Ciddi ciddi bu elcik koruma imalatını düşünmeye başladım. Ne bu yahu, çin üretimi oyuncaklar bile ışıl ışıl 3 - 5 lira.
Ciddi ciddi bu elcik koruma imalatını düşünmeye başladım. Ne bu yahu, çin üretimi oyuncaklar bile ışıl ışıl 3 - 5 lira.
Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen
Bende bu elcik korumayi 240 tl ye taktirdim gecen hafta. Gercekten pahali bu 2 plastik parca yahu :(
wayy orhan naber abi yaa?nerelerdesin valla artık motor hayatını bitireceksin diye düşünmüştüm..motorun hayırlı olsun ne zaman aldın?nasıl aran bu motorla?transalpten sonra artısı eksisi ne bahsetsene biraz?evlilik nasıl gidiyor?herşey yolundadır umarım.dostum en yakın zamanda görüşmek dileğiyle..
ha bu arada ben orjinal elcik korumaların tipine hastayım o yüzden bunları ucuz yolla alma arayışındaydım ebay da bulunca sizinle paylaşayım dedim..
herkese saygılar,sevgiler.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Selam, kendi imal ettiğim korumaları paylaşmak istedim..
Paslanmaz çelik sac, ham, boyasız hali.
Bu modeli kesimden yarın alıp diğeriyle boyaya vereceğim. Bakalım boyanmış hali nasıl olacak..
İlkercim selam. Mesajını yeni gördüm kusura bakma. İyidir ne olsun bir değişiklik yok çok şükür. Sende ne var ne yok? Valla Transalp ile arasında kesinlikle malzeme kalitesi açısından fark var diyebilirim. İlk gözüme çarpan özelliği bu oldu. Sele konforu açısından da (özellikle artçı için) Transalp'ten üstün bence. Henüz motora yeni yeni alışıyorum. Geçenlerde ufak bir düşüş yaşadım sağa doğru (yoldaki kaygan malzemeden dolayı) o günden beridir psikolojik olarak sağa dönüşlerde zorlanıyorum biraz. Sanki motorun arkası kayacakmış gibi hissediyorum, ama bu geçecek elbette. V-Strom'un en sevdiğim yönü ekonomik oluşu ve 6.vitesi. Özellikle benim gibi yüksek deviri sevmeyen biri için nimet gibi geliyor. Bu hafta İznik'e gideceğim artçılı Balıkesir'den Koray, İzmit'ten Murat ve İstanbul'dan Muhterem ve Devrim gelecek. Hep birlikte ufak bir kamp organizasyonu düşünüyoruz. Bakalım o zaman motora daha da alışırım herhalde. Sen nasılsın V-Strom'u sende biraz anlatsana bana, görüşlerin değerli benim için.
suzeko, hocam ellerinize sağlık ne güzel çalışmalar bunlar. Valla süper görünüyorlar.
bu da kamyon hava filtresinden
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/04/20/RPc3e.jpg
Burak sende yeni motor aldin gelsene sende
abi kazasız belasız kullanırsın inşallah..ben de motoru izmirden alıp iskenderun'a getimiştim..konyada küçük bir kaza yaşamıştık..döner kavşakta dönerken hızım 20 falandı önümdeki çöp kamyonunun yüklü çöpü hareket halinde sıkması ve çöpten çıkan suyun direk önüme dökülmesi sonucu bende arka tekeri kaptırdım o pis yağlı suya ve kavşakta motorla birlikte yaklaşık 10 metre falan sürüklendik..debriyaj manetim kırıldı,elcik korumalarım kırıldı,ön camım kırıldı ve çizikler de cabası.ve düşün daha iskenderun'a bir ton yolum var.ilk kazamı yaşamış olmanın verdiği paniği atlatmaya çalıştım ve bir pense ile debriyaj telini olabildiğince çekere vitesi 1 e takmayı başardım ve teli yavaşça bırakınca motor hareket etmeye başladı bende çevredekilerin verdiği tarfile en yakın motorsiklet servisine giderek manet alıp taktırdım ve yola devam ettim..o zamandan bu zamana sola dönüşlerde ilk başta ben de tırsıyordum ama bir şekilde geçiyor..ha bunun dışında motoru olduğu yerde binmeye çalışırken en az 3-4 kere düşürmüşümdür.ama yinede iyi ki dl650 diyorum..yalnız senin de dediğin gibi sanki arkayı bir transalpe göre çabuk bırakıyormuş gibi hissediyorsun..
transalp ile kıyaslamak gerekirse,defalarca transalp almaya niyetlenip yeteri kadar test sürüşü yapmış biri olarak diyebilirim ki transalpin torku ve vites aralıkları sanki dl650 de yok...mesela transalp ile 3. viteste 20 km/s hızla da gidebilirsin 80 km/s hızla da gidebilirsin çok kastırmıyor.bu da arazide iyi bir avantaj ama dl650 de öyle değil.motorun devrine göre sürekli vites değiştirme gereği hissediyorsun çünkü motor seni titreyerek uyarıyor. diğer taraftan enjeksiyonlu oluşu,6 vitesli olması ve selesinin konforu kesinlikle daha üstün özelliklerinden.çok kaba araziye girmeyeceksen ve uzun yolda kullanacaksan kesinlikle dl650 ama ne bileyim transalpin 6. vitesli bir modeli olsa kesin transalp alırdım herhalde yani hala bir yanım transalp diyor. ama uzun yolda kesinlikle dl650,insana uzun yolda bağırta bağırta şarkı söyleten başka bir motor yoktur sanırım durum bu..
neyse dostum,murat,muhterem,devrim ve özellikle koray abiye çok selam söyle..
bana gelince şuan afganistandayım. oğlum ve eşim ve motorum iskenderun'da,yine bir ayrılık içerisindeyiz..inşallah tez zamanda biter de sağ salim döneriz..bir yerlerde muhakkak görüşmek dileğiyle diyorum..benim için de tadını çıkarın kampın..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
İlker Allah yardımcın olsun yabancı ellerde. Hemde Afganistan gibi bir yerde. İnşallah yakın vakitte dönersin eşine, oğluna ve motoruna.
Dediğin noktalara katılıyorum. Transalpin torku ve enduro kabiliyeti DL'de yok elbette. Zaten hepsini bir arada yapabilecek bir motorda yok. Bende öyle çok aman aman enduro yapmadığım için (en fazla köy yolları ve toprak yollar) DL bana yetecek gibi görünüyor.
Tüm arkadaşlara selam söylerim senden. Memlekete döndüğünde inşallah bir yerde yolumuz kesişirde yüz yüze tanışma fırsatını yakalarız en sonunda
Orhan yazık size 150cc ile nefesim yetmez benim :(
Çocuk da var biliyosun onun için önceden yapmak lazım planı kamplı gezi için hem bizim tarafta yengen vizesi işleri zorlaştı biraz
En kısa zamanda bir araya gelip yeniden görüşmeyi çok isterim hep beraber. Herkese benden mutlaka selamlar
Ride hard or stay at home
merhaba arkadaşlar..ben de 125lik regal raptorla başlayıp motorsuz geçen 3-4 senenin ardından 650 likV-Strom'la yeniden sahalara dönme hevesindeyim
sizlere sorum 2007-2009 abs'li dl-650 lerin piyasası ne civardadır, alırken nelere dikkat etmem gerekir, tavsiyeleriniz var mıdır, yardımcı olursanız sevinirim.
herkese hayırlı sürüşler diliyorum
merhabalar aranızda fazer 6 kullanan ve daha sonra dl kullanmaya başlayan kimse varmı iki motor arası çok kararsızım yardımcı olursanız sevinirim
biliyorum herkes farklı klasman diyor ama biz aman aman bi dağ veya sürekli uzun yol için değil genel anlamda şehir içi kafama estimi uzun yol veya dağ kullanımı için düşünüyorum ama yüzde 60 asfalt kullanımı olacak ikisinin artısı eksisi nelerdir alırken nelere dikkat etmem gerekir yardimci olursanız şimdiden teşekkürler
tek sıkıntı parçaların pahalı olmasımı bu motoru alırken nelere dikkat etmem gerek bunu kullanan biri olarak tekrar alacak olsanız nasil dikkatli davranarak alırdınız
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.
arkadaşlar dl satmak isteyen varsa ilgilenebilirim baktıgım birçok motor sorunlu kazalı ve haşat çıktı sorunsuz temiz bi dl arıyorum servis bakımlı varsa ilgilenebilirim
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-abs-li-v-strom-122688207/detay
bu nasildır alıcı gözüyle bakarsanız ?
kimse yok galiba
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)