçlendirdim ve çantaların iç kısımlarını karbon fiberle kaplayarak dayanıklılıklarını arttırdım. Bu çantaları güçlendirmeden kullanmanızı tavsiye etmiyorum.
Çantalar sinyallere denk geldiğinden sinyalleri daha geriye almak zorunda kaldım.
Konforlu bir sürüş için, sürücü sırtlığı yaptırdım.
Bu hafta sonu son bakımlarını hallettim. Motorun bütün vidaları elden geçti ve son kontrolleri yapıldı. Ön ve arka fren balataları yenilendi.
Sinyalleri uzatmak için yaptırdığım parçalar. Bunları arkası kapalı şekilde yaptırabilirmişim. Sinyal kablosunun görünmesi pek hoş olmadı. Ama 20- 30 liraya vakit bulunca yenisini yaptırırım nasıl olsa.
Sırtlık için ölçüyü yolcu sırtlığından aldım böylece uyumlu oldu. Parçayı lazerde kestirip büktük. Yolcu sırtlığının arkasındaki deseni de yaptırabilirdim ama teknik resmi uğraştıracağından ve lazerci amca nazlandığından yaptırmadım. Metal maliyeti 80 lira. Döşeme ne kadardı unuttum. Ama sırtlık için iki hafta sonu harcadım ki o paha biçilemez.
Motosikletin yan tarafındaki çıkarma benden önceki sahibine aitti. Bir ara saç kurutma makinesiyle sökeyim.
Keyifli sürüşler dilerim arkadaşlar.
Bu diğerine göre çok basit ama kullanımı bir okadar zor,
şipariş ederken iyi düşünün,kapalı halde iken kolunu yarım tur yarım tur çevirebilirsiniz çok zaman alır,
kapalı hakde iken olan yüksekliğini kontrol etmek lazım,
kargo ücretide eklendiğinde bu oldukça pahalı bir malzeme,bana kalırsa hidrolik olan en iyisi..
birde bu var diğeri ile aynı ama fiyat uygun..http://www.hirdavatmarketim.com/Moto...1,PR-5364.html
Bazıları çok yalama adam
Allah için ÇALıyoruz hamdolsun..Keriz feneri derneği.
Arkadaşlar lütfen yanlış bilgi vermeyelim tabiki bunu kasıtlı yapmadığınızdan eminim ama size şunu söyleyeyim. Shadow ile bildiğiniz bütün 6bin km olayları "yalaaaaaan". Servislerin yalanından başka birşey değil bu. Lütfen yav performans motoru değil yüksek devir motoru değil. Sadece şunu kabul edelim servisler iyi para kazanıyor. Dersenizki yav arkadaşım ben motoruma özen gösteririm severim gene anlamam. Benim 6binde tek değiştirmemin nedeni servislerdeki ustalardı. Aman 6binde gel. Geçen KTM 990'ı sevisten çıkardım baba 4 bin km sonra gel diyor usta bende ulan 7.500 km de bir olmayacakmı olur tabi dedi. Alın size kanıtı her "8bin milde bir yağ değişimi diyor. Yani 12bin km'de bir" Yani sizlerin dediğine göre Amerikalılar hiç film çekemez çetede kuramazlardı. Hep yağ-yağ filtresi buji değişimi ile ömürlerini tamamlarlardı.
Son Yorumlar sanırım benim yazdığıma itinaden yazıldı..
Bİr Öncelikle İyi Bir Kullanıcı olarak Derimki bi 6/7 binde değişen yağın rengine ve kalitesine bakın birde 4/5 bin km dekine... (fabrikası 6000 der vardır bi bildikleri dimi )
Değişim yapmadan 20000 de gider motor ama ömrü ne olur acaba ?
K&N hava filitresi derken açık değil kapalı olan dır sportif ne gözükür nede motora güç vs sağlar... evet araçlarda ve bazı motorlarda açık kullanılır ona bende karşıyım...
Saygılarımla...
ahali selamlar. bir kaç sorum olacak. benim shadowun yan çantaları söktüm (üstten kayışlı, sele altından geçen tip), şimdi motor 3000 devire tahminen çıkınca belli bir devir aralığında arka çamurluk veya başka bir yerden, titreşime bağlı boğuk bir carlama geliyor. mekanik olmaktan istifade sanki üst kaporta parçalarından biri sebep oluyormuş gibi geldi; ne olabilir sizce? Ayrıca vites boşa geçerken özellikle motor soğukken zorluyor; yağı değiştiğinde 15-50 kalınlığında koydular yağı, bir önceki sahibinden alırken sanayide ustaya gösterdik o değiştirdi yağını, bilmişlik gibi olmasın diye sesimi çıkarmadım. Bundan kaynaklı olabilir mi? Rölantide çalışırken çok dikkatli dinleyince çıkan, belki de benim pimpirikliliğimden kaynaklanan çok ince "çıkırçıkır" bir ses var. Özellikle geçen gün CBF kullanan bir abim dikkatimi çekti normal mi bu ses diye sordu. Daha önce dikkat etmemiştim ama piston sisteminin farklı olmasından - cbf ve muadillerine göre - mı kaynaklanıyor yoksa bir problem mi vardır? Debriyaj ayarı yaptırmak, honda servisine bir dinletmek gerekir mi motoru? Akıl verirseniz sevinirim...
Selamlar;
3-5 bin kmlerde değiştirmek için W 20-50 mineral yağ kullanıyorsanız sorun yok zaten.mineral yağda 3000 i geçmeyin,yağın filmleri kopmaya başlıyor çünkü.
ama api değerleri SL ve sonrasına uzamışken sentetik yağ kullananlar en az 15000 i bir geçsin.bu yağlar en verimli ortamına 4-5 bin kmlerden sonra ulaşır.
Ama 2004 -2005 model shadowların kitapçıklarında tersini yazarç çünkü o dönemlerde APİ değerleri SG ye kadardır..oda 6-10 bin km aralıklarına denk gelir..
netice itibari ile isteyen 3000 de değişir ama motoru için iyilik yaptığı anlamına kesinlikle gelmez.sadece boşuna masraf etmiş olur..
eğer yapabilirseniz çıkan yağı ziyan etmeden başka bir motorcuya verseniz en az 10.000 km yapar..
vitesin ilk çalıştırmada zor geçiyor gibi olması çok normaldir. ısındıktan sonra yani dibe çökmüş yağın filtreden 5 dakikalık bir geçişi yumuşatır. 15-50 yağ konulması ise yine normaldir. yağ konusu APİ ve vizkozite değerlerinin veya yağ katkı maddeleri ile ilgili çok yazım var aratırsanız bulursunuz
Motor kaç kmde bilmiyoruz ama çıkır çıkır ses zincir sesine benzetiliyorsa egzantirk dir.kmsi 15000den fazla ise süpap ayarı kontrol edilmeli o arada zaten egzantrik zinciride kontrol edilir.
Vesselam. Cümleten hayırlı ramazanlar olsun..
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)