Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Ocak 2013, 00:07
#2721
Bugun motorumu bogdum iyi mi? :( her hafta calistirmaya ozen gosteriyordum. Bugun de alelacele calistirayim dedim, gaz kelebegini acmayi unutmusum, birkac marsa bastim. Sonra gaz kelebegini actim ama gec oldu bir iki marstan sonra aku de yetersiz geldi. Artik sezona kadar bekleyip akuyu sarjlicaz herhalde. Selamlar.
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are.
Reklamlar
-
14 Ocak 2013, 09:49
#2722
DjKaan adlı üyeden alıntı
herkese kazasiz surusler
Hayırlı uğurlu olsun yeni motorunuz gerçi dedeside baya güzel bi motosiklet. Eğer egsoz alacaksanız işi tam yapmalısınız. Bu konudaki bilginiz ne seviyede bilmiyorum ama karbüratörlülerdeki gibi egsozu takıp bide jet'leri değiştirmek yeterli değil. Birde ekstradan yakıt beyni lazım ki buda 2 tane egsoz almak gibi bir para demek oluyor. Bende bu ikilemdeyim egsoz alsammı almasam mı? Orjinal egsozu kadar şk duran egsoz yok dünya piyasasında. Sevgiler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:46 ----------
Varuna adlı üyeden alıntı
Bugun motorumu bogdum iyi mi? :( her hafta calistirmaya ozen gosteriyordum. Bugun de alelacele calistirayim dedim, gaz kelebegini acmayi unutmusum, birkac marsa bastim. Sonra gaz kelebegini actim ama gec oldu bir iki marstan sonra aku de yetersiz geldi. Artik sezona kadar bekleyip akuyu sarjlicaz herhalde. Selamlar.
Orhan abi, şarj aletini sana ulaştırabilirim hafta içi ya da hafta sonu bir gün söylersen yanımda işe götürürüm ya da sizin oralara geleceksem de ancak çarşamba veya hafta sonu gelebilirim.
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
-
14 Ocak 2013, 12:43
#2723
öncelikle merhabalar. Arkadaşlar 2.el bir tane 750 shadow yada 1100 dragstar almayı dusunuyorum. 750 shadow'un yakıt tuketımı nedir bilgilendirirseniz sevinirim. teşekkürler
-
14 Ocak 2013, 15:02
#2724
Asi_78 adlı üyeden alıntı
öncelikle merhabalar. Arkadaşlar 2.el bir tane 750 shadow yada 1100 dragstar almayı dusunuyorum. 750 shadow'un yakıt tuketımı nedir bilgilendirirseniz sevinirim. teşekkürler
Kuulanıma ve motosikletin bakımına göre çok değişir. Mesela hiç bir zaman orijinal parçaların dışında parça kullanma. Bu illede honda'nın önerdiği parçalar olması gerekmez mesela bujilerini ngk alabilirsin ama kesinlikle iridyum olanlarını alma. Neyse konuya dönersek kendim özellikle denedim 140-160 arası(şehirler arası yolda) gidersen bir depo benzinle en fazla 180-190 km ancak görürsün. Ama 100-110 arası gidersen 320 km'yi geçebilirsin. (320 km'lerdeyken Mamak tarafından Ankara'ya giriş yapmıştım. Yedek yakıt ile 330 gibi Atatürk Orman Çiftliğinin oralarda benzin aldım. Ankara'yı bilmeyenler için biraz garip bir açıklama oldu biliyorum ama herşeyi aynen yazdım. Şehir içine gelirsek trafiğe girdiğimde 80 en fazla 100 km hız yapmak şartı ile tam depo 280 km'yi yedeğe geçmeden görürsün.
100 KM için yakıt sarfiyatın
140-160 KM (Şehir dışı) =>6,5~7 lt
100-110 KM (Şehir dışı) =>4~4,5 lt
80 -100 KM (Şehir içi) =>5~5.5 lt
Bazı arkadaşlarımın çok düşük devirlerde yüksek vites gittiklerini farkettim. Herzaman vitese uygun devrini ver bu saza akort yapmak gibi olması gereken hızda kullanmalısın.
***Bütün bunlar ön cam, performans egsozu, yan çantalar olmadan alınmış değerlerdir. Lastik basınçları ise tek kişi olduğumdan dolayı ön ve arka için 29/30 PSI idi. Herhangi bir performans arttırma vaadi olan parça takılmamıştır. Her zaman hava filtreni temiz tut ben yolculuktan döndükten sonra (durmaksızın 4-5 günde 2400 km idi) hava filtremin içinden kuş parçaları kocaman çekirgeler ve kelebekler çıkmıştı.
Bi diğer hususta hava filtresini koruyan kromajlı kapağın lastiğini kontrol etmeniz mümkünse her hava filtresi değişiminde değiştirmeniz.
Eminim benden fazlasını söyleyebilecek arkadaşlar var yanlışlarım varsa düzeltmeniz umuduyla. Sevgiler herkese.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------
Unutmadan yukarıda verdiğim KM değerleri yedek depoya geçene kadar olan değerlerdir.
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
-
14 Ocak 2013, 18:26
#2725
-
16 Ocak 2013, 00:19
#2726
Wozy adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğurlu olsun yeni motorunuz gerçi dedeside baya güzel bi motosiklet. Eğer egsoz alacaksanız işi tam yapmalısınız. Bu konudaki bilginiz ne seviyede bilmiyorum ama karbüratörlülerdeki gibi egsozu takıp bide jet'leri değiştirmek yeterli değil. Birde ekstradan yakıt beyni lazım ki buda 2 tane egsoz almak gibi bir para demek oluyor. Bende bu ikilemdeyim egsoz alsammı almasam mı? Orjinal egsozu kadar şk duran egsoz yok dünya piyasasında. Sevgiler.[COLOR="Silver"]
Wozy tesekkur ederim sukur kavusturana diyeyim ... Egzos almak istiyorum ama senin mesajinla uyandim diyebilirim , cunku daha once enjeksiyonlu oldugu icin ekstra bir maliyeti oldugu bilmiyordum , modeli yuksek oldugu icin maliyetide bana yuksek oldu o sebepten senin soyledigin konuda daha once hicbir yazi okumadim ve soyledigin miktarlarda suan icin egzos almayi dusunemem sanirim ... enjeksiyon konusunda fazla bildim olmadi belki ondan olabilir ... onceki seri ekzos biraz daha benim hosuma gidiyor desem yeridir ... bakalim zamani gelince oda olur belki ... kazasiz surusler insallah bu arada Antalyada havalar cok guzel gidiyor , yavas yavas geziyoruz 10 senelik aradan sonra bu duyguyu ne tarif edebilir acaba , bilmiyorum ....
ALBUM : www.pinterest.com/djkaanberk/ooo-my-lowrider/ BIR ESKI BIR YENI ,1951 BMW R67/1 VS HONDA SHADOW '08 NOT : BMW SATILIK DEGIL
-
16 Ocak 2013, 16:06
#2727
Varuna adlı üyeden alıntı
.... Selamlar.
Orhan abi sana 2. motoru buldum en iyisi bu tabi R1200RT ile karşılaştırıldığında buda çok şahane
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ful-orjinal,kazasiz,boyasiz-ciziksiz-100036334/detay/
Şaftlı aktarım var bundada
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------
http://www.yakittuketimi.net/honda-st-1300-pan-european/
Bu sitedeki yakıt miktarlarından 0,5 lt daha çıkarabilrsin yani 4,5-5 lt yakıt tüketimi var bence şahane
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
-
16 Ocak 2013, 23:18
#2728
Wozy adlı üyeden alıntı
Orhan abi sana 2. motoru buldum en iyisi bu tabi R1200RT ile karşılaştırıldığında buda çok şahane
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ful-orjinal,kazasiz,boyasiz-ciziksiz-100036334/detay/
Şaftlı aktarım var bundada
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------
http://www.yakittuketimi.net/honda-st-1300-pan-european/
Bu sitedeki yakıt miktarlarından 0,5 lt daha çıkarabilrsin yani 4,5-5 lt yakıt tüketimi var bence şahane
Pan europeanlar guzel makinalar. Alinabilecek birkac touringten biri. Ancak taa bursaya kim gidip bakacak, sahibide herhalde bizi beklemez baska bahara kalir herhlade. Biz yine shadowu kusturmeden biraz yol yapalim emektarla...
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are.
-
18 Ocak 2013, 17:00
#2729
Güle güle kullan . İyi seçim yapmışsın.
-
23 Ocak 2013, 04:41
#2730
@asi78 eğer ankara'daysan hem forumdan hem de motosiklet grubumuzdan bir arkadaşım vt750 shadow'unu satıyor. Hem temiz hem uygun fiyatlı.
-
25 Ocak 2013, 12:39
#2731
Merhaba arkadaşlar, başlığı epey takip ettim, okudum ve shadowda karar kıldım. Ve dünya tatlısı bir insandan, speedy2 Özer abimizin motorunu almış bulundum. Kendisine çok teşekkür ediyorum buradan. Kendisi mükemmel bir insan ve motoruna da çok güzel bakmış. Motoru incelemedim ve ustaya gösterme gereği hissetmedim. Kendisinin yorumlarını okuyup ders alan biri olarak buna hiç gerek yoktu zaten. Depoyu bile fulleyip getiren bu güzel insana resmen hakaret sayardım bunu ki bunu yapmasa bile zaten kendisini her türlü belli eden düzgün bir abi izlenimim vardı ki fazlasıyla öyle birisi benim için. İnşallah ikimizde hayrını görürüz.
Motorla ilgili ilk 20 kilometrelik izlenimimi aktarmak istedim. Evet daha bismillah ama heyecan işte . 250'lik makineden 750'liğe geçerken zorlanırım diye düşünmüştüm ama hiç öyle olmadı. Kullanımı gayet rahat, titreşimsiz, gayet seri (hız yapmasamda belli ediyor) ve çok tatmin edici bir makine. 20 km kullandım ve işe geldim ama kaçıp birkaç saat gezesim var. Herşey için çok teşekkür ederim Özer abicim.
-
25 Ocak 2013, 13:29
#2732
bygecce adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, başlığı epey takip ettim, okudum ve shadowda karar kıldım. Ve dünya tatlısı bir insandan, speedy2 Özer abimizin motorunu almış bulundum. Kendisine çok teşekkür ediyorum buradan. Kendisi mükemmel bir insan ve motoruna da çok güzel bakmış. Motoru incelemedim ve ustaya gösterme gereği hissetmedim. Kendisinin yorumlarını okuyup ders alan biri olarak buna hiç gerek yoktu zaten. Depoyu bile fulleyip getiren bu güzel insana resmen hakaret sayardım bunu ki bunu yapmasa bile zaten kendisini her türlü belli eden düzgün bir abi izlenimim vardı ki fazlasıyla öyle birisi benim için. İnşallah ikimizde hayrını görürüz.
Motorla ilgili ilk 20 kilometrelik izlenimimi aktarmak istedim. Evet daha bismillah ama heyecan işte
. 250'lik makineden 750'liğe geçerken zorlanırım diye düşünmüştüm ama hiç öyle olmadı. Kullanımı gayet rahat, titreşimsiz, gayet seri (hız yapmasamda belli ediyor) ve çok tatmin edici bir makine. 20 km kullandım ve işe geldim ama kaçıp birkaç saat gezesim var. Herşey için çok teşekkür ederim Özer abicim.
Düşüncelerin için teşekkür ederim, yazılarınla beni mahçup ettin,
Umarım hayrını görürsün.
Motoru sattım diye bu forumu boşladım manasına gelmez,bütün arkadaşlarımın her zaman yanında olmaya,beraberce sürmeye devam :D
Saygılarımla
-
25 Ocak 2013, 15:02
#2733
bygecce adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, başlığı epey takip ettim, okudum ve shadowda karar kıldım. Ve dünya tatlısı bir insandan, speedy2 Özer abimizin motorunu almış bulundum. Kendisine çok teşekkür ediyorum buradan. Kendisi mükemmel bir insan ve motoruna da çok güzel bakmış. Motoru incelemedim ve ustaya gösterme gereği hissetmedim. Kendisinin yorumlarını okuyup ders alan biri olarak buna hiç gerek yoktu zaten. Depoyu bile fulleyip getiren bu güzel insana resmen hakaret sayardım bunu ki bunu yapmasa bile zaten kendisini her türlü belli eden düzgün bir abi izlenimim vardı ki fazlasıyla öyle birisi benim için. İnşallah ikimizde hayrını görürüz.
Motorla ilgili ilk 20 kilometrelik izlenimimi aktarmak istedim. Evet daha bismillah ama heyecan işte
. 250'lik makineden 750'liğe geçerken zorlanırım diye düşünmüştüm ama hiç öyle olmadı. Kullanımı gayet rahat, titreşimsiz, gayet seri (hız yapmasamda belli ediyor) ve çok tatmin edici bir makine. 20 km kullandım ve işe geldim ama kaçıp birkaç saat gezesim var. Herşey için çok teşekkür ederim Özer abicim.
Bygecce, güle güle kullanman dileklerimle. Özer Abinin motoru fotoğraflarda bile kendini belli ediyordu. Eminim yakından ve koltuğunda otururken çok daha keyiflidir. İkiniz için de iyisi olduğunu umarım. Bu arada ben de aynı motora (renk ve model) biniyorum. Trafikte çok fotoğraf çektirmek isteyen olur. Eee her güzelin bir kusuru olacak değil mi?
Arkadaşlar Gürol (Zıppırman) selamları ile aşağıda Shadow'lar için orjinal eksoz görünümünde tasarlanmış eksozları paylaşmamı istedi. Siz de bir göz atarsınız.
http://www.youtube.com/watch?v=pMVKGK8RMeY
http://www.youtube.com/watch?v=383a0VNGI5Q
http://www.youtube.com/watch?v=AZ0Tw7H29tw&list=PLA4F6E7C104289845
Selamlarımızla (Orhan - Gürol)
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are.
-
28 Ocak 2013, 13:11
#2734
Bu egsozlar uzun zamandır var aslında piyasada ama diğerlerine göre 80 -100 $ daha pahalı idi. Şimdilerde fiyatlar düşmüş biraz daha.
@bygecce & @speedy2 ikinizede hayırlı uğurlu olsun
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
-
28 Ocak 2013, 15:42
#2735
Wozy adlı üyeden alıntı
Bu egsozlar uzun zamandır var aslında piyasada ama diğerlerine göre 80 -100 $ daha pahalı idi. Şimdilerde fiyatlar düşmüş biraz daha.
@bygecce & @speedy2 ikinizede hayırlı uğurlu olsun
Teşekkür ederim,temennimiz o yönde
-
30 Ocak 2013, 19:35
#2736
Merhabalar
Shadow'umun lastiklerini değiştirme zamanı geldi.Muayeneye girmeden önce sıfırlamak istiyorum.Hangi lastiği tavsiye edersiniz arkadaşlar.Pirelli ve Metzeller arasında kararsız kaldım.Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim..
-
30 Ocak 2013, 19:46
#2737
doctorr adlı üyeden alıntı
Merhabalar
Shadow'umun lastiklerini değiştirme zamanı geldi.Muayeneye girmeden önce sıfırlamak istiyorum.Hangi lastiği tavsiye edersiniz arkadaşlar.Pirelli ve Metzeller arasında kararsız kaldım.Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim..
Secenekler buysa teredütsüz Metzeler--
Michelinse candır :D
-
31 Ocak 2013, 13:26
#2738
Herkese merhaba,
Altında alet kutusunun olduğu sol kapağın takıldığı plastiklerden biri (alttaki tekli olanı) yerinden çıkmış ve düşmüş. Haliyle kapak sadece üsttekilerle sağlam bir şekilde takılı duruyor. Ancak durumdan hiç hoşnut değilim. Acaba bu plastik parçayı bir yerden bulmam mümkünolur mu? Düşünceleriniz neler?
Bu arada, soğuk ve bir müddet yatma nedeniyle akü bitme sorunuyla nihayet tanıştım. Ama daha önceden önlem olarak bir akü şarj cihazı almış ve pakette gelen bağlantıyı (Kaldera'nın önceki notlarından birindeki öneriyi dikkate alarak) aküye sabitleyerek alet kutusundan dışarı uzatmıştım. Dün marş almayınca, şarja soket vasıtasıyla bağladım. İşim olduğu için de başında beklemedim. Yaklaşık 8 saat sonra baktığımda akü full şarjlı işaretini gördüm. Soketi söktüm. Tek basışta çalıştı. Kesinlikle herkese tavsiye ederim.
Görüşmek üzere
-
31 Ocak 2013, 13:44
#2739
balthasar adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba,
Altında alet kutusunun olduğu sol kapağın takıldığı plastiklerden biri (alttaki tekli olanı) yerinden çıkmış ve düşmüş. Haliyle kapak sadece üsttekilerle sağlam bir şekilde takılı duruyor. Ancak durumdan hiç hoşnut değilim. Acaba bu plastik parçayı bir yerden bulmam mümkünolur mu? Düşünceleriniz neler?
Bu arada, soğuk ve bir müddet yatma nedeniyle akü bitme sorunuyla nihayet tanıştım. Ama daha önceden önlem olarak bir akü şarj cihazı almış ve pakette gelen bağlantıyı (Kaldera'nın önceki notlarından birindeki öneriyi dikkate alarak) aküye sabitleyerek alet kutusundan dışarı uzatmıştım. Dün marş almayınca, şarja soket vasıtasıyla bağladım. İşim olduğu için de başında beklemedim. Yaklaşık 8 saat sonra baktığımda akü full şarjlı işaretini gördüm. Soketi söktüm. Tek basışta çalıştı. Kesinlikle herkese tavsiye ederim.
Görüşmek üzere
Murat kardeş sarj aletin hayırlı olsun.Kapak lastiğinide servislerden tedarik edebilirsin sanıyorum,o tür parçayı olmasada yardımcı olabileceklerdir,sıkıntı olursa tekrar yaz,beraber bakalım.
Öyle maliyeti olan bir şey değil
-
31 Ocak 2013, 15:03
#2740
Teşekkür ederim Özer,
Bu arada Anadolu Yakası için tavsiye edebileceğin(iz) bir servis var mı? Genel bir bakım yaptırmak istiyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler