Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Haziran 2015, 21:10
#1941
[QUOTE=GaCCaLL;3635295]
adiye adlı üyeden alıntı
Oooo cok fena bir durum eger oyle ise napcaz������
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------
Ayni kasa ve model sizinle motorlarimiz bende boy 1.75 aparat gerekecek saniyorrum cozerim insallah��
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------
yanlız boyum 1.90 ve şöyle bir durum var DL1000 ile DL650 kasasında ebat farkları var ufak tefek ve ben hep kışlık teksil mont kullandım belki daha kaliteli bir mont ile sorunu yaşamayabilirdim yada orjinal camını taksaydım o problemle karşılaşmayacaktım muhtemel,
Bir başka sorun ise benim yaz kış motor üstünde olmam yazın soğuk olmadığı için problem ortadan kayboluyordu ama kışın daha ekim kasım gibi başlıyordu.
Yukardaki arkadaşların bahsettiği gibi gidon yükseltme+geri çekme motor kullanmada büyük fayda sağlamakta.
Tesekkurler.
Reklamlar
-
05 Haziran 2015, 23:12
#1942
Merhaba dl 650 nin fren olayındaki handikapı(kararsız ABS durumu )şeklinde bir durum var mı arkadaşlar, bu söylem dl karşıtları tarafından çok sık öne sürülüyor, tecrübe, tavsiye, bilgi ne olursa sevinirim.
-
05 Haziran 2015, 23:46
#1943
adiye adlı üyeden alıntı
Merhaba dl 650 nin fren olayındaki handikapı(kararsız ABS durumu )şeklinde bir durum var mı arkadaşlar, bu söylem dl karşıtları tarafından çok sık öne sürülüyor, tecrübe, tavsiye, bilgi ne olursa sevinirim.
Ne demek istediğinizi tam olarak anlamadım.
Fakat şunu söylemeliyimki dl 650 nin frenleri ciddi anlamda berbat.
3 gün önce r1200 sürdüm. Zaten dl nin frenlerinin zayıf olduğu düşünüyordum, o günden sonra fren namına birşeyin bile olmadığına inanmaya başladım.
İyi yönü bu sayede defansif sürüş yapmayı öğrendim. Ciddi fren mesafesi bırakmaya başladım.
Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?
-
06 Haziran 2015, 00:08
#1944
beko12345 adlı üyeden alıntı
Ne demek istediğinizi tam olarak anlamadım.
Fakat şunu söylemeliyimki dl 650 nin frenleri ciddi anlamda berbat.
3 gün önce r1200 sürdüm. Zaten dl nin frenlerinin zayıf olduğu düşünüyordum, o günden sonra fren namına birşeyin bile olmadığına inanmaya başladım.
İyi yönü bu sayede defansif sürüş yapmayı öğrendim. Ciddi fren mesafesi bırakmaya başladım.
Peki benim anlam veremedigim sey her manada iddiali olan dl fren konusunda bunca geri bildirime neden bu kadar tepkisiz kalabilmis doyurucu bir bilgi yok sanki yok kardesim oyle bir durum yok diyen de yok. Bu durum cok kafa karistitiyor. Kadermidir yani yokmu yapilabilecek bir sey
-
06 Haziran 2015, 00:47
#1945
Walla 35000 km vstrom tecrubesi sonunda benim anladigim (freni tirt) ona gore surulecek bu meret. Ebc sinterli performans balatalar, taze guzel lastikler kullanmak birazcik faydali olabilir.
-
07 Haziran 2015, 13:55
#1946
adiye adlı üyeden alıntı
Peki benim anlam veremedigim sey her manada iddiali olan dl fren konusunda bunca geri bildirime neden bu kadar tepkisiz kalabilmis doyurucu bir bilgi yok sanki yok kardesim oyle bir durum yok diyen de yok. Bu durum cok kafa karistitiyor. Kadermidir yani yokmu yapilabilecek bir sey
Benim motosikletim 2008 model. Yeni kasa dl lerin frenleri nasıldır bilmem.
Ama suzuki diyince herkesin aklına zayıf fren gelir. Komple tüm motosikletlerinden genel olarak fren şikayeti alıyor suzuki.
Dl me aşığım fakat frenlerini ciddi anlamda kötü buluyorum.
Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?
-
08 Haziran 2015, 12:44
#1947
Genel kabul goren bir gercektir mutlaka ama benim kisa sure deneyimim amotisorlerin sertlik ayari abs nin dogru calismasinda dogrudan etkili. Yumusak amatisor tek kisi fren performansini negatif etkiliyor abs erken devreye girdiginden fren mesafesi uzuyor kararsiz bir gorunum veriyor ne dersiniz. Tsk.
-
08 Haziran 2015, 13:22
#1948
adiye adlı üyeden alıntı
Genel kabul goren bir gercektir mutlaka ama benim kisa sure deneyimim amotisorlerin sertlik ayari abs nin dogru calismasinda dogrudan etkili. Yumusak amatisor tek kisi fren performansini negatif etkiliyor abs erken devreye girdiginden fren mesafesi uzuyor kararsiz bir gorunum veriyor ne dersiniz. Tsk.
abs erken veya geç devreye girmez bu tüm motorlar için geçerlidir...abs tekerlek kilitlendigi an müdahaleye başlar..
sorun şu ki bu motorun tekerlekleri düşük hızda bile kilitlenmeye gidebiliyor bu sebeple frenlerin zayıf olduğunu söyleyemeyiz..
lastik kalitesi burada öne çıkıyor..sizin motor 10bin de olabilir ama üzerinde orjinal fabrika çıkışlı 5 yaşındaki Bridgeston lar duruyorsa sertleşme neticesi ile çok da yüksek performans beklememek gerekir..
trailwingler zaten ısınınca yol tutuşu artan sert hamurlu üretimlerdir..
size tavsiyem kısa mesafe yada yolculuğun ilk 20-30 km de veya yağmurda aşırı dikkatli olmanızdır..
-
09 Haziran 2015, 09:17
#1949
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
abs erken veya geç devreye girmez bu tüm motorlar için geçerlidir...abs tekerlek kilitlendigi an müdahaleye başlar..
sorun şu ki bu motorun tekerlekleri düşük hızda bile kilitlenmeye gidebiliyor bu sebeple frenlerin zayıf olduğunu söyleyemeyiz..
lastik kalitesi burada öne çıkıyor..sizin motor 10bin de olabilir ama üzerinde orjinal fabrika çıkışlı 5 yaşındaki Bridgeston lar duruyorsa sertleşme neticesi ile çok da yüksek performans beklememek gerekir..
trailwingler zaten ısınınca yol tutuşu artan sert hamurlu üretimlerdir..
size tavsiyem kısa mesafe yada yolculuğun ilk 20-30 km de veya yağmurda aşırı dikkatli olmanızdır..
Lastikler Mıchlen aneke hamuru kıvamında ve diş derinliği olarak gayet iyi. Ama bu motor için fren konusunda dediğiniz gibi şehir içi takip mesafesi ve her türlü sürüş esnasında azami dikkat göstermek icap ediyor orası kesin, panik fren de sürpriz yaşamamak adına motorda iyi tecrübe edinilmiş olması lazım. Böyle hassas konuda kullanıcı insiyatifi ve becerisi biraz daha geri plana alınmalı idi bence kötü tecrübeler edinmemek adına. Gülü seven dikeni ne katlanır diyeceğiz artık. :(
-
09 Haziran 2015, 10:46
#1950
V-strom durmuyor abi! kim ne derse desin.
Vstromdan önce fazer kullanıyordum onun da frenleri berbattı. Şimdi crf 250'm var frenleri on numara
vstromu bir nebze daha iyi duruma getirmek için (fren açısından) ebc hh serisi balataları öneririm öne ve arkaya set olarak alın ciddi rahatlatır. Birde lastiğinizin bir nebze iyi olması lazım arkadaşların dediği gibi yıldan dolaryı sertleşmiş bir lastik maalesef tutunmayı azaltıyor. Lastik ve balata durumu iyiyse daha rahat edersiniz
-
17 Haziran 2015, 13:09
#1951
Dün artçımla gidelim denize girelim serinleyelim dedik. EE tabi denizde yüzerken motorumda gözümün önünde olsun istedim. Hal böyle olunca kuma sokmak zorunda kaldım. Neyse girerken iyiydi, yüzdük. Fakat dönüşte hafif yokuş olduğu için kumda vstromla biraz zorlandım
2 video koyacağım, ilkinde başarısızlıkla sonuçlanınca videoyu kesip arkadaş yardımımı koştu 2. videoda başarıya ulaştım
-
17 Haziran 2015, 13:29
#1952
İlk videoda gülümsedim
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
19 Haziran 2015, 02:17
#1953
Büyük ihtimalle 1 hafta içinde sahibinden.coma dl650 min ilanını koyacağım.
Tamamen maddi açıdan ayrılık vakti geldi. Ufak cc crossa geçiş yapacağım.
Şimdiden yazayım buraya. Büyük ihtimalle 1 haftaya satışa çıkaracağım motorumu.
-
20 Haziran 2015, 12:19
#1954
SLM ARKADAŞLAR yaklaşık bir yıldır dl 650 yi takip ediyorum sona geldik pazartesi nasipse bir tane alıyorum bu forumda okuduğum kadarıyla herkes memnun için daha çok rahatladı çok faydalı bir forum
-
20 Haziran 2015, 14:01
#1955
zaferce adlı üyeden alıntı
Walla 35000 km vstrom tecrubesi sonunda benim anladigim (freni tirt) ona gore surulecek bu meret. Ebc sinterli performans balatalar, taze guzel lastikler kullanmak birazcik faydali olabilir.
Şu anda xmax 400 abs li kullanıyorum,
Bu 4.motorum
1.yamaha Fazer6(98BG)-2006-Frenler berbat
2-yamaha xj6 diversion-2011-Frenler ortanın üstünde
3-Honda CBF 1000-2012-ABS-Frenler Müthiş mübalasız söylüyorum.
4-Yamaha Xmax 400-2014-ABS-Arka frende hemen abs devreye giriyor,acil durumda durmak için muhakkak ön freni de kullanmak lazım
-
20 Haziran 2015, 14:08
#1956
Süper Moderatör
mehmetenis adlı üyeden alıntı
acil durumda durmak için muhakkak ön freni de kullanmak lazım
Bu cümleni irdelemek ve üzerinde durmak lazım.
Sanki normalde ön freni kullanmıyormuşsun gibi yazmışsın!
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
20 Haziran 2015, 14:10
#1957
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
Bu cümleni irdelemek ve üzerinde durmak lazım.
Sanki normalde ön freni kullanmıyormuşsun gibi yazmışsın!
Scooter da pek kullanmıyorum ama viteslilerde hep ön freni kullanıyordum.
-
25 Haziran 2015, 23:02
#1958
arkaDAŞLAR DL 650 İM VAR YENİ ALDIM BOYUM PEK YETMİYO GİBİ NASIL ALÇALTABİLİRİZ AZ BOYUNU MOTORSİKLETİMİN YARDIMCI OLURSANIZ SEWİNİRİM
-
25 Haziran 2015, 23:35
#1959
ferro5 adlı üyeden alıntı
arkaDAŞLAR DL 650 İM VAR YENİ ALDIM BOYUM PEK YETMİYO GİBİ NASIL ALÇALTABİLİRİZ AZ BOYUNU MOTORSİKLETİMİN YARDIMCI OLURSANIZ SEWİNİRİM
Melih basgan, sen misin?
(Saka bir yana, ben 1.68 ile kullaniyorum. Dert olmuyor. Muhtemelen yavas manevra becerileriniz daha iyi olur ve yalnizca sol atagi yere koymaya alisirsaniz sorun olmaz. Ama illaki alcaltacagim derseniz alcaltma kitleri mevcut. Ustalar takar.)
-
26 Haziran 2015, 00:09
#1960
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler