Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Nisan 2008, 15:44
#221
Arkadaşlar merhaba 2008 750 c (kalın teker) almaya karar verdim. Eğer 2008 leri inceleyen varsa lütfen fikirlerini yazsın. Bildiğiniz gibi 2008 modeller enjeksiyonlu. Ayrıca bir versiyonunda da ön teker ince ve kayışlı aktarma. 2007 ile arasındaki avantaj ve dezavantajları konusunda fikirlerinizi alabilirsem hata yapmamış olurum. şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
21 Nisan 2008, 15:54
#222
forumda önceki sayfalara bakarsanız mevcut bilgiyi bulabilirsiniz
http://www.motosiklet.net/forum/moto...akkinda-7.html
-
21 Nisan 2008, 16:28
#223
Ankara'da shadow klüb'ü ?
Selam,
Ankara'da bir sürü Shadow kullanıcısı görüyürum trafikte ama bir grubu vs. var mıdır en ufak bir fikrim yok, var mıdır gelsek kaydolsak shadow shadow dolaşsak ?
Haftasonu raptor rider's'ı gördüm özendim ne yalan söyleyeyim
üstelik bir kere arka tekeri patlattım (300km deyken daha) ve tırsıyorum tekil açılmaya
-
21 Nisan 2008, 16:45
#224
NakturK adlı üyeden alıntı
Haftasonu raptor rider's'ı gördüm özendim ne yalan söyleyeyim
üstelik bir kere arka tekeri patlattım (300km deyken daha) ve tırsıyorum tekil açılmaya
ankaradaki rapturcular çeto başkanı mehmet aksu samimi arkadaşımdır.
abant gezisinide o düzenledi.ankaradan gelenler var abanta grup olarak..
300 km de lastiği nasıl becerdin.. enteresan
sonrasında ne yaptın patladıktan sonra yani.
-
21 Nisan 2008, 16:54
#225
kaldera adlı üyeden alıntı
...
300 km de lastiği nasıl becerdin.. enteresan
sonrasında ne yaptın patladıktan sonra yani.
nası becerdiğimi hiç bilmiyorum, çivi girmiş oysa asfalttan hiç ayrılmadım..
ne yaptığıma gelince:
hava bastım - tutmuyor janttan dolayı
sıradan lastikçiye götürdüm - abi biz bunları değiştirebilsek köşe olurduk dediler
arka lastik patlayınca yerinden kıpırdatmak ciddi zor oluyor, hani ağır felan derler birde lastik patlakken görsünler, özellikle geri geri itebilmek
kaskom vardı, aradım adamları böyle böyle biryere götüremiyorum diye, çekici yolladılar, çekici ile Efe honda'ya götürdük.
Efe Honda'daki arkadaşlarda aha ilk defa arka lastiği patlak shadow görüyoruz oldular, bir aferin de onlardan aldım . Onlar da fırsattan istifade servis müdürünü çağırıp aha korktuğumuz başımıza geldi bu shadow'ları kaldıracak vinç lazım diye talep bile yaptılar. Portatif bir vinç getirip astılar aleti ancak öyle söktüler tekeri.
Bu arada ufak bir kazık denemesi de olmadı değil, eski lastik yaramaz yeni lastik lazım 320 YTL dediler, çürş deyince iyi tamam 60 YTL ye yama da olur tabii olurverdik.
-
21 Nisan 2008, 17:17
#226
-
21 Nisan 2008, 17:20
#227
işte uğur abi bu shadowdan bu yüzden tırsıyorum lastik patlarsa kamyonet lazım
güzel bakan , güzel görür.
-
21 Nisan 2008, 17:25
#228
Köpük janttan fışkırır, işe yaramadığı gibi batırdığı ile kalır gibi geliyor bana, çünkü hava basınca da, jant tellerinin janta iliştiği noktalar mızıkaya dönüyor patlakken.
En mantıklısı bir yama seti taşımak, patlayınca becerilebilinirse taş üstüne filan kaldırıp birşekilde iç lastiği dışarı çıkarıp ona yamayı dayamak. Bütün mesele gerçi aleti birşeyin üstüne oturtabilmekte. Şimdilik bir ayak pompası aldım, çanta da alınca onu yanımdam ayırmayıp birkaç kilometrede bir basarak gitmeyi umuyorum.
yada assist alıp nerde olunursa olunsun çekici beklemek ama zaman kaybı bakii kalıyor tabii.
Bir ara arka jant için telsiz replacement araştırdım internette ama bulamadım, jantın kendiside shadow'a özel, en özel parçası zatii.
-
21 Nisan 2008, 17:29
#229
sevgil naktürk sana özelden gerekli bilgilendirmeyi yapıyorum
-
21 Nisan 2008, 17:33
#230
şimdi yine enteresan diyeceğim..ben 250 lik dodge kamyoneti kaldırdığını gördüm bu sprey köpüklerin.şamriyelli lastik idi.
zaten üzerinde hem şamriyel hemde dubeless lastikler için diye belirtiyor.
bunu kullanırken sibop u üst tarafa getiriyosunuz spreyi uyguluyorsunuz tekeri bir kaç tur çevirip tekrar basıyorsunuz..
ama lastik çok inmiş üzerinde yürünmüş ise sorun olabilir.lastik inmeden bence uygulanırsa sorun olmaz diye düşünmekteyim.
fedos adlı üyeden alıntı
işte uğur abi bu shadowdan bu yüzden tırsıyorum lastik patlarsa kamyonet lazım
heh gamlı baykuş ta geldi ..
yavv lastik patlaması çok nadir olan bi durumdur..buradaki talihsiz bir örnek sadece
hem lastik patlamasının shadowu dragı yok..en basit bi motorda olsa sorundur.
gamlı baykuş tırsak hazan bülbül baykuşu..
-
21 Nisan 2008, 17:34
#231
bu arada abi lastik patlama hikayesini efe honda da dinledim (usta yakın arkdaştır da) geçmiş olsun demek buraya nasipmiş
-
22 Nisan 2008, 00:44
#232
slm millet, sizce shadowuma radyatör koruma taktırayım mı, yoksa sadece görüntüden mi ibaret. yani taktırmazsam radyatörün yoldaki çakıl vs.den zarar görme ihtimali nedir ya da başına gelen duyan bilen var mıdır?
-
22 Nisan 2008, 02:19
#233
aymak adlı üyeden alıntı
ben de bir süredir araştırıyorum, 2005 10binde 10000-11000 arası fiyat veriyorlar, temiz makine için makul bir fiyat..
kaldera adlı üyeden alıntı
12000 km ikinci el için oldukça düşük bile sayılır.
motorda herhangi bir kaza durumuda yoksa,ustanızda onay verirse sorun yaşamazsınız.
geçmişte buna benzer bir soruya
diye yanıtlamışım..sizin içinde geçerli olabilir belki..
sağolun arkadaşlar ilginize, salı veya çarşamba akmı karamı çıkartacağız ustayla inşallah, o mesajı okumuştum ve mantıklı gerçekten göz önünde bulunduracağım,
bu arada bu aletin alım satımı neye patlar bi fikri olan varmı 500e falan kurtarabilirmiyiz acaba...
-
22 Nisan 2008, 10:30
#234
bonzai adlı üyeden alıntı
bu arada bu aletin alım satımı neye patlar bi fikri olan varmı 500e falan kurtarabilirmiyiz acaba...
alım satım vergisi 2005 modeller için 220 ytl ruhsat devir 120 ytl olması gerek.
-
22 Nisan 2008, 11:55
#235
Radyatör koruma
CaiN_MarKo adlı üyeden alıntı
slm millet, sizce shadowuma radyatör koruma taktırayım mı, yoksa sadece görüntüden mi ibaret. yani taktırmazsam radyatörün yoldaki çakıl vs.den zarar görme ihtimali nedir ya da başına gelen duyan bilen var mıdır?
Arkadaşlar selamlar,
Bende 2005 shadowuma Krom Radyatör koruma ve Taşıma çantaları düşünüyorum ancak hangi modelin daha kullanışlı olacağına karar veremedim.
Çantalar sağa ve sola sarkan küçük modeller yada arka sisi bara bağlanan büyük silindir şeklinde. Deneyimlerinize göre ne tavsiye edersiniz ?
-
22 Nisan 2008, 12:44
#236
GIVI hard çanta tavsiye ederim hem kilitli hemde kolayca çıkarıp götürebiliyorsun ekte resimde motosikletimin üstündede görebilirsin[IMG][URL=http://imageshack.us][/URL[/IMG]
Dilin söylediği veya kalemin yazdığı bütün üzücü kelimelerin içinde en üzücüsü şudur,KEŞKE"
-
22 Nisan 2008, 15:33
#237
Bonjornoo adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selamlar,
Bende 2005 shadowuma Krom Radyatör koruma ve Taşıma çantaları düşünüyorum ancak hangi modelin daha kullanışlı olacağına karar veremedim.
Çantalar sağa ve sola sarkan küçük modeller yada arka sisi bara bağlanan büyük silindir şeklinde. Deneyimlerinize göre ne tavsiye edersiniz ?
hocam en güzel radyatör koruma hondanın ki üztünde kanat logosu var ve çok güzel oluyor ama taktırmanız şart değil
çanta ise bana kalırsa kesinlikle helddir, givilerin derileri deri değil ve hemen sarkma yapmakta, sert olanlar ise choppera bence pek uymuyor
hepco beckerlerde çanta demiri lazım ve gereğinden büyük demirler
heldin en büyük avantajı 2 snde tak çıkar olabilmesi kendine has kilidi sayesinde çok kolayca hallediliyor. ayrıca da hepsinden şık (kendim hepco kullanmama rağmen)
-
23 Nisan 2008, 00:18
#238
Öncelikle Herkese Kazasız Belasız günler.
Bu hafta içerisinde uzun zamandır uğraştığım ve işlerim nedeniyle parasını verip 2 haftadır beklettiğim shadowumu Ankara EFE'den aldım ve aynı gün motorla İstanbul'a geldim. Hehehe çok süper bir alet yaaa. 400km yol boyunca motoru aynı devirde kullanmamaya 100 - 120'yi geçmemeye ve fazla devirli kullanmamaya dikkat ettim. Uzun yolda hiçbir problem yaşamadım. Hatta motor uzun yolda beklediğimden rahat çıktı.
Sorunuma gelince. Problem motoru aldığım gün 400 km yol yapıp şehiriçi trafiğine girmemle başladı. Dur kalk trafikte bazen (her defasında değil) durmaya yakın debriyajı tam çektiğim zaman sanki debriyaj tam kavramamış gibi dişlilerden azalan sıklıkta tak tak tak diye ses geliyor ve motor durunca da kesiliyor. Aynı sorun bazen gene dur kalk trafikte kalkarken debriyaj tam çekili kalkmaya başlayıp debriyajı yarım seviyeye getirene kadar da devam ediyor. Acaba debriyajın ayarından kavrama tam mı olmuyor ya da başka bir öneri ya da teşhiniz olabilir mi? Tabi klasik olarak motoru mototal'a ve bir ustaya bu sorunla göstermeye gittim ama gidince her araba ve motorda olacağı gibi ses seda çıkmadı. Motor henüz 500kmde ve debriyajı bitirme falan olasılığım da yok.
Teşekkürler.
Motor 2008 model ama karbürötörlü olanlardan.
Bunun dışında şimdilik forumda da daha önce konuştuğumuz sökülebilen ön camdan taktım ve büyük rahatlık. Yalnız bir arkadaşım dikkat et çalıyorlar onları çok kolay sökülüyor deyince kıllandım. ses yapmayacak bir şekilde bir delik açıp asma kilitle en azından caydırıcı bir önlem almayı düşünüyorum. Onun dışında hepco becker koruma demiri aldım çok güzel ve mototalda tükenmiş olan hepco becker yan çantaları bekliyorum. Orjinal honda sissybar paketi aldım taktırdım. Montaj dahil 700kusur ytl idi ama arkadaki amblemle birlikte çok kullanışlı ve güzel duruyor. Bir de kurakyn neck cover taktım krom o da çok şık durdu.
motorumu çok seviyorum
-
23 Nisan 2008, 09:41
#239
-
23 Nisan 2008, 11:38
#240
woozy hayırlı olsun, tekerin düz bassın, kaza bela görmezsin umarım, kaldera çantalarının markası ne ve kaça-nerden aldığını hatırlıyor musun? birde kilit olmadığığ için bu çantalarda birşeyler bırakırsak çalınma riskine karşı bir önlem alınabiliyor mu?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler