aynen sezon açılınca dlciler kayıp
arızada yapmayınca aletler sorunsuz yola dewam
aynen sezon açılınca dlciler kayıp
arızada yapmayınca aletler sorunsuz yola dewam
Arkadaşlar DL650 alma niyetindeyim. Kullanıcılarına bir kaç sorum olacak.
2006 model bir DL buldum yaklaşık 100,000 km de. Motor genel olarak diri duruyor. Motor blogunun boyalarında küçük küçük hafif atmalar olmuş.
Egzos km yi doğrular gibi yeterince pas yapmış. Satacak arkadaş serviste gerekli tüm bakımlarının aksatılmadan yapıldığını söyledi, tabii henüz servisten bunu doğrulamadım ancak almaya karar verirsem soracağım.
Lastik, zincir, disk, balata sorun değil.
Bu km de bir DL için dikkat edilmesi gereken nedir. Enjeksiyon, motor bloğu, elektrik aksamı gibi daha önemli konularda servise gitmeden önce benim gözlemleyebileceğim neler var.
100,000 km de ve yakın zamanında yapılması gereken önemli bir ağır bakım var mıdır?
Önerileriniz nelerdir. Teşekkürler.
Bende yeni aldım arkadaşlar
2013 DL650 Beyaz
Saygılar
Hüseyin ESEN
CBF 500
............................
DL650'yi çekemeyen ve liderliğini kabul etmeyen F650'cileri ve Transalp'çileri 50 metreden tanırsınız...'Dele endüroo değüül çünkü lastik cant akü vs' diye konuşurlar.DL650 2004-2005-2006 yıllarındaki her yıl geleneksel olarak Almanya'da ve Alplerde yapılan King of Alpines karşılaştırmasında 3 yıl üst üste ALPENKÖNİG-King Of Alpines-Alplerin Kralı ünvanını elde etmiştir.Almanya'da herhangi bir motorcuya 'alpenkönig' deseniz size V-Strom diyecek kadar tanınmış durumdadır.Ayrıca DL650'nin diğer lakabı da 'dağkeçisi'dir.Bitmek bilmeyen bir inatla dağları tepeleri tırmanma arzusuyla yanıp tutuştuğu Avrupa'daki bir çok test yazarının ortak görüşüdür.
Çelik jant oluşunun en büyük avantajı ise patlayan lastiğe ormanın ortasında lastik tüpüyle müdahele edip yola devam etmenizdir.TA ve F650 sahipleri ormanda lastikleri patladığında BMX bisiklet gibi motorlarını ağaca yaslarlar lastiği söktükten sonra,otoyola kadar elinde patlak lastikle yürürler,otostop çekip lastiği tamir ettirip geri gelirler,motorunun başına geldiklerinde Ayı yada Tilki ile karşılaşırlarsa çakı ile ayıyı öldürüp ve motorunu kurtarırlar.Biz Anlamayız çünkü DELE Endürö değüldür.Endurocu ruhu(!) budur işte,teknolojinin gerisinde kalıp(!) vahşi doğa ile savaşmak(!) "
Erhan burayada damlamış
Gazan mübarek olsun..
4 gün önce CBR'ımı sattım,Allah izin verirse DL sahibi olmak istiyorum. Öncelikle DL ile alakalı her bilgiyi burada açık ve net bir şekilde paylaştığınız için sizlere çok teşekkür ederim.
Bi kaç sorum olacak. Düşündüğüm motor 40 bin km üzeri olmayacak,dış görünüşten motosiklet kendini belli eder ama insan güvenemiyor. Motosiklet bulsam Anadolu yakasında nereye götürüp gösterebilirim. (Ümraniye de oturuyorum.)
2. sorum ise yakıtı.. okudum genelde yazılmış herşey ortalama 4.5 falan ama emin olamıyorum. sehir içi 6-7 litre yakması tedirgin ediyor. Umarım bu motor bana nasip olur,geceleri DL'yle uyuyorum
Şimdiden herkese keyifli sürüşler,Allah kaza bela göstermesin.
4,5 litre şehirdışı 100-120 kmh insani kullanım yakıtı, şehiriçi 6-7 litre, bolca dur kalkta artar da daha, normal ama benzin pahalı, ben artık çok yakıyor diyenlere deposu mu delik hortumu mu patlak diyorum
Buna istinaden benim KLV 1000 şehir içi 5.9 u gayet makul diyebilirim o zaman,
hatta motorun cüssesinden atikliğinden ve ağırlığından bana sürekli çok yakıyormuş gibi gelmekte ama öle değilmiş,
bayram sonu birde uzun yol yakıt tüketimine bakacağım, şimdiye kadar bakamamıştım bakalım o zaman ne olacak..
ANGARAJ
Sağolun hocam. Yakıtı inşallah 6-7'i geçmez.
Sevidğimiz bir abimiz motorunu yükseltmek için satıyor.Tertemiz bir motor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...33873817/detay
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
4 aydır 2006 deli kullanan biri olarak bi kaç kelimede ben edeyim, evim Seyrantepe işim beşiktaş ta mesafe 12 km civarı genelde artçı olur, ve bilenler bilir bu hatta trafik olur yani şehir içi. Yakıtı sürekli ölçerim hep fulleyerek şimdiye kadar 5.5 litreye geçemedim. Geçen hafta motoru Full yükleyerek üçlü çanta ve artçı bölmesi inide yükleyerek ist, den niğde 800 km yol geldim. Yolda 4 defa yakıt aldım sırf ölçmek için, Sakarya'nın düzlüklerinde 130-140 ama genelde 120 civarı hız yaptım, düzcede ölçtüğümde 7 litre civarı çıktığında şok oldum. Bu sefer ankaraya kadar 4500 devir de 100 km hızı geçmeden geldim, Gölbaşı'nda yakıt aldığımda 4 litre civarı bir yaptığım anlaşıldı . Yakıt konusunda çıkan sonuç yasal hız limitlerine riayet ederseniz, hem cebini hem canınız güvende. Velhasıl çok güzel bir motor alırken TA / F650/ DL650 arasında kalmıştım 12 saatte 820 km yol geldim ne öyle bir yorgunluk nede bacak tutulması kaç ağrısı hiç bi şey.
---------- Post added at 00:57 ---------- Previous post was at 00:38 ----------
Benimki ile renk, model, ve km. Aynı aksesuarlar bile aynı, ama bence biraz fiyat yüksek gibi.
Evet ekipmanlar ve ekstralar var ama bu ilan için söylemiyorum sadece genel olarak DL650 ikinci el fiyatları saçma sapan seviyelerde. Ben 2009 Şubatta sıfır niyet etmeme rağmen burnundan kıl aldırmayan Suzuki yetkililerine kızıp anında gidip tertemiz ikinci elimi aldım. Bugün de fırsatım olursa yine almak için tam tersini yapıp gidip sıfır alırım
Ama kim ne derse desin, dl 650deki 2. El piyasası hiç bir motorda yok, o yüzden sahibindendeki ilan sahiplerinin yazdıklarına güvenmeyin, bir çok motorun özellikle km si oynanmış, ben bakmaya gittiğim 4. Motorda aldım, bu motoru alan geziyo kardeşim, yani 5 yaşından büyük DL 40000 nin altındaysa vardır bir bit yeniği...
hocam bayadır göremiyorum senin düldülü mevki mi değişti acaba
bu arada bende uzun süre dl 650 kullandım. hatta 2 kere al sat yaptım. en son geçenlerde sattım motor bakıyorum ama hiç bir motor bana vstrom gibi güzel durmuyor. tüm akdeniz ve tüm egeyi gezdim yolda bir kez olsun arıza yapmadı ki 2004 modeldi son sattığım motor. ha ktm bmw triump tarzı motor alamazsam dönüp tekrar dl 650 alacağım. alacak arkadaşlara ise kurye motoru (nar-post çıkması) olmazsa km model ne olursa olsun alsın derim gerçekten konforlu güvenli güçlü bir motor saygılar..
Arksdaşlar merhaba bende 2012 dl650 var şuan 10000 km de sorularınız olursa yanıtlamaktan zevk duyarım, asıl olan bu güzellik hakkında tecrübeyle cevap verebilmek.
herkese iyi akşamlar.
aksesuar olarak dolu ama yinede o motorun ederi o fiyat değil bence. biraz uçuk bir rakam yazmış diye düşünüyorum.
sonuna kadar katılıyorum..ikinci el alırken çok dikkat etmek gerek. km ile oynamamaları içten bile değil. bu arada benim motorum 7 yaşında ve orjinal 30k kmde. bazen diyorum abs li modele yükselteyim diye ama daha hakkını veremediğim için kıyamıyorum.5 aydır yurt dışında görevdeyim ve ekime kadar da devam edecek. haliyle kızılcığım bu sezonu da yatarak geçirecek..
herkese keyifli kazasız keyifli güzel günler dilerim,
saygılarımla.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)