Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
26 Nisan 2008, 20:01
#261
arkadaşlar zaten 3 mayıs haftaya pazara denk geliyor. Yalnız eğer uymaz ise 2 mayıs cumartesi de olabilir. Yağmurda ben de istemem, keyifli olmaz zaten.
Jesse Xenon far için bilgim yok ben de düşündüm ama far camının yapısı gereği çok randımanlı olmayabilir. Çünkü bizim far camları ışığı çok dağıtıyor. Sanırım far camıyla birlikte değiştirmek gerekir ama gene de bilgi edinirsen bana da özel mesaj atmanı rica ederim.
Bir de Kurakyn'in radyatör üstünde boğaz diye tabir edilen kısmı için ürettiği krom kaplamadan taktırdım çok çok güzel duruyor. 80 dolar falan sanırım.
Reklamlar
-
27 Nisan 2008, 13:13
#262
wozzy adlı üyeden alıntı
arkadaşlar zaten 3 mayıs haftaya pazara denk geliyor. Yalnız eğer uymaz ise 2 mayıs cumartesi de olabilir..
sanırım bir yanlış var.. 3 mayıs cumartesidir.
-
27 Nisan 2008, 18:00
#263
evet sanırım yanlış bakmışım sanırım. 4 mayıs pazar uyuyor mu herkese? Ya da çoğunluğa? Benim fikrim bir tanışma ve kısa bir sürüş olabilir. Kimsenin pazarını öldürmek istemem sonuçta. Görüş ve öneriler?
-
28 Nisan 2008, 11:08
#264
Öncelikle Herkese Kazasız Belasız günler.
Çanta bilgileri için Teşekkür ederim.
-
28 Nisan 2008, 20:54
#265
arkadaşlar 1 aya yakın bir süreliğine İstanbul'da yokum, tanışma olayına katılamayacağım, umarım dönünce kaldığımız yerden devam ederisss
-
29 Nisan 2008, 12:13
#266
3 mayıs cumartesi günü motorla yola çıkıp 10-11 mayıs gibi dönmeyi planladığım içi bu tarihler arası yokum diyebilirim..
-
29 Nisan 2008, 15:29
#267
kaldera adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugun yetkili servis cevizli konşuk motordan national cycle swichblade amerikan malı öncam alıp montajını yaptık.
bu camın diğer kappa ve givi marka camlardan farkı sök tak yapılabilmesi.iki yılgarantili.
4 saniye içinde çıkarıp takabiliyosunuz.istemediğiniz zamanlarda kullanmamanız için güzel çözüm üretmişler. fiyatı 300 dolar. % 5 iskonto uygulandı kredi kartı tek çekime.. sök tak olabilmesinin herhangi bir sorun çıkarma ihtimali yok.çıkarmak isterken dahi güç sarfedilmesi gerekiyor.
Yarın İstanbul'a gidiyorum ve sırf bu camı alabilmek için araba ile gideceğim de, alsam bunu kendim takabilir miyim ?
Gördüğüm iki tane apartı maşaya takmak gerekiyor sonra cam oturtuluyor üstüne ?
-
29 Nisan 2008, 15:37
#268
NakturK adlı üyeden alıntı
Yarın İstanbul'a gidiyorum ve sırf bu camı alabilmek için araba ile gideceğim de, alsam bunu kendim takabilir miyim ?
Gördüğüm iki tane apartı maşaya takmak gerekiyor sonra cam oturtuluyor üstüne ?
aynen öyle.. gerekli el aletleriniz varsa yapabilirsiniz..satın alırken sorarsınız takıldığınız bir konu varsa..
-
01 Mayıs 2008, 18:11
#269
kaldera adlı üyeden alıntı
aynen öyle.. gerekli el aletleriniz varsa yapabilirsiniz..satın alırken sorarsınız takıldığınız bir konu varsa..
Takılan Kit'in modelini hatırlıyor musunuz ?
Bana dün KIT JD verdiler uyar diye ama uymuyor, çok yukarda kalıyor ve üst kelepçe çok gevşek, kaldim oyle.
National Cycle'a göre KIT Q203 vermeleri gerekiyormuş, 02 sonrası Aero/VT750'ler için o lazım diyor.
-
01 Mayıs 2008, 19:55
#270
NakturK adlı üyeden alıntı
Takılan Kit'in modelini hatırlıyor musunuz ?
Bana dün KIT JD verdiler uyar diye ama uymuyor, çok yukarda kalıyor ve üst kelepçe çok gevşek, kaldim oyle.
National Cycle'a göre KIT Q203 vermeleri gerekiyormuş, 02 sonrası Aero/VT750'ler için o lazım diyor.
maalesef ürün kodunu bilmiyorum..sizin aldığınız farklı bir model ise standart ın dışına çıkmamanızı öneririm..
bu konuda size en iyi yanıtı satın almış olduğum yer honda yetkili servisi cevizlideki konşuk motordan aksesuar yetkilisi yunus bey verebilir.
camın motoruma montajı yapılırken yanında değildim..
dediğim gibi aldığınız camın ürün kodu farklı ise aparatlarındada farklılık olabilir..eğer öyle ise değiştirmenizi tavsiye ederim.
-
04 Mayıs 2008, 01:47
#271
slm arkadaşlar..
bu aralar bende bi tane crusier almak istiyorum.. ilk motorum olucak ve bu yazda ehliyetimi alıcam.. motora pek binmedim ama vtx 1300 aşığıyım.. size sorum ilk motorumu shadow gibi yabana atılmayacak kalitede bir motordan mı başlayım, yoksa 250cc hyosung var.. 2.el daha küçük bir motor gücü var.. ondan başlayım.. sizler çok profösyönelsiniz.. sizin tavsşiyelerinizle bişeyler alıcam.. yaklaşık da 2 yıl sonra vtx 1300 almayı planlıyorum.. gerçi benim gönlüm shadowdan yana ama gerek motor gücü, gerekse ilk motorum olmasından dolayı korkuyorum bu canavardan.. rica etsem tavsiyelerinizi belirtebilirmisiniz..
-
05 Mayıs 2008, 02:33
#272
-
05 Mayıs 2008, 02:49
#273
hayırlı olsun güle güle kullan ... bi sorum olacak eger müsait oldugunda far ampulüne bakarsan sevinirim H4 olması lazımdı ama ben gene de emin egilim xenon taktırmak istiyorum da
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
-
05 Mayıs 2008, 11:29
#274
-
05 Mayıs 2008, 15:04
#275
Hayırlı olsun Yücel bey. Benim de size daha önce söylediğim buna benzer birşeydi (sürücü sissy bar). Ama ben hazırda satılan birtane (mondial zat 150 sissybarı) düşünmüştüm. Sizin sissy bar da güzel olmuş. Nerede ve kaça yaptırdınız? Selamlar.
-
05 Mayıs 2008, 15:53
#276
yazı on numara olmuş ban zamanında mağna kullandım bu makinelerin babası ve çok hızlıydı
bir şey daha ekleyim vibrasyonun sıfır olduğu motor budur
-
05 Mayıs 2008, 16:33
#277
evet dostlar uzun zamandır beklediğimiz, ısmarladığımız Küryakyn Hypercharger geldi. amerikadan geldiği için yaklaşık 2 hafta beklemek durumunda kaldım. ne olduğunu merak edenler için ufak bir açıklama yapayım: hyperchargerı özetlersek "daha fazla hava daha fazla performans" demek.
3 temel kısımdan oluştuğunu söyleyebiliriz. hava filtresi(k&N), hava filtresi kapağı, ve jet kit denilen karbüratör iğnesi.
takma kısmı çok zor ve zahmetli, shadowlar içn depoyu ve seleyi sökmek gerekiyor. o yüzden bilen bir ustaya yaptırmanız, ya da özgüveninizin yüksek olması gerekmekte.
öncelikli olarak karbüratöre iğneyi takıyorsunuz, bu kısma çok dikkat etmek gerek, çünkü yanlış bir durumda uzun vadede motora zarar verebilmekte. fakat ben takmadım. özellikle yüksek devirlerde silindirlere fazla hava girince fazla benzinde giriyor ve motorunuzda 7-8 beygire kadar artış sağlıyor.
hava filtresini zaten konuştuk K&N in dünyanın en iyisi olduğunu ve ömür boyu kullanıldığını söylemiştik.
kapak kısmına gelince: en albenili, en güzel, en psikopat duruşa sahip kısım bu. normalde kapaklar açık ve çalıştırmaya başladığınız an vakum hortumu sayesinde kapklar tamamen kapanıyor. gazı açma oranınıza görede kapaklar açılıyor. haliyle yüksek devirlerde hava giriş kolaylaşıp artıyor.
performans olarak ilk izlenimlerime gelince:
motor çok düşük devirdeyken biraz tutuk kalıyor(eğer jetkiti takmazsanız) fakat hızlanmaya başladığınız an motor eskisinden çok daha atak vaziyette fırlıyor. yakkında videosunu koyarım ama merak edenler için netten bir video koydum
saygılar
http://www.youtube.com/watch?v=GaSYCSSIMuk
-
05 Mayıs 2008, 17:11
#278
Vtx 1300
Arkadaşlar site içinde vtx 1300 hakkında bilgi bulamadım. Birde başlık açtım ama ses veren olmadı. 1300 kullanan yada ayrıntılarını bilen varsa lütfen yazsın. En önemlisi de vt 750 ile karşılaştırmaları alabilirsem benim için daha verimli bir bilgi olacak. Saygılar.
-
06 Mayıs 2008, 03:01
#279
kaldera adlı üyeden alıntı
bahsettiğiniz olay honda başta olmak üzere bir çok markada vardır.
tamamen normal bir durumdur.benzinin yüksek basınçla gelmesinin ve motor yatık iken olması dolayısı ile amaç bir nevi boğulmayı by pass etmek içindir.
benzini yavaş doldurun musluğu kapalı konumda iken bir süre çalıştırın daha sonra musluğu açın...
adı üzerinde tahliye hortumu,sistemin korunması için öncelikli acil tahliye
geçenlerde bizim opet istasyonda yakıt alan bayan motorcu bu durumdan dolayı panik olmuştu..
onada yardımcı olmuştum
arkadaşlar benimde başıma buna benzer bişey geldi daha ilk benzin alışımda motor yan ayaktayken dopuyu fulleyelim dedim, tam gidip ödeme yapacakken buradaki yazı aklıma geldi pompacı arkadaşa döndüm ağzına kadar dolmasın demeye kalmadı benzin benzin kapağından taştı, biz benzin pompasının hortumunu depodan çıkarıncaya kadar deponun üzeri benzinle baya güzel bi yıkandı, genç arkadaş abi senin benzin tahliyende problemmi var falan dedi ben biraz sinirlenmiştim biraz tersledim falan neyse aldım motoru gittim, acaba dediği gibi benzin tahliyede bi problemmi var yoksa bütün olay motor yan ayaktayken benzin aldığımdanmı olmuştur, yani bu alete üzerinde otururkenmi benzin doldurtmak gerekli...
-
06 Mayıs 2008, 10:14
#280
Sisy bar 100 YTL
Egzost 500 YTL ye yaptırdım Sayın Veyis Hocam.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler