Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Eylül 2012, 17:22
#1461
Gökhan adlı üyeden alıntı
Açıkcası 51 hp baya az geldi.
Zaten nc 700 alma imkanım yok ama f650 gs mi vstrom karasızlıgını sonuçlandırdım gibi. Sanırım abs'siz vstrom alacagım...
sevgili gökhan.ben de kısıtlı maddi imkanlar ile f650 ile dl650 arasında çok araştırmalar yaptım konulara girdim çıktım bakmadığım topik kalmadı..en sonunda 2005 model dl650 aldım.çok ama çoook memnunum..silindir başına tek bujisi var evet.ancak motoru izmirden alıp iskenderuna getirdim.yolda o kadar çok keyif aldım ki,konfor arıyorsan dl650 yi tavsiye ederim.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Reklamlar
-
18 Eylül 2012, 00:55
#1462
şehiriçi ybryle araba çarptı gıcık oldum küçük motora sattım stromu da şehiriçi sevmiyorum ama yerine motor karar veremedim vazgeçtim satmıyorum
zalim17 adlı üyeden alıntı
---------- Post added at 23:50 ---------- Previous post was at 23:46 ----------
v stromda tek buji 2 buji işini 2 arkadaş ölçtü hiç bir fark yok tüketimde, teferruattan başka bişey değil
---------- Post added at 23:55 ---------- Previous post was at 23:50 ----------
4 silindir güzel zınlıyor, modelini beğenen binsin benzini unutsun derim ben
AYDEMİR adlı üyeden alıntı
Dogrudur yarişlara girmeyecegiz lakin sevgili Gökhan 1200 cc bandit den inip 51 beygirlik bir makineye binecek yanı at tan inip katira binmek gibi bir şey bu bunları yaşayan biri olarak söylüyorum 4 silindirden inip 2 silindire binınce yaşadım ben bunları halada yaşiyorum desem yeridir..
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
18 Eylül 2012, 12:46
#1463
Bilgilendirme için sagolun arkadaşlar. Bu arada abs'siz versiyonlardaki frenler konusunda neler söyleyebilirsiniz? Bazıları vstromun frenlerinden şikayetçiydi. O sorunu iyi bir takım lastik ve kaliteli balatalarla çözebilirmiyiz?
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
sevgili gökhan.ben de kısıtlı maddi imkanlar ile f650 ile dl650 arasında çok araştırmalar yaptım konulara girdim çıktım bakmadığım topik kalmadı..en sonunda 2005 model dl650 aldım.çok ama çoook memnunum..silindir başına tek bujisi var evet.ancak motoru izmirden alıp iskenderuna getirdim.yolda o kadar çok keyif aldım ki,konfor arıyorsan dl650 yi tavsiye ederim.
Bende siyah şaseli düşünüyorum, yani 2005-2006. Bu modellerin yakıt tüketimi nasıl?
-
18 Eylül 2012, 12:53
#1464
ABS li ve ABS siz 2 Vstrom vardı geçen günkü kapalı sürüş eğitiminde. Ben ABS li olanını test etme imkanı buldum. ABS devreye girene kadar gayet başarılı frenleri vardı, kocaman motor diye gözüme gözüktü ama benim motordan daha iyi durdu. Frenlemenin son anında arka fren için ABS yi devreye sokmuş olabilirim, emin olamadım. Yani normal olarak frenleri yeterli idi motorun. ABS ye ihtiyacı varmış gibi durmuyor.
-
18 Eylül 2012, 17:52
#1465
Gökhan adlı üyeden alıntı
Bilgilendirme için sagolun arkadaşlar. Bu arada abs'siz versiyonlardaki frenler konusunda neler söyleyebilirsiniz? Bazıları vstromun frenlerinden şikayetçiydi. O sorunu iyi bir takım lastik ve kaliteli balatalarla çözebilirmiyiz?
Bende siyah şaseli düşünüyorum, yani 2005-2006. Bu modellerin yakıt tüketimi nasıl?
ben frenler konusunda bir eksiklik hissetmedim..hatta ön fren balatam şuan %10 civarında bitmek üzere ancak duruşunda problem yok..bazı arkadaşlar motora bakıp "abi fren boşalması oluyormus bu motorlarda doğru mu" diye soruyorlar..ömrümde ne gördüm ne de duydum..yalnız bir karşılaştırma yazısında frenlemesi diğer 650cc enduro motorlara göre zayıf denmişti...yakıt tüketimine gelince 90-100 arası sabit gidilirse 4,5 lt civarı yaktığını söyleyebilirim.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
18 Eylül 2012, 20:11
#1466
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
19 Eylül 2012, 02:07
#1467
90 km. sabit sürat ile; 100 km.de 4 litre benzin yakar.
Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen
-
19 Eylül 2012, 13:48
#1468
-
20 Eylül 2012, 01:29
#1469
Gökhan adlı üyeden alıntı
Yahu şu konu bir netlesemedi gitti. Frenlere kimisi vasat kimisi iyi diyor.
Acaba alet sahibine göre mi kişniyor.
Bu arada benim haydutta uzun yolda 120 sabitte 5.5 litre yakıyordu. Vstromlada uzun yolda 120 km civarı gidecegimi düşünürsek söylediginize göre oda 5 litre civarı tüketecek sanırım. Yakıttan pek karımız olmayacak gibi
Bu arada bazıları ön çatala kelepçe takmış. Catalda esneme mi oluyor, o kelepçelerin görevi nedir?
O amortisör kelepçeleri, yüksek süratte, özellikle rüzgarlı havalarda motosikletin kafa sallamasını önlüyor veya azaltıyor, virajlarda daha etkin yol tutuşu sağlıyor.
Frenleri; Kişinin beklentisine göre değişmekle birlikte, özellikle 1200 CC BMW motosikletlere veya SS, ST motosikletlere göre zayıf olduğundan bahsediliyor ki, DOĞRUDUR.
Örnek ben, motorun ne durumlarda ne tepki vereceğini bilerek daha sınırlara uzak sürüş sergiliyor, fren sıkıntısı yaşamamayı kendime ilke benimsiyorum. Bir anlamda, daha dikkatli sürüş için her daim tetikteyim diyebilirim. Frenler konusunda tabi ki ABS tercih edilmeli, ancak olmazsa olmaz da değil.
Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen
-
20 Eylül 2012, 01:43
#1470
frenler vasat ama yetmediği hiçbir durum da yok ,aynı sebepten usturuplu gidiyosun, bozuk zeminde veya bozuk zemine dalınca aheste aheste yavaşlıyor, sıkıntı yok yani ama hayduta göre düzlükte uzamaz onu diyeyim
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
20 Eylül 2012, 14:00
#1471
Arkadaşlar bilgilendirmeleriniz için çok sağolun. Son olarak motorun agır bakımları konusunu soracagım. Alabilecegim vstromlar genelde 50.000 km civarı. Bu noktada beni tedirgin eden en büyük olay egsantrik zinciri ve gergisinin degişim zamanı. Örnegin bizim haydutlarda 60000-70000 km arası egsantrik zinciri ve gergisinin degişmesi gerekiyor. Parça fiyatını geçtim zincirin ortada olmasından dolayı komple motor açılıyor. Tabi açılıncada conta takımları, işçilik, parça fiyatı derken baya masraflı oluyor. Birde üstüne motorunuz komple açılmış damgası yiyior.
Peki vstromda bu durum nasıl? egsantrik zinciri ve gergisi yaklaşık kaç bin km gibi degişiyor, birde bunu için motor komple açılıyor mu? Yoksa üst kapak ve yan kapakla kurtarabiliyormuyuz? Servisle görüşmemde vstrom 650'lerin 70.000 km gelmiş olanları dahi egsantrik zinciri ve gergisi istemedigini söylemişlerdi ama nekadar sağlıklı bilgi emin olamıyorum tabiki...
-
21 Eylül 2012, 01:49
#1472
Motorum 79 bin civarlarında. V strom sitesinde de hem eski üye, hem de aktif katılımcıyım. Eksantrik zinciri konusunda bir yoğun bilgi içeren başlık gördüğümü hatırlamıyorum.
Kronik olmayan arızasına gelince; Debriyaj balataları, saçları ve yayları konusunda biraz hassas olunmazsa, değiştirmek gerekiyor ve pahalı değil.
Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen
-
21 Eylül 2012, 03:01
#1473
120 binde söylemişti birisi ne debriyaj ne bişey hiç bişey değiştirmemiş, benimki 67 binde sıkıntı yok, şehiriçi kullanmamak insan gib kullanmak zamanında yağ değişimi,soğuk havada 2-3 dakka ısıtmadan binmemek hepsi etkili
---------- Post added at 01:55 ---------- Previous post was at 01:49 ----------
km işine gelince malesef piyasadaki vstromlarda km düşürme işi yaygın, tek ve 2 silindir motor 20-30 binde tam verimli çalışmaya başlar çok da korkmaya gerek yok kmden
---------- Post added at 02:01 ---------- Previous post was at 01:55 ----------
siz de bana bi akıl verin, ybr gitti stromu da sevmiyorum şehiriçi, gözüm çok fena hornete gidiyor, stromun rahatını da bırakasım yok, çok arada kaldım
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
21 Eylül 2012, 03:14
#1474
zalim17 adlı üyeden alıntı
120 binde söylemişti birisi ne debriyaj ne bişey hiç bişey değiştirmemiş, benimki 67 binde sıkıntı yok, şehiriçi kullanmamak insan gib kullanmak zamanında yağ değişimi,soğuk havada 2-3 dakka ısıtmadan binmemek hepsi etkili
---------- Post added at 01:55 ---------- Previous post was at 01:49 ----------
km işine gelince malesef piyasadaki vstromlarda km düşürme işi yaygın, tek ve 2 silindir motor 20-30 binde tam verimli çalışmaya başlar çok da korkmaya gerek yok kmden
---------- Post added at 02:01 ---------- Previous post was at 01:55 ----------
siz de bana bi akıl verin, ybr gitti stromu da sevmiyorum şehiriçi, gözüm çok fena hornete gidiyor, stromun rahatını da bırakasım yok, çok arada kaldım
verey,m sana ben,m kymco'yu sende bana v-storm bul Aydın abicim
-
21 Eylül 2012, 03:33
#1475
bir tanıdık gördüm sanki?
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
21 Eylül 2012, 03:42
#1476
zalim17 adlı üyeden alıntı
bir tanıdık gördüm sanki?
Kesinlikle abicim selamlar herkese, uygun olduğun bir ara görüşelim.
-
27 Eylül 2012, 10:29
#1477
http://www.youtube.com/watch?v=u5XEYhfyZBU&sns=fb
İşçilige hayran kalmamak elde degil. Eleman resmen makinayı vidasına kadar dagıtıp topluyor ve kırılan blogu orjinal haline getiriyor. Ülkemizde "ben ustayım" diyen kişilerin dahi bukadar temiz işçilik çıkartacagını sanmıyorum. Eleman örnek motorcu
-
06 Ekim 2012, 13:26
#1478
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar birşeyler paylaşmak istiyorum sizlerle.
2001 Bandit 600F sonrasında K4 ve K7 vstrom kullandım ve ( kendi adıma )sunları söyleyebilirim bandit ve vstrom klasmanlarında rakipsiz motosikletlerdir.
K4 ve K7 arasında küçük birkaç teknik detay haricinde karakteristik olarak fark kesinlikle yok.
Kişisel kanaatim ABS siz vstrom un daha iyi olduğu.Genel olarak sıkıntı yaşamamama rağmen vstrom un frenlerinin zayıf olduğu söylenmesine rağmen bence öyle olmadığı,sadece hissiz olduklarını söyleyebilirim.Enduro olup olmadığı tartışılır fakat yol performansı olarak birçok 1000 liğe kafa tutar,Sakin ve normal kullanımlarda bir depo yakıt ile ( ort.20 L ) 450 km nin üzerine çok rahat çıkarsınız ortalaması 100 km/ 3,5 L.
Bakım maliyetleri uygundur,basittir,Başınızı ağrıtmaz gönül rahatlığı ile sadece marşa basar yola gidersiniz.
İkinci elinde sorun yaşamazsınız alım satımı en hareketli motosiklet modellerinden biridir,zarar ettirmez.
Kısacası Vstrom artık klasmanında Fenomendir.
LÜTFEN SOKAKLARA TÜKÜRMEYİN , ETRAFIMIZDA SURATINA TÜKÜRÜLECEK OKADAR ÇOK YÜZSÜZ VARKİ
-
06 Ekim 2012, 20:52
#1479
harved katılıyorum..güzel açıklama yapmışsınız..
arkadaşlar bu arada 26 eylülde fren balataları siparişi vermiştim dün elime geçti..fiyatı çok uygundu..henüz takmadım takınca tecrübelerimi paylaşırım..ilgilenen arkadaşım olursa linki şu :http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-Front...ht_2869wt_1037
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
09 Ekim 2012, 13:19
#1480
harved adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar birşeyler paylaşmak istiyorum sizlerle.
2001 Bandit 600F sonrasında K4 ve K7 vstrom kullandım ve ( kendi adıma )sunları söyleyebilirim bandit ve vstrom klasmanlarında rakipsiz motosikletlerdir.
K4 ve K7 arasında küçük birkaç teknik detay haricinde karakteristik olarak fark kesinlikle yok.
Kişisel kanaatim ABS siz vstrom un daha iyi olduğu.Genel olarak sıkıntı yaşamamama rağmen vstrom un frenlerinin zayıf olduğu söylenmesine rağmen bence öyle olmadığı,sadece hissiz olduklarını söyleyebilirim.Enduro olup olmadığı tartışılır fakat yol performansı olarak birçok 1000 liğe kafa tutar,Sakin ve normal kullanımlarda bir depo yakıt ile ( ort.20 L ) 450 km nin üzerine çok rahat çıkarsınız ortalaması 100 km/ 3,5 L.
Bakım maliyetleri uygundur,basittir,Başınızı ağrıtmaz gönül rahatlığı ile sadece marşa basar yola gidersiniz.
İkinci elinde sorun yaşamazsınız alım satımı en hareketli motosiklet modellerinden biridir,zarar ettirmez.
Kısacası Vstrom artık klasmanında Fenomendir.
Merhaba harved. ABS'siz vstromların daha iyi oldugunu söylemişsin. Bu konuyu biraz açarmısın hangi bakımdan daha iyi?
Birde sakin ve normal kullanımda 100km/3.5lt yakıt tüketimi demissin. Genelde görüştügüm kişiler 4.5lt -5lt gibi degerler söylüyor. Senin bu gördügün 3.5lt deger 2007 öncesi silindir başına tek büjili versiyonda mı yoksa 2007 ve sonrası çift bujili versiyonda mı? Bu arada 110-120 km gibi uzun yoldaki hızlarda yakıt tüketimi nedir?
Bende bandit 1200'ü yeni sattım, bakalım 1-2 ay sonra 2004-2005 vstrom düşünüyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler