Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Nisan 2012, 02:38
#1981
Reklamlar
-
17 Nisan 2012, 09:08
#1982
Sahibinden.com anlayamadığım bir nedenle ilanı askıya almış, düzeltmeye çalışıyorum.
Siyah renk, 19.500 km'de, Highway Hawk DoubleWall egzos, Ön cam, CC bar, Motor ve Radyatör koruma var. Fiyat olarak 16.000 TL düşünüyorum.
Bellagio adlı üyeden alıntı
İlan maalesef açılmıyor.
Motosiklet kaç km'de ? aksesuar olarak neler var? ve son olarak fiyat beklentiniz nedir?
-
17 Nisan 2012, 09:29
#1983
osmanba adlı üyeden alıntı
Merhaba Shadow'cu arkadaşlar. Mucidimiz ZIPPIRMAN (Gürol) arkadaşımız yine bu akşam yanıma geldi. Benim ikamet ettiğim apartmandaki mini ve detaylı atölyemde Apartman sakinlerimizin höşgörü ve iyi niyeti ile (Tabi bizlerde elimizden gelen azami dikkatı göstererek ) geç saatlere kadar çalışma şansımız oluyor. Sağolsun arkadaşımız beyni gibi bedeni de durmaz oturmaz bir insan. Bir işe kenetlendi mi acıktığını, bardağındaki çayının soğuduğunu, kül tablasındaki sigarasının söndüğünü unutan bir azım ile hedefine ulaşarak son düşüncesi (Tamamen kromdan imalat istenilen konumda ayarlanabilme özelliğinde) ve çalışmasının ürününü bu akşam birlikte biçmiş olduk.
http://s16.postimage.org/bsvf4cux1/SDC13157.jpg
gif hosting
Konusunu ettiğimiz üretim benim bu güne kadar Shadowlarda yerli yabancı hiçbir sitede denk gelmediğim ve görmediğim bir uygulama.
Shadow kullanıcısına vites büyütme esnasında büyük kolaylık sağlayan bir parçanın hayata geçirilmesi.
Makinacının milimetrik ölçü ve en ince uzmanlık detayı ile üretilen parça çok orjinal bir biçimde yerine monte edildiklten sonra sıra deneme turu atmaya kaldı. Yaklaşık 5 Km. şehir içi turlamasında denedim. Artık Bu yaz çıkacağımız Gürcistan gezisine giderken vites pedalı yüzünden burnu delik ayakabı giymiyeceğim kesinleşmiş oldu.Bu nedenle ZIPPIRMAN'nın karnesine uzun yıllar motosiklet kullanım tecrubeli,beğenmesi zor bir kişi olan benden 100 tam puanla seri imalat izni ve patent alma hakını kazandığını sizlere beyan ediyorum.
. OSMAN BABA harika olmus. Gurol Bey tasarım harika. Her ikinizin de eline, emegine saglık.
-
17 Nisan 2012, 11:07
#1984
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2065338/detay/
Sahibinden.com anlayamadığım bir nedenle ilanı askıya almış, düzeltmeye çalışıyorum.
Siyah renk, 19.500 km'de, Highway Hawk DoubleWall egzos, Ön cam, CC bar, Motor ve Radyatör koruma var. Fiyat olarak 16.000 TL düşünüyorum.
Bellagio Nickli Üyeden Alıntı
İlan maalesef açılmıyor.
Motosiklet kaç km'de ? aksesuar olarak neler var? ve son olarak fiyat beklentiniz nedir?
-
17 Nisan 2012, 11:11
#1985
osmanba adlı üyeden alıntı
Merhaba Shadow'cu arkadaşlar. Mucidimiz ZIPPIRMAN (Gürol) arkadaşımız yine bu akşam yanıma geldi. Benim ikamet ettiğim apartmandaki mini ve detaylı atölyemde Apartman sakinlerimizin höşgörü ve iyi niyeti ile (Tabi bizlerde elimizden gelen azami dikkatı göstererek ) geç saatlere kadar çalışma şansımız oluyor. Sağolsun arkadaşımız beyni gibi bedeni de durmaz oturmaz bir insan. Bir işe kenetlendi mi acıktığını, bardağındaki çayının soğuduğunu, kül tablasındaki sigarasının söndüğünü unutan bir azım ile hedefine ulaşarak son düşüncesi (Tamamen kromdan imalat istenilen konumda ayarlanabilme özelliğinde) ve çalışmasının ürününü bu akşam birlikte biçmiş olduk.
http://s16.postimage.org/bsvf4cux1/SDC13157.jpg
gif hosting
Konusunu ettiğimiz üretim benim bu güne kadar Shadowlarda yerli yabancı hiçbir sitede denk gelmediğim ve görmediğim bir uygulama.
Shadow kullanıcısına vites büyütme esnasında büyük kolaylık sağlayan bir parçanın hayata geçirilmesi.
Makinacının milimetrik ölçü ve en ince uzmanlık detayı ile üretilen parça çok orjinal bir biçimde yerine monte edildiklten sonra sıra deneme turu atmaya kaldı. Yaklaşık 5 Km. şehir içi turlamasında denedim. Artık Bu yaz çıkacağımız Gürcistan gezisine giderken vites pedalı yüzünden burnu delik ayakabı giymiyeceğim kesinleşmiş oldu.Bu nedenle ZIPPIRMAN'nın karnesine uzun yıllar motosiklet kullanım tecrubeli,beğenmesi zor bir kişi olan benden 100 tam puanla seri imalat izni ve patent alma hakını kazandığını sizlere beyan ediyorum.
Sevgili Gürol Kardeşimizin birkaç gündür neden sesis kaldığı belli oldu.
Eser muhteşem olmuş. Ellerine sağlık Gürol. Düşünce, ince zeka, pratik ve el becerisi ile ancak bu çıkabilirdi.
Osman Bey hayırlı olsun güle güle kullan. İnşallah birlikte sürüşler yaparız.
-
17 Nisan 2012, 11:27
#1986
Elinize sağlık güzel ve kullanışlı olmuş. görüntü olarak da sonradan yapılma uydurma gibi durmamış.
2006 yılında satın aldığım 250cc çinli bir cruiserda (marauder çakmasıydı) vardı bu topukla vites yükseltici aparat. o zaman çok acemi olduğum için kullanmak zor gelmişti.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
17 Nisan 2012, 11:42
#1987
-
17 Nisan 2012, 11:43
#1988
İyi günlerimizde kullanman dileklerimle Osman abi,iş bitti taktık kulanıyorsun ama benim kafamda daha o iş bitmedi daha bir iki dokunmam lazım.
-
17 Nisan 2012, 15:23
#1989
ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı
İyi günlerimizde kullanman dileklerimle Osman abi,iş bitti taktık kulanıyorsun ama benim kafamda daha o iş bitmedi daha bir iki dokunmam lazım.
Benim motora ne zaman el atıyoruz abi ?
-
17 Nisan 2012, 16:06
#1990
RamuthRa adlı üyeden alıntı
Benim motora ne zaman el atıyoruz abi ?
Şaftsız makina çapsız makinadır Kenan'ım
uğraşmam )
-
17 Nisan 2012, 16:24
#1991
Kenan, otomatik zincir yağlama aparatları varmış onlardan yapalım senin motora )
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
17 Nisan 2012, 16:32
#1992
ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı
Şaftsız makina çapsız makinadır Kenan'ım
uğraşmam )
Abi kayış candır, yoksa zincir canandır... Şaft sevmem, tek farkı +50 kg dır motora Lütfen efenim insan ayırt etmeyelim, hümanist olalım
chopperrider adlı üyeden alıntı
Kenan, otomatik zincir yağlama aparatları varmış onlardan yapalım senin motora
)
Gerek yok olm öyle aparatlara, 2 haftada bir temizler yağlarım
-
17 Nisan 2012, 23:28
#1993
Kocaeli İl Temsilcisi
-
18 Nisan 2012, 02:25
#1994
Keyifci adlı üyeden alıntı
. OSMAN BABA harika olmus. Gurol Bey tasarım harika. Her ikinizin de eline, emegine saglık.
Teşekkürler . Topuk viteslerinin imalatını yaparken Hüseyin kardeşimize ait olanınıda yaptık. İşimiz dün gece geç saatlerde bittiği için uzun mesafe deneme şansım olmamıştı. Bu akşam vites pedalının ayarını yeniden yaptıktan sonra tekrar deneme turuna çıktım. Sonuç mükemmel.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------
Komutan1968 adlı üyeden alıntı
Sevgili Gürol Kardeşimizin birkaç gündür neden sesis kaldığı belli oldu.
Eser muhteşem olmuş. Ellerine sağlık Gürol. Düşünce, ince zeka, pratik ve el becerisi ile ancak bu çıkabilirdi.
Osman Bey hayırlı olsun güle güle kullan. İnşallah birlikte sürüşler yaparız.
Sağol komutan. Şu anda deneme aşamasındayız. Artı ve eksileri için birkaç gün daha kullanıma devam edecem.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------
chopperrider adlı üyeden alıntı
Elinize sağlık güzel ve kullanışlı olmuş. görüntü olarak da sonradan yapılma uydurma gibi durmamış.
2006 yılında satın aldığım 250cc çinli bir cruiserda (marauder çakmasıydı) vardı bu topukla vites yükseltici aparat. o zaman çok acemi olduğum için kullanmak zor gelmişti.
Sağol dostum. Çok haklısınız. Bizde uydurma olmaz. Aslında denemede olduğumuz için tek kare foto koydum. Yandan bakıldığında tam orjinallık ortaya çıkıyor.Sloganımız "Ya tam Ya hiç"
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------
ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı
İyi günlerimizde kullanman dileklerimle Osman abi,iş bitti taktık kulanıyorsun ama benim kafamda daha o iş bitmedi daha bir iki dokunmam lazım.
Tamam hocam. Sen dedinde neye hayır dedik. Test edeyurum da...
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------
piyanist_irf adlı üyeden alıntı
şeytan ince ayrıntıda gizliymiş
gürol abim ben seni neyleyim bilmemkine
bu aralar bende ateş almaya gelir gibi gelip gidiyorum iş yerimde internet gitti mobildende giremiyorum yani 2 dakka kaybolduk yine elin ayağın durmamış agam öperim ellerinden
osman abi de güle güle kullansın harbiden büyük sıkıntıdan kurtulmuş
İrfan sen de sağol kardeşim. Gerçekten iyi birşeyler yaptığımıza inanıyorum. Vites pedalının topuk tarafı olmayan makinalarda kalite ayakkabıya yazık oluyor. Herkes için geçerli. Bundan sonra Ayakkabılar şıklığını bozmayacak.
-
19 Nisan 2012, 02:26
#1995
Arkadaşlar benim motorda ilginç bir arıza oldu. Belki yaşayan olmuştur aynı sirunu. Motorum soğukken yaz veya kış hiç sorunsuz bir şekilde tek marşta çalışıyor.
Fakat motoru 10 dk - 1 saat arası bir süre kullandıktan sonra, motor ısınmışken stop edince tekrar çalıştıramıyorum. Marş düğmesine basınca akü bitikmiş gibi marş motorunu çeviremiyor. Akü yeni bir yuasa. Aküyü ölçüyorum, full çıkıyor. 5-10 dk motorun soğumasını bekleyip marş butonuna tam değilde çok hafif dokunur gibi basınca bir kaç denemede biraz dişli sesiyle beraber hasbel kader marş alıyor. Ertesi sabah motor soğukken çalıştırınca canavar gibi çalışıyor. Sonra yine aynı sorun.
Trafikte ışıkta beklerken başıma geldi. Motoru çalıştıramayıp bir ton korna ve küfür yedim. Ya da motoru kapatıp markete uğrayamıyorum, bir daha çalışmaz diye.
Motor sıcakken arıza yapıp soğukken iyi çalışmasının sebebi hangi parça veya parçalar ne olabilir? Yardımcı olursanız sevinirim.
-
19 Nisan 2012, 10:01
#1996
bence konjektör gitmiş. konjektör ömrünün sonuna doğru ısınınca iş görmez olur soğuyunca beslemeye devam eder.
teşhisi kolaydır, aküyü değil motor sıcakken doğal olarak konjektör sıcakken besleme şiddetini ölçmek lazım herhangi bir elektrikçi kolayca halleder.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
19 Nisan 2012, 10:22
#1997
Teşekkür ederim yardımın için. Marş motoruna elektriği yine konjektör mü veriyor? Ben direkt aküden alıyor sanıyordum. O yüzden konjektörden şüphelenmemiştim bile.
-
19 Nisan 2012, 12:42
#1998
konjektör şarj dinamosundan gelen akımı değiştirip yükseltir, AC'yi DC yapar ya da oyle birşey ) Eğer konjektör arızalanırsa akü şarj etmez dolayısııyla da bir müddet kullanım sonrası akü boşalır ve marşı çeviremez. sizin akü yeni olduğu için nispeten dayanıyor anladığım kadarıyla ve biraz soğuyunca kendini toplayıp marş basıyor. eski bir akü olsaydı bunu bile yapmaz direkt yolda bırakırdı.
Siz motoru çalıştırıyorsunuz konjektör ısınana kadar görevini yerine getirip aküyü besliyor sonra ısınıyor ve beslemeyi kesiyor bu noktadan sonra akü beslenmeden harcamaya başlıyor ve motoru stop edince bir müddet tekrar marş almıyor. ne zaman ki soğuyup akü kendini topluyor o zaman aynı döngü tekrarlanıyor.
aküye zarar vermeden bir an önce kontrol ettirmek de fayda var
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
19 Nisan 2012, 13:36
#1999
Al sen al bir konjektör
beni bekleme sakın konjektör yapmayacağım
Diğer aksesuarlarda istersen yaparım ama
konjektör yapmayacağım )))
-
19 Nisan 2012, 14:49
#2000
Sağolasın abiler. Ben paşa paşa alayım bir tane konjektör. Peki bunu ben internetten sipariş edip alabilir miyim? Ustaya mı gideceğiz illa ki? Honda shadow ile toplam 500 km yapmamışımdır, çok deneyimli olmadığım için trafiğe çıkmaktan çekiniyorum. Ankara'da ayrıca tanıdığım veya bildiğim usta da yok.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler